Alkuperäisyys on aina tuottanut minulle suhteetonta päänvaivaa.
Alkuperä sanana on yhtä suhteeton itse, kuin mitä se ilmaisee.
Alkuperä on siis sanavarastojen paradoksi.
(hihitystä)
https://youtube.com/shorts/e4SnOFuiLQQ?si=fk-3bCFn6XeG2DHq
Fantasia
10
119
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjoo-o
Funis on taas liekeissä.
Heti kun kirveen kolauttaa hirrenpäätyyn, niin tuntee tekevänsä virheen.
(naurua)- Anonyymi00002
Resepti
Italialainen keittiö on ehkä hieman liian tuttu meille kaikille: on vain pastaa ja jotain tomaattijuttuja.
Itse kaadoin keitokseni savivuokaan ja tuikkasin uunin tulille.
(hirn) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Resepti
Italialainen keittiö on ehkä hieman liian tuttu meille kaikille: on vain pastaa ja jotain tomaattijuttuja.
Itse kaadoin keitokseni savivuokaan ja tuikkasin uunin tulille.
(hirn)Poltettu maa
En edes muistanut, että minulla on tällainen, ikivanha kannellinen vuoka.
Löysin sen häkkikellarista kaiken muun roinan alta.
Mikro sen nähdessään piippasi.
(hihitystä) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Poltettu maa
En edes muistanut, että minulla on tällainen, ikivanha kannellinen vuoka.
Löysin sen häkkikellarista kaiken muun roinan alta.
Mikro sen nähdessään piippasi.
(hihitystä)Mjoo
No nyt ei kyllä voida puhua mistään pössiksestä, koska olen itsekin hieman hakusessa siitä, minne tämä johtaa.
Ehkä vain syömään. Joskus.
(naurua) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mjoo
No nyt ei kyllä voida puhua mistään pössiksestä, koska olen itsekin hieman hakusessa siitä, minne tämä johtaa.
Ehkä vain syömään. Joskus.
(naurua)Pocahontas
Nainen on luontonsa. Vaikka naisen puetuttaisi millaiseksi tahansa, niin luonto hänestä ei katoa. Opettaisi mitä tapoja hälle tahansa, niin joki hänessä virtaa, kun hän näkee puron likaista sulavettä pysäköintimittarin juurakossa.
Luonto
(hihitystä) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pocahontas
Nainen on luontonsa. Vaikka naisen puetuttaisi millaiseksi tahansa, niin luonto hänestä ei katoa. Opettaisi mitä tapoja hälle tahansa, niin joki hänessä virtaa, kun hän näkee puron likaista sulavettä pysäköintimittarin juurakossa.
Luonto
(hihitystä)Yhteiskunnallinen näkökulma
Olin kerran muistikuvistani kadonneella joella keittelemässä aamukahvia. Oli myöhäinen syyssää. Lumi leijuisi päällemme hetkenä minä hyvänsä.
Siinä istuskellessani ihailin luonnonluomaa virrassa pesemässä nilkkojaan.
Se oli ehkä elämäni kaunein näky. Näyistä iäisin.
(hirn) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yhteiskunnallinen näkökulma
Olin kerran muistikuvistani kadonneella joella keittelemässä aamukahvia. Oli myöhäinen syyssää. Lumi leijuisi päällemme hetkenä minä hyvänsä.
Siinä istuskellessani ihailin luonnonluomaa virrassa pesemässä nilkkojaan.
Se oli ehkä elämäni kaunein näky. Näyistä iäisin.
(hirn)Ai gamala!
- Funeau heti takaisin keittiöön! Tämä on sivistyksen tyyssija, eikä mikään trampoliini.
(hihitystä) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai gamala!
- Funeau heti takaisin keittiöön! Tämä on sivistyksen tyyssija, eikä mikään trampoliini.
(hihitystä)Turpa kiinni.
Naisen suhde luontoon eroaa miehen suhteesta luontoon dramaattisesti.
Kun mies kokee omistavansa luonnon, niin nainen kokee olevansa luonto.
Tällä pointilla on vakuutena monet tutkimukset erilaisissa laboratorioissa kautta planeetan.
(hirn)
- Anonyymi00009
Joo. Alkuperä. Alkaa ja päättyy.
Ympyrän kehä, kunnes kumirenksun katkaisee.
Vilma- Anonyymi00010
Himskatti!
Tuohan oli ihan älyttömän hyvä huomio.
Jaa siis alku - perä.
Miksi mä en koskaan saa mitään hyviä ideoita tai havaintoja aikaiseksi.
Perhana sentään. Kiitos.
(modernia hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824444Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2013571Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1373405Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2292693"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk212311Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432298Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös712143- 482083
Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112076Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01963