Kaikki sanoo netissä meitä ei kiinnosta. Tämä on väärä paikka puhua mielenterveydestä. Minun käsketään tappaa itseni. Minua haukutaan ja nimitellään, uhataan väkivallalla ym.
Miksi netti on näin julma paikka?
223
1144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihmiset sanoi että olisivat 10/10 iloisia jos tappaisin itseni.
- Anonyymi00175
Mitä sitten olet tehnyt? Yrittänyt jollakin tavalla puolustaa itseäsi jälleen? Toiset puhuvat sairaudesta ja hulluudesta, minä puhun terveydestä.
- Anonyymi00178
Älä silti tapa itseäsi. Elä omaa elämää.
- Anonyymi00002
Netistä ei saa hakea vertaistukea. Eikä empatiaa ole tarjolla mutta en käsitä miksi ihmiset ovat näin pahoja kun haluavat että tapan itseni ja nauravat makeasti sen päälle kun eivät usko että sillä on seurauksia . En vain käsitä miksi mun pitää maksaa siitä että saan myötätuntoa vaikeassa tilanteessa terapeutille. Maksat siitä että joku kuuntelee miksi sulla on vaikeaa. Rahastamista tunteilla. Minä valvoin koko yön koska minua haukuttiin netissä mutta en halua olla ilman keskustelupalstoja koska olen todella hukassa itseni kanssa. En löydä mistään tasapainoa ja herään joka päivä vasta puolilta päivin ja päiväni ovat lyhyitä. Mitä iloa ihmiset saa kun ne käskee tappamaan itsensä? Vastatkaa.
- Anonyymi00003
saat meiltä empatiaa, mutta sinun on maksettava meille kk-palkkaa
empatiaa saat vain työajan ajan - Anonyymi00004
Etkö voi muualta hakea vertaistukea. Onko suomi24 palstat ainoa paikka hakea vertaistukea. Netissä on paljon auttamistahoja ja vertaistukiryhmiä. Ovat maksuttomia. Ja ensinnäkin terveydenhuollon psykitariatrisella sairaanhoitajalla ovat käynnit maksuttomia. Eli ilmaisia. On olemassa myös järjestöjä ja yhdistyksiaä jotka tarjoavat apua. Miksi nämä eivät kelpaa sinulle?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö voi muualta hakea vertaistukea. Onko suomi24 palstat ainoa paikka hakea vertaistukea. Netissä on paljon auttamistahoja ja vertaistukiryhmiä. Ovat maksuttomia. Ja ensinnäkin terveydenhuollon psykitariatrisella sairaanhoitajalla ovat käynnit maksuttomia. Eli ilmaisia. On olemassa myös järjestöjä ja yhdistyksiaä jotka tarjoavat apua. Miksi nämä eivät kelpaa sinulle?
Mä haluan toisilta potilailta vertaistukea koska lääkäri vaan rahastaa minulla. Jos olisin kuunnellut psykiatria olisin nyt laitoksessa vammaisten asuntolassa mutta pidin pääni ja hankin ammatin itselleni. En ikimaailmassa mene enää yhdellekään psykiatrille kuulemaan kuinka mun tavoitteet on muka satua että mulle voitaisiin myydä lisää masennuslääkkeitä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mä olen hakenut niiltä kaikilta apua. En ole saanut mistään walk in apua. En mistään
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mä olen hakenut niiltä kaikilta apua. En ole saanut mistään walk in apua. En mistään
Miksi ihmisen elämän arvo on mitätön?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi kukaan ei välitä musta netissä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oikeasti sanokaa että välitätte mun olemassaolosta
- Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä haluan toisilta potilailta vertaistukea koska lääkäri vaan rahastaa minulla. Jos olisin kuunnellut psykiatria olisin nyt laitoksessa vammaisten asuntolassa mutta pidin pääni ja hankin ammatin itselleni. En ikimaailmassa mene enää yhdellekään psykiatrille kuulemaan kuinka mun tavoitteet on muka satua että mulle voitaisiin myydä lisää masennuslääkkeitä.
Vaikka vertaistuki on parasta shittiä mitä maa åäällään kantaa, niin kannattaa muistaa myös sen vaaroista.
Huonossa kunnossa oleva ihminen vetää myös toisen ihmisen mukanaan omaan mustaan aukkoonsa. - Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kysyin onko suomi24 ainoa palsta josta haet vertaistukea kun sitä on muuallakin netissä tarjolla. Ymmärrätkö lukemaasi
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä niissä esim tukinetin chateissa ja vertaistuessa ei ole toiminut sulla? Tai järjestöjen ja yhdistysten avussa ei ole toiminut?
- Anonyymi00016
Oletko mahdollisesti ymmärtänty terapian väärin? Se on työkalu, jolla ihmisen on tarkoitus itse työstää omat ongelmansa. Se on siis erittäin vaativa työkalu ihmiselle itselleen, eikä se sovellu pelkän myötätunnon hakemiseen, tai ylipäätään silloin kun on huonossa hapessa. Siinä mielessä siis olet oikeassa, että siihen ei silloin kannata tuhlata rahojaan.
Mitä keskustelupalstoihin tulee, niin vanha palomiesten sanonta, pitää olla ensin itse kunnossa, että voi auttaa toista pitää hyvin paikkansa. Eli vaikka keskustelupalstoilta saakin myötätuntoa tiettyyn rajaan asti, niin kun siellä on paljon sellaisia ihmisiä jotka ovat heikossa elämäntilanteessa, niin hekään eivät kykene auttamaan tosiaan loputtomiin.
Ja valitettavasti se avuttomuus auttaa niin itseään, kuin toisia voi joskus ilmetä hyvinkin karekana kielenkäyttönä. - Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Etkö osaa lukea. Terveydenhuollossa esim psykiatrisella sairaanhoitajalla käynti ei maksa mitää. Se on ilmainen. Etkö sä ymmärrä että terveydenhuollon ulkopuoliset tahot ei määrää lääkkeitä koska heillä ei ole siihe lupaa. Ja heillä ei ole mitään lääkekaappeja.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko mahdollisesti ymmärtänty terapian väärin? Se on työkalu, jolla ihmisen on tarkoitus itse työstää omat ongelmansa. Se on siis erittäin vaativa työkalu ihmiselle itselleen, eikä se sovellu pelkän myötätunnon hakemiseen, tai ylipäätään silloin kun on huonossa hapessa. Siinä mielessä siis olet oikeassa, että siihen ei silloin kannata tuhlata rahojaan.
Mitä keskustelupalstoihin tulee, niin vanha palomiesten sanonta, pitää olla ensin itse kunnossa, että voi auttaa toista pitää hyvin paikkansa. Eli vaikka keskustelupalstoilta saakin myötätuntoa tiettyyn rajaan asti, niin kun siellä on paljon sellaisia ihmisiä jotka ovat heikossa elämäntilanteessa, niin hekään eivät kykene auttamaan tosiaan loputtomiin.
Ja valitettavasti se avuttomuus auttaa niin itseään, kuin toisia voi joskus ilmetä hyvinkin karekana kielenkäyttönä.Olen usein ihmetellyt, kuinka sellaiset ihmiset, joilla on itsellään elämä solmussa, on alkoholiongelmia, mt-ongelmia, ja kuitenkin hakeutuvat hoitoalalle.
Ensin olisi tosiaankin tärkeää saada oma elämä sujumaan, ennen kuin lähtee hoitamaan muita. - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen usein ihmetellyt, kuinka sellaiset ihmiset, joilla on itsellään elämä solmussa, on alkoholiongelmia, mt-ongelmia, ja kuitenkin hakeutuvat hoitoalalle.
Ensin olisi tosiaankin tärkeää saada oma elämä sujumaan, ennen kuin lähtee hoitamaan muita.Jos hakija läpäsee valintakokeen niin mikä sun ongelma on
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen usein ihmetellyt, kuinka sellaiset ihmiset, joilla on itsellään elämä solmussa, on alkoholiongelmia, mt-ongelmia, ja kuitenkin hakeutuvat hoitoalalle.
Ensin olisi tosiaankin tärkeää saada oma elämä sujumaan, ennen kuin lähtee hoitamaan muita.Mä en usko jos sulla on alkoholiongelma että sä pääseet siitä valintakokeesta edes läpi.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ensin olisi tosiaankin tärkeää saada oma elämä sujumaan, ennen kuin lähtee hoitamaan muita.Tähän ehkä liittyy se harhakuvitelma, että ihmiset voitaisiin jakaa täysin ongelmattomiin ja ongelmallisiin ihmisiin.
Valitettavasti meillä jokaisella on ongelmia tosilla enenmmän, ja toisilla vähemmän. Eikä ongelmatonta ihmistä ole.
Kyse on siis enempi siitä, että haittaavatko ongelmat työn tekoa tai joskus jopa niin päin, että voiko omista elämänkokemuksistaan ammentaa sitä tietotaitoa ja myötätuntoa asiakstaan kohtaan, niin pitkään kun se ammatillisuus pysyy.
Tietysti jos pelkistä numeroista puhutaan, niin vaikka ongelmien esiintyvyys olisi keskimääräisellä tasolla, niin ala joka on yhteiskunnan suurin työllistäjä, pitää sisällään numeerisesti useamman ihmisen joilla on "ongelmia"
Se mikä hoitoalasta tiedetään tutkimusten valossa on se, että hoitoala stressaa työntekijöitä niin, että he ovat vaarassa myöhemmin saada alkoholi ongelmia, mutta se on sitten kokonaan toinen asia. - Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos hakija läpäsee valintakokeen niin mikä sun ongelma on
Eihän se minun ongelmani olekaan.
Kunhan nyt vain ilmaisin ihmettelyni aiheen. Kai sitä saa ihmetellä ihan mitä haluaa, ei siitä tarvitse itselleen ongelmaa tehdä. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tähän ehkä liittyy se harhakuvitelma, että ihmiset voitaisiin jakaa täysin ongelmattomiin ja ongelmallisiin ihmisiin.
Valitettavasti meillä jokaisella on ongelmia tosilla enenmmän, ja toisilla vähemmän. Eikä ongelmatonta ihmistä ole.
Kyse on siis enempi siitä, että haittaavatko ongelmat työn tekoa tai joskus jopa niin päin, että voiko omista elämänkokemuksistaan ammentaa sitä tietotaitoa ja myötätuntoa asiakstaan kohtaan, niin pitkään kun se ammatillisuus pysyy.
Tietysti jos pelkistä numeroista puhutaan, niin vaikka ongelmien esiintyvyys olisi keskimääräisellä tasolla, niin ala joka on yhteiskunnan suurin työllistäjä, pitää sisällään numeerisesti useamman ihmisen joilla on "ongelmia"
Se mikä hoitoalasta tiedetään tutkimusten valossa on se, että hoitoala stressaa työntekijöitä niin, että he ovat vaarassa myöhemmin saada alkoholi ongelmia, mutta se on sitten kokonaan toinen asia.Ei ihmisiä voi jakaa mihinkään "ryhmiin", tai muihinkaan ihmisiä arvottaviin asteikoihin.
