Vaan märisette ja vingutte täällä veroluonteisilla maksuilla rahoitetun sosiaaliturvan varassa. Tehän vain syötte kakkua, ettekä kasvata sitä kuten kunnon kansalaiset.
Häpeäisitte edes.
Saanen kysyä miksi ette mene töihin?
6
93
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Kokoomuksen Suvi Lindénillä uskomaton 5 366 päivän putki
Kokoomuksen ex-ministeri Suvi Lindén, 63, on nostanut kansanedustajien tilapäiseksi työttömyysturvaksi tarkoitettua etuutta yhtäjaksoisesti 5 366 päivää."- Anonyymi00004
Kokoomuksen Marjut Hannele Köpsi (o.s. Kaarilahti) nautti ex-kansanedustajan vastikkeetonta sopeutumissossutukea 26 vuotta (1999-2025), kunnes jäi eläkkeelle. Niin kokoomuslaista, ja kokoomuslaisethan ovat rankasti yliedustettuina tämänkin järjestelmän hyväksikäyttäjissä.
- Anonyymi00002
Pitäisi alkaa tekeen samaa kuin kotkamies, että menee feikkityöntekijänä töihin. Ihmeen kauan saa olla jossain paikassa töissä ennekuin huomataan. Toki puuiloissa tämä on tajuttu ilmoitaa jokaiseen mymälään. Eikä se siellä enää onnistu!
- Anonyymi00003
Eikö vähäpoika ymmärrä?
- Anonyymi00005
Olin töissä, huono palkka oli ja edut.
Samassa talossa, kuin minä, asuu ulkomailta tuotuja kela turisteja,
ja huomasin että niillä on parempi kulutuskyky kuin minulla!!
Niille kaikki on ilmaista!
Itse jouduin töissä ollessa maksamaan itse kaiken, siitä pienestä palkasta.
- Kun seurasin tilannetta, niin itsekin lopetin tyän teon,
nyt saan asumistuen ja sos. ja työttömyys tukea.
Ei siis kannata käydä töissä.
Se vie myös vapaa-ajan.
Kätevämpää on päivät olla kotona, ja vaikka rukoilla ja viettää vapaa-aikaa ! - Anonyymi00006
Arbeit macht frei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696