Ainakin jos Jumala lupaa sen pläntin jostain Lähi-idästä, näkyy vaativan useamman tuhat vuotta saada alue pysyvästi haltuun. Sanoisin, että on helpompi hiihtää perääntyvän mannerjään perässä johonkin suomaahan ja asettua sinne asumaan. Kyllä silloinkin joutuu tappelemaan toisinaan, mutta ei sentään koko ajan.
Kannattaako Jumalan lupaama maa ottaa vastaan?
14
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Palestiinan valtio olisi pitänyt perustaa jo aikoja sitten eikä Jordaniaan. Tätäkään sotaa ei olisi jos Israel olisi hyväksynyt Palestiinan valtion
Nyt tämä kauhea sota tulee loppumaan Iranin ja Persianlahden ympäristö katastrofiin ja tuhoon.
Lisäksi tulee valtava pakolaisaalto , inflaatio, terrorismi ja energiapula- Anonyymi00002
Lisäys. Jumala ei ole luvannut mitään maata kenellekkään koska Jumala on mielikuvitusolento.
- Anonyymi00003
Ja muslimien kyltymätön viha ameriikkaa ja Israelia vastaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja muslimien kyltymätön viha ameriikkaa ja Israelia vastaan.
Mistähän se sekin tulee?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mistähän se sekin tulee?
" Tätäkään sotaa ei olisi jos Israel olisi hyväksynyt Palestiinan valtion"
Palestiinalaisille on tarjottu omaa valtiota ja NELJÄ KERTAA, ja aina he ovat tyrmänneet sen:
v 1937 Peelin komitea
v 1947 YK
v 1993 Oslon sopimus
v 2001 Ehud Barak¨
He haluavat kaiken tai ei mitään. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Palestiinalaisille on tarjottu omaa valtiota ja NELJÄ KERTAA, ja aina he ovat tyrmänneet sen:
v 1937 Peelin komitea
v 1947 YK
v 1993 Oslon sopimus
v 2001 Ehud Barak¨
He haluavat kaiken tai ei mitään.Palestiinalaisten pyhä paikka on Temppelivuori josta Muhammed nousi taivaaseen tikapuita pitkin. Siellä on kaksi komeaa moskeijaa.
Ei niitä voi viedä Jordaniaan.
Juutalaisilla vain temppelin rauniot. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
v 1937 Peelin komitea
v 1947 YK
v 1993 Oslon sopimus
v 2001 Ehud Barak¨
He haluavat kaiken tai ei mitään.Muslimien pyhä paikka josta Muhammed nousi tikapuita pitkin taivaaseen on temppelivuorella niinkuin myös kaksi isoa moskeijaa.
Juutalaisilla ei ole kuin temppelin rauniot.
Palestiinan valtion paikka siis ei ole esim. Jodaniassa. - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mistähän se sekin tulee?
Heidän uskonnostaan, jonka katolinen pakanauskonto kehitteli 300-luvulla aseeksi kristittyjä ja juutalaisia vastaan. Sama henki molemmissa, katolisissa ja muhamettilaisissa. Lakihenkisyys, väkivaltaisuus, omahyväisyys. Ja tietysti sama määränpää kuoleman jälkeen, vaikka luulevat olevansa menossa paratiisiin tai kiirastulen kautta taivaaseen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
v 1937 Peelin komitea
v 1947 YK
v 1993 Oslon sopimus
v 2001 Ehud Barak¨
He haluavat kaiken tai ei mitään.Joka kerta Israel on hyväksynyt ehdotuksen, arabit ovat torjuneet sen. Mutta Jordania on palestiinalaisvaltio.
- Anonyymi00007
Minkä maan ottaisitte, jos Putinille Jumala antaa tämän?
- Anonyymi00009
Kaikki jumalat - Jumalakin - ovat ihmisen vilkkaan mielikuvituksen tuotteita, ei mitään muuta.
- Anonyymi00012
Lukekaa Vanhan testamentin alusta, mitkä asiat tuohon jatkuvaan väkivaltaan johtivat. Israelilaiset periytyvät Aabrahamin pojasta Iisakista ja hänen pojastaan Jaakobista. Abrahamin poika egyptiläisen palvelustytön kanssa, Ismael, pani alulle yhden viholliskansan. Eesau, joka piti halpana esikoisoikeuttaan ja myi sen ateriasta veljelleen Jaakobille, on toisen viholliskansan esi-isä. Lootin tyttäret hankkiutuivat raskaaksi isänsä kanssa ja panivat alulle lisää Israelin vihollisia.
Jumala käski israelilaisia vapauttamaan maan vihollisista ennen kuin muuttivat itse sinne. Niin ei kuitenkaan tapahtunut. Jäljelle jätettiin ihmisiä ja israelilaiset menivät heidän kanssaan naimisiin ja veren perintö jatkui.
Paljon pahaa on aiheutunut tottelemattomuudesta Jumalaa vastaan. Psalmi 83 kertoo, miten Israelia ympäröivät viholliset, käsittääkseni juuri nuo mainitut joukot, hyökkäävät yhdessä sitä vastaan, ja Jumala tuhoaa ne. Olisiko tämä Iranin sota se, joka lopulta johtaa psalmin 83 puhdistukseen, ja samoihin aikoihin todennäköisesti uskovien kristittyjen ylöstempaukseen.- Anonyymi00013
Ei tule ylöstempausta vaan Trumpin ja Israelin hyökkäys päättyy nöyryyttävään tappioon
Iranin ne kyllä voivat pommittamaa kivikauteen mutta häviö tulee Trumpille ja israelille.
Ja siitä kärsii koko maailma.😡
- Anonyymi00014
No mikä ettei?
Jumala on todennut, että maa ja kaikki mitä siinä on, on Minun ja, että Minä määrään kansoille ajat ja heidän asumisensa rajat.
Jumalan omakseen ottamalla kansalla, israelilaisilla, on ollut tehtävä suoritetttavanaan Poikansa Jeesuksen Kristuksen ja Pyhän Hengen kanssa alkaen Aabrahamista ( s. 1995 eKr) aina lopun aikoihin asti.
Mitä tulee tähän aikaan, niin Jumalan palvelijoilleen profeetoille antamista noin 750:stä profetiasta on täyttynyt jo yli kuusisataa.
Täyttymässä on jälleen yksi profetia, jossa todetaan, että Jerusalem on pakanain tallattavana kunnes pakanain ajat täyttyvät.
Pakanain ajat täyttyvät silloin kun pakanain Jumalan määräämä luku on sisälle tullut.
Ja, kun tuo Jumalan säätämä pakanain määrä on täyttynyt, seuraa antikristuksen aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151