Bensan hintaa hilataan tahallaan ylöspäin

Anonyymi-ap

Bensan hinnan korotus kohdistuu ennen kaikkea valkoisiin heteromiehiin. Homot ja matut eivät juurikaan aja autolla. Taustalla on WEFin pyrkimys valkoisten heteromiesten vähentämiseen.

12

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja vain köyhät murehtii pieniä hinnanousuja. Polttiskuskina ongelma ilisi jos ei olis bensaa lainkaan.

Ihmettelen miksi ette ikinä itke etelänmatkojen hinnoista, ketään ei haittaa tuhlata turhaan matkailuun tuhansia euroja vuodessa, siis lentomatkailuun. Taitaa olla tosi halpaa.

• Anonyymi00002

Niin ja viinan hinta on aina sopiva.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niin ja viinan hinta on aina sopiva.

Liian kallista sekin

• Anonyymi00004

Valkoisiin heteromiehiin kohdistuu koko ajan rasismia

• Anonyymi00005

Sota on tekosyy

• Anonyymi00006

She's a diamong girl, who can talk for hours. I fell down a deep black hole, he left me for another lady. Pankkialalla usein juttu on tämä ja aina sama, eikä sitä kukaan pankinjohtaja jaksa kuunnella eikä ehdikään. Meidän pankkiin oli onneksi hakeutunut Eeva Beverly Hillsistä ja hän hoiti nämä aiheet. Jotka todella monen mielestä jotenkin liittyivät pankkiin. Avioliittojen taso ei koskaan ollut riittävä, mutta monet eivät koskaan pystyneet kertomaan siitä riittävän hyvin. Eeva jaksoi kuunnella, mutta hänkin oli vain pillua nuollut... Puoli Seitsemän-ohjelmasta selvisi taas se Eevan dg. 1-vuotiaan tasoinen autismi, koska ei hän jaksa edes sitä puhetta kuunnella. Miettii vain tuntemisia ym... Nordeassa sitä taitoa tarvittiin, koska minä olin liian ruma ja epäseksikäs. Eeva pystyi hoitelemaan pankista kiinnostuneiden seksintarpeen.

Pankkiala vaarantui ihan jo siitä, kun pankissa halutiin puhua ihan jotain muuta kuin pankinjohtamiseen liittyvää. Sen syyksi selvisi tosiaankin Neuvostoliitto, jossa oli eletty ilman rahaa yli 50 vuotta ja raha oli dementoitunut kokonaan neuvostoliittolaisten aivoista. He mieluummin miettivät muuta, mutta väärässä paikassa. Kun piti pankkiin päästä. Miksi juuri pankki piti vallata? Eivät he ole syytä edes sanoneet. Pankki on monille Putous tai joku muu viihdeohjelma... kunhan eivät mene pankkiin häiriköimään oman jutun tasonsa kanssa. Pankki on monille Eevan tunteminen.

EKP:lla oli nyt oikeaa pankkiasiaa Turun Sanomissa. Nordeaan tuli suuria muutoksia, kun minä jäin leskeksi 1,5 vuotta sitten ja Nordea piti lakkauttaa siitä viikon päästä. Työnteko väheni niin paljon siitä eli niiden oikeiden pankkitöiden tekeminen. Aihe on lainojen takaus. Takaukset voisi kokonaan poistaa lainoista, koska niissä on liikaa epäselvyyksiä. Laina jää vain lainanottajan maksettavaksi. EKP:n sakkovaatimukseen ehdotan sopimusta siitä, että maksamattomat lainat lyhennetään pankkitililtä mutta tilille jätetään riittävä summa rahaa (100 000 euroa). Loput lainoista jää maksamatta, koska ei kenelläkään ole enää niin paljon rahaa. Lainarabatti tulee pankkireformin tekemisestä, jos lainojen takaukset saadaan pois. Niitä on kurja selvitellä pankkityönä ja usein ne tulevat jälkeenpäin yllätyksenä takaajalle. Minä en koskaan keksinyt lainan takausta, vaan sen oli keksinyt joku muu ja pankkialan töitä pitää muutenkin selkeyttää.

Nordean vientiyrityksissä oli perustamista. Fitneksessä 10 vuotta ja Internetissä 10 vuotta. Tehdasbensasta ei tule vientiyritystä, koska sellaisen perustamiseen menisi taas 10 vuotta. Vaikka bensan hinta nyt nousisi ja siitä voisi saada liikevoittoa. Sellaista tehdasbensa-projektia ei aloiteta ja syynä on myös minun suomalaisuus ja Meden maine. Kaikki kiitos ja kunnia siitä menisi taas ihan jollekin toisel tyypil. Valkoiset heterot eivät ole nyt sorron kohteena, vaan se että pankkitöiden tekeminen on aina vaan ongelmallisempaa Meden maineen vuoksi.

Tehdasbensassa oli oma kulttuuri silloin 15 vuotta sitten, mutta se piti unohtaa. X-files. Ufoilla lentävät humanoidit ovat ihan erinäköisiä kuin esim. tyypillinen Lada-kuski. Meden maineessa sitä vain hehkutetaan ja siitä biletetään ihan ku Dallasis ja Dynastias. Siitä kerran on innostuttu jo ihan liikaa... siks ei kukaan jaksa johtaa sitä ja samaan aikaan alkaisi taas uusi täyshulluus. Ja jäin leskeksi, eikä yksin pystyisi edes.

• Anonyymi00007

Älä huoli, tosiheteroiden venäjä saa paaaaaljon lisää sotimisrahaa, koska kallis öljy.

• Anonyymi00008

Ja Putin sanoo
        Trumpille spasiba.
        😁

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja Putin sanoo
        Trumpille spasiba.
        😁

Juuri tuosta syystä Putin on reagoinut vain laimeasti Trumpin aloittamaan Iranin sotaan. Se hyödyttää Venäjää.

• Anonyymi00010

mie ajan ladalla kuten tähänkin asti,ei haittaa auton hintojen aleneva eikä bensanhinnat.
      köyhillä voip olla eri juttu siellä kun velalla ostettu "pirssejä"

• Anonyymi00011

ei varmaan auta asiaa tuo öljytankkereiden polttaminen

• Anonyymi00014

Eli ihan oikea kohdistus, paskimpaan ihmisryhmään mitä maa päällään kantaa.

Ilman tuota paskalaumaa maapallon ekosysteemi ei olisi tuhoutumassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe