https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/01b24a4c-b9b9-401e-aa9d-f93a9ad5b7ca
Oletko nainen joutunut viinamiehen uhriksi?
Miehet yökerhossa.
4
124
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tässä on turha yleistää sukupuoleen liittyväksi asiaksi. Itse kun olin parikymppinen kundi, niin kyllä ne keski-ikäiset tädit aika suoraan kävi munaan kiinni baarissa, ja homottelivat perään kun kiinnostusta oikeen ollut kun vientiä oli oman ikäistenkin naisten parissa.
Että urpot on urpoja, ei katso sukupuolta. Naisissa tuo käytös on oman kokemuksen perusteella juuri keski-iän ylittäneiden naisten ominaisuus. Nuoret naiset eivät moista ole ikinä harrastaneet.Minulle näin kävi suunnilleen edellisellä yökerhokäynnilläni, josta kuitenkin on vierähtänyt jo hyvin monta vuotta. Ei täti mitään homotellut, mutta ei tainnut mitään muutakaan ymmärrettävää sanoa, mutta sai kuitenkin tarkistettua että sukuelimeni olivat paikallaan siellä missä niiden nyt olettaakin olevan, eli kalsareiden sisällä.
- Anonyymi00002
scrg kirjoitti:
Minulle näin kävi suunnilleen edellisellä yökerhokäynnilläni, josta kuitenkin on vierähtänyt jo hyvin monta vuotta. Ei täti mitään homotellut, mutta ei tainnut mitään muutakaan ymmärrettävää sanoa, mutta sai kuitenkin tarkistettua että sukuelimeni olivat paikallaan siellä missä niiden nyt olettaakin olevan, eli kalsareiden sisällä.
Otan osaa. Eli ei siis ole meininki näinä vuosikymmeninä muuttunut mihinkään. Jännä että tästä julkisuudessa puhutaan juurikin että miesten lääppiminen on ongelma, vaikka ongelma on mollemmin puolinen tasapuolisesti. Lisää vaan turhaan miesvihaa, ja sukupuolien välistä vastakkainasettelua.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Otan osaa. Eli ei siis ole meininki näinä vuosikymmeninä muuttunut mihinkään. Jännä että tästä julkisuudessa puhutaan juurikin että miesten lääppiminen on ongelma, vaikka ongelma on mollemmin puolinen tasapuolisesti. Lisää vaan turhaan miesvihaa, ja sukupuolien välistä vastakkainasettelua.
"Otan osaa. "
En tiedä miten olisin suhtautunut tai reagoinut asiaan nuorempana. Enkä olisi nytkään osannut sanoa etukäteen miltä tapahtunut tuntuisi. Mutta huomasin, että en ns. ollut moksiskaan. Kaikkea sitä näköjään voi sattua. Huvittavinta on se kontrasti siihen, että pääsääntöisesti saan kulkea kaikkialla ihan rauhassa ilman että naiset kiinnittävät mitään huomiota.
Minä olen saanut parikymppisenä olla ihan rauhassa, en ollut sellainen tätejä kiinnostava tapaus. Mutta olen tuolloinkin kyllä kuullut ilmiöstä. Varsinkin ulkomailta tulleet opiskelijat saivat tädeiltä aika suorasukaisia lähestymisiä ja ehdotuksia. Ja sitten taas todellisuuden ja tarinoiden ero: oletteko esim. tällä palstalla kuulleet ikinä yhdenkään naisen kertovan, että heillä on tai on ollut tapana käydä nuorten miesten kimppuun? Ei sellaisesta ole kunniallista kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi683791Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo643524Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473207Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs643020100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es532611Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks362182Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522149Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa602012- 501937
- 511716