Saksan nuoriso on sitä mieltä että heillä on oikeuksia ja vapauksia muttei velvollisuuksia.
Toivottavasti meidän nuoriso osaa arvostaa isänmaataan.
En tiedä minkälaisesta "vapaudesta" saisi nykynuorisomme nauttia jos esi-isämme olisivat juosseet karkuun?
Vain raukka tai pelkuri voi ajatella karkuruutta.
Saksan nuoriso lakkoilee asevelvollisuuden vuoksi – ”Eivät nämä ole meidän sotiamme” | Ulkomaat | Yle https://share.google/2wYjMWBuaYyFbxG9f
Juoksetko karkuun vai puolustatko isänmaatasi?
6
226
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Onhan meidän nuorisossa niitäkin kaheleita jotka jonkun rinikan perästä itteensä tapattaa se on ku muslimilla et saa taivaspaikan. Viisas säästää henkensä näiden sotakiimasten lahtareiden päänmenoksi, Umpihullu sotia haluaa.
- Anonyymi00002
Kantaeurooppalaisen nuorison vaihtoehdot: hidas sukupuutto väestönvaihdon kautta vai äkkikuolema väestönvaihtoa harjoittavien hallitusten masinoimassa sodassa?
- Anonyymi00003
Jos et puolusta kotimaatasi
Vladimir Kuolema tulee kotiisi.
Näin kävi jo Ukrainassa.
Oletko halukas ottamaan riskin ?- Anonyymi00007
Hommareino, lopeta. Persujen ollessa hallituksessa tänne on tullut enemmän mamuja kuin koskaan ennen.
- Anonyymi00005
Eihän nämä liity mitenkään ruskeaan taloon.
- Anonyymi00006
Ruskeassa Talossa ei paljon juosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 67897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 46490
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32445