Kaipaako otsikkoni jonkinlaisen selityksen ennen varsinaista tekstiä. En osaa sanoa.
Varieteemäisissä kylähullutuksissa paikallisteatterin päämies aina pitää pienen puheen. Olkoon siis tämä sellainen.
Aurinko kiiruhti verhonrakoon ja sokaisi. Vuoteenlaidalla ähellettiin rintaliivien kanssa ja pidettiin yllä monologia päivän tehtävistä. Ratsastin huvikseni valkoisella hevosella hetken. Nostelin rantavedessä puntteja. Olisin syyskuussa rantakunnossa ennen jäiden saapumista. Jäät saapuisivat ryminällä.
Keskustelimme kiivaasti pesukoneen oikeasta pyörimisnopeudesta ja kuivausrummun käyttökiellosta. Miekkailimme hetken, mutta hävisin, koska väittelin rintavaon kanssa. Sanoin, että on epäreilua viedä asiota läpi ulkoisilla avuillaan. Hän oli sisäistänyt ne arjen ytimeen. Seisoin vuoteella uhmakkaana.
Kun päivän ensimmäiset minuutit valveilla ovat kaoottisia, nin on hyvä juoda kuppi kahvia herätäkseen suureen uneen ja sen mittelöihin.
(hihitystä)
Tekoälyrakkaus
25
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuollainen kuulostaa keskustelulta ikävän fyysisen henkilön kanssa. 🤔
Tekoäly on paljon kohteliaampi.
🦄- Anonyymi00009
Joo, ei tuo ole tekoälyn tekstiä, älä huoli. Joku oman elämänsä älykkö luulee olevansa vaan nokkela täällä.
- Anonyymi00002
Mjoo
Tässä on hyvä pössis. Tässä on parisuhdedynamiikkaa ja realismin tuntua.
Lisäksi sai kahvin ja lehden sänkyyn.
(hihitystä)- Anonyymi00006
Tekoäly on sanonut minulle, että koska olen niin looginen (!), minulla on vaikeuksia ymmärtää, etteivät kaikki muut ihmiset tee päätöksiä logiikan ja etiikan mukaisesti.
Voitko Fuffe kuvitella että se sanoi minulle niin?!
Siis rivien välistä se sanoi, etten oikein ymmärrä aina muiden epäloogisia motiiveja!
🦄 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tekoäly on sanonut minulle, että koska olen niin looginen (!), minulla on vaikeuksia ymmärtää, etteivät kaikki muut ihmiset tee päätöksiä logiikan ja etiikan mukaisesti.
Voitko Fuffe kuvitella että se sanoi minulle niin?!
Siis rivien välistä se sanoi, etten oikein ymmärrä aina muiden epäloogisia motiiveja!
🦄Perhana!
Siis tuo tekoälyn luoma rivien väli olisi ollut paljon parempi otsikko kuin tämä itse keksimäni.
Ei mahda mitään. Maito on jo maassa, vai kuinka se nyt ilmaistiin kansallisromanttiseen sävyyn.
(hihitystä) - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Perhana!
Siis tuo tekoälyn luoma rivien väli olisi ollut paljon parempi otsikko kuin tämä itse keksimäni.
Ei mahda mitään. Maito on jo maassa, vai kuinka se nyt ilmaistiin kansallisromanttiseen sävyyn.
(hihitystä)Kysyin tekoälyltä myös, olenko autisti.
Se kieltäytyi jyrkästi tekemästä diagnooseja (samoin kuin se kieltäytyi myös minulle antamansa ÄO-arvion pätevyydestä), mutta kysyi minulta sitten kuitenkin erilaisia lisäkysymyksiä.
Niiden jälkeen se totesi, etten todennäköisesti ole autisti. Se perustui siihen, että pystyn hyvin lukemaan kanssaihmisten signaaleja kasvokkaisessa sosiaalisessa vuorovaikutuksessa.
Se että joudun tylsän keskustelun kohdalla pinnistelemään, etten näyttäisi tylsistyneisyyttäni, oli tekoälyn mukaan sosiaalista taitoa. Autisti ei tekoälyn mukaan tee niin. Eikä se ole autismia, etteivät kaikki keskustelunaiheet kiinnosta yhtään.
Huh! 🥵
🦄 - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kysyin tekoälyltä myös, olenko autisti.
