Pekka Koskelan kirjan mukaan Mika Poutala yritti käännyttää nuoria uskoon luisteluleirillä ja nuorimmat olivat 12-vuotiaita. "Ilmeestä huomasi, että nyt hän kärähti"
Onko Poutala joku hihhuli?
Mika Poutala ja vakaamuksen tuputtaminen
14
172
Vastaukset
- Anonyymi00002
Minkä koulukunnan lähestyssaarnaaja Poutala on?
- Anonyymi00008
Hellari
- Anonyymi00003
Ministeri Poutala jakoi valtion rahoja kahdelle kristilliselle järjestölle, kummallekin 11400 euroa, jotka eivät olleet kelvollisia jakokohteita.
Toinen kohde on hänen oman lahkonsa järjestö.- Anonyymi00004
Sehän samaa sitten kun oliko se linden aikanaan
omalle golf kentälle tukia ohjasi. - Anonyymi00010
Poutala on helluntailainen.
Ja toinen järjestö joka sai Poutalalta rahaa on Päivi Räsäsen SEKL, jossa Räsäsen ukko toimii rehtorina.
- Anonyymi00005
Hihhulipellejä ei pitäisi valita päättäviin asemiin.
- Anonyymi00006
Oletko sinä vihreä ja Setasta?
- Anonyymi00009
En kumpaakaan enkä vastaisuudessakaan aio olla.
- Anonyymi00012
Kiitos kysymästä. En ole, enkä ole myöskään tuputtamassa alaikäisille minkään valtakunan uskontoja.
Poutala ei eroa mitenkään äärimuslimista.
- Anonyymi00011
Taas uskovainen lasten kimpussa.
- Anonyymi00013
Helluntaigangsteri Poutala. Ahneuden sanansaattaja.
- Anonyymi00014
Todella häikäilemätöntä ja moraalitonta, mutta sellaisia ne hellarit ovat.
- Anonyymi00015
Niin emmehän unohda Mika Niikkoa
- Anonyymi00016
Ehkä Mika Poutala oli systemaattinen douppaaja ja hellarit nyt kiristää Mikaa.
Tunnetusti helluntailaiset on kovanluokan huijareita, jotka sitten anelevat irstailujen jälkeen armoa....ja eikun uudestaan synteilemään. Kyllä Jeesuksen kaveri aina saa anteeksi.
...ja iankaikkisen kadotuksen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203