Ja ihan kaikilla varmasti on joskus jotain ongelmia elämässään, liittyen toki milloin mihinkin ihan ihmisistä riippuen.
Mutta se, jos ihmisellä on oma elämä täysin hukassa, niin kannattaako opiskella hoitoalaa ?
Toki joskus voi omistakin kokemuksista olla hyötyä työssä.
Ja olisihan se aina hyvä etukäteen tunnistaa ja tiedostaa omat voimavaransa, millaista työtä sitten pystyy ja jaksaa tehdä, ettei ura ihan hetkessä notkahda.
Ja ainahan on hyvä, että ihminen edes jotain yrittää lopputuloksesta huolimatta, onnistuu tai ei. - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eihän se minun ongelmani olekaan.
Kunhan nyt vain ilmaisin ihmettelyni aiheen. Kai sitä saa ihmetellä ihan mitä haluaa, ei siitä tarvitse itselleen ongelmaa tehdä.No ei . onko muita asioita jotka ihmetyttää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ensin olisi tosiaankin tärkeää saada oma elämä sujumaan, ennen kuin lähtee hoitamaan muita.ja muissako ammateissa saa olla mielenterveysongelmia aj alkoholiongelmaa
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tähän ehkä liittyy se harhakuvitelma, että ihmiset voitaisiin jakaa täysin ongelmattomiin ja ongelmallisiin ihmisiin.
Se mikä hoitoalasta tiedetään tutkimusten valossa on se, että hoitoala stressaa työntekijöitä niin, että he ovat vaarassa myöhemmin saada alkoholi ongelmia, mutta se on sitten kokonaan toinen asia.Vuoden 2025 näkökulmasta (perustuen THL:n ja muiden tahojen aiempiin tutkimuksiin ja trendeihin) suurimmassa riskissä ovat:
Ravintola- ja matkailuala: Ravintolahenkilökunta, tarjoilijat ja baarimikot ovat perinteisesti korkean riskin ryhmässä, sillä alkoholi on jatkuvasti läsnä työympäristössä.
Rakennus- ja remonttiala: Fyysisesti raskas työ ja usein epäviralliset työpaikkakulttuurit voivat altistaa alkoholin käytölle.
Kuljetusala: Pitkät ajomatkat, yksinäisyys ja epäsäännölliset työajat (rekka- ja taksinkuljettajat).
Taiteen ja kulttuurin ala: Epävarmat tulot, epäsäännölliset työajat ja usein tapahtuva sosiaalinen alkoholin käyttö (muusikot, näyttelijät).
Myynti- ja markkinointiala: Edustustyöhön liittyvät tapaamiset ja sosiaaliset tilanteet, joissa tarjotaan alkoholia.
Maanrakennus- ja kaivostyö: Fyysisesti kuormittavat alat. - Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei ihmisiä voi jakaa mihinkään "ryhmiin", tai muihinkaan ihmisiä arvottaviin asteikoihin.
Ja ihan kaikilla varmasti on joskus jotain ongelmia elämässään, liittyen toki milloin mihinkin ihan ihmisistä riippuen.
Mutta se, jos ihmisellä on oma elämä täysin hukassa, niin kannattaako opiskella hoitoalaa ?
Toki joskus voi omistakin kokemuksista olla hyötyä työssä.
Ja olisihan se aina hyvä etukäteen tunnistaa ja tiedostaa omat voimavaransa, millaista työtä sitten pystyy ja jaksaa tehdä, ettei ura ihan hetkessä notkahda.
Ja ainahan on hyvä, että ihminen edes jotain yrittää lopputuloksesta huolimatta, onnistuu tai ei.Mitä alaa ihmisen kannattaisi opiskella, jos oma elämä on täysin hukassa?
Käsittääkseni tälläkin foorumilla on ihmisiä joiden elämän valttikorteista puuttuu ässä tai toinenkin. Mitä alaa olette opiskelleet ja miksi? - Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
No ei . onko muita asioita jotka ihmetyttää.
Kyllähän sitä ajoittain tulee ihmeteltyä jos vaikka mitä. Esim. maailmanpoliittinen tilannekin joskus ihmetyttää, joskus riittää omassa elämässäkin ihmettelemistä, joskus ihmisten liikennekäyttäytyminen ihmetyttää, ihmisten vihamielinen käytös ihmetyttää, jne.
Löytyyhän noita ihmettelyn aiheita. On hyvä kun riittää aikaa ajatella, ainakin omalla kohdallani. - Anonyymi00037
Anonyymi00030 kirjoitti:
ja muissako ammateissa saa olla mielenterveysongelmia aj alkoholiongelmaa
Enpä voi sanoa, mitä saa olla, mitä ei. Työnantajan ratkaistavaksi tuollaiset kuuluu.
Mt-ongelmainen pystyy joskus tekemään töitä, jos ei oireile sillä tavalla, että työnteko kärsii.
Alkoholistitkin pystyy joskus tekemään työnsä aivan kunnolla, vaikkakin jossain vaiheessa voi ryöpsähtää yli. - Anonyymi00038
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vuoden 2025 näkökulmasta (perustuen THL:n ja muiden tahojen aiempiin tutkimuksiin ja trendeihin) suurimmassa riskissä ovat:
Ravintola- ja matkailuala: Ravintolahenkilökunta, tarjoilijat ja baarimikot ovat perinteisesti korkean riskin ryhmässä, sillä alkoholi on jatkuvasti läsnä työympäristössä.
Rakennus- ja remonttiala: Fyysisesti raskas työ ja usein epäviralliset työpaikkakulttuurit voivat altistaa alkoholin käytölle.
Kuljetusala: Pitkät ajomatkat, yksinäisyys ja epäsäännölliset työajat (rekka- ja taksinkuljettajat).
Taiteen ja kulttuurin ala: Epävarmat tulot, epäsäännölliset työajat ja usein tapahtuva sosiaalinen alkoholin käyttö (muusikot, näyttelijät).
Myynti- ja markkinointiala: Edustustyöhön liittyvät tapaamiset ja sosiaaliset tilanteet, joissa tarjotaan alkoholia.
Maanrakennus- ja kaivostyö: Fyysisesti kuormittavat alat.Vuosia sitten oli Helsingin sanomissa juttua siitä, että asiakaspalvelussa työskentelevät ihmiset käyttävät vapaa-ajallaan enemmän alkoholia kuin muut ammattiryhmät.
Kenties liittyen siihen, että asiakaspalvelussa pitäisi näyttää jatkuvasti ns. iloista naamaa, eli pitää tekohymyä yllä, vaikka olisi kuinka rankka päivä itsellä. Vähän tuohon tyyliin siinä lehtijutussa asiaa perusteltiin.
Ja uskon kyllä, että ainakin osittain voi hyvinkin pitää paikkaansa. Toki ainahan se riippuu yksilöstä. - Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mitä alaa ihmisen kannattaisi opiskella, jos oma elämä on täysin hukassa?
Käsittääkseni tälläkin foorumilla on ihmisiä joiden elämän valttikorteista puuttuu ässä tai toinenkin. Mitä alaa olette opiskelleet ja miksi?Vaikka elämä olisikin hukassa, niin kyllähän ihminen voi, ja saa, kokeilla tehdä ja opiskella mitä haluaa. Opiskelu tosin on siitäkin kiinni, pääseekö johonkin oppilaitokseen.
Ei opiskelusta ainakaan haittaa ole, jos ei mitään muuta hyötyä niin ainakin oma tietomäärä voi kasvaa.
Ja psyykkisistä sairauksista voi myös toipua, jopa parantua, eli mahdollisuudet parempaan tulevaisuuteen on aina olemassa. - Anonyymi00043
Ihmisillä on paha olla siitä se johtuu huudellaan mitä sylki suuhun tuo.
- Anonyymi00044
Anonyymi00003 kirjoitti:
saat meiltä empatiaa, mutta sinun on maksettava meille kk-palkkaa
empatiaa saat vain työajan ajanIme munaa pelle
- Anonyymi00045
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä välitän sinusta 🥰🥰
- Anonyymi00088
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja valitettavasti se avuttomuus auttaa niin itseään, kuin toisia voi joskus ilmetä hyvinkin karekana kielenkäyttönä.Teijän takii,kohta kaikki on apua hakemassa,kiusaatte,satutatte,olette ihan pasoja,ottakaa edes ne lääkärin määräämät. Dropit! Tollaset vampyyrit joutaski killed!
- Anonyymi00089
Anonyymi00017 kirjoitti:
Etkö osaa lukea. Terveydenhuollossa esim psykiatrisella sairaanhoitajalla käynti ei maksa mitää. Se on ilmainen. Etkö sä ymmärrä että terveydenhuollon ulkopuoliset tahot ei määrää lääkkeitä koska heillä ei ole siihe lupaa. Ja heillä ei ole mitään lääkekaappeja.
Kyllä he voi määrätä,mut ei kaikenlaidia lääkkeitä!
- Anonyymi00129
Siitä on joku saanut tuomion kun on yllyttänyt itsemurhaan ja toimen oli ottanut itsensä hengiltä.
Siten eivät valitettavasti nämä asiat sovi näille sivuille, kun näkee ilkeiden ihmisten kirjoituksia
Joilla ei ole aavistustakaan miten huonosti ihminen voi voida masennuksensa kanssa.
Näiden kommentit vaan huonontavat tilannetta,
Koska seuranta ei ota pois niitä tekstejä niin parempi ottaa selville missä masentuneet voivat kirjoitella toistensa kanssa ja saada vinkkejä miten joku toinen taklaa samankaltaisen tilanteen . Se kun lukea täällä inhottavia kommentteja jotka tulevat ihmisiltä jotka eivät ymmärrä asian vakavuutta ja joilla ei ole mitään koulutusta Ei edes sitä tavallista .
Joten luulisi olevan joku nettisivu joka on asiallinen ja jossa saa tuntea itsensä ihmiseksi . - Anonyymi00130
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä he näkevät kuka tarvitsee masennuslääkettä , joten sinulla on diagnoosi , ja kieltäydyt luottamasta koulutettujen ihmisten arviointiin tilaustasi.
No toisaalta hyvä että sinulla on työ nyt ja pärjäilee, mutta älä väheksy hoitoalan metoodeita , ovat ihan vaan siksi hoitoalalla että haluavat auttaa. Ja moni tilanne tarvitsee todella lääkityksen - Anonyymi00131
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihminen joka on terve ei ajattele että olisi mitätön
- Anonyymi00132
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä netissä on vaan niitä ihmisiä joilla ei ole edes kykyä välittää , viettävä aikaa netissä hattuilemalla muille ja saavat siitä ehkä hyvän olon
- Anonyymi00133
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jokainen ihminen on arvokas . Joten aloita siitä päiväsi ajattelemalla että sinä olet myös arvokas.
- Anonyymi00179
Anonyymi00007 kirjoitti:
Elämä on huora,sitten sinä kuolet. Kakkahätä77 bändin biisi.
- Anonyymi00180
Anonyymi00009 kirjoitti:
Välitän
- Anonyymi00232
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minkä ammatin hankit?
