Täällä tehdään ilkeämielisiä aloituksia. Eivätkö he tajua, että palstaa lukevat herkät ja epävarmat, muutenkin jo iskua ottaneet, alkavat tuntemaan olonsa huonoksi? Eivätkö he yhtään välitä millaisen tunteen he aiheuttavat jo valmiiksi huonolla itsetunnolla varustetuille? Arvostavatko heidän ystävänsäkin tällaista toimintaa?
Ilkeys aloituksissa ja kommenteissa
13
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä on koko ihmisten kirjo. Mutta kun joku sooloilee liikaa, niin on myös niitä jotka palauttavat sellaiset maanpinnalle. Tämä vaatii sietämistä vielä tovin herkemmiltä, mutta kyllä tämä toimimaan saadaan.
- Anonyymi00002
Kysymys on, eivätkö yhtään välitä siitä minkä olon aiheuttavat herkille, moni varmasti jo valmiiksi epävarma itsestään ihmisille (palstalla on aika paljon lukijoita)? Arvostaako heidän kumppaninsa myös niitä kirjoituksia ja ilkeilyjä?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kysymys on, eivätkö yhtään välitä siitä minkä olon aiheuttavat herkille, moni varmasti jo valmiiksi epävarma itsestään ihmisille (palstalla on aika paljon lukijoita)? Arvostaako heidän kumppaninsa myös niitä kirjoituksia ja ilkeilyjä?
Jotkin ihmiset ovat vaan turhautuneita. Ehkä ovat kokeneet niin paljon paskaa, että eivät aina osaa olla herkkiä ja ottaa huomioon että joku voi loukkaantua pienemmästä kuin itse loukkaantuvat. Ymmärrystä tässä pitää olla joka suuntaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jotkin ihmiset ovat vaan turhautuneita. Ehkä ovat kokeneet niin paljon paskaa, että eivät aina osaa olla herkkiä ja ottaa huomioon että joku voi loukkaantua pienemmästä kuin itse loukkaantuvat. Ymmärrystä tässä pitää olla joka suuntaan.
Turhautumista on ollut minullakin todella kauan! Oikeastaan projektin alusta asti! En olisi ikinä halunnut osallistua siihen ja koska en ymmärtänyt mistä oli kysymys, en voinut sanoa etten halua osallistua! Voin ehdottomasti sanoa, että mitään yhtä kamalaa en ole koskaan elämässäni kokenut kuin mitä projekti on ollut koko sen ajan, kun se on ollut menossa! Olen ollut ahdistunut koko sen ajan ja olen ollut syvästi surullinen ja itkenyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin elämäni aikana ja olen menettänyt elämänhaluni jo lähes kokonaan!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Turhautumista on ollut minullakin todella kauan! Oikeastaan projektin alusta asti! En olisi ikinä halunnut osallistua siihen ja koska en ymmärtänyt mistä oli kysymys, en voinut sanoa etten halua osallistua! Voin ehdottomasti sanoa, että mitään yhtä kamalaa en ole koskaan elämässäni kokenut kuin mitä projekti on ollut koko sen ajan, kun se on ollut menossa! Olen ollut ahdistunut koko sen ajan ja olen ollut syvästi surullinen ja itkenyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin elämäni aikana ja olen menettänyt elämänhaluni jo lähes kokonaan!
No projektista kannattaa varmaan sitten perääntyä ennen kuin se elämänhalu katoaa kokonaan. Kokemuksella voin sanoa, että ei sinne asti ehkä kannata mennä jos ei ole pakko. Jäljelle jää enää muiden auttaminen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
No projektista kannattaa varmaan sitten perääntyä ennen kuin se elämänhalu katoaa kokonaan. Kokemuksella voin sanoa, että ei sinne asti ehkä kannata mennä jos ei ole pakko. Jäljelle jää enää muiden auttaminen.
Jos ja kun enää jaksaa auttaa ketään, olo on niin rääkätty kauan jatkuneen häirinnän takia!
- Anonyymi00003
entinen perhe .. ja sitten on nykyinen oma perhe.
- Anonyymi00007
Eivät ehkä osaa ajatella miten satuttavat sanoillaan, joukkoa joita eivät edes tunne.
- Anonyymi00009
JeroP kirjoitti:
Mutta voi! En herkille halua olla ilkee. Herkät on somia!
Tätä palstaa lukee varmasti sika moni itsestään epävarma ihminen, on nuoriakin. Kyllä ilkeät sanat satuttavat juuri heitä. Toivon, että ilkeilyt loppuu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tätä palstaa lukee varmasti sika moni itsestään epävarma ihminen, on nuoriakin. Kyllä ilkeät sanat satuttavat juuri heitä. Toivon, että ilkeilyt loppuu.
Harmittavia alentamisviestejä on paljon. Ne ikävä kyllä osuu ja uppoaa juuri herkkiin ja epävarmoihin. Myös nuoriin.
- Anonyymi00008
Eivät välitä. Itselläkin olo ettei jaksa kotoa poistua. Vanha, tylsä ja ruma. Nää todellakin on osa psykoja.
- Anonyymi00012
Minusta se olisi paljon haitallisempaa, jos täällä olisi vain kauniita ja kehuvia kirjoituksia. Nämä herkkähipiäiset ihmiset ovat yleensä samalla myös vähän tyhmänpuoleisia ja omivat kaikki sellaiset kirjoitukset. Saattavat vielä irl toimia palstakirjoitusten perusteella ja nolata itsensä. Parempi, että jalat maassa olevat ihmiset palauttavat heidät välillä maan pinnalle ja todellisuuteen.
Ja sitä paitsi - miksei negatiivisia tunteita saisi ilmaista? Moni niitä kirjoittava varmasti oikeasti tarkoittaa niitä ja haluaa purkaa ne tänne. Parempi purkaa ne täällä anonyymisti kuin jollekin päin naamaa irl.
Palstan koko tarkoitus on leikkiä, että viestit on osoitettu itselle, vaikkei ne oikeasti olekaan ja kommentoijatkin tietävät sen (ainakin järkevät sellaiset). Järkevät palstalaiset voivat sivuuttaa trollit ja vihakommentit. Ja jos on niin s*atanan tyhmä, että ei pysty sivuuttamaan anonyymejä trolleja, niin se on kyllä jo omaa tyhmyyttä ja ihmettelen, miten sellaiset ihmiset ensinkään pärjäävät tässä maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331329Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43923- 66765
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645