Se kieltäytyi jyrkästi tekemästä diagnooseja (samoin kuin se kieltäytyi myös minulle antamansa ÄO-arvion pätevyydestä), mutta kysyi minulta sitten kuitenkin erilaisia lisäkysymyksiä.
Niiden jälkeen se totesi, etten todennäköisesti ole autisti. Se perustui siihen, että pystyn hyvin lukemaan kanssaihmisten signaaleja kasvokkaisessa sosiaalisessa vuorovaikutuksessa.
Se että joudun tylsän keskustelun kohdalla pinnistelemään, etten näyttäisi tylsistyneisyyttäni, oli tekoälyn mukaan sosiaalista taitoa. Autisti ei tekoälyn mukaan tee niin. Eikä se ole autismia, etteivät kaikki keskustelunaiheet kiinnosta yhtään.
Huh! 🥵
🦄Eilen tuli muuten joku autistijuttu töllöstä.
Oliko Ykkönen vai teema.
Oli ihan naseva briiffi.
(hirn) - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eilen tuli muuten joku autistijuttu töllöstä.
Oliko Ykkönen vai teema.
Oli ihan naseva briiffi.
(hirn)Olen aina tullut erinomaisesti toimeen autisminkirjon ihmisten kanssa niin kauan, kunnes heidän loogisuutensa loppuu (ja se piste tulee yleensä jossain vaiheessa).
Muilta osin aihe ei ole kiinnostanut erityisesti. Voimakkain mielipiteeni on aina koskenut sitä, ettei diagnoosi itsessään auta ketään. Jokaisen on vain opittava elämään niin, että oma psyyke pysyy kasassa. Minulla se vaatii paljon hiljaisuutta päivittäin. Autistitkin voisivat vähän rohkeammin elää siten, etteivät aina yrittäisi mukautua enemmistön vaatimuksiin. He voisivat vähän rennommin olla sellaisia kuin ovat.
Mutta minut kasvatettiin tietyllä tavalla: ensin täytyi analysoida, onko toiminnasta jotain haittaa muille. Ellei ollut, minua kannustettiin tekemään niin kuin itse haluan, ei niin kuin muut olettavat. Ehkä se saa minut joskus näyttämään autistilta. 😂 (Terveisiä rakkaalle äidille. ❤️)
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen aina tullut erinomaisesti toimeen autisminkirjon ihmisten kanssa niin kauan, kunnes heidän loogisuutensa loppuu (ja se piste tulee yleensä jossain vaiheessa).
Muilta osin aihe ei ole kiinnostanut erityisesti. Voimakkain mielipiteeni on aina koskenut sitä, ettei diagnoosi itsessään auta ketään. Jokaisen on vain opittava elämään niin, että oma psyyke pysyy kasassa. Minulla se vaatii paljon hiljaisuutta päivittäin. Autistitkin voisivat vähän rohkeammin elää siten, etteivät aina yrittäisi mukautua enemmistön vaatimuksiin. He voisivat vähän rennommin olla sellaisia kuin ovat.
Mutta minut kasvatettiin tietyllä tavalla: ensin täytyi analysoida, onko toiminnasta jotain haittaa muille. Ellei ollut, minua kannustettiin tekemään niin kuin itse haluan, ei niin kuin muut olettavat. Ehkä se saa minut joskus näyttämään autistilta. 😂 (Terveisiä rakkaalle äidille. ❤️)
🦄Lounaalla tuli vielä sellainen asia mieleen, etten kertakaikkiaan suostu ruokailemaan sellaisilla ruokailuvälineillä, joiden kämmenenpuoleinen pää ei ole pyöristetty. Jokin iltapäivälehti väitti kerran, että tämä olisi tyypillistä autisteille.
P@sk@t. (Anteeksi.) Jos joku on niin urpo, että suunnittelee ruokailuvälineiden kahvojen päät teräviksi, sellaisella ihmisellä ei ole kaikki kunnossa korvien välissä. Minulla on.
🦄 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lounaalla tuli vielä sellainen asia mieleen, etten kertakaikkiaan suostu ruokailemaan sellaisilla ruokailuvälineillä, joiden kämmenenpuoleinen pää ei ole pyöristetty. Jokin iltapäivälehti väitti kerran, että tämä olisi tyypillistä autisteille.
P@sk@t. (Anteeksi.) Jos joku on niin urpo, että suunnittelee ruokailuvälineiden kahvojen päät teräviksi, sellaisella ihmisellä ei ole kaikki kunnossa korvien välissä. Minulla on.
