Politiikkaa tehdään ajassa ja kun ajat muuttuvat muuttuu myös politiikka. Tämä tietysti koskee myös puolueita.Kokoomus siirtyy oikeaan suuntaan eikä enää hyysää naisia ja mutkaisia. Toki raskas hallitusvastuu on syönyt kannatusta mutta lopussa kiitos seisoo
Olen onnellinen kokoomuksen muuttumisesta
12
167
Vastaukset
- Anonyymi00001
Outoa politiikkaa kun rikkailta ei leikata euroakaan kaikki osuu vain vähätuloisiin mutta mitä muuta voisi odottaa rikkaita hyysäävältä Kokoomukselta😡
- Anonyymi00012
Rikkaat ovat ansainneet rahansa työllään
- Anonyymi00002
Kokoomuksesta on tosiaan kadonnut lähes kokonaan se poliitikkotyyppi, jota muun muassa Pertti Salolainen urallaan edusti.Hän edusti klassista länsimaista liberaalia ajattelua ja suhtautui avoimesti uusiin asioihin. Talousajattelussa oikealla, mutta valmis tekemään toimivia kompromisseja.
Jos joku suhtautuu maailmaan tuolla tavalla, niin liberaalia oikeistopuoluetta ei oikein löydy. Sivistysporvarit ovat jääneet ilman poliittista kotia.
Nykyään Kokoomus on vain kapean talouseliitin etujärjestö ilman muuta aatetta kuin itsekkyys. Rasististen persujen sietäminen taktisista syistä on tehnyt puolueesta suorastaan kuvottavan, minulle puolueen entiselle äänestäjälle.- Anonyymi00003
Salolainen on myös suuri luonnonystävä ja suojelija . Luonnonystäviä ei nykykoomuksesta löydy yhtäkään.
- Anonyymi00004
Täytyy itsekin todeta, että koen ongelmaksi jatkaa Kokoomuksen äänestämistä, vierastan Kokoomuksen yhteistyötä persujen kanssa - no, Kokoomusta onkin tullut äänestettyä usealla vuosikymmenellä.
- Anonyymi00005
Kokoomuksen muuttuminen persupuolueeksi on tehnyt siitä todella vastenmielisen ja kuvottavan. Saumaton yhteistyö persujen kanssa ja persujen arvojen omaksuminen on romuttanut puolueesta kaiken mikä siinä joskus oli arvokasta.
Muistan hyvin ajan jolloin kokoomuksesta vielä todettiin että persujen arvomaailma on niin pahasti ristiriidassa kokoomuksen arvojen kanssa, ettei mikään yhteistyö tule kysymykseen. Nyt mitään ristiriitaa ei enää olekaan, vaan arvot ovat samat. Persut eivät ole omaksuneet kokoomuksen arvoja, vaan kokoomus omaksui persujen arvot. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kokoomuksen muuttuminen persupuolueeksi on tehnyt siitä todella vastenmielisen ja kuvottavan. Saumaton yhteistyö persujen kanssa ja persujen arvojen omaksuminen on romuttanut puolueesta kaiken mikä siinä joskus oli arvokasta.
Muistan hyvin ajan jolloin kokoomuksesta vielä todettiin että persujen arvomaailma on niin pahasti ristiriidassa kokoomuksen arvojen kanssa, ettei mikään yhteistyö tule kysymykseen. Nyt mitään ristiriitaa ei enää olekaan, vaan arvot ovat samat. Persut eivät ole omaksuneet kokoomuksen arvoja, vaan kokoomus omaksui persujen arvot.Suomi olisi tarvinnut sivistysporvareille sopivan puolueen eikä toista persupuoluetta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suomi olisi tarvinnut sivistysporvareille sopivan puolueen eikä toista persupuoluetta.
Sivistysporvareista ei enää ole kuin muisto jäljellä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sivistysporvareista ei enää ole kuin muisto jäljellä
Tilalle ovat tulleet kaiken maailman teresammallahdet ja martinpaasit
- Anonyymi00007
Milloin kokoomus ja persut yhdistyvät yhdeksi puolueeksi? Arvot ovat jo samat.
- Anonyymi00010
On toki Kokoomuksessa yhä suuri liberaalijengi, mutta kun niiltäkin pyritään lyömään turvat tukkoon.
Suppea talouseliitti, joka kuitenkin on nöyrä lakeija kansainväliselle rahalle määrää nyt asennot.
Ja sitten nuo persut - voiko noin typerää sakkia olla olemassakaan. - Anonyymi00011
Eihän koksuilla ole muuta, kuin ne sopeutukset. Ei oikeasti mitään muuta politiikkaa, kuin köyhien ja työttömien kurittaminen. Sieltä otetaan se identiteettipoliittinen tulos plussalle. Ei edes yritetä saada mitään oikeaa kasvua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151