- Anonyymi00010
Minä en pysty enää itkemään ssri lääkkeen takia. Muuten olisin vollottanut jo puolet tästäkin aamusta stressin takia. Minä ajattelen netin kautta, hakutulokset toimivat ajatuksien jatkoyhteyksinä. Aivan kuin ne olisivat osaltaan minun hermoverkkoon kytkettyinä siksi olen jatkuvasti netissä.
- Anonyymi00019
Sinä syöt stressiin ssri lääkkeitä. Miksi?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinä syöt stressiin ssri lääkkeitä. Miksi?
Eiköhän sitä syödä sairauteen. Win-win jos auttaa myös stressiin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Stressi ei ole sairaus. Jos henkikölle ei toimi lääkkettömät hoidot niin sit syö lääkkeitä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se ssri poista sitä sressin aiheuttajaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei se ssri poista sitä sressin aiheuttajaa.
Mutta jos oireita saa lääkkeillä vähenemään, hyvä niin. Ajan kanssa sitten voi keskittyä stressin aiheuttajiin, niiden poistamiseen.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mutta jos oireita saa lääkkeillä vähenemään, hyvä niin. Ajan kanssa sitten voi keskittyä stressin aiheuttajiin, niiden poistamiseen.
Minä puhuin nyt stressin aiheuttajasta. Oikeesti jos sun stressi johtuu esim kiireestä ja oireet vähenee ja loppuu kun rauhoittaa tahtia. Niin sinusta on helppompi hoitaa oireita kun kiinittää huomiota aiheuttajaan. Missä välissä sä keskityt stressin aiheuttajaan kun sulla on koko aja kauhee kiire.Niihin syihin kannattaa puuttua varhain . Eihän stressi poistu jos sä puutu aiheuttajiin. Ja sä voit tulla riippuvaiseksi lääkkeistä.
- Anonyymi00013
Netti on netti jossa voi nimettömänä käskeä päättämään päivänsä kertoo vain sen että nämä kehottajat voi itse huonosti ja ovat sairaita päästään. Normaali järkevä ihminen ei tuollaisia kehotuksia kirjoittele.
- Anonyymi00034
En ihmettele yhtään miksi on netti kiusaamista.Koko yhteiskunta on täynnä negatiivisia ilkeäkielisiä ihmisiä...vai voiko heitä sanoa ihmisiksi jos heillä ei ole moraalia.Koko yhteiskunta on täynnä egoisteja,narsisteja,psykopaatteja.
Suomalaiset lähinnä vain tappavat eläimiä ja luontoa eli suomalaiset ryöstävät kaikki luonnonvarat tulevaisuuden sukupolvilta.Ihmiset yli mässäilevät lihaa ja sitten vielä ihmettelevät jos sairastuvat syöpään,sydän ja verisuonitauteihin jne.Lehmä kostaa haudan takaa.Se on karman laki.
Nykynuoriso viettää somessa keskimäärin n.5 h per pv.ja sitten joku jopa ihmettelee jos joku nörtti urpo netti kiusaaja sattuu kohdalle eli miksi olette somessa ja miksi laitatte naama kuvanne jonnekin.Kannattaa joskus ajatella järjellä asioita.
Minun nuoruudessani 1980 ja 1990-luvuilla nuoriso oli paljon luovempaa.Teimme omia lehtiä,piirsimme paljon,oli bändiharjoituksia jne.Eikö nuoriso tajua että koko elämä menee pilalle ruutua tuijottamalla.Ihmiset ihmettelevät mistä pahoinvointi johtuu.Se johtuu siitä että vain harvalla ihmisellä on järkeä ja moraalia päässä.
En itse enää näytä naamaani koska ihmiset vain haukkuvat minua.Haluan muuttaa Aasian seudulle koska siellä on ystävällisempiä ihmisiä.Täällä Suomessa joudun häpeämään joka päivä sitä että olen syntynyt kamalaan materialistiseen ja ulkonäkö keskeiseen yhteiskuntaan.Kannattaa joskus katua typeriä tekojaan.Kannattaa olla rehellinen itselleen ja lopettaa some ja kaikki ruutuun tuijottelu,edes muutamaksi kuukaudeksi. - Anonyymi00035
En enää yhtään ihmettele että jotkut kulkevat kadulla sellainen teltta päällä että näkyvät vain silmät.Minäkään en voi enää näyttää kasvojani sillä menen sitten minne vain niin saan katuhäirintää,alistamista,haukkumista,rumaksi jne.En ole Miss Universum enkä edes halua olla.OLen täysin rupsahtanut.OLen pahasti masentunut enkä jaksa huolehtia ulkonäöstäni enää ollenkaan.Haluan haista pahalta niin että äijät pysyisivät kaukana.Olen kyllästynyt kaikkeen väkivaltaan.Kun ihmiset heiluvat netissä niin älkää ihmetelkö että tulee kiusaamista.Naamaa ei kannata näyttää yhtään missään ,kaikkein vähiten netissä.
Sekä minä että lapseni haluamme muuttaa maasta pois.Rahaa lapseni alkoi säästää jo pienenä lapsena että pääsee täältä pois.Tämä on läpimätä yhteiskunta.Täynnä vähä-älyisiä ruutuun tuijottelijoita.Kadutte sitten vanhuksena kun tajuatte että hupsista vaan en elänyt päivääkään vaan kuljin vaan laite kädessä...- Anonyymi00040
Se on vain faktaa, että omaa itseään ei pääse karkuun.
Aiotko sinä jättää masennuksesi ja häpeäsi itseäsi kohtaan tänne Suomeen sitten kun lähdet ?
En tarkoita pahalla sinua kohtaan, mutta kannattaa asioita silti pohtia.
Hei kaikille,
Mielenkiintoista keskustelua. Vertaistukea on monenlaista, myös ohjattua. Laitan tähän alle tiedoksi infoa eri auttamistahoista, joista saa vertaistukea ja lisäksi myös ammattimaista keskustelutukea. Joku aiemmassa keskustelussa jo nostikin esiin järjestöjen tuottamat palvelut, jotka ovat maksuttomia ja usein niissä voi asioida anonyymisti. Keskustelu ammattilaisen tai vertaisen kanssa voi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia.
- Tukinet - Tukipisteesi netissä https://tukinet.fi/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi:
MIELI Keskusteluapu kirjoittaen https://tukinet.fi/fi/palvelut/mieli-keskusteluapu-kirjoittaen
Lisäksi ma-to klo 15–21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.
Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Ryhmächattejä on useita lähes päivittäin ja aiheitakin laidasta laitaan. Tukinetin etusivulta näkee parhaiten mitä on juuri nyt käynnissä ja mitä seuraavaksi tulossa. Keskusteluryhmät ovat esimoderoituja, joten niihin on turvallista kirjoittaa aroistakin asioista.
Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi00041
Mä pidän itseäni saatanan arvottomana luuserina
- Anonyymi00049
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mä pidän itseäni saatanan arvottomana luuserina
Miksi ajattelet itsestäsi noin?
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Miksi ajattelet itsestäsi noin?
Teidän takia.
- Anonyymi00051
Kenellekään ei saa toivoa kuolemaa, miksi tämä on niin vaikeaa ymmärtää?
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kenellekään ei saa toivoa kuolemaa, miksi tämä on niin vaikeaa ymmärtää?
Toivon että joskus rikosilmoitus kopsahtaa postiluukusta kaikille jotka toivovat kuolemaa.
- Anonyymi00084
Anonyymi00052 kirjoitti:
Toivon että joskus rikosilmoitus kopsahtaa postiluukusta kaikille jotka toivovat kuolemaa.
On kopsahtanut jo ja käräjille jouduin mutta enpä ole rauhoittunut pikemminkin päinvastoin.
- Anonyymi00086
Anonyymi00084 kirjoitti:
On kopsahtanut jo ja käräjille jouduin mutta enpä ole rauhoittunut pikemminkin päinvastoin.
Sitten sinut pitäisi teloittaa koska et ole muuttunut
- Anonyymi00090
Anonyymi00050 kirjoitti:
Teidän takia.
Älä näistä välitä, mitä täällä kirjoittelevat. Ei kai näitä juttuja ole tarkoitettu juuri sinulle.
Ei täällä kukaan edes tunne sinua, ei tiedä kuka olet.
Jos tulee paha olo lukemastasi, niin suosittelen olemaan lukematta.
Et sinä ole mitenkään huono ihminen. - Anonyymi00093
Anonyymi00050 kirjoitti:
Teidän takia.
Minä en tehnyt tai sanonut sulle mitään pahaa. Minä en ole käskenyt sinua tappamaan itseäsi . Enhän minä edes tiedä susta ja että olet edes ollut palstoilla.
- Anonyymi00094
Anonyymi00052 kirjoitti:
Onko vaikea käsittää että heillä itsellään on paha olla.
- Anonyymi00053
Toivon että nämä ihmiset voitaisiin teloittaa. Heidän päitänsä kerättäisiin laatikkoon ja esiteltäisiin kansalle,
- Anonyymi00054
Tarkoitan nettikiusaajia
- Anonyymi00056
Nettikiusaajia voitaisiin repiä verille. Häpäistä monin tavoin, antaa ruoskaa ja sähköshokkeja. Jalkapanta. Kaulaan ja niskaan heittää kovia esineitä
- Anonyymi00057
Nettikiusaajia voitaisiin polttaa roviolla roskien seassa,
- Anonyymi00058
Nettikiusaajia voitaisiin heittää kalliolta alas.
- Anonyymi00059
Nettikiusaajia voitaisiin kivittää suurimmilla kivillä mitä löytyy.
- Anonyymi00060
Nettikiusaajia voitaisiin pakkosterilisoida.
- Anonyymi00061
Nettikiusaajilta voitaisiin nylkeä yksi sisäelin kerrallaan.
- Anonyymi00063
Nettikiusaajia voitaisiin pakkosyöttää laksatiiveilla ja evätä vessa heitä, joutuisivat ripuloimaan allensa.
- Anonyymi00067
Nettikiusaajien päälle voitaisiin heittää teräviä esineitä
- Anonyymi00068
Nettikiusaajia voitaisiin myydä orjiksi köyhiin maihin
- Anonyymi00069
”Tiesin tekeväni väärin”
Mitään en osta, kuului jo ovenraosta. Muutamia tunteja myöhemmin nimet olivat papereissa ja Harri hymyili matkalla pankkiin. Tässä jutussa entinen kotimyyjä kertaa alhaisimmat temppunsa sekä paljastaa alan yleiset taktiikat, joihin moni vanhus haksahtaa. Harri uskoo, että moni on joutunut niiden vuoksi ulosottoon asti. - Anonyymi00070
Nettikiusaajia voitaisiin heittää lehmän sonnalla. Tai parempi että kaataa sitä ämpäri kaupalla niiden päähän.
- Anonyymi00071
Miksi mun kommentteja poistetaan?