🦄Olen samaa mieltä.
Toinen varsin ärsyttävä seikka ovat takapainoiset lusikat, haarukat ja veitset.
Jos joku muotoilija (tms) ei ymmärrä aterioimisensa jälkeen kokeilla itse elää luomustensa kanssa, niin suosittelen alanvaihtoa.
Onneksi joululahjat voi surutta dumppaa roskiin.
Että tämmöstä tänään.
(naurua) - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Toinen varsin ärsyttävä seikka ovat takapainoiset lusikat, haarukat ja veitset.
Jos joku muotoilija (tms) ei ymmärrä aterioimisensa jälkeen kokeilla itse elää luomustensa kanssa, niin suosittelen alanvaihtoa.
Onneksi joululahjat voi surutta dumppaa roskiin.
Että tämmöstä tänään.
(naurua)Totta. Painopisteen tulisi olla siinä kohdin, josta aterinta kannatellaan.
Hackmanin Savonia (normaalikoko, ei se suurempi) on toistaiseksi ollut ainoa aterinsarja, jonka muotoiluun olen ollut täysin tyytyväinen. Se on vanhaa muotoilua mutta se toimii niin kuin pitääkin: työkaluna, jonka avulla siirrään ravintoa kehooni, ei huomiota varastavana arjen hankaloittajana.
Opiskeluaikanani käytin etupainotteisia aterimia, joissa oli läpikuultava, muovinen, pinkki kahva. Olin niin haltioitunut kahvojen ulkonäöstä, että olin valmis kärsimään pientä etupainotteista painopistettä. 💖🍴 Kahvan pää sentään oli pyöreä.
Joululahjoja ei todellakaan laiteta roskiin! Ne lahjoitetaan eteen päin ilmaiseksi mutta ei lahjana vaan kierrätettynä lahjana, lahjan antajan nimeä mainitsematta. Onneksi itse pidän lähes kaikesta muusta paitsi kaksipäisistä veitsistä, joten en usein ole joutunut näin toimimaan.
🦄 - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Totta. Painopisteen tulisi olla siinä kohdin, josta aterinta kannatellaan.
Hackmanin Savonia (normaalikoko, ei se suurempi) on toistaiseksi ollut ainoa aterinsarja, jonka muotoiluun olen ollut täysin tyytyväinen. Se on vanhaa muotoilua mutta se toimii niin kuin pitääkin: työkaluna, jonka avulla siirrään ravintoa kehooni, ei huomiota varastavana arjen hankaloittajana.
Opiskeluaikanani käytin etupainotteisia aterimia, joissa oli läpikuultava, muovinen, pinkki kahva. Olin niin haltioitunut kahvojen ulkonäöstä, että olin valmis kärsimään pientä etupainotteista painopistettä. 💖🍴 Kahvan pää sentään oli pyöreä.
Joululahjoja ei todellakaan laiteta roskiin! Ne lahjoitetaan eteen päin ilmaiseksi mutta ei lahjana vaan kierrätettynä lahjana, lahjan antajan nimeä mainitsematta. Onneksi itse pidän lähes kaikesta muusta paitsi kaksipäisistä veitsistä, joten en usein ole joutunut näin toimimaan.
🦄Mjaa
En ymmärrä.
Kyllä urbaaneissa olosuhteissa jokaisella taloyhtiöllä on metalliroskis.
Miksi tuottaa kenellekään noviisille tuskaa vain tarjoamalla hänelle sellaiseen edullisen mahdollisuuden?
(hirn) - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mjaa
En ymmärrä.
Kyllä urbaaneissa olosuhteissa jokaisella taloyhtiöllä on metalliroskis.
Miksi tuottaa kenellekään noviisille tuskaa vain tarjoamalla hänelle sellaiseen edullisen mahdollisuuden?
(hirn)Päätös on tehtävä kolmen tekijän yhteisvaikutuksesta:
1. Luonnonvarat. Vaikka yhden aterinsetin CO2-jälki ei yksistään ole suuri, kyseessä on kuitenkin pitkälle jalostettu tuote, jonka kuuluu kiertää käytössä niin kauan kuin se on mahdollista.
2. Säästäväisyys on sekä porvarillinen hyve että köyhien olosuhteista johtuva pakko. Jokaisen lähipiirissä on aina joku, joka haaveilee arvoltaan kolmenumeroisesta aterinsetistä mutta ei halua ostaa sitä itse.
