Poor things

Anonyymi-ap

Kun aikoinaan tutustuin Ulyssiuksen määritelmään, niin löysin Joysen.

Kun taas palasin töllön ääreen, niin näin kaiken.

(hihitystä)

16

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mjuu-u

Tämä jos mikä on mielenkiintoinen aloitus.

Tässä kaveri väittää käsittävänsä sekä historian temmellykset, että syyt sellaisiin.

Hän näkee historian läpi tämän päivän, sen tapahtumat.

On kuin hän sanoisi, että näinhän tässä aina käy.

Mutta minulle tämä elokuva näyttäyi taas niin, että Emma Stone on aika hurja mimmi, joten kirjoittaessaan käsikirjoitusta kyseinen kirjailija ei voinut millään aavistaa, että pääosaa näyttelisi juuri hän.

Ota nyt tästä kaikesta tolkkua.

(hirn)

• Anonyymi00002
        UUSI

Mjoo

Kyllä noita panokohtauksia olisi voinut hieman vähentää, koska syntyy helposti kuva, että mies on jotenkin tyhmä.

Mene ja tiedä.

(naurua)

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mjoo

Kyllä noita panokohtauksia olisi voinut hieman vähentää, koska syntyy helposti kuva, että mies on jotenkin tyhmä.

Mene ja tiedä.

(naurua)

Siis joo

Jäbät on tässä keississä ihan ytimessä.

Lisää tällaista.

- Suomen kansa -

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siis joo

Jäbät on tässä keississä ihan ytimessä.

Lisää tällaista.

- Suomen kansa -

Kansa vastaa

Kansakunnat ovat elokuvassa sivuseikka. Ainoa kokoava piirre näissä elokuvan jälkeisissä elokuvakeskusteluissa on hyvä rytmitaju.

Mutta se jo menehtyy ensimmäiseen tahtiin.

Emma rulez!

(naurua)

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kansa vastaa

Kansakunnat ovat elokuvassa sivuseikka. Ainoa kokoava piirre näissä elokuvan jälkeisissä elokuvakeskusteluissa on hyvä rytmitaju.

Mutta se jo menehtyy ensimmäiseen tahtiin.

Emma rulez!

(naurua)

Mjaa-a

Itse taas kirjallisuuden moniottelijana ja palsta-argumenttinä kokisin, että elokuvan visuaalinen sessio oli itse tekstiä kiinnostavampi.

Ehkä pari lainia sai minut hyvälle tuulelle, mutta suurin osa meni ohi, koska olin jääkaapissa juomassa laadukasta belgialaista olutta pyyhkien älyni hikeä otsalta.

Oli siinä prociuttoakin lähellä, mutta jääkaappi, se surisi.

(hihitystä)

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mjaa-a

Itse taas kirjallisuuden moniottelijana ja palsta-argumenttinä kokisin, että elokuvan visuaalinen sessio oli itse tekstiä kiinnostavampi.

Ehkä pari lainia sai minut hyvälle tuulelle, mutta suurin osa meni ohi, koska olin jääkaapissa juomassa laadukasta belgialaista olutta pyyhkien älyni hikeä otsalta.

Oli siinä prociuttoakin lähellä, mutta jääkaappi, se surisi.

(hihitystä)

Naisen kommentti

Hei, olen Alma nelkyt . Risat on poistettu.

Minusta Emma kulki lapsuudesta aikuisuuteen aikuisen vartalossa. Koin syviä tunteita hänen elämänsä myllerryksissä, ja olisin voinut olla kuin hän.

Emma on rakas. Olen seurannut hänen uraansa aina hänen lapsuudesta asti.

(reps)

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Naisen kommentti

Hei, olen Alma nelkyt . Risat on poistettu.

Minusta Emma kulki lapsuudesta aikuisuuteen aikuisen vartalossa. Koin syviä tunteita hänen elämänsä myllerryksissä, ja olisin voinut olla kuin hän.

