Elän v50 + uudessa parisuhteessa saman katon alla. Lapseni aikuisia ja elämäsä mukana myös lapsenlapsiani.
Uudella kumppanilla on myös aikuinen lapsi. Suhde ollut hengissä 2 vuotta, mutta nyt tuntuu et ei oikein syki. Hän ei keskustele enään, ei ole kiinnostunut terveydestäni, asioistani, lasteni kuulumisesta, työstäni ei mistään. Jos kyselen häneltä asioita ihan keskustelun aikaansaamiseksi saan vastauksen ei tarvi udella. Enpä sitten kysele. Nyt istumme hiljaa, yritän töllöttää sohvalla ja katsella kaverinq kaikkia paskoja ohjelmia. Lapsen lapseni ovat hänet ottaneet " yhdeksi papaksi" vaikka titteliä ei kyllä ansaitsisi. Kaikki on niin hälläväliä ja tyhjää. Nyt olen tilanteessa, jossa pohdin lähtöä, etäisyyttä. Tuo ihminen ei ole mies joka kykenisi kiikkustuolissa kanssani joskus istumaan tai antamaan turvaa, jota vanhuuden päivien turvaa
Uuden parisuhteen haasteet
Anonyymi-ap
3
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
No voi että.
- Anonyymi00002
Oliko aloituksella jokin muukin tarkoitus kuin palstan aktivointi ??
- Anonyymi00003
Sivusta, itse monesti kirjoitan tänne tarinoitani, jotta löydän selvyyden tilanteeseeni, mitä olen kokenut ja näen paremmin, onko se hyvä vai huono juttu. Asiat löytää paremmin selkeyden kirjoittamalla sen julki jonnekin. Näin koen.
Aloitus minusta hyvä tänne pohdittavaksi itse kullekin, onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella vai ei? Sinkkuna totean vain, et harvemmin ei ole? Tutustumisessa ei kannata kiirehtiä liiaksi, ap taisi kiirehtiä? Ja siksi kokee noin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273435Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122569Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1152530Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072184Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146