Seurustelen sellaisen ihmisen kanssa joka on ylipainoinen ja hänellä on aika iso maha (nainen) ja olen itsekin nainen. Hänelle ei voi mennä sanomaan että voitko laihduttaa ja se helpottaisi liikkumista, hän suuttuu aika helposti ja käskytti minua olemaan hiljaa, olen tässä suhteessa aika tiukassa paikassa sillä en saa ilmaista mielipiteitä asiasta eikä hän halua kuunnella minua. Ja kun yritän antaa hänelle rakentavaa palautetta niin hän suuttuu niin että syttyy kolmas maailman sota ja laittaa sormet korvaan eikä halua kuunnella mitä sanottavaa minulla on hänelle. Hirveen lapsellista käytöstä kun kyseessä on aikuinen ihminen. Seksi ei tunnu enää kivalta. Tunnen olevani alistettuna tässä suhteessa ja huomasin että tästä puuttuu kunnioitus, arvostus ja tasa-arvo. Hän vaan huutaa minulle vaikka en ole tehnyt mitään. Raivoaa ja sekoilee. En ymmärrä mitä pahaa minä olen tehnyt. Hän syö miten sattuu ja ihmettelee miksei laihdu. No yritin kyllä neuvoa nätisti mutta ei hän minua kuuntele, suuttuu vaan. Hän on aika määräilevä osapuoli ja voimakas tahtoinen ihminen.
Sitten lopulta tajusin että tämä ei ole oikein minua kohtaan että herään joka aamu katsomaan millä tuulella hän on ja saan aina pelätä hänen voimakasta reaktiota. Tämä parisuhde ei tee minulle hyvää. Haluan normaalin tasapainoisen suhteen missä kunnioitetaan toista ja kuunnella mitä toisella on sanottavaa, olla turvallisessa suhteessa ilman pelkoa. Vuorovaikutus on tärkeä. Olla turvassa toisen kainalossa ja katsoa silmiin luottaen että toisen kanssa on hyvä olla.
Sen sijaan minua vaan mollataan ja vittuillaan. Se ei ole rakkautta. Hänellä on vain pari kertaa viikossa oikein hyvä päivä mutta sitten loput päivät menee huutamiseen. Epäilen hänellä olevan jonkinlainen mielenterveys ongelma. Hänelle ei kuitenkaan voi puhua mistään asiasta ja se turhauttaa minua.
Haluaisin viedä hänet parisuhdeterapiaan josko ammatti ihminen osaisi valaista miksi hän on tämmöinen määräilevä osapuoli. Jos hän ei halua sinne niin minun on pakko lähteä suhteesta pois. Tää ei ole tervettä suhdetta.
Ylipainoisen kanssa
Anonyymi-ap
4
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep. Kahta ei kannata Kokeilla. Toinen on Sisko, ja toinen sen tanhu.
- Anonyymi00002
No, jos suhteesi on tuollainen, miksi ihmeessä olet siinä?
AIkuista ihmistä ei pidä neuvoa, ellei hän neuvoja pyydä. Siinä teet väärin. - Anonyymi00003
Otsikko jo kertoo että et arvosta toista. Tuskispa hänkään arvostaa sinua. Erotkaa.
- Anonyymi00004
Oisko jostain risiiniöljystä apua? Vaikka aina ennen ja jälkeen ruokailun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869