B-52 pommikone lensi Suomenlahden yllä. Mika Aaltola: "kiihotuin kun kuulin sen moottorin äänen".
Mika Aaltola kiihottuu pommikoneen äänestä
28
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten lie Mikan seksielämä?
- Anonyymi00003
Lindsay Grahamin tasolla. Siis 0?
- Anonyymi00024
Mikan pommari on b 5,2 mm.
- Anonyymi00002
Mene töihin
- Anonyymi00004
Täysin tekaistu peräsuolijuttu.
- Anonyymi00010
Sinua peräsuoli varmaan kiinnostaakin kun tuli ensimmäiseksi mieleesi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinua peräsuoli varmaan kiinnostaakin kun tuli ensimmäiseksi mieleesi.
Lapsellinen kommentti,,,lienet aloittaja.
- Anonyymi00005
Mika on siis ihan perusheteromies.
- Anonyymi00006
Mutta kohottuu vain pommikoneen äänestä. Se yleensä on merkki melko heikosta seksielämästä.
- Anonyymi00008
Rakastan napalmin hajua aamuisin???
- Anonyymi00009
Sekin eversti Kurzin tokaisu voisi hyvin sopia Mika Aaltolan sanomaksi. Sama mielentila.
- Anonyymi00011
Lindsay Grahamin tausta on kiinnostavampi. Tyyppi on ilmeisesti aseksuaali. Ei ole koskaan seurustellut. Ei naimisissa. Ei lapsia. Mutta kyllä kiihoittaa Etelä-Karolinassa perheiden isiä ja äitejä lähettämään omat lapsensa Lähi-Itään terrorisoimaan paikallista väestöä. Moni sotahullu on myös kaappihomo.
- Anonyymi00012
On väittänyt että yritti seurustella itävaltalaisen naisen kanssa 1970-luvulla. Mutta eihän siitä tullut mitään kun on aseksuaali. Ei noussut pili yhtään pystyyn.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
On väittänyt että yritti seurustella itävaltalaisen naisen kanssa 1970-luvulla. Mutta eihän siitä tullut mitään kun on aseksuaali. Ei noussut pili yhtään pystyyn.
On sullakin murheet....get a life!
- Anonyymi00013
Minusta tuntuu että Väinö Linna tajusi asian. Tuskin sattuma että Koskelan porukan miehistä kovin panomies Rahikainen oli kaikkein vähiten kiinnostunut pyssyllä ampumisesta. Sotahullut ovat niitä joilla ei yleensä käy flaksi. Toki upseerit kiinnostaa naisia mutta niin kiinnostaa myös typerykset jos niillä on paljon rahaa.
- Anonyymi00017
Kimi känisijä Räikkönen lienee tunnettu tapaus
- Anonyymi00014
Tehkääpä itsetutkistelua. Kumpi kiihoittaa teitä enemmän: pommikone/ohjus vai kaunis nainen?
- Anonyymi00015
Persuja kiihoittaa komeat lihaksikkaat miehet.
- Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Persuja kiihoittaa komeat lihaksikkaat miehet.
Vihervassari projisoi omia halujaan muihin.
Täytyy myöntää että sain seisokin kun A10 lensi matalalla yli.
- Anonyymi00023
Miten hemaisevaa............................
- Anonyymi00018
Mika Aaltola on tunnettu suomalainen sotakiihkoilija.
- Anonyymi00019
Liekö vielä sivari?
- Anonyymi00025
Päivän typerin avaus....aivokääpä
- Anonyymi00029
Ottaako päähän kun Aaltolasta tuli pelkkä tähdenlento? 👺🤣
- Anonyymi00027
No mitäs tuo nyt on. Ihmiset tuppaavat kiihottumaan eri asioista. Persut kiihottuvat uutisista joissa on sana "Marin", tai kuullessaan Halla-Ahon puhetta.
- Anonyymi00028
Ja kuten lahkolaiset aina nimittävät häntä "mestariksi".
- Anonyymi00030
Suomessa on nykyisin paljon sotahulluja jotka saavat jopa rynkkäristä orkut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181