Raitista miestä kaduttaa

Anonyymi-ap

Taitaa raitista miestä kaduttaa. Ikää on tullut jo yli 40v ja mahdollisuudet perheen perustamiseen ovat menneet. Ei löytynyt sitä kumppania lenkkipolulta tai harrastuksista vaikka niin kovasti haluttiin uskoa.

Olisi vain kannattanut uskoa viinamiestä ja lähteä silloin nuorena juomaan viinaa sinne yökerhoon. Olisi se kumppani löytynyt ja tänä päivänä voisi viettää aikaa perheen ja lasten kanssa.

Mutta nyt on jo myöhäistä.

t. viinamies

18

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Viinamiehen entisiltä saa sukupuolitaudin. Ei niihin voi sekaantua.

• Anonyymi00002

Rikkinäiset retut jaloissa...

• Anonyymi00003

Löysin kumppanin baarista ja ollaan oltu yhdessä 17 vuotta. Meillä on 13 v lapsi.
      Siis ihme kun löysin edes naisen koska olin todella kännissä kun tavattiin. Muistan kun baarissa olin ja nainen pyysi luokseen yöksi mutta en jaksanut panna sitä edes ekana yönä. Silti se halusi olla kanssani ja pyysi että jään toiseksi yöksi. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä..

• Anonyymi00015

Näinhän se on. Viinaa pitää juoda yökerhossa jos naisen haluas löytää.

t. viinamies

• Anonyymi00004

Mistä tämä oletus että kaikki haluavat perheen?

• Onnellisen perheen!

No kuuntelemalla Ne Luumäen kappaleita tietenkin.

• Anonyymi00005

Raittiita ei enää ole. Kovempaa ja isompaa pitää olla lerpan sijaan.

• Ulkona on kovinkin raitista tälläsenä pakkasyönä!

• Anonyymi00006

Vuosikymmeniä sitten ravintolat olivat myös kumppanin etsintäpaikkoja, vaikka siellä paljon oli porukkaa ihan vain kavereidenkin kanssa aikaa viettämässä, ei muuta seuraa hakemassa.

Nykyään juottoloissa on vain päihdeongelmaisia ja muita sekopäitä. Pokaa sieltä oma juoppo, lisäänny ja lastensuojelu tulee nappaamaan lapset turvaan.

Nelikymppisellä viinamiehellä ei enää pelit toimi ja viina on liuottanut dementian hyvään vauhtiin.

xLiner

• Anonyymi00007

Alkaisi jo aamukin kello liian aikaista... odottelua jotta Josif aukaisee silmänsä, Isä Aurinkoinen, Josif Stalin, Aurinko-Joosef, Jooseppi.

• Anonyymi00008

Tämän viikon hommelit, hyvin tuli hoidettua, eräs juttu, samana päivänä oikeasti ajattelin soittaa eräästä tärkeästä asiasta, kun olin poissa, olikin jo tipahtanut postiluukusta, ennaltakin sovitusti eräs tapaamiskutsu eräälle päivälle.

Ruokaa on, kotikaljaa on, Netflix toimii, puhelimet toimivat, nettikin toimii... rahaakin on (noin 2 euroa).

• Anonyymi00009

Pitää takoa kun rauta on kuumaa, niin sanotusti.

• Anonyymi00010

..eli siis pitää naida pillua nuorena niin paljon että ei enää niin paljon sitä epätoivon vallassa enää kaipaa koska niin tuttua...

• Anonyymi00011

Mistä tässä asiassa on siis niin vaikeaa, Mitä jos et ole etkä osaa olla sellainen tyyppi, josta naiset tykkäävät? Sitten opettele olemaan. Jos siis haluat niitä naisia. Itse en viinaa juo ja jos se estää naisen saamisen niin estäköön.

• Anonyymi00012

Niin kyllä se ois aikanaan kannattanu sitä viinaa juoda

• Anonyymi00013

Ja hei- onks teist kelleen maksettu siit?

• Anonyymi00014

mitä maksettu mitä?

... en tiedä mutta jatkaisin omaa tarinaani että kun itse nuorena sain naisilta tarpeeksi että ei 40-kymppisenekään miettiä miten minä miehenä menettäisin neitsyyteni..

• Anonyymi00016

Muka on omakotitalo ja maasturi
      Olen työtön

Naiset ei jätä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      34
      1556
    2. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      47
      1157
    3. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1155
    4. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      109
      1107
    5. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      46
      1096
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      934
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      47
      873
    8. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      845
    9. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      835
    10. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      819
    Aihe