Kuinkahan monta Murcielagoo on rekisteröity suomeen? (vaiko yhtään?)
Tuli tänään vaan bongattua täällä porissa oranssi murcielago, sitä en nähnyt, että oliko se suomen rekisterissä. Mutta sen voin sanoa että kaunis se oli.. toden totta
Murcielagot suomessa
7
1473
Vastaukset
Räikkösellä on musta Murciélago täällä, mutta en tiedä, onko Suomen kilvissä.
- vaihtanut
gallardon murcielagoon...?
- väliä
vaihtanut kirjoitti:
gallardon murcielagoon...?
leluja molemmat kiva lähtee ajelemaan kavereitten kanssa kun ei kyytiin mahdu kun pari henkilöä
- tila-auto...
väliä kirjoitti:
leluja molemmat kiva lähtee ajelemaan kavereitten kanssa kun ei kyytiin mahdu kun pari henkilöä
ja vaihda threadia...
- "repe"
näköhavainto murcielagosta vammalassa, ilmeisesti sveitsinkilvissä.
- Eilen
Näin eilen oranssin Murcielagon Sulun asuntoalueella.Oli Sveitsin kilvissä.Aika makeen Näköinen!!Otin kuvankin niin saa epäilijöille näyttää.Aika laajalla alueella liikkunut jos muutkin havainnot pitävät paikkansa.Tänään ei enää näkynyt.
- jepo
tuntus tosiaan et se on täs lähiaikoina kiertäny koko suomen läpi. Ja mikäs siinä, kyllähä tommosel autolla kiertää ilomielin (vaikka ne suomen tiet välttämättä niin hyvässä kunnossa kaikkialla ole)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716