Yleensä aina löydän täältä hyvän idean jatkaa siitä. Se voi olla sana tai lause, ei niin väliä.
Nyt en löytänyt yhtäkään.
Ei ideaa.
Onko maaginen kykyni kaikonnut?
(naurua)
Höh
23
172
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kirjain, lempikirjain... hah... .... aamutuiman Tuomaan laulusanoja "now you're messin' with a son of a bitch".
lempeämpää jotain....
T kuin Tesla?
X kuin SpaceX?- Anonyymi00003UUSI
En tiiä ku mul ei oo poikaa ollenkaan nii
- Anonyymi00002UUSI
Lisäksi mua panettaa aivan tajuttomasti. Tämä on hyvin häiritsevä ilmiö tai ominaisuus, joka pilaa kyvyn kirjoittaa mitään.
Jos panettaa liikaa, niin mistään ei tule mitään. Pitäisi olla sellainen sopusuhtainen panetus päällä, joka on lähinnä eroottinen tunnetila, eikä mikään tällainen säädytön riekkuminen. Tällainen tornado.
Voisin helposti kävellä pitkin seiniä.
(hihitystä)- Anonyymi00004UUSI
Hyvin te vedätte ja peitätte kesät keväät
- Anonyymi00005UUSI
Kävimme eilen syömässä, ja huomasin jo ravintolassa lusikoidessani jotain minussa tapahtuvan. Sama yöllä.
Heti aamulla herätessäni oli täysin selvää se että nyt mua vietäisiin. Se oli kaikkialla. Jokainen solu humisi ja päässäni kuului outoa vonkunaa ja vingahtelua. Levottomuus vain yltyi.
(reps) - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kävimme eilen syömässä, ja huomasin jo ravintolassa lusikoidessani jotain minussa tapahtuvan. Sama yöllä.
Heti aamulla herätessäni oli täysin selvää se että nyt mua vietäisiin. Se oli kaikkialla. Jokainen solu humisi ja päässäni kuului outoa vonkunaa ja vingahtelua. Levottomuus vain yltyi.
(reps)Tällaisessa elimistön vaatimustilassa kaikenlainen kirjoittelu on mahdotonta. Ajatukset ovat kaikonneet ja alapäästäsi on tullut yläpääsi.
Siis tämä on järkyttävää.
Olen kuin kuumailmapallossa Venuksella. Maailman vahvimmat voimat repivät minua kappaleiksi.
Voisin huutaa, kiljua ja kirkua. Voisin raapia itseni verille ja leijua sängyn päällä. Tämä on elämän huumaava tivoli.
(naurua) - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tällaisessa elimistön vaatimustilassa kaikenlainen kirjoittelu on mahdotonta. Ajatukset ovat kaikonneet ja alapäästäsi on tullut yläpääsi.
Siis tämä on järkyttävää.
Olen kuin kuumailmapallossa Venuksella. Maailman vahvimmat voimat repivät minua kappaleiksi.
Voisin huutaa, kiljua ja kirkua. Voisin raapia itseni verille ja leijua sängyn päällä. Tämä on elämän huumaava tivoli.
(naurua)Huohotan vuoteella.
Kylvin lämpimässä valossa. Loputtomassa mielihyvän valossa.
Ajelehdin kuin lämmin ajatus virrassa.
Vapina oli rikkoa minut. Se oli ollut hillitsemätöntä. Sen aiheuttaja oli kaikonnut ja jättänyt minut vuoteelle tuojottamaan kattoon.
Oli kysymysmerkki. En osannut sanoa mitään.
(hihitystä) - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huohotan vuoteella.
Kylvin lämpimässä valossa. Loputtomassa mielihyvän valossa.
Ajelehdin kuin lämmin ajatus virrassa.
Vapina oli rikkoa minut. Se oli ollut hillitsemätöntä. Sen aiheuttaja oli kaikonnut ja jättänyt minut vuoteelle tuojottamaan kattoon.
Oli kysymysmerkki. En osannut sanoa mitään.
(hihitystä)Todistuskappale
En osu oikeisiin kohtiin. Sanat menettävät merkityksensä valossa.
Niillä ei ole väliä.
(hirn) - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Todistuskappale
En osu oikeisiin kohtiin. Sanat menettävät merkityksensä valossa.
Niillä ei ole väliä.
(hirn)Jälkipeli
Maistan itseäni.
Sormeni ovat liukkaat. En voi tuntiin koskettaa enää itseäni.
Minun on maattava aloillani ja kuunneltava sydämeni jyskytystä.
Yritän ajatella jotain, mutta jäljellä ei tunnu olevan mitään järkevää.
Kietoudun peittoon.
(hirn) - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jälkipeli
Maistan itseäni.
Kietoudun peittoon.
(hirn)Nyt on kovaa kamaa.
Onneksi lopetti, että ainakin muut pystyy töihinsä. :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nyt on kovaa kamaa.
Onneksi lopetti, että ainakin muut pystyy töihinsä. :)
-keinovaginamies-Humoristinen sattuma tuo sun nikkis oman hömpötykseni välittömässä läheisyydessä.
(naurua) - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jälkipeli
Maistan itseäni.
Kietoudun peittoon.
(hirn)Hei mää tiiän tään jutun !
Sormesi ovat liukkaita häpyvetesi kasteesta jonka seurauksena makaat raukean rentona odoitelle sydänkohtauksesi päättymistä. Ajattelu ei onnistu sillä pienikuolema kohtasi juuri kehosi sisäällä majoittuvaa tyttösieluasi jolta haet turvaa viimeisillä elonrippeillä "halipeitoltasi". - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hei mää tiiän tään jutun !
Sormesi ovat liukkaita häpyvetesi kasteesta jonka seurauksena makaat raukean rentona odoitelle sydänkohtauksesi päättymistä. Ajattelu ei onnistu sillä pienikuolema kohtasi juuri kehosi sisäällä majoittuvaa tyttösieluasi jolta haet turvaa viimeisillä elonrippeillä "halipeitoltasi"."En voi tuntiin koskettaa enää itseäni" viittaa miespuolisen henkilöön. Nainen saavuttaa toimintakyvyn yleensä nopeammin.
Aletheias
- Anonyymi00007UUSI
Tuttu juttu 😼
- Anonyymi00013UUSI
oohh unohdin kuulokkeet, kun nämä KOSS, uudet olisi pitänyt ostaa hyperMarketilta nyt kun nämä vähän rikki nooh toimivat alumiini-beibin (teippi-beibin) avulla.
- Anonyymi00014UUSI
Jos inspiratsioonia kaipaat niin jatkappa seuraavaa aloituslauseen alkua: "Olipa kerran ..." ! Sopii yrittää jos osaat.
- Anonyymi00017UUSI
Olipa kerran
Olipa kerran lukija, joka ei osannut lukea. Kun lukijalle kerrottiin, että lukeminen kannattaa aina, mutta kirjoittaminen ei, niin lukija siirsi lukemattomansa sivuun ja päätti kirjoittaa.
Hän huomasi kirjoittamisen olevan helpompaa kuin lukemisen.
Sen pituinen se.
(hihitystä) - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olipa kerran
Olipa kerran lukija, joka ei osannut lukea. Kun lukijalle kerrottiin, että lukeminen kannattaa aina, mutta kirjoittaminen ei, niin lukija siirsi lukemattomansa sivuun ja päätti kirjoittaa.
Hän huomasi kirjoittamisen olevan helpompaa kuin lukemisen.
Sen pituinen se.
(hihitystä)Saat kirjoituksestasi nelosen sillä kansakoulun opettajan uskonnolisen opetuksen mukaan olisi ainekirjoituksesi tullu ... eiku siis pitänyt päättyä Temppelirukouksen päätössanaan joka on Amen
Amen! - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Saat kirjoituksestasi nelosen sillä kansakoulun opettajan uskonnolisen opetuksen mukaan olisi ainekirjoituksesi tullu ... eiku siis pitänyt päättyä Temppelirukouksen päätössanaan joka on Amen
Amen!Kiitos
Nelkkukin on ihan hyvä numero.
(reps) - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kiitos
Nelkkukin on ihan hyvä numero.
(reps)Mä sain kansakoulun maikalta ainekirjoituksistani aina ysin !
Faijjani joka oli syntyjään tanskalainen ihmetteli sitä siksi kun ainekirjoituksissani oli kielioppivirheitä. No sain ysejä siksi kun toin ainekirjoituksissani esiin omia ajatuksiani sekä muutakin sellaista mitä eivät kirkkouskovaiset hyväksyisi. Maikka kehui minua luokkani edessä jotta tästä jätkästä tulee vielä joko toimittaja taikka muu sen kaltainen älykkö.
Nuo kielioppikokeet olivat sitten eri asia ja sain niistä kutosen vaan se oli paremmin kuin faijjalani joka sai vain vitosen. Loppuspettariin sain siis ysin sillä kielioppivirheitä on jokaisella joka taitaa ajattelun taidon. Rankalaiseen kulttuuriinkin sisältyy myös kielioppivirheet joten ollaanko me persut muka heitöä ouuiiluonompia.
- Anonyymi00015UUSI
katso säätietoja Houston Weather Station..
https://www.weather.gov/hgx/
Meksikonlahdelta. Joskus sitä pää väsyy ja vaikenee. Huilaa hetki, sillä se taas käynnistyy.
- Anonyymi00022UUSI
Miksi Maija V. imitoi Mervi K:ta. Ulkoisesti.
Ugh.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249