- Anonyymi00072
Kostan tässä kommenttikentässä
- Anonyymi00073
Elämä on itsessään julma paikka jos äidin helmasta ja armeija voi pehmentää vähän "laskeutumista" julmaan todellisuuteen mitä oikea elämä on.. syö tai tule syödyksi.. kill or be killed, Jeesus ei autahehhh
- Anonyymi00074
Kiusaaja jos oot siellä mä rupeen vainoamaan sua. Lähde vetämään mun muistista
- Anonyymi00075
Lähde vetämään mun aivoista. Vie mukanas ne sanasi jotka vei mut henkiseen helvettiin.
- Anonyymi00080
Puhun ajatuksilleni
- Anonyymi00076
Mä tulen vainoamaan sua vaikka neljä vuotta tästä eteenpäin jos et katoa mun muistista
- Anonyymi00078
Tässä tapauksessa puhun siis itselleni, sisäiselle puheelle.
- Anonyymi00077
Vaikea tässä on uskoa ettei olisi jotenkin huonompi ihminen kuin muut kun jopa joku entinen kaverikin on kehoittanut mua tappamaan itseni ja nimitellyt törkeästi kun suuttui jostain mulle.
En nyt kyllä enää edes muista mistä mut samapa tuo, jaksa enää olla kenenkään kanssa missään tekemisissä kun mua ja mun olemassa oloa ei selvästikkään arvosta kukaan.
Olen kyllä sitten alkanut itsekkin uhkailla ja nimitellä toisia törkeästi.
Masentunut Mies- Anonyymi00095
Onko sulla hyvä itsetunto? Arvostatko itse itseäsi? Sinä uhkailet ja nimkittelet takaisin niin mikä sun ongelma on?
- Anonyymi00096
Onko raittius pitänyt?
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Onko raittius pitänyt?
Yli 2 viikkoa sitten aloin taas juomaan.
Olin melkein 3 kuukautta taas raittiina siinä välissä.
Masentunut Mies - Anonyymi00098
Anonyymi00095 kirjoitti:
Onko sulla hyvä itsetunto? Arvostatko itse itseäsi? Sinä uhkailet ja nimkittelet takaisin niin mikä sun ongelma on?
Varmaan huono itsetunto enkä arvosta itseäni kun muakin on aikanaan kiusattu. Joku mielen suojamekanismi että olen nykyään itse hyökkäävä ja raivokas muita kohtaan. Varmaankaan olisi tarvinnut kuin hiukan myötämielisyyttä ja ymmärrystä muilta ihmisiltä sopivissa kohdissa niin en olisi nykyään tällainen.
Masentunut Mies - Anonyymi00105
Anonyymi00098 kirjoitti:
Varmaan huono itsetunto enkä arvosta itseäni kun muakin on aikanaan kiusattu. Joku mielen suojamekanismi että olen nykyään itse hyökkäävä ja raivokas muita kohtaan. Varmaankaan olisi tarvinnut kuin hiukan myötämielisyyttä ja ymmärrystä muilta ihmisiltä sopivissa kohdissa niin en olisi nykyään tällainen.
Masentunut MiesMiksi olisi nyt myöhäistä muuttaa tapojasi ?
Voit toki vieläkin saada joiltain myötämielisyyttä ja ymmärrystä, ei se ole mahdotonta. Silloin et kuitenkaan itsekään voi olla hyökkäävä ja raivokas muita kohtaan.
Kun/jos käyttäytyy hyvin, tapaa varmasti ihmisiä, joiden kanssa on hyvä olla, joiden kanssa tulee toimeen.
Suurin osa ihmisistä on ns. myötämielisiä muita kohtaan, se on ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta, muiden huomioon ottamista. Mitä sitä muille riehumaan ja äksyilemään. - Anonyymi00112
Anonyymi00097 kirjoitti:
Yli 2 viikkoa sitten aloin taas juomaan.
Masentunut MiesMiksi aloit taas juomaan?
- Anonyymi00113
Anonyymi00098 kirjoitti:
Masentunut MiesMiksi sä et hae apua sun traumoihin?
- Anonyymi00157
Anonyymi00113 kirjoitti:
Miksi sä et hae apua sun traumoihin?
No kuka mua muka osais auttaa? Olenhan jo aikanaan hakenut apua moneltakin eri taholta mut eipä se muuttanut tilannetta mitenkään.
Masentunut Mies - Anonyymi00158
Anonyymi00105 kirjoitti:
Miksi olisi nyt myöhäistä muuttaa tapojasi ?
Voit toki vieläkin saada joiltain myötämielisyyttä ja ymmärrystä, ei se ole mahdotonta. Silloin et kuitenkaan itsekään voi olla hyökkäävä ja raivokas muita kohtaan.
Kun/jos käyttäytyy hyvin, tapaa varmasti ihmisiä, joiden kanssa on hyvä olla, joiden kanssa tulee toimeen.
Suurin osa ihmisistä on ns. myötämielisiä muita kohtaan, se on ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta, muiden huomioon ottamista. Mitä sitä muille riehumaan ja äksyilemään.Ymmärsit nyt varmaankin vähän väärin, en tarkoittanut että olisin jotenkin hyökkäävä ja agressiivinen suurta osaa ihmisiä kohtaan. Kuitenkin jos tulee joku konflikti syystä tai toisesta joka nostaa vanhat traumat pintaan niin silloin saatan toimia näin. Jotenkin en aina kykene hyväksymään sitä ollenkaan että joku kyseenalaiataa mut tai mun kokemat asiat tai kärsimykset. Silloin saatan reakoida voimakkaalla agressiolla.
Masentunut Mies - Anonyymi00162
Anonyymi00158 kirjoitti:
Ymmärsit nyt varmaankin vähän väärin, en tarkoittanut että olisin jotenkin hyökkäävä ja agressiivinen suurta osaa ihmisiä kohtaan. Kuitenkin jos tulee joku konflikti syystä tai toisesta joka nostaa vanhat traumat pintaan niin silloin saatan toimia näin. Jotenkin en aina kykene hyväksymään sitä ollenkaan että joku kyseenalaiataa mut tai mun kokemat asiat tai kärsimykset. Silloin saatan reakoida voimakkaalla agressiolla.
Masentunut MiesOnko siitä koskaan seurannut mitään hyvää ? Tuskinpa.
- Anonyymi00079
Ja olen nykään niin kova "poika" uhkailemaan että olen jo joutunut Poliisinkin kanssa tekemisiin sen johdosta.
Masentunut Mies - Anonyymi00082
🏥✝️Jeesus auttaa
- Anonyymi00091
Kiusaajilla on itsellään paha olla. Purkavat sitä sitten muihin, kun eivät muuta osaa.
Se ei ole kiusatun vika, jos joku typerys kiusaa häntä.
Kiusaaminen ei ole kivaa. kiusatuksi tuleminen ei ole kivaa. Olisi aina hyvä miettiä, miltä se itsestä tuntuisi, jos joku käyttäytyisi itseä kohtaan sillä tavalla, kiusaamalla.
Ilman kiusaamista kaikilla olisi parempi olla.- Anonyymi00099
Itsellä on nyt kokemusta sekä uhrina olemisesta että kiusaamisesta.
Siinä sen näkee kuinka paljon pahaa kiusaaminen saa aikaan kun monesta kiusatusta saattaa tulla myöhemmin kiusaaja.
Masentunut Mies - Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Itsellä on nyt kokemusta sekä uhrina olemisesta että kiusaamisesta.
Siinä sen näkee kuinka paljon pahaa kiusaaminen saa aikaan kun monesta kiusatusta saattaa tulla myöhemmin kiusaaja.
Masentunut MiesJa alkuperäinen kiusaaja ei edes joudu vastuuseen siitä mitä on saanut aiheutettua.
Masentunut Mies - Anonyymi00106
Anonyymi00100 kirjoitti:
Ja alkuperäinen kiusaaja ei edes joudu vastuuseen siitä mitä on saanut aiheutettua.
Masentunut MiesJos kiusattuna, sen jälkeen, muuttuu itse kiusaajaksi, niin sitähän laittaa vähän kuin vahingon kiertämään.
Osaako siinä ajatella, miltä itsestä tuntui olla kiusattu, niin samalta tuntuu hänestä, jota ehkä itse kiusaa nyt myöhemmin ? - Anonyymi00118
Anonyymi00106 kirjoitti:
Jos kiusattuna, sen jälkeen, muuttuu itse kiusaajaksi, niin sitähän laittaa vähän kuin vahingon kiertämään.
Osaako siinä ajatella, miltä itsestä tuntui olla kiusattu, niin samalta tuntuu hänestä, jota ehkä itse kiusaa nyt myöhemmin ?Osaan mutta olen muuttunut jo niin tunteet omaksi että en välitä.
Masentunut Mied - Anonyymi00138
Anonyymi00118 kirjoitti:
Osaan mutta olen muuttunut jo niin tunteet omaksi että en välitä.
Masentunut MiedJos et välittäisi, sinulla ei olisi paha olla. Eli kyllä sinä välität ja tunnet tunteita. Mieti tuota.
- Anonyymi00102
Tää ketju on pelkkää syöpää!
- Anonyymi00103
Vitun paska ketju.
- Anonyymi00107
Millaisen ketjun haluaisit ? Mistä aiheista ? Mikä olisi parempaa , ei niin paskaa, keskustelua ?
- Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
Millaisen ketjun haluaisit ? Mistä aiheista ? Mikä olisi parempaa , ei niin paskaa, keskustelua ?
No kun kaikki pitää mua täällä vammaisena ja jälkeenjääneenä. Ja sanoo ettei mulla ole haluamaani tulevaisuutta. Heidän mielestään mun paikka on laitoksessa päivätoiminnassa, tää mitä he sanoo Ei ole totta! Miksi mun pitää kuulla anonyymia haukkumista? Miksi olette sen psykiatrin puolella? Miksi ette usko minuun? Luovuttanut työkyvytön nuori joka alistuu diagnooseihin tulee yhteiskunnalle sata tai jopa tuhat kertaa kalliimmaksi kuin yrittäjänä toimiva Lahjakas nepsy nuori. Parempi teidän mielestä että loisin rahoilla vastikkeetta koska mulla on joku diagnoosi? Miksi edes yrität kun sulla on toi diagnoosi? Minun urani ei ole satua.
- Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
No kun kaikki pitää mua täällä vammaisena ja jälkeenjääneenä. Ja sanoo ettei mulla ole haluamaani tulevaisuutta. Heidän mielestään mun paikka on laitoksessa päivätoiminnassa, tää mitä he sanoo Ei ole totta! Miksi mun pitää kuulla anonyymia haukkumista? Miksi olette sen psykiatrin puolella? Miksi ette usko minuun? Luovuttanut työkyvytön nuori joka alistuu diagnooseihin tulee yhteiskunnalle sata tai jopa tuhat kertaa kalliimmaksi kuin yrittäjänä toimiva Lahjakas nepsy nuori. Parempi teidän mielestä että loisin rahoilla vastikkeetta koska mulla on joku diagnoosi? Miksi edes yrität kun sulla on toi diagnoosi? Minun urani ei ole satua.
Mitä sitten jos et pystyisi mihinkään, vammainen jää kotiin, näin sanoi mulle psykiatri.
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Mitä sitten jos et pystyisi mihinkään, vammainen jää kotiin, näin sanoi mulle psykiatri.
