Nyt ollaan ytimessä

Anonyymi-ap

Ydinlataus. Elikkäs... Törmäsin netissä johonkuhun itänaapurimme maineikkaaseen tiedemieheen joka on ollut avittamassa kyseistä valtiota ydinaseiden valmistamisessa. Mähän oon kertonut jo aiemmin monet kerrat kuinka mä omaan r*ssänsukuista verta. Noh, sen duden ja oman sukuhistoriani henkilön sukunimi on yksi ja sama.

Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä että olen geenieni orja ja palvelen tiedostamattani FSB:n leivissä tämän intressejä myötäillen 😄? Kumpi olisi luotettavampi ydinturvallisuuspäällikkö Olkiluotoon - Minä vaiko H. J. Simpson? Tässäpä klippi siitä kuinka Homer "hoitaa homman" toimiessaan ydinvoimalansa turvallisuusvastaavana - https://www.youtube.com/watch?v=dQ6XXQOw4F8 . "RÄJÄHTI!" Tää on sopiva hymiö tähän väliin 🤯. En oo sentään Dyatlovia löytänyt sukutaulustani 😅. -💊-.

20

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

fysiikkakin on aivan mielenkiintoisia aiheita, mutta niin jos tervehdytin masentuneita tyttö liikaakin, EI liikaa vaan hyvin.

• Anonyymi00002

Nähdäkseni mielen tasolla tapahtuva eskapismi on tehokas keino masennusta vastaan. Pitäisi omata oma snooker-pöytä koska sitä pelaillessa mieli lepää. Luonnossa ja metsissä liikkuminen kuulemma auttaa. -💊-.

• Anonyymi00004

Aika erikoista, että kommenttini Ilkka Remeksen Ikiyöstä napattiin pois.

• Anonyymi00007

Ehkä se oli liian jännäri tms fiktioo

• Jossakin Remeksen kirjassa piilotettiin ydinlataus moskovalaiseen pesukoneeseen.

• Anonyymi00016
        scrg kirjoitti:

Jossakin Remeksen kirjassa piilotettiin ydinlataus moskovalaiseen pesukoneeseen.

No tämä! Eh heh hee.

Tottakai sen on oltava pesukone :)

• Anonyymi00005

Duke, Nuke Them!

• Anonyymi00008

Right on you sunshine

• Eihän se sitä tarkoita, että jos joku suvussa on hullu tai nero, että sä olisit itse kumpaakaan. 😅

• Että jos otetaan kukin krediittiä vain ihan omista saavutuksista ja saavuttamattomuuksista. Joka sukuun mahtuu kaikkea paskaa ja muutama nerokin. Väärin ymmärrettyjäkin.

• Anonyymi00010

Eikä pari shamaania suvussa sinne tänne meinaa mtn, se on syrjintää

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikä pari shamaania suvussa sinne tänne meinaa mtn, se on syrjintää

No miksi sukulaisuus jotain vaikuttaisi?

• Anonyymi00014
        Jasu2025 kirjoitti:

Että jos otetaan kukin krediittiä vain ihan omista saavutuksista ja saavuttamattomuuksista. Joka sukuun mahtuu kaikkea paskaa ja muutama nerokin. Väärin ymmärrettyjäkin.

Jos sä haluat kuule kuulla mun suvustani niin siellä niitä hulluja suorastaan vilisee. Oon itte nero niihin nähden. Ihan täysiä huijareita osa niistä. -💊-.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos sä haluat kuule kuulla mun suvustani niin siellä niitä hulluja suorastaan vilisee. Oon itte nero niihin nähden. Ihan täysiä huijareita osa niistä. -💊-.

Heh, en itsekkään kehuisi sukuani, mutta on muutama ihan järkeväkin joukkoon syntynyt. 😅

• Anonyymi00009

Kiinnostaa kun kilo paskaa

• Anonyymi00013

Huhhuh kun sitä tulee välillä ihkaoikeina karhunpläjäyksinä 🐻💩🤭. Voi tulla kauhomaan. Sehän toimii polttoaineena. Kehitysmaissakin lämmitetään ruuat puhtaalla 💩. Maassa maan tavalla! -💊-.

• Anonyymi00011

kiinnostaa kuin 200gigatonnin vetypommi päälläsi poksahtaapi

• Anonyymi00012

... silloin alkaa kiinnostamaan kun oli jo myöhäistä ja viikatemies vei...

• Anonyymi00015

paljonko ihmisen aivo kuluttaa energiaa? 90W`?

jotenkin kuin joku AMD Radeon Afterburner-ominaisuus jos omia ajatuksia kun tyttösten helpotusta masentuneisuuteen pohsdiskellessa.

• Anonyymi00017

Buddyn voimin voitaisiin rakentaa minifuusioreaktori 🤔? Tarvitsemme geigermittarin. Saamme tarvittavan plutoniumin ☢️ esi-isieni salaisista kellarivarastoista. "Viisari värähtää" kun se säteilee ja kun jänskättää niin hurjasti 🤭. -💊-.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe