Aamiaiseksi syömäni roseekuula maistui yhä suussa ehdittyäni lauteille makaamaan. Lojuin selälläni ja katselin pimeyteen.
Kattopinnan juuri ja juuri erotti. Tuli humisi pesässä. Ajattelin raatoja, hiirenraatoja. Rikki revittyjä pieniä otuksia, jotka olivat joutuneet yöllä kissan kynsiin ja päätyneet vuoteeseeni.
Sauna oli yhtä pimeä kuin on sielu. Valo tulee sisään matalasta ikkunasta ja luo pesupaikalle ajastetun valoilmiön. Muutoin ei näkisi mitään.
Aamu tulvi sisään ja valotulvan läpi kuuli aallot. Muuten oli sysipimeää ja hiljaista.
Vajosin näihin tiloihin ollen niiden kanssa yhtä. Mieleni ei ollut minussa, se oli aamutaivaalla aamutaivaan sinessä, tuulessa vetten yllä ja tulena pesässä. Pisara suolavettä oli minä, minuus ja olemassaolo.
Äkkiä ovi kiskaistiin auki ja sisään hapuili mieshahmo. Samassa ovi rämähti kiinni. Mieshahmo tutkiskeli pesuvälineitä, kurkkasi sitten tulipesään ja teki itselleen lämmintä vettä. Hän hieroi leukaansa ja vilkaisi ikkunalaudalle.
Hän oli kummallisen näköinen mies. Koska lauteet olivat hyvin korkealla, hän näytti kummallisen pieneltä. Lisäksi olkapäät olivat varsin pyöreät, mutta karvaiset. Selkä oli leveä, takapuoli olematon. Hän muistutti sarvikuonoa, niin kömpelöltä hän vaikutti. Vatsa oli huvittavan pyöreä.
Hän heitti vettä kiukaalle ja tuntui olevan tyytyväinen. Sitten hän kiipesi ylös.
Juuri ennen istahtamistaan alas, hahmo näki minut. Luulin, että sydämeni jyskytys hajottaisi koko rakennuksen. Luultavasti näyttelin kuollutta. Oli tapahtunut jokin sekaannus. Oli tapahtunut virhe. Luultavasti virhe olisi minun. En uskaltanut liikkua.
Sitten kuului kolahdus, lorahdus ja samassa kiuas pauhasi voimalla. Pilvi kulki onneksi nenäni ylitse, kiersi hetken, sitten rauhoittui. Kuitenkin, jossain vaiheessa, minun pitäisi poistua saunasta. Minun pitäisi nousta istumaan, laskeutua lauteilta alas, tehdä vedet ja.peseytyä. Ja minun oli tuolloin pakko seisoa valossa, kun tuo tuntematon katselisi pimeydestä.
Ajatus herätti lähes pakokauhua. Lisäksi minusta tuntui, että hän teki jotain itsensä kanssa. Hän taatusti katseli minua, ja teki jotain itsensä kanssa. Kuulin kummallista ääntä. Se ei ollut luonnollinen ääni, vai oliko. Lauteet narahtivat. Ääni voimistui.
Kumma kyllä, mieleni kaaos alkoi rauhoittua. Kaikki palasi ennalleen ja kykenin jälleen olemaan siellä missä olin. Olin saunassa jonkun vieraan miehen kanssa, joka katseli jalkoväliini ja masturboi. Avasin häntä hieman avaamalla reisiäni.
Kului vain viisi sekuntia, ja hän ähkäisi. Lauteet nitisivät ja miehen huulilta kuului kirosanoja, joista tuskin sai selvää. Hän puhui jalkovälistäni.Ikään kuin kaikki tämä olisi sen syytä.
Tajusin, että minulle oli annettu valtava lahja auttaa miehiä näiden pyrkimyksissä, ja helpottaa heitä heidän pohjattomissa haluissa.
(hihitystä)
Naula
6
125
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pohjan Pallo tilittää. Käki-Leaguen Korvamerkit muuttavat Autiotuvissa öisin muotoaan hiipiäkseen nimettömiksi muunlaisille nimismiehenkiharoisille Kuminaamabestiksille yli talon ja sotekuntauudistusten kunttarajojen lävähtääkseen sopivassa kohdin kestimerkkinä hiusmurtumaraajaan ja ozalohkon lämmittimeen. Näköjää.
- Anonyymi00002UUSI
Realismin tasosta annan tälle -0,3 pistettä.
Ikään kuin naista ei tuossa tilanteessa pelottaisi raiskatuksi tuleminen, ja hän kuvittelisi, että hänellä olisi "valtaa". 🙄
Miehet, missä todellisuudessa te elätte?
🦄- Anonyymi00005UUSI
Mjaa
Tämä suurteos on tarkkaan hiottu kokonaisuus kalevalaista souturetkeä mukaellen.
Ellellen
(naurua) - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mjaa
Tämä suurteos on tarkkaan hiottu kokonaisuus kalevalaista souturetkeä mukaellen.
Ellellen
(naurua)Seksi ei ole mitään, ellei sen aikana tunnusteta rakkautta! Terveisiä Kalevalaan.
Ja tuossa sitä ei ollut. 🤔 Siinä oli vain vaarallinen tilanne.
🦄
- Anonyymi00003UUSI
Rosèkuula oi Rosèkuula miksi minut turmioon ajoit vai olinko sittenkin minä, joka himoitsin sinua oi kaivattumi Rosèkuula. Turmioko minua nyt kohtaa kun himoiten Rosèkuulaa päädyin elämänpolun synkälle mierontielle.
Rosèkuula ... Rosèkuula sinä kaupaukseni suurin kohde.
Voisinpa vielä aloittaa elämäni alusta jotten muistaisi koko Rosèkuulaa laisinkaan. Rosèkuula oi Rosèkuula kuinka monta tynnyrillistä viiniä minun vielä täytykään tyhjentää jotta kykenisin unoihtamaan sinut armas Rosèkuulaani oi Rosèkuulani ...
Nyt loppui runoilu kuin aitan seinään taikka lukkarin remmelin pieksimisiin taikka pikimällin syljeskely salin lattialle sillä "toivoryynäsellä" on keväsen kiimainen touhun aika menossa sekä istutustaimet kasvaneet jo ainaskin kolmenkymmenensentin korkuisiksi.
Älkääpäs älkääpäs siellä vielä hihkuko sillä Topilla on ihan itte siemenistä asti kylväen koulittuja tomaatin- , paprikan- , kesäkurpitsantaimet kasvussa odoitellen hyvin innokkaina pääsemistä oikeaan kasvuun ja Suomen kesän ihanuudesta nauttien kasvamaan jotta Topi saa muutakin apetta kuin Alkon myymää viiniä.
Oi Elokuu oi Elokuu silloin Topi hehkuu ...!- Anonyymi00004UUSI
Oi elokuu oi elokuu tuo rappion kuu sillä elo on vain kärsimystä kuten Juice Leskinen lauloi. Ai niin unohdin vallan jotta Juice oli ätmi joka sai naisilta ainostaan säälipillua eikä rakkautta laisinkaan, kuten voimme kuunnella hänen kappalestaan Syksyn sävel:
https://www.youtube.com/watch?v=xHmpzmMTyRY
Hitsit ... siis suostuuko joku nainen muka aivan oikeasti olemaan joku naisenkorvike jollekkin trubaruurille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san846003- 1392460
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872223Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252198Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en312159Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671605Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81331- 391315
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291299Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa611272