Vammainen sun ei tarvitse tehdä tai osata mitään. Saat kelatukia! Näistä jos ei masennu niin mistä sitten :(
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Vammainen sun ei tarvitse tehdä tai osata mitään. Saat kelatukia! Näistä jos ei masennu niin mistä sitten :(
Vammanen sun ei tarvi käydä ikinä töissä kun sulla on tää ja tää diagnoosi. Kuka saisi ton psykiatrin pois mun mieltä myrkyttämästä? Hän on Trauma
- Anonyymi00114
Anonyymi00111 kirjoitti:
Vammanen sun ei tarvi käydä ikinä töissä kun sulla on tää ja tää diagnoosi. Kuka saisi ton psykiatrin pois mun mieltä myrkyttämästä? Hän on Trauma
Tämä on mistä koko ketjun piti kertoa alunperin. Terapia tappaa luovuuden ja viitseliäisyyden olisin voinut haastaa hänet oikeuteen
- Anonyymi00116
Anonyymi00108 kirjoitti:
Millanen itsetunto sulla on? voisko itsetuntoa ja itsensä hyväksymistä opetella.
- Anonyymi00117
Anonyymi00109 kirjoitti:
Vai sanoi psykiatri että joudut viettää päiväsi neljän seinän sisällä.
- Anonyymi00119
Anonyymi00117 kirjoitti:
Sanoi pahempaa,sanoi ettei musta ole mihinkään normaaliin elämään :(
- Anonyymi00120
Anonyymi00117 kirjoitti:
Miksei jollekin pyörätuoli kelaaja Leo Pekka Tähdelle sanottu noita luuseri sanoja? Mutta mulle sanottiin!
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Miksei jollekin pyörätuoli kelaaja Leo Pekka Tähdelle sanottu noita luuseri sanoja? Mutta mulle sanottiin!
Älä edes yritä. Sinusta ei tule mitään kun sulla on tää diagnoosi. Toivoo mielenterveys psykiatri
- Anonyymi00122
Anonyymi00119 kirjoitti:
No onko susta? onko se lääkäri väärässä? Sinusta ryyppääminen kuuluu normaaliin elämään ja tukee hyvinvointia.
- Anonyymi00123
Anonyymi00120 kirjoitti:
No eihän sun tartte elää sen mukaan elää mitä psykiatri sanoo jos se ei tue sun hyvinvointia.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
No eihän sun tartte elää sen mukaan elää mitä psykiatri sanoo jos se ei tue sun hyvinvointia.
Miksi se sanoi niin?
- Anonyymi00125
Anonyymi00122 kirjoitti:
No onko susta? onko se lääkäri väärässä? Sinusta ryyppääminen kuuluu normaaliin elämään ja tukee hyvinvointia.
Mä en juo alkoholia.
- Anonyymi00128
Anonyymi00125 kirjoitti:
Mä en juo alkoholia.
Oletko Masentunut mies,jolle minä vastasin? Kommentti ei ollut sinulle.
"Yli 2 viikkoa sitten aloin taas juomaan.
Masentunut Mies " - Anonyymi00134
Anonyymi00124 kirjoitti:
Miksi se sanoi niin?
Mistä minä tiedän. Sinun pitää kysyä sitä siltä psykiatrilta.
- Anonyymi00135
Anonyymi00119 kirjoitti:
Sinä saat mennä töihin tai opiskella jos sinä haluat.
- Anonyymi00136
Anonyymi00134 kirjoitti:
Mistä minä tiedän. Sinun pitää kysyä sitä siltä psykiatrilta.
Onko sulla ammatti?
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Onko sulla ammatti?
miksi kysyt ? minä en ole sinun psykiatri.
- Anonyymi00139
Anonyymi00108 kirjoitti:
Kirjoittaako täällä joku suoraan sinulle, tai sinusta? Tuskin kuitenkaan, eihän kukaan tunne sinua. Ei nettikirjoituksia kannata ottaa henkilökohtaisesti itseensä, jos vieläpä ventovieraat päästelevät keljua tekstiä. Pahaltahan se tuntuu, eikä kukaan saisi rumasti tai kiusaten kirjoitella, kai heillä on juuri tarkoituksena saada jollekin paha olo.
Netti on aika paska paikka joskus, niin paljon ikävääkin on mahdollistettu ihmisiltä toisille. - Anonyymi00214
Anonyymi00111 kirjoitti:
Pistä kampoihin, näytä niille pahasti sanoneille, että ne on väärässä, näytä, että pärjäät.
Varmasti pärjäät, jos haluat. Ole itsesi, ja tee sellaista, mistä itse tykkäät, älä välitä, jos joku sanoo muuta. Ei muut voi sanoa, millainen toisen pitäisi olla, tai mitä toisen pitäisi tehdä.
Ihmiselle ei saisi koskaan sanoa, että hänestä ei olisi mihinkään, tai että hänestä ei tulisi mitään.
Ei ole sinun vikasi, jos olet nepsy, tai jos sinulla on haasteita mielenterveyden kanssa, älä syyttele itseäsi. Olet silti arvokas ihminen, muista se.
- Anonyymi00104
Orpo tykkää ja se näkyy sisäisen demokraatin pullisteluna otsan rypyissä. Ehkä se tykkää siitäkin.
- Anonyymi00126
Estäkää minut!
- Anonyymi00127
Estäkää minut! Olen yrittänyt saada tänne estoa.
- Anonyymi00140
Taas musta on muka tehty jonkun nettitrollauksen takia rikosilmoitus. En kestä tätä paskaa! Mitä helvettiä. Trollasin elämän helvettiin. En pysty nukkumaan. Valvon ahdistuksen kanssa koko yön.
- Anonyymi00142
Mitä vittua mä trollasin siellä ihan törkeän sairaita juttuja. Ansaitusti saan jos saan rangaistuksen. Silti se on paskaa! Mautonta rangaista
- Anonyymi00141
Pitikö nuoren ihmisen elämä jonkun räkäsen vitsin takia pilata. Kohtuuton rangaistus aivan täysin kohtuuton. Mikään ei pelasta mua jos saan rikosrekisterin,
- Anonyymi00143
Elämä on turhaa . Mikä on pielessä kun sä et saa itseäsi kuriin netissä! Oisko että todellinen elämä ei näytä sua voittajana vaan saatanan saastaisena luuserina.
- Anonyymi00146
Elämä on joka tapauksessa pilalla.
- Anonyymi00163
Etukäteen ei voi tietää, onko elämä pilalla.
Rikosmerkinnät voivat toki hankaloittaa elämää joissain asiayhteyksissä, mutta ei sekään tarkoita, että koko elämä olisi pilalla.
- Anonyymi00147
Vastuu on täysin turha asia. Salee on muka oikein rangaista ankarasti siitä että kirjoittaa paskaa nettiin!
- Anonyymi00155
Joo en mä ainakaan suostu ottamaan mitään vastuuta siitä mitä nettiin kirjoittelen, olenhan sentään hullu. Siis ainakin joidenkin mielestä olen hullu niin eikö se tee musta syyntakeettoman? Toki olen jo joutunut ongelmiinkin kirjoittelujeni takia ja joutunut maksamaan sakkoja mutta toista kertaa en varmasti sakkoja maksa sen takia että menee hermot totaalisesti tähän vitun paskaan elämään. Heittäköön sitten vaikka vankilaan mut.
Masentunut Mies - Anonyymi00159
Anonyymi00155 kirjoitti:
Joo en mä ainakaan suostu ottamaan mitään vastuuta siitä mitä nettiin kirjoittelen, olenhan sentään hullu. Siis ainakin joidenkin mielestä olen hullu niin eikö se tee musta syyntakeettoman? Toki olen jo joutunut ongelmiinkin kirjoittelujeni takia ja joutunut maksamaan sakkoja mutta toista kertaa en varmasti sakkoja maksa sen takia että menee hermot totaalisesti tähän vitun paskaan elämään. Heittäköön sitten vaikka vankilaan mut.
Masentunut MiesNo en ole kyllä enää nuori ihminen enkä tuo sama joka kertoi että hänestä rikosilmoitus on tehty mut näin on käynyt muillekin nettikirjoittelujen takia.
Masentunut Mies
- Anonyymi00149
Mulle ei ole paikkaa maailmassa.
- Anonyymi00215
Kyllä sinullekin on oma paikka maailmassa. Usko se.
- Anonyymi00150
No en mä herranjumala oikeasti siihen paskaan usko että joutuisin linnaan trollauksen johdosta.
- Anonyymi00152
Perkeleen elämä on ihan turhaa
- Anonyymi00154
Joo niin on.
Masentunut Mies - Anonyymi00160
Anonyymi00154 kirjoitti:
Joo niin on.
Masentunut MiesMitä olet yrittänyt tehdä paranataaksesi hyvinvointiasi? Uskot että juominen tukee hyvinvointia. Et voi hakea apua koska ex naapurisi on rakennuksessa töissä jossa näitä palveluja tarjotaan.
- Anonyymi00161
Anonyymi00160 kirjoitti:
Mitä olet yrittänyt tehdä paranataaksesi hyvinvointiasi? Uskot että juominen tukee hyvinvointia. Et voi hakea apua koska ex naapurisi on rakennuksessa töissä jossa näitä palveluja tarjotaan.
Aika monet Suomessa juo alkoholia ja eikai se tue kenenkään hyvinvointia, miksi niin monet muut juo?
Masentunut Mies - Anonyymi00164
Anonyymi00161 kirjoitti:
Aika monet Suomessa juo alkoholia ja eikai se tue kenenkään hyvinvointia, miksi niin monet muut juo?
Masentunut MiesMonet juovat kyllä sellaisella tavalla, ettei se ole heille ongelma. Runsaasti juovat ovatkin sitten alkoholisteja, eivätkä varmaankaan voi hyvin.
Pieni irtiotto arjesta voi hyvinkin lisätä hyvinvointia, jos se jää pieneksi. - Anonyymi00165
Anonyymi00161 kirjoitti:
Masentunut MiesEli sinä juot koska muutkin juo?
- Anonyymi00166
Anonyymi00164 kirjoitti:
Monet juovat kyllä sellaisella tavalla, ettei se ole heille ongelma. Runsaasti juovat ovatkin sitten alkoholisteja, eivätkä varmaankaan voi hyvin.
Pieni irtiotto arjesta voi hyvinkin lisätä hyvinvointia, jos se jää pieneksi.Juominen on irtotto arjesta koska masentunut mies ei käy töissä . Hän ei poistu kotoa. Niin hän tarvitsee irtoton? Juominen ja kotona kaiket päivät oleminen lisää hyvinvointia?
- Anonyymi00167
Anonyymi00165 kirjoitti:
Eli sinä juot koska muutkin juo?
Jaa, missä kohtaa noin väitin ?
En todellakaan tee asioita siitä syystä, jos muutkin tekevät. Muut hyväksyvät minut silti, vaikka en aina samalla tavalla teekään kuin he.