Emma on rakas. Olen seurannut hänen uraansa aina hänen lapsuudesta asti.

(reps)

Mjaa

Olet vain kateellinen vanha torvisoittokunta. Emma taas on fressi, sipsakas ja sekopäisempi roolisuorituksessaan kuin sinä.

Emma vei minut uudelle tasolle. Kun Emma mätti ruumista silmiin piikillä, niin annoin ylen.

Olen itse Pöllöllä töissä. Vastaan rekrytoinnista.

(reps)

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mjaa

Olet vain kateellinen vanha torvisoittokunta. Emma taas on fressi, sipsakas ja sekopäisempi roolisuorituksessaan kuin sinä.

Emma vei minut uudelle tasolle. Kun Emma mätti ruumista silmiin piikillä, niin annoin ylen.

Olen itse Pöllöllä töissä. Vastaan rekrytoinnista.

(reps)

Juurikin näin

Kun mainospuolen moottorit oksentelevat jonkin elokuvan vuoksi, niin minkä vuoksi sitten kaduilla saa väistellä sekä paskaa että jo syötyjä pitsoja?

Haloo, pahvit!

(hihitystä)

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Juurikin näin

Kun mainospuolen moottorit oksentelevat jonkin elokuvan vuoksi, niin minkä vuoksi sitten kaduilla saa väistellä sekä paskaa että jo syötyjä pitsoja?

Haloo, pahvit!

(hihitystä)

Visualisointi

Itse komediennena en tulisi asettaneeksi persoonaani esille.

Valitettavan usein huono elokuva on visuaalinen.

Tähän on tultava muutos. Eihän tämä mikään elokuvakerho ole, tai sellaiselle paikka.

(naurua)

• Anonyymi00009
      UUSI

Joyce Ulysseuksen skandaalin kanssa Pariisiin, missä julkaistiin pala palalta tuotuna.
      Vilma

• Anonyymi00011
        UUSI

Mjaa-a

Tämä nyt voi kuulostaa lähes koomiselta, mutta en jaksanut lukea tuota ylistettyä kirjaa kuin (peräti) kaksi sivua.

Yleensä lopetan lukemisen ensimmäiseen virkkeeseen, joten Jamesilta mallikas suoritus.

Seuraavaksi mun lukukokemus tulee olemaan tuo tuossa pöydällä. En ole viitsinyt edes selata, plärätä tai sivustella.

Motto

- Kaikki on paskaa, paitsi paska itse -

(hihitystä)

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mjaa-a

Tämä nyt voi kuulostaa lähes koomiselta, mutta en jaksanut lukea tuota ylistettyä kirjaa kuin (peräti) kaksi sivua.

Yleensä lopetan lukemisen ensimmäiseen virkkeeseen, joten Jamesilta mallikas suoritus.

Seuraavaksi mun lukukokemus tulee olemaan tuo tuossa pöydällä. En ole viitsinyt edes selata, plärätä tai sivustella.

Motto

- Kaikki on paskaa, paitsi paska itse -

(hihitystä)

Minäkin olen j o 2 sivua suorittanut!
        Vilma

• Anonyymi00013
      UUSI

Hörähtäneitä taide-elokuvia en jaksa katsella.

• Anonyymi00014
      UUSI

Tuo on kuitenkin jotain fiktiota.

Miten tylsää. 😞

🦄

• Anonyymi00015
        UUSI

Kuinka paljon o n fiktiota.
        Todentuntuista muttei totta.
        Vilma

• UUSI

Mullekin suositeltiin noita Joysen kirjoja. Sitten kun varmaan kymmenennen kerran kysyin, että kuka se nyt olikaan. Niin rupes jo hermostuun ja käski muistamaan sen siitä, että se on vähän kuin Juice. No siitä sen sitten muistin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      41
      11754
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      35
      4704
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      253
      2848
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      148
      2638
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      112
      1732
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      14
      1118
    7. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      210
      887
    8. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      850
    9. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      75
      805
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      62
      796
    Aihe