Mitä tarkoittaa sellainen

Anonyymi-ap

kun nainen istuu kyllä viereen ja huomioi mutta ei puhu juuri mitään ja jos puhuu keskustelu on todella jäykkää ihan kuin miettisi todella tarkkaan mitä minulle sanoo. Huomaan joskus että katselee. Viimeksi katsoi kauan silmiin mutta sitten yhtäkkiä kuin sähköiskun saaneena käänsi päänsä niin nopeasti että hyvä oli ettei katkaissut omia niskojaan. Todella outoa käytöstä. Olisi hienoa tietää mitä ajattelee. Olen yrittänyt puhella jotain ja vaikka olen hyvä puhumaan en saa mitään irti.

9

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joku kehitysvamma, pakkoliikkeitä, autistinen, mitä näitä nyt on. Teillä synkkasi tosi hyvin selkeästi.

• Anonyymi00002

Mikään näistä ei sovi hänen profiiliin. Ihan tavallinen nainen työssäkäyvä jne.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mikään näistä ei sovi hänen profiiliin. Ihan tavallinen nainen työssäkäyvä jne.

Ihmisellä voi olla sisäisiä esteitä ja sopimuksia, joiden vuoksi hän ei toimi loogisesti. Esim. uskonnollinen kasvatus voi tehdä tuota. Itse kasvoin niin epäloogisessa kasvuympäristössä, että olen joutunut aikuisena etsimään itseäni, koska opin varhain erottamaan tunteet ja toiminnan erilleen toisistaan.

• Anonyymi00004

Ei halua et vaikuttaa liian onnistuneelta mutta on hieman kiinnostunut ja ujostelee sinua koska pelkää et se näkyy läpi että pitää sinusta enemmän kuin muista. Vastaus tulkinta naiselta.

• Anonyymi00006

Mielenkiintoista...erittäin mielenkiintoista. Millähän tällaisen tilanteen saisi purettua? Koska kun katselen häntä muiden kanssa hän puhua pulputtaa kaikenlaista mutta sitten minun kanssa yhtäkkiä tunnelma on todella jäykkä. Ajattelisin että jos olisin vastenmielinen tapaus ei katselisi ja tulisi lähelle tai huomioisi mitenkään. Itse ainakin välttelisin ihmistä josta en pidä enkä todellakaan kutsuisi istumaan viereeni tai istuisi hänen viereensä vaikka muuallakin olisi tilaa. Mistä näistä tietää. Se syy miksi hänen käytös kiinnostaa on se että se on poikkeuksellisen outoa ja toinen asia on se että hän on todella upea nainen jonka veisin ihan koska tahansa kotiin mukanani.

• Anonyymi00005

Mä olen tätä samaa asiaa joskus täällä kertonut. Esitin kysymyksen ja sain vastaukset. Joku tai jotkut naiset myönsi, että sopivaan aikaan kuukaudesta tunteet on herkillä. Sehän on yleisesti opittua ettei sanottavaa aina saa sanottua. Toinen asian jonka olen sanonut, ja torjuneet, että naisen jalkojen välissä on sellainen värkki jolla on valtaa. Nainen aistii feronomit vahvemmin kuin mies. Mutta naisten kanssa kannattaa olla pirun varovainen. Jos joku asia menee naisen mielestä huonosti, niin vastapuolen on huono olla.

• Anonyymi00007

Valtaa saa kuka antaa. Minulta ei jalkojen välissä oleva naisen värkki saa rahaa eikä valtaa. Suurin osa miehistä näyttää olevan idiootteja maksaa kaikesta ja on vääristänyt naismarkkinat. Pörssin nyörit kiinni jokaiselta niin päästään oikeaan asetelmaan.

• Anonyymi00008

Hän on ihastunut sinuun.

• Anonyymi00009

Ettepä muuten uskokkaan kuinka tärkeänä NAINEN pitää sitä ensivaikutelmaa minkä antaa itsestään siltikin pitäisin tärkeämpänä että on oma itsensä jos ei toinen pidä voi voi onko ongelma toisessa vai siinä millainen itse on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7530
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2959
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1793
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      117
      1479
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      764
    Aihe