Minulla ei ole mitään erityistä hyväksytyksi tulemisen tarvetta. - Anonyymi00168
Anonyymi00166 kirjoitti:
Juominen on irtotto arjesta koska masentunut mies ei käy töissä . Hän ei poistu kotoa. Niin hän tarvitsee irtoton? Juominen ja kotona kaiket päivät oleminen lisää hyvinvointia?
En tarkoittanut kommentillani mitenkään tuota masentunutta miestä.
Miksi niin kuvittelit ? - Anonyymi00169
Anonyymi00167 kirjoitti:
Jaa, missä kohtaa noin väitin ?
En todellakaan tee asioita siitä syystä, jos muutkin tekevät. Muut hyväksyvät minut silti, vaikka en aina samalla tavalla teekään kuin he.
Minulla ei ole mitään erityistä hyväksytyksi tulemisen tarvetta.No et suoraan mutta mietit miksi muut juovat.
Oletko nimimerkki masentunut mies ? Muut hyväksyvät sinut vaikka sinulla ei ole ystäviä ja et käy missään. Oletko nyt saanut ihmsisiä elämääsi kun sinulla oli sosiaalisten tilanteiden pelkoa ym? - Anonyymi00170
Anonyymi00168 kirjoitti:
En tarkoittanut kommentillani mitenkään tuota masentunutta miestä.
Miksi niin kuvittelit ?Et tarkoittanut masentunutta miestä mutta vastasit hänelle. Miksi sitten vastasit hänelle jos sinulla ei ollut tarkoitus vastata hänen kommenttiin?
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Et tarkoittanut masentunutta miestä mutta vastasit hänelle. Miksi sitten vastasit hänelle jos sinulla ei ollut tarkoitus vastata hänen kommenttiin?
Anonyymi00161 kirjoitti:
Masentunut Mies
Monet juovat kyllä sellaisella tavalla, ettei se ole heille ongelma. Runsaasti juovat ovatkin sitten alkoholisteja, eivätkä varmaankaan voi hyvin.
Pieni irtiotto arjesta voi hyvinkin lisätä hyvinvointia, jos se jää pieneksi. - Anonyymi00172
Anonyymi00169 kirjoitti:
No et suoraan mutta mietit miksi muut juovat.
Oletko nimimerkki masentunut mies ? Muut hyväksyvät sinut vaikka sinulla ei ole ystäviä ja et käy missään. Oletko nyt saanut ihmsisiä elämääsi kun sinulla oli sosiaalisten tilanteiden pelkoa ym?Olet nyt sekoittanut kommentoijat.
En ole tuo masentunut mies, enkä ole kummemmin miettinyt, miksi muut juovat. Juominen on jokaisen oma asia, en halua niihin puuttua. - Anonyymi00173
Anonyymi00172 kirjoitti:
Olet nyt sekoittanut kommentoijat.
En ole tuo masentunut mies, enkä ole kummemmin miettinyt, miksi muut juovat. Juominen on jokaisen oma asia, en halua niihin puuttua.Miksi sinä sitten vastaat kun kysyn asiaa masentuneelta mieheltä? Minä kysyin häneltä ja olin vastannut hänen kommenttiin. Eikö ihmiset osaa käyttää tätä sivua. Kun painaa tuosta kommentoi kohdasta niin se kommentti tulee siihen viestiin johon haluaa kommentoida. Jos haluaa kommentoida aloitusta niin painaa tuota Kommentoi aloitusta kohtaa.
- Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
Miksi sinä sitten vastaat kun kysyn asiaa masentuneelta mieheltä? Minä kysyin häneltä ja olin vastannut hänen kommenttiin. Eikö ihmiset osaa käyttää tätä sivua. Kun painaa tuosta kommentoi kohdasta niin se kommentti tulee siihen viestiin johon haluaa kommentoida. Jos haluaa kommentoida aloitusta niin painaa tuota Kommentoi aloitusta kohtaa.
Eipä se aina menekään oikeaan kohtaan, vaikka kuinka laittaisi kommentoi-kohtaan oman kommentin.
Kyllähän yleensä jo kommentista näkee, kenelle on vastannut, jos ei se oikeaan kohtaan mene.
Kysymykseen vastataan kysymykseen sopivalla vastauksella. - Anonyymi00176
Anonyymi00174 kirjoitti:
Eipä se aina menekään oikeaan kohtaan, vaikka kuinka laittaisi kommentoi-kohtaan oman kommentin.
Kyllähän yleensä jo kommentista näkee, kenelle on vastannut, jos ei se oikeaan kohtaan mene.
Kysymykseen vastataan kysymykseen sopivalla vastauksella.Kyllä mulla ainakin menee.
- Anonyymi00181
Anonyymi00166 kirjoitti:
Juominen on irtotto arjesta koska masentunut mies ei käy töissä . Hän ei poistu kotoa. Niin hän tarvitsee irtoton? Juominen ja kotona kaiket päivät oleminen lisää hyvinvointia?
Missä sitten pitäis olla kuin kotona juomassa kun töitä tai mitään muutakaan enää elämässä saa kun ei ole työkokemusta ja ikää jo lähemmäs 40 vuotta? Baareihinkaan viitsi mennä kun sieltä mitään naisia saa ja ovat meluisia, kalliita ja ahdistavia paikkoja. Mua myöskään kiinnosta harrastaa mitään tai tehdä esim palkatonta vapaaehtoistyötä. Sitä paitsi enhän mä voi kun mulla on se sosiaalisten tilanteiden pelko.
Masentunut Mies - Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Missä sitten pitäis olla kuin kotona juomassa kun töitä tai mitään muutakaan enää elämässä saa kun ei ole työkokemusta ja ikää jo lähemmäs 40 vuotta? Baareihinkaan viitsi mennä kun sieltä mitään naisia saa ja ovat meluisia, kalliita ja ahdistavia paikkoja. Mua myöskään kiinnosta harrastaa mitään tai tehdä esim palkatonta vapaaehtoistyötä. Sitä paitsi enhän mä voi kun mulla on se sosiaalisten tilanteiden pelko.
Masentunut MiesJa mulla on ollut huono olo silloinkin kun en ole juonut ja oon yrittänyt väkisin käydä jossain ihmisten ilmoilla.
Masentunut Mies - Anonyymi00186
Anonyymi00181 kirjoitti:
Masentunut MiesNiin koska sä et voi hakea paikkakuntasi sosiaaliohjauksesta apua koska olet sanonut että sun ex naapuri on siellä töissä.
- Anonyymi00187
Anonyymi00181 kirjoitti:
Masentunut MiesMiten sä voit olla naisen kanssa kun sulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Miten sä meinaat olla naisen kanssa sun pelon kanssa?
- Anonyymi00189
Anonyymi00182 kirjoitti:
Ja mulla on ollut huono olo silloinkin kun en ole juonut ja oon yrittänyt väkisin käydä jossain ihmisten ilmoilla.
Masentunut MiesNiin koska sä et voi hakea sun ex naapurin takia joka sun paikkakuntasi sosiaaliohjauksen ainoa työntekijä ja sen takia et voi asioida siellä.
- Anonyymi00194
Anonyymi00187 kirjoitti:
Miten sä voit olla naisen kanssa kun sulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Miten sä meinaat olla naisen kanssa sun pelon kanssa?
No en varmaan perkele sitten mitenkään.
Masentunut Mies - Anonyymi00197
Anonyymi00181 kirjoitti:
Masentunut MiesJos mikään ei kiinnosta, niin eihän mistään mitään tule.
Sosiaalisten tilanteiden pelostakin pystyy pääsemään eroon, tai ainakin sitä voi saada helpottamaan.
Jos osallistuu toimintaan, jossa on muitakin ihmisiä, siinä oppii olemaan muiden kanssa, eikä enää niin pelota.
Sekä se auttaa myös, ettei pidä itseään muita huonompana. Alkoholisteilla se on yleinen ongelma, tuntuu ettei kelpaa kenellekään, eikä mihinkään. Huono itsetunto, häpeän tunteet, jne. - Anonyymi00199
Anonyymi00194 kirjoitti:
No en varmaan perkele sitten mitenkään.
Masentunut MiesNiimpä. Tästä on ollut puhet. Miten sinä tutustut naiseen kun sinulla on pelkoja joihin et voi hakea apua koska sulla on pelkoja.
- Anonyymi00200
Anonyymi00197 kirjoitti:
Jos mikään ei kiinnosta, niin eihän mistään mitään tule.
Sosiaalisten tilanteiden pelostakin pystyy pääsemään eroon, tai ainakin sitä voi saada helpottamaan.
Jos osallistuu toimintaan, jossa on muitakin ihmisiä, siinä oppii olemaan muiden kanssa, eikä enää niin pelota.
Sekä se auttaa myös, ettei pidä itseään muita huonompana. Alkoholisteilla se on yleinen ongelma, tuntuu ettei kelpaa kenellekään, eikä mihinkään. Huono itsetunto, häpeän tunteet, jne.Tästä on sanottu hänelle aikasemmin . Hän tietää kyllä.
- Anonyymi00203
Anonyymi00200 kirjoitti:
Tästä on sanottu hänelle aikasemmin . Hän tietää kyllä.
Tavallaan voi hetkellisesti auttaa mutta ei välttämättä, kokemusta on siitäkin.
Masentunut Mies - Anonyymi00207
Anonyymi00203 kirjoitti:
Tavallaan voi hetkellisesti auttaa mutta ei välttämättä, kokemusta on siitäkin.
Masentunut MiesMä en ymmärrä .olet sanonut ettet voi mennä paikkakuntasi sosiaaliohjaukseen koska ex naapurisi on siellä töissä ja nähtävästi ainoa työntekijä rakennuksessa. Niin kerro millaista apua olet siellä saanut kun et ole edes asioinut siellä?
- Anonyymi00177
Tämä maailma on itsekkyyttä vaan.
- Anonyymi00216
Tuo on täysin totta. Ihmisistä on tullut itsekkäämpiä, mitä aiemmin on oltu. Aiemmin otettiin paremmin muutkin ihmiset huomioon, nykyään oma napa tuntuu olevan kaiken elämän keskipisteenä. Ei tietenkään kaikilla, mutta osalla ihmisistä.
- Anonyymi00183
Välillä olen niin hullu että toivon että se sota syttyisi niin silloin ei olisi enää kellään muullakaan kivaa tässä maassa.
Masentunut Mies- Anonyymi00184
Loppuis varmaan se naisten huoraaminenkin kun alkais kunnolla paukkumaan ja pommit putoilemaan. Joo tiedän olevani hullu ja sitä ei tartte tulla mulle enää kertomaan.
Masentunut Mies - Anonyymi00185
Anonyymi00184 kirjoitti:
Loppuis varmaan se naisten huoraaminenkin kun alkais kunnolla paukkumaan ja pommit putoilemaan. Joo tiedän olevani hullu ja sitä ei tartte tulla mulle enää kertomaan.
Masentunut MiesNiin että mieluummin vaikka sota Suomeen kunhan kaikki naiset saadaan alistettua mahdollisimman huonoon asemaan? Oma elämä on jo menetetty ja niin pilalla että se on ainut agenda mitä tässä voi enää yrittää ajaa.
Masentunut Mies
- Anonyymi00188
Mikä on pahinta mitä sodan syttyessä itselle vois tapahtua? Desantit tulis, hakkais mut henkihieveriin ja veis Siperiaan. Kuitenkin enemmän pelkään sosiaalisia tilanteita kuin esim tuota vaihtoehtoa.
Masentunut Mies- Anonyymi00190
Mitä sä saavutat näillä sun viesteillä? Paraneeko sun olo näillä purkauksilla? Kun tuntuu ettei sun hyvinvointi kasva ollenkaan vaikka kuinka huorittelet naisia.
- Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Mitä sä saavutat näillä sun viesteillä? Paraneeko sun olo näillä purkauksilla? Kun tuntuu ettei sun hyvinvointi kasva ollenkaan vaikka kuinka huorittelet naisia.
Jaa mistä tiedät että useinkin huorittelua naisia?
Masentunut Mies - Anonyymi00192
Anonyymi00191 kirjoitti:
Jaa mistä tiedät että useinkin huorittelua naisia?
Masentunut Mies*huorittelen.
Masentunut Mies - Anonyymi00196
Anonyymi00192 kirjoitti:
*huorittelen.
Masentunut Mies2025-11-02 09:49:19
"Sitten kun saan jatkuvasti pakkeja niin alan käyttäytyä aivan törkeästi naisia kohtaan, huorittelen ja teen kaikkea muuta kivaa. "
Masentunut Mies - Anonyymi00198
Siellä Siperiassa olisi silloin varmaan paljon muitakin ihmisiä, kenties jotain "sotavankeja", eli siellä olisi todellakin sosiaalista, joutuisi olemaan keskellä suurta ihmisjoukkoa.
Eipä tuo kai olisi se hyvä vaihtoehto ? - Anonyymi00201
Anonyymi00196 kirjoitti:
2025-11-02 09:49:19
"Sitten kun saan jatkuvasti pakkeja niin alan käyttäytyä aivan törkeästi naisia kohtaan, huorittelen ja teen kaikkea muuta kivaa. "
Masentunut MiesNo en mä noin ole tehnyt kuin yhdelle naiselle, en tiedä miksi tollasta oon kirjoittanut. Tai en muista oonko edes kirjoittanut.
Masentunut Mies - Anonyymi00202
Anonyymi00198 kirjoitti:
Siellä Siperiassa olisi silloin varmaan paljon muitakin ihmisiä, kenties jotain "sotavankeja", eli siellä olisi todellakin sosiaalista, joutuisi olemaan keskellä suurta ihmisjoukkoa.
Eipä tuo kai olisi se hyvä vaihtoehto ?No eipä tullut tuollaista ajateltua.
Masentunut Mies - Anonyymi00208
Anonyymi00201 kirjoitti:
No en mä noin ole tehnyt kuin yhdelle naiselle, en tiedä miksi tollasta oon kirjoittanut. Tai en muista oonko edes kirjoittanut.
Masentunut MiesVoi hyvänen aika . Sinä olet kirjoittanut Masentunut mies nimimerkillä . Sinä olet myös kirjoittanut tästä naisesta jota olet huoritellut. Onko mun tehtävä kaivaa sinun kirjoituksia kun sinä et edes muista kirjoittaneesi niitä. Jos joku olis feikannut sua niin olisit varmasti kertonut siitä.
- Anonyymi00211
Anonyymi00208 kirjoitti:
Voi hyvänen aika . Sinä olet kirjoittanut Masentunut mies nimimerkillä . Sinä olet myös kirjoittanut tästä naisesta jota olet huoritellut. Onko mun tehtävä kaivaa sinun kirjoituksia kun sinä et edes muista kirjoittaneesi niitä. Jos joku olis feikannut sua niin olisit varmasti kertonut siitä.
No mistä mä voin tietää jos joku vaikka onkin esiintynyt täällä samalla nimimerkillä? Oonhan ollut täältä välillä pitkiäkin aikoja kokonaan pois. Niin mä nyt täällä päivystä 24/7 kuukaudesta toiseen vahtimassa ketkä tänne kirjoittaa. En varmaankaan itse pidä mahdollisia uhkailujani niin vakavana asiana että edes muistaisin kaikkea ainakaan tarkalleen? En halua tietenkään vähätellä käytöstäni mutta tässä tapauksessa se uhkailujen kohde on luullut meikäläisestä paljon pahempaa mitä oikeasti olen. Onko tämä joku kuulustelu kun kaikki pitäisi muistaa mitä on joskus kiukuspäissään tännekkin tullut kirjoiteltua kun on saanut niitä melttareita?
Masentunut Mies - Anonyymi00212
Anonyymi00196 kirjoitti:
2025-11-02 09:49:19
Masentunut MiesOnko tää kirjoitettu joskus viime marraskuussa? En kyllä yleensä ole hereillä koskaan ennen aamukymmentä varsinkaan tuohon vuodenaikaan ellen sitten ole kirjoittanut tuota viestiä unissani.
Masentunut Mies - Anonyymi00225
Anonyymi00211 kirjoitti:
No mistä mä voin tietää jos joku vaikka onkin esiintynyt täällä samalla nimimerkillä? Oonhan ollut täältä välillä pitkiäkin aikoja kokonaan pois. Niin mä nyt täällä päivystä 24/7 kuukaudesta toiseen vahtimassa ketkä tänne kirjoittaa. En varmaankaan itse pidä mahdollisia uhkailujani niin vakavana asiana että edes muistaisin kaikkea ainakaan tarkalleen? En halua tietenkään vähätellä käytöstäni mutta tässä tapauksessa se uhkailujen kohde on luullut meikäläisestä paljon pahempaa mitä oikeasti olen. Onko tämä joku kuulustelu kun kaikki pitäisi muistaa mitä on joskus kiukuspäissään tännekkin tullut kirjoiteltua kun on saanut niitä melttareita?
Masentunut MiesKait sä muistat mitä oot elämässäsi tehnyt ja täällä niistä kertonut. Mulla on muutakin elämää kuin alkaa kopioimaan sun sanomisia kun et itse muista.
- Anonyymi00204
Oli joku varmaan "valitettavasti" oikeassa siinä että kyllä mulla on tunteita edelleen. Varmaan en muuten olisi alkanut itkemään kun juopottelin yksin. Mietin sitä kuinka yksin olen ja kuinka törkeästi on tullut käyttäydyttyä joitakin kohtaan. Tuskin itkisin ja miettisin tuollaisia jos tunteita ei enää olisi. Mutta itkin myös sitä kun kukaan ei arvosta mua enkä varmaan oikeasti arvosta itseänikään.
Masentunut Mies- Anonyymi00205
Tuskin voi sanoa että hain vain itkullani pelkästään huomiota kun itkin tosiaan yksin.
Masentunut Mies - Anonyymi00209
Miksi jonkun pitäisi olla sun kanssa yhdessä jos kohtelet toista huonosti ja vielä törkeällä tavalla? Kuuluuko sellainen sinusta hyvään parisuhteeseen. Että sinä saat nimitellä ja käyttäytyä huonosti ja naisen pitää hyväksyä sun huono käyttäytyminen ja kohtelu? Ja sitten itket kun nainen jättää sut. Olisko aihetta katsoa peiliin.
- Anonyymi00210
Anonyymi00209 kirjoitti:
Miksi jonkun pitäisi olla sun kanssa yhdessä jos kohtelet toista huonosti ja vielä törkeällä tavalla? Kuuluuko sellainen sinusta hyvään parisuhteeseen. Että sinä saat nimitellä ja käyttäytyä huonosti ja naisen pitää hyväksyä sun huono käyttäytyminen ja kohtelu? Ja sitten itket kun nainen jättää sut. Olisko aihetta katsoa peiliin.
No en usko että käyttäytyisin törkeästi toista kohtaan suhteessa ellei siihen olisi jotain todella hyvää syytä. Esim toinen valehtelisi jostain todella isoista asioista ja pettäisi. Enemmänkin tää käytös johtuu sen aiheuttamasta katkeruudesta kun en ole vuosiin kelvannut kenellekkään. Koen siis tällaisen käytöksen ainakin jossainmäärin oikeudekseni.
Masentunut Mies - Anonyymi00213
Anonyymi00210 kirjoitti:
No en usko että käyttäytyisin törkeästi toista kohtaan suhteessa ellei siihen olisi jotain todella hyvää syytä. Esim toinen valehtelisi jostain todella isoista asioista ja pettäisi. Enemmänkin tää käytös johtuu sen aiheuttamasta katkeruudesta kun en ole vuosiin kelvannut kenellekkään. Koen siis tällaisen käytöksen ainakin jossainmäärin oikeudekseni.
Masentunut MiesKysyn uudelleen kelpaatko itse itsellesi? osaatko arvostaa itseäsi? Sinä haet seksin kautta ratkaisua sun ongelmiin? Kerrot ettet kelpaa kellekkään ja kuitenkin kerrot sosiaalisista peloista. On ristiriitaista että kerrot ettet kelpaa kellekkään ja kuitenkaan et tutustu ihmisiin. Miten voit tietää ettet kelpaa kun sä tutustu ihmsiin missään .
- Anonyymi00217
Jos oppisit arvostamaan itseäsi, niin huomaisit, että on muitakin, jotka arvostavat sinua.
Kun itsetunto ja oman itsensä arvostus on hukassa, luulee, että kukaan muukaan ei välitä, eikä tykkää. - Anonyymi00218
Anonyymi00213 kirjoitti:
Kysyn uudelleen kelpaatko itse itsellesi? osaatko arvostaa itseäsi? Sinä haet seksin kautta ratkaisua sun ongelmiin? Kerrot ettet kelpaa kellekkään ja kuitenkin kerrot sosiaalisista peloista. On ristiriitaista että kerrot ettet kelpaa kellekkään ja kuitenkaan et tutustu ihmisiin. Miten voit tietää ettet kelpaa kun sä tutustu ihmsiin missään .
Se vähän vaihtelee kelpaanko itselleni vai en ja en tietysti voikkaan täysin varmasti tietää vaikka kelpaisinkin jollekkin, en vain tapaa niitä ihmisiä.
Masentunut Mies - Anonyymi00223
Anonyymi00218 kirjoitti:
Se vähän vaihtelee kelpaanko itselleni vai en ja en tietysti voikkaan täysin varmasti tietää vaikka kelpaisinkin jollekkin, en vain tapaa niitä ihmisiä.
Masentunut MiesNiimpä. Ja sinä et voi hakea apua sen ex naapurin takia. Onko hän oikeesti sosiaaliohjauksen ainoa työntekijä joka hoitaa koko palvelujen työtehtävät?ja on ylipäänsä koko rakennuksen ainoa työntekijä.
- Anonyymi00206
Jotkut tärähtää vanhasta ajokorttikuvasta ja toiset etsivät salaisuutta jota ei ole.
- Anonyymi00219
Masentunut mies omi keskustelun itselleen. Pidä hyvänäsi
- Anonyymi00230
Ai täälöä ei saa enää jutella. Suomi ei olekkaan enää vapaa maa ja täällä ei ole sananvapautta. Asia selvä.
Masentunut Mies
- Anonyymi00220
Murehdin sitäkin ihan jatkuvasti että läheiset kuolee eikä mulla ole sitten enää ketään ja kuinka sitten pystyn kaikki asiani hoitamaan.
Pitäis olla joku talousosaaja, rakennusmies ja vaikka mitä että tästä elämästä selviää edes jotenkin. Mitä sitä isolla omaisuudellakaan tekee kun on kuitenkin niin paha tämä sosiaalisten tilanteiden pelko ettei sitäkään pysty käyttämään hyödykseen mitenkään? Toisaalta silläkään ei ole mitään väliä maksanko edes laskuja tai hoidanko mitään asioita tai olenko kunnon kansalainen vai esim joku rikollinen. Kuolen kuitenkin niinkuin kaikki muutkin ihmiset olin mikä olin eikä se kiinnosta ketään. Ihmiset on luoneet tämän yhteiskunnan ja kaikki säännöt joista suurin osa on vieläpä täyisin typeriä. Ihmiset on keksineet rahan ja vallan ja sen että pitää tavoitella mainetta ja kunniaa. Sekin on täysin typerää että pitäisi raataa koko elämä jossain itselle epämieluisissa tehtävissä vain todistaakseen olevansa jotenkin parempi tai vähintään yhtä hyvä ihmisenä kuin muut. Jotkut on vain päättäneet kuinka asiat on ja sen mukaan on elettävä miellytti se itse tai ei mutta onko se välttämättä totuus että näin tulee elää. Lakeja on kuitenkin noudatettava tai siitä seuraa ongelmia jos jää kiinni siitä ettei niitä noudata. No tuon hyväksyn aika monessa asiassa mutta en välttämättä ihan kaikessa.
Lopulta kuolen kuitenkin itsekkin sairaana ja katkerana siitä etten nauttinut elämästä päivääkään. Varmaan kiva miettiä kuolinvuoteellaan että olis halunnut tehdä elämänsä aikana sitä ja tätä mutta kun ei uskaltanut niin kaikki jäi tekemättä. Siinä sitten hitaasti hiipua pois kauheissa tuskissa ja kivuissa. Ja senkin joutuu kestämään täysin yksin kun ei ole edes niitä läheisiäkään.
Masentunut Mies- Anonyymi00221
Tai enhän sitä vielä tiedä kuinka kuolen. Voihan sitä kuolla sairaskohtaukseen tai jossain onettomuudessakin. Tai sitten lopulta pimahdan lopullisesti ja tapan itseni.
Masentunut Mies - Anonyymi00222
Anonyymi00221 kirjoitti:
Tai enhän sitä vielä tiedä kuinka kuolen. Voihan sitä kuolla sairaskohtaukseen tai jossain onettomuudessakin. Tai sitten lopulta pimahdan lopullisesti ja tapan itseni.
Masentunut MiesTai joku muu pimahtaa ja tappaa mut.
Masentunut Mies
- Anonyymi00224
Masentunut mies saa jatkaa täällä yksinään. Häntä on yritetty auttaa mutta kun asenne on tuollainen niin saa jäädä itsekseen tänne juttelee.
- Anonyymi00228
Joo kiitos vaan ja pysykkin poissa täältä, ei tule ikävä.
Masentunut Mies - Anonyymi00229
Anonyymi00228 kirjoitti:
Joo kiitos vaan ja pysykkin poissa täältä, ei tule ikävä.
Masentunut MiesYritetty auttaa? Ai ihan konkreettisesti?
Masentunut Mies
- Anonyymi00226
Itsemurha ei ainakaan kannata, seuraavassa elämässä sama tilanne edessä. Henkisyyteen kannattaa panostaa, sen kautta hankitun kehityksen voi aina viedä mukanaan ja jatkaa siitä seuraavassa elämässä, kun taas rahat ja kaiken muunkin on jätettävä taakseen. Toisten ihmisten auttaminen helpottaa omaa oloa, kun on kiitollisia ihmisiä ympärillä ja jo karmallisestikin se auttaa.
Lisäksi voi ottaa homeopaattisia lääkkeitä, niistä ei ole edes sivuvaikutusta oikeastaan. Ja vielä on kiirtan tanssi jota voi tanssia itsekseenkin joka rauhoittaa ja muuttaa ajattelun positiivisemmaksi, Kiirtania voi tulla opiskelemaan Vallilassa Helsingissä sunnuntaisin Sitruunapuun galleriassa, Sammatintie 2, klo 17.30 lähtien.
Tai Kiirtania voi opiskella myös netistä, https://www.youtube.com/watch?v=5j7cPuwvUrQ - Anonyymi00227
Valtio siirtyy Jumalan pilveen. Lisäksi kuntouttava työtoiminta, sosiaalinen kuntoutus ja vammaisten työllistymistä tukevat toiminta ja työtoiminta yhdistettäisiin yhdeksi palveluksi joka on kuollutta.
- Anonyymi00231
ei ole ihmistä joka tuntee toisen tuskan se on kuin kivessä .
kun on kipua sairautta haluaa kertoa kysyä mikä auttaisi onko tietoa .
avun antajia oikeasti ei löydy edes tk. sielläkään ei haluta auttaa juurisyyhyyn
siellä on tautilista ja sillä koodi mitä lääkeitä siihen määrätään.
jotain on pahasti pielessä kaikkien nähtävillä kun sairaita on enemmän kuin koskaan
ja se kertoo huonosti lääketiede hoitaa ihmistä. - Anonyymi00233
Multa katosi pkv-lääkkeitä vaikka olen pitänyt tarkkaa lukua siitä paljonko niitä käytän. Korkeintaan varmaan yhden viikossa ottanut. Siinä välissä saattanut olla kuukausiakin ilman. Kai se on mentävä väkisin hakemaan niitä terveyskeskuksesta kun lääkäri tuskin suostuu niitä kirjoittamaan. Tarkoitin että pitää mua kuitenkin jonain valehtelijana ja väärinkäyttäjänä.
Masentunut Mies- Anonyymi00234
Et voi tietää etukäteen, mitä se lääkäri sinusta ajattelee, vaikka tuskin ajattelee sen kummemmin mitään.
Nuo on vaan sellaisia lääkkeitä, että niitä ei ihan herkästi lääkäriltä saa, eivät mielellään määräile. - Anonyymi00235
En ymmärrä. Et olet väärinkäyttäjä. Eli olet lopettanut nyt juomisen ? Mikä sai sinut lopettamaan juomisen?
- Anonyymi00236
mitkä lääkkeet nyt on loppu ja mihin ne on kadonneet?
- Anonyymi00237
Anonyymi00234 kirjoitti:
Et voi tietää etukäteen, mitä se lääkäri sinusta ajattelee, vaikka tuskin ajattelee sen kummemmin mitään.
Nuo on vaan sellaisia lääkkeitä, että niitä ei ihan herkästi lääkäriltä saa, eivät mielellään määräile.NII jos haisee vanhalta viinalta niin ei haittaa
- Anonyymi00238
Anonyymi00235 kirjoitti:
En ymmärrä. Et olet väärinkäyttäjä. Eli olet lopettanut nyt juomisen ? Mikä sai sinut lopettamaan juomisen?
No en mä niitä lääkkeitä ainakaa samaan aikaan alkoholin kanssa nappaile.
En mä nyt ihan hirveästi ryyppää mut juon kuitenkin.
Masentunut Mies - Anonyymi00239
Anonyymi00236 kirjoitti:
mitkä lääkkeet nyt on loppu ja mihin ne on kadonneet?
Muutama Klonatsepaami kadonnut tai sitten olen laskenut ne jossain kohtaa väärin. On niitä nyt kuitenkin vielä riittävästi mut harmittaa silti kun tiedän kuinka vaikea niitä nykyään voi olla saada.
Masentunut Mies - Anonyymi00240
Anonyymi00239 kirjoitti:
Muutama Klonatsepaami kadonnut tai sitten olen laskenut ne jossain kohtaa väärin. On niitä nyt kuitenkin vielä riittävästi mut harmittaa silti kun tiedän kuinka vaikea niitä nykyään voi olla saada.
Masentunut MiesMiksi lääkäri ei uusi reseptiä?
- Anonyymi00241
Anonyymi00237 kirjoitti:
NII jos haisee vanhalta viinalta niin ei haittaa
Ei ole mikään pakko mennä lääkäriin vanhalta viinalta haisevana. Ei juo viinaa ennen käyntiä, niin ei haise.
- Anonyymi00242
Anonyymi00241 kirjoitti:
Ei ole mikään pakko mennä lääkäriin vanhalta viinalta haisevana. Ei juo viinaa ennen käyntiä, niin ei haise.
Eli masentunjut mies pystyy olee juomatta ennen lääkäriin menoa mutta ei enää sen jälkeen. Miten pystyy olee juomatta ennen lääkärin aikaa kun se ei muulloin onnistu?
- Anonyymi00244
Anonyymi00240 kirjoitti:
Miksi lääkäri ei uusi reseptiä?
No en mä ole viitsinyt kysyä vielä kun niitä on kuitenkin vielä paljon jäljellä kun niin vähän niitä käytän. Tulee kuitenkin heti stressi siitä jos kadottaa tuollaisia vaikeasti saatavia lääkkeitä.
Masentunut Mies - Anonyymi00245
Anonyymi00242 kirjoitti:
Eli masentunjut mies pystyy olee juomatta ennen lääkäriin menoa mutta ei enää sen jälkeen. Miten pystyy olee juomatta ennen lääkärin aikaa kun se ei muulloin onnistu?
Ei se nyt varmaan musta puhunut enkä siis ollut tuon kommentin kirjoittaja. Pystyn kyllä olemaan tarvittaessa juomatta jos niin päätän.
Masentunut Mies - Anonyymi00246
Anonyymi00244 kirjoitti:
No en mä ole viitsinyt kysyä vielä kun niitä on kuitenkin vielä paljon jäljellä kun niin vähän niitä käytän. Tulee kuitenkin heti stressi siitä jos kadottaa tuollaisia vaikeasti saatavia lääkkeitä.
Masentunut MiesTäh. Jos lääkäri on määrännyt reseptin niin sen reseptin voi uusia omakannassa.
- Anonyymi00247
Anonyymi00239 kirjoitti:
Masentunut MiesMiten niin vaikea saada. Sinä olet saanut reseptin lääkäriltä niin miksi reseptiä ei voi uusia?
- Anonyymi00243
Jumalan pilveen ei pääse yksikään viranomainen. Paavi: Minulla ei ole lainkaan kiinnostusta väitellä Trumpin kanssa. Demokraatti ei todellakaan kysy voiko se olla lakikaan. Demarimafia hokee ketään ei jätetä. Eiks jeh?
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o914630Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.931974"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1661806Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol411415Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2651228Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito741054Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78922Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh275870Oot mun sielunpuolikas
Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩❤️👩❤️42803Nyt se on varmaa tieoa - kuntaliitos
Alavus ja Ähtäri liitetään Seinäjokeen. Näin on erään edustajan mukaan päätetty ja asia tulee julkiseksi ensi viikolla.27769