Taitaa raitista miestä kaduttaa. Ikää on tullut jo yli 40v ja mahdollisuudet perheen perustamiseen ovat menneet. Ei löytynyt sitä kumppania lenkkipolulta tai harrastuksista vaikka niin kovasti haluttiin uskoa.
Olisi vain kannattanut uskoa viinamiestä ja lähteä silloin nuorena juomaan viinaa sinne yökerhoon. Olisi se kumppani löytynyt ja tänä päivänä voisi viettää aikaa perheen ja lasten kanssa.
Mutta nyt on jo myöhäistä.
t. viinamies
Raitista miestä kaduttaa
18
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
Viinamiehen entisiltä saa sukupuolitaudin. Ei niihin voi sekaantua.
- Anonyymi00002
Rikkinäiset retut jaloissa...
- Anonyymi00003
Löysin kumppanin baarista ja ollaan oltu yhdessä 17 vuotta. Meillä on 13 v lapsi.
Siis ihme kun löysin edes naisen koska olin todella kännissä kun tavattiin. Muistan kun baarissa olin ja nainen pyysi luokseen yöksi mutta en jaksanut panna sitä edes ekana yönä. Silti se halusi olla kanssani ja pyysi että jään toiseksi yöksi. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä..- Anonyymi00015
Näinhän se on. Viinaa pitää juoda yökerhossa jos naisen haluas löytää.
t. viinamies
- Anonyymi00004
Mistä tämä oletus että kaikki haluavat perheen?
- Anonyymi00005
Raittiita ei enää ole. Kovempaa ja isompaa pitää olla lerpan sijaan.
- Anonyymi00006
Vuosikymmeniä sitten ravintolat olivat myös kumppanin etsintäpaikkoja, vaikka siellä paljon oli porukkaa ihan vain kavereidenkin kanssa aikaa viettämässä, ei muuta seuraa hakemassa.
Nykyään juottoloissa on vain päihdeongelmaisia ja muita sekopäitä. Pokaa sieltä oma juoppo, lisäänny ja lastensuojelu tulee nappaamaan lapset turvaan.
Nelikymppisellä viinamiehellä ei enää pelit toimi ja viina on liuottanut dementian hyvään vauhtiin.
xLiner - Anonyymi00007
Alkaisi jo aamukin kello liian aikaista... odottelua jotta Josif aukaisee silmänsä, Isä Aurinkoinen, Josif Stalin, Aurinko-Joosef, Jooseppi.
- Anonyymi00008
Tämän viikon hommelit, hyvin tuli hoidettua, eräs juttu, samana päivänä oikeasti ajattelin soittaa eräästä tärkeästä asiasta, kun olin poissa, olikin jo tipahtanut postiluukusta, ennaltakin sovitusti eräs tapaamiskutsu eräälle päivälle.
Ruokaa on, kotikaljaa on, Netflix toimii, puhelimet toimivat, nettikin toimii... rahaakin on (noin 2 euroa).
- Anonyymi00009
Pitää takoa kun rauta on kuumaa, niin sanotusti.
- Anonyymi00010
..eli siis pitää naida pillua nuorena niin paljon että ei enää niin paljon sitä epätoivon vallassa enää kaipaa koska niin tuttua...
- Anonyymi00011
Mistä tässä asiassa on siis niin vaikeaa, Mitä jos et ole etkä osaa olla sellainen tyyppi, josta naiset tykkäävät? Sitten opettele olemaan. Jos siis haluat niitä naisia. Itse en viinaa juo ja jos se estää naisen saamisen niin estäköön.
- Anonyymi00012
Niin kyllä se ois aikanaan kannattanu sitä viinaa juoda
- Anonyymi00013
Ja hei- onks teist kelleen maksettu siit?
- Anonyymi00014
mitä maksettu mitä?
... en tiedä mutta jatkaisin omaa tarinaani että kun itse nuorena sain naisilta tarpeeksi että ei 40-kymppisenekään miettiä miten minä miehenä menettäisin neitsyyteni.. - Anonyymi00016
Muka on omakotitalo ja maasturi
Olen työtön
Naiset ei jätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat34155641000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471157Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691155- 1091107
Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli461096Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi41934- 47873
- 68845
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117835Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56819