Uuden parisuhteen haasteet

Anonyymi-ap

Elän v50 + uudessa parisuhteessa saman katon alla. Lapseni aikuisia ja elämäsä mukana myös lapsenlapsiani.
Uudella kumppanilla on myös aikuinen lapsi. Suhde ollut hengissä 2 vuotta, mutta nyt tuntuu et ei oikein syki. Hän ei keskustele enään, ei ole kiinnostunut terveydestäni, asioistani, lasteni kuulumisesta, työstäni ei mistään. Jos kyselen häneltä asioita ihan keskustelun aikaansaamiseksi saan vastauksen ei tarvi udella. Enpä sitten kysele. Nyt istumme hiljaa, yritän töllöttää sohvalla ja katsella kaverinq kaikkia paskoja ohjelmia. Lapsen lapseni ovat hänet ottaneet " yhdeksi papaksi" vaikka titteliä ei kyllä ansaitsisi. Kaikki on niin hälläväliä ja tyhjää. Nyt olen tilanteessa, jossa pohdin lähtöä, etäisyyttä. Tuo ihminen ei ole mies joka kykenisi kiikkustuolissa kanssani joskus istumaan tai antamaan turvaa, jota vanhuuden päivien turvaa

3

235

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No voi että.

• Anonyymi00002

Oliko aloituksella jokin muukin tarkoitus kuin palstan aktivointi ??

• Anonyymi00003

Sivusta, itse monesti kirjoitan tänne tarinoitani, jotta löydän selvyyden tilanteeseeni, mitä olen kokenut ja näen paremmin, onko se hyvä vai huono juttu. Asiat löytää paremmin selkeyden kirjoittamalla sen julki jonnekin. Näin koen.

Aloitus minusta hyvä tänne pohdittavaksi itse kullekin, onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella vai ei? Sinkkuna totean vain, et harvemmin ei ole? Tutustumisessa ei kannata kiirehtiä liiaksi, ap taisi kiirehtiä? Ja siksi kokee noin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1477
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      917
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      835
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      546
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      127
      488
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      33
      481
    Aihe