Naula

Anonyymi-ap

Aamiaiseksi syömäni roseekuula maistui yhä suussa ehdittyäni lauteille makaamaan. Lojuin selälläni ja katselin pimeyteen.

Kattopinnan juuri ja juuri erotti. Tuli humisi pesässä. Ajattelin raatoja, hiirenraatoja. Rikki revittyjä pieniä otuksia, jotka olivat joutuneet yöllä kissan kynsiin ja päätyneet vuoteeseeni.

Sauna oli yhtä pimeä kuin on sielu. Valo tulee sisään matalasta ikkunasta ja luo pesupaikalle ajastetun valoilmiön. Muutoin ei näkisi mitään.
Aamu tulvi sisään ja valotulvan läpi kuuli aallot. Muuten oli sysipimeää ja hiljaista.

Vajosin näihin tiloihin ollen niiden kanssa yhtä. Mieleni ei ollut minussa, se oli aamutaivaalla aamutaivaan sinessä, tuulessa vetten yllä ja tulena pesässä. Pisara suolavettä oli minä, minuus ja olemassaolo.

Äkkiä ovi kiskaistiin auki ja sisään hapuili mieshahmo. Samassa ovi rämähti kiinni. Mieshahmo tutkiskeli pesuvälineitä, kurkkasi sitten tulipesään ja teki itselleen lämmintä vettä. Hän hieroi leukaansa ja vilkaisi ikkunalaudalle.

Hän oli kummallisen näköinen mies. Koska lauteet olivat hyvin korkealla, hän näytti kummallisen pieneltä. Lisäksi olkapäät olivat varsin pyöreät, mutta karvaiset. Selkä oli leveä, takapuoli olematon. Hän muistutti sarvikuonoa, niin kömpelöltä hän vaikutti. Vatsa oli huvittavan pyöreä.

Hän heitti vettä kiukaalle ja tuntui olevan tyytyväinen. Sitten hän kiipesi ylös.

Juuri ennen istahtamistaan alas, hahmo näki minut. Luulin, että sydämeni jyskytys hajottaisi koko rakennuksen. Luultavasti näyttelin kuollutta. Oli tapahtunut jokin sekaannus. Oli tapahtunut virhe. Luultavasti virhe olisi minun. En uskaltanut liikkua.

Sitten kuului kolahdus, lorahdus ja samassa kiuas pauhasi voimalla. Pilvi kulki onneksi nenäni ylitse, kiersi hetken, sitten rauhoittui. Kuitenkin, jossain vaiheessa, minun pitäisi poistua saunasta. Minun pitäisi nousta istumaan, laskeutua lauteilta alas, tehdä vedet ja.peseytyä. Ja minun oli tuolloin pakko seisoa valossa, kun tuo tuntematon katselisi pimeydestä.

Ajatus herätti lähes pakokauhua. Lisäksi minusta tuntui, että hän teki jotain itsensä kanssa. Hän taatusti katseli minua, ja teki jotain itsensä kanssa. Kuulin kummallista ääntä. Se ei ollut luonnollinen ääni, vai oliko. Lauteet narahtivat. Ääni voimistui.

Kumma kyllä, mieleni kaaos alkoi rauhoittua. Kaikki palasi ennalleen ja kykenin jälleen olemaan siellä missä olin. Olin saunassa jonkun vieraan miehen kanssa, joka katseli jalkoväliini ja masturboi. Avasin häntä hieman avaamalla reisiäni.

Kului vain viisi sekuntia, ja hän ähkäisi. Lauteet nitisivät ja miehen huulilta kuului kirosanoja, joista tuskin sai selvää. Hän puhui jalkovälistäni.Ikään kuin kaikki tämä olisi sen syytä.

Tajusin, että minulle oli annettu valtava lahja auttaa miehiä näiden pyrkimyksissä, ja helpottaa heitä heidän pohjattomissa haluissa.

(hihitystä)

14

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pohjan Pallo tilittää. Käki-Leaguen Korvamerkit muuttavat Autiotuvissa öisin muotoaan hiipiäkseen nimettömiksi muunlaisille nimismiehenkiharoisille Kuminaamabestiksille yli talon ja sotekuntauudistusten kunttarajojen lävähtääkseen sopivassa kohdin kestimerkkinä hiusmurtumaraajaan ja ozalohkon lämmittimeen. Näköjää.

• Anonyymi00002

Realismin tasosta annan tälle -0,3 pistettä.

Ikään kuin naista ei tuossa tilanteessa pelottaisi raiskatuksi tuleminen, ja hän kuvittelisi, että hänellä olisi "valtaa". 🙄

Miehet, missä todellisuudessa te elätte?

🦄

• Anonyymi00005

Mjaa

Tämä suurteos on tarkkaan hiottu kokonaisuus kalevalaista souturetkeä mukaellen.

Ellellen

(naurua)

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mjaa

Tämä suurteos on tarkkaan hiottu kokonaisuus kalevalaista souturetkeä mukaellen.

Ellellen

(naurua)

Seksi ei ole mitään, ellei sen aikana tunnusteta rakkautta! Terveisiä Kalevalaan.

Ja tuossa sitä ei ollut. 🤔 Siinä oli vain vaarallinen tilanne.

🦄

• Anonyymi00008

Jännä, miten eri tavalla tällaisiin voi suhtautua. Minä otin tämän puhtaasti fantasiana enkä edes ajatellut realismia. Olet oikeassa, että aitona tapahtumana tuollainen olisi naiselle enemmänkin pelottava kuin kiihottava. Fantasiamaailmassa taas ei päde samat säännöt kuin oikeassa elämässä. Tai ainakaan minulle, mutta varmaan tässäkin on eroja henkilöstä riippuen.

Aletheias

• Anonyymi00003

Rosèkuula oi Rosèkuula miksi minut turmioon ajoit vai olinko sittenkin minä, joka himoitsin sinua oi kaivattumi Rosèkuula. Turmioko minua nyt kohtaa kun himoiten Rosèkuulaa päädyin elämänpolun synkälle mierontielle.

Rosèkuula ... Rosèkuula sinä kaupaukseni suurin kohde.

Voisinpa vielä aloittaa elämäni alusta jotten muistaisi koko Rosèkuulaa laisinkaan. Rosèkuula oi Rosèkuula kuinka monta tynnyrillistä viiniä minun vielä täytykään tyhjentää jotta kykenisin unoihtamaan sinut armas Rosèkuulaani oi Rosèkuulani ...

Nyt loppui runoilu kuin aitan seinään taikka lukkarin remmelin pieksimisiin taikka pikimällin syljeskely salin lattialle sillä "toivoryynäsellä" on keväsen kiimainen touhun aika menossa sekä istutustaimet kasvaneet jo ainaskin kolmenkymmenensentin korkuisiksi.

Älkääpäs älkääpäs siellä vielä hihkuko sillä Topilla on ihan itte siemenistä asti kylväen koulittuja tomaatin- , paprikan- , kesäkurpitsantaimet kasvussa odoitellen hyvin innokkaina pääsemistä oikeaan kasvuun ja Suomen kesän ihanuudesta nauttien kasvamaan jotta Topi saa muutakin apetta kuin Alkon myymää viiniä.

Oi Elokuu oi Elokuu silloin Topi hehkuu ...!

• Anonyymi00004

Oi elokuu oi elokuu tuo rappion kuu sillä elo on vain kärsimystä kuten Juice Leskinen lauloi. Ai niin unohdin vallan jotta Juice oli ätmi joka sai naisilta ainostaan säälipillua eikä rakkautta laisinkaan, kuten voimme kuunnella hänen kappalestaan Syksyn sävel:

https://www.youtube.com/watch?v=xHmpzmMTyRY

Hitsit ... siis suostuuko joku nainen muka aivan oikeasti olemaan joku naisenkorvike jollekkin trubaruurille!

• "Seksi ei ole mitään, ellei sen aikana tunnusteta rakkautta! Terveisiä Kalevalaan. Ja tuossa sitä ei ollut. 🤔 Siinä oli vain vaarallinen tilanne. 🦄"

Väärin. Seksi tosin on parasta, jos siinä on rakkaus mukana, mutta vaikka ei olisi, seksi on sisäinen pakko. Jos ei pariseksinä, niin jotenkin muuten.

• Anonyymi00009

Jännämiehet toimivat juuri noin jotta bylsiessään kilttiä ja kunnollista tyttöä höpöttävät jatkuvana solkena jotta: rakastan rakastan totta kai rakastan sillä miksi muuten olisin päälläsi ähkimässä rakastahan säki mua.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jännämiehet toimivat juuri noin jotta bylsiessään kilttiä ja kunnollista tyttöä höpöttävät jatkuvana solkena jotta: rakastan rakastan totta kai rakastan sillä miksi muuten olisin päälläsi ähkimässä rakastahan säki mua.

En halua pilata illuusioitasi, mutta ihmisestä on helppo havaita seksin aikana myös muilla tavoin kuin verbaalisen ilmaisun kautta, rakastaako hän sitä henkilöä, jonka kanssa rakastelee.

🦄

• Anonyymi00010 kirjoitti:

En halua pilata illuusioitasi, mutta ihmisestä on helppo havaita seksin aikana myös muilla tavoin kuin verbaalisen ilmaisun kautta, rakastaako hän sitä henkilöä, jonka kanssa rakastelee.

🦄

Rakastan suloista vaimoani jo 57 vuoden jälkeen ja sanon sen hänelle sydämestäni edelleen MONTA kertaa päivässä, kuin myös hän minulle.

Mutta tästähän ei nyt ole kysymys, vaan siitä, että jos näin onnellisesti ei olisi käynyt, seksin olisi pakko purkautua ilma rakkauttakin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

🦄

Rakastan rakastan ja ähkitäänkö lisää kun tämä rakastaminen on niin iki-ihanaa. Jos verbaalinen ilmaisu ei ole kelpo rakkauden tunnustus niin voin myös turpaankin vetäistä jotta josko se olisi kelvollinen Jännämiehen rakkaudenosoitus. Rakastetaan lisää taikka eri tavalla sillein niinku vaihtoehtoisesti.

• Anonyymi00007

Eikö roseekuula ole vain vaaleanpunaiseksi värjätty vihreä marmeladi? Yleensä kaikki tuntuvat vihaavan vihreitä marmeladikuulia pelkästä periaatteesta.

• Sarjakuvassa Me muut, toinen ilahtui joululahjasta: "Ai vihreitä kuulia. Ne ovat minun herkkuani."

Toinen sanoi: "Ole varovainen niiden kanssa. Ne ovat kiertäneet suvussa jo 17 vuotta."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      80
      4777
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      231
      4654
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2408
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2396
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      60
      2326
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      71
      2174
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1896
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1537
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1358
    10. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      118
      1346
    Aihe