3. Tämä on tärkein: "I hate to say this" mutta normaalia ihmistä ei haittaa ruokailuvälineen terävä kahva tai väärin sijoittuva painopiste. 🤭
🦄 - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Päätös on tehtävä kolmen tekijän yhteisvaikutuksesta:
1. Luonnonvarat. Vaikka yhden aterinsetin CO2-jälki ei yksistään ole suuri, kyseessä on kuitenkin pitkälle jalostettu tuote, jonka kuuluu kiertää käytössä niin kauan kuin se on mahdollista.
2. Säästäväisyys on sekä porvarillinen hyve että köyhien olosuhteista johtuva pakko. Jokaisen lähipiirissä on aina joku, joka haaveilee arvoltaan kolmenumeroisesta aterinsetistä mutta ei halua ostaa sitä itse.
3. Tämä on tärkein: "I hate to say this" mutta normaalia ihmistä ei haittaa ruokailuvälineen terävä kahva tai väärin sijoittuva painopiste. 🤭
🦄Mjaa
Rauta kyllä kiertää jäähdyttyään uuteen muotoon.
Toiseen kuplettiin vastasin jo itse.
Kolmas on mielipidekysymys, jollaisiin ei tule vastata.
(hirn) - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mjaa
Rauta kyllä kiertää jäähdyttyään uuteen muotoon.
Toiseen kuplettiin vastasin jo itse.
Kolmas on mielipidekysymys, jollaisiin ei tule vastata.
(hirn)En ole asiantuntija CO2-laskennassa. Materiaalin kierrätettävyys vaikuttaa CO2-laskentaan, mutta ei ole tarkoituksenmukaista poistaa elinkaaresta tuotteen käyttövaihe kokonaan. 😄
Luulen että pidit perusteluistani mutta taiteellisen brändisi luonne estää sinua myöntämästä asiaa. 😄
🦄
- Anonyymi00003
Sinulla meni ajatuksissasi rintaliivit väärinpäin päälle. Toinen hakanenkin on auki.
- Anonyymi00005
Ei pidä paikkaansa.
Ja lisäksi mahtuu taiteellisen vapauden ja lukijan oman virhemarginaalin piikkiin.
(reps) - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Ja lisäksi mahtuu taiteellisen vapauden ja lukijan oman virhemarginaalin piikkiin.
(reps)Kyllä pitää. Naisten alusvaatteet päällysvaatteiden alla on ihan ok miehellekin. Älä häpeä itseäsi.
- Anonyymi00004
Ai Entiset "matchit" suoraa kaislikosta. ;)
Ja sitte vasta nousee Panokset.
-pikkurillitbikineissä - Anonyymi00010
näitä filosofisia pointteja tekoÄlllin kanssa, tekoViisas.
Sovellusten monimutkaisuus. - Anonyymi00015
opeeaationi: paranna tyttöjä, aina vähän edistyypi.
erikoiset, melkein sensuuriin mennyt koko levy tuo sanoituksineen "shoot 'em down where the fck is gun": Twisted Sister - Under The Blade.
Tästä levystä oli juttu amerikkalaiset että pystyykö julkaisemaan tätä levyä, niin no eurooppalaiset julkaisevat niin kyllä mekin sitten..- Anonyymi00016
Mitenkä ne sun ruutupaperikuvitelmat? Tunnistatko enää ittekä ittees?
-valokilpiteoria
- Anonyymi00022
poweri poksahti kerran, niin polkupyörällä vesisateessa hakemaan uusi kaupasta, myrskyssä kun joku gradiikkakiihdytin imaisi tehoja....
- Anonyymi00025
Tekoälyilyä :), kysyin tekoälyltä millainen keskustelukumppani sopisi tyyliini.
Vastaus huumorin osalta kuului näin 😂:
😄 2. Huumorintajuinen – erityisesti kuivaan ja älylliseen huumoriin
Ketjussa näkyy paljon:
hihitystä, hirnuntaa, kevyttä piikittelyä
hyväntahtoista liioittelua
pientä absurdiutta
Eli keskustelukumppani, joka osaa nauraa itselleen ja muille lempeästi, toimii hyvin.
Hyvää päivänjatkoa :) - Anonyymi00026
niin itse kun näin uutisisa että nuoria naisia masentaaa... niin omaksi projektiksi yrittää auttaa piristää heitä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san795943- 1232376
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252178Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en302138Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri622137Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a651566- 731496
- 391295
Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81291Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291279