Lukufriikkinä numerot ovat minulle kauhistus.
En illassani lue lehtiä.
Jo se, että sanomat yöllä kolahtavat sisään, on uutinen.
Minulla on alibi.
(hihitystä)
Seitsemän päivää
8
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pepcidiä pöntössä ja väität sitäkin alibiks.
- Anonyymi00002
Mjoo
Siis näin perusjamppana mua on aina tökkinyt (näin naistenpäivänä) tyyli kiemurrella jalkaterillään ja samalla rapistella papereillaan.
Tod äsyttävää.
(hihitystä)- Anonyymi00004
Ja sen takia istahdat herpetologin pyörätuoliin.
- Anonyymi00006
Nettiversio
Kun ihmiskunta siirtyi nolliin ja ykkösiin, niin yhä tämä kokemus pysyy samana.
Mitä tehdä?
(naurua) - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nettiversio
Kun ihmiskunta siirtyi nolliin ja ykkösiin, niin yhä tämä kokemus pysyy samana.
Mitä tehdä?
(naurua)Mustanaamaat lisää toisten kuvia. Kuulemma.
- Anonyymi00007
Alibi mihin mihin niitä tarvii jos osaa pysyä lain määrittämissä rajoissa
- Anonyymi00008
kammottava numero: TRNG.
- Anonyymi00010
Justus sentään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi303569Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593017Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs502957100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks332138Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522109Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601952- 451829
- 491637