Jatkuvasta informaatiotulvasta, kiireestä, melusta, stressistä.
Nykyihminen elää täysin luonnottomassa ympäristössä, keinotekoisessa ympäristössä. Eristettynä kaikesta luonnollisesta. Monet eivät enää jaksa tälläistä kestämätöntä epänormaaliutta, vaan kaipaavat luonnollisuutta takaisin elämäänsä.
https://www.youtube.com/watch?v=X6_V86NHUg0
Ihmiset ovat saaneet tarpeekseen
25
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi tarvitsen terapiaa ja masennuslääkitystä vaikka olen tehnyt kaiken juuri niin kuin on käsketty tekemään? On työ, vaimo, talo, tulot, velat, silti kaikki on vaan jotenkin pielessä.
https://www.youtube.com/watch?v=aAQsGtW_Y2Y- Anonyymi00005
Pääsin ohitse jo noista kaikista vaiheista, ei lääkitystä, ei terapiaa, eläkkeellä, vaimosta tuli eksä, talo löytyy, tulot minimissä, ei velkoja ja kuuntelen vain omia käskyjäni. Ei paha :)
Ehkä alitajunta yrittää sanoa, että elät jonkun muun säännöillä ja määreillä eikä se tunnu silloin omalta elämältä.
- Anonyymi00002
He käskevät säästämään rahaa pahan päivän varalle, sijoittamaan, niin se ei menetä arvoaan. Systeemi ei välitä, tajusin vasta ettei se ole koskaan välittänyt. Meitä käytetään työhön, sotaan, kaikkeen. Ja kaikki mitä pyydämme vastineeksi on se että tuntisimme olevamme turvassa. Ja nyt, meillä ei ole varaa edes ostaa pitsaa. Kun yhden palkkashekin menettäminen tarkoittaa katastrofia, niin (systeemissä mukana) pysyminen on ainoa looginen vaihtoehto.
Ja epämukava osa on se että minä osallistun siihen, me kaikki osallistumme.
Miksi tästä tunteesta on niin vaikea päästä eroon, että tiedän jonkin olevan väärin mutta en muuta sitä. Se johtuu systeemistä, sen ei tarvitse pakottaa sinua, sen vain tarvitsee saada kaikki muut vaihtoehdot tuntumaan mahdottomilta.- Anonyymi00008
Ei kannata sijoittaa rahaa kultaan, eikä osakeisiin.
Koska oikeaa rahaa ei edes ole olemassa, se on kaikki pelkkää illuusiota.
Kiinassa ihmiset yrittivät kultasijoituksiaan, mutta pankit vastasivat, ettei niitä enää ole, menttivät säästönsä sijoittaessaan kultaan.
Tieädttekös miksi verkkopankeilla on ollut ongelmia ja ongelmat vaan lisääntyy, koska kaikki oni lluusiota ja kohta kaatuu kaikki pankit ja rahamailma, rahaa ei ole, se on pelkkää illuusiota.
Kuvitteletteko, että suomi ulkomaanvelkaansa pystyy maksamaan, ei ikinä.
Velan varjolla kuitenkin nostetaan veroja ja perustellaan, että velkaa täytyy maksaa pois.
Ihmiset tekee töitä ja maksaa paljon veroja.
Ihmisiltä kerätään rahat pois ja pieni eliitti ottaa rahat itselleen. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kannata sijoittaa rahaa kultaan, eikä osakeisiin.
Koska oikeaa rahaa ei edes ole olemassa, se on kaikki pelkkää illuusiota.
Kiinassa ihmiset yrittivät kultasijoituksiaan, mutta pankit vastasivat, ettei niitä enää ole, menttivät säästönsä sijoittaessaan kultaan.
Tieädttekös miksi verkkopankeilla on ollut ongelmia ja ongelmat vaan lisääntyy, koska kaikki oni lluusiota ja kohta kaatuu kaikki pankit ja rahamailma, rahaa ei ole, se on pelkkää illuusiota.
Kuvitteletteko, että suomi ulkomaanvelkaansa pystyy maksamaan, ei ikinä.
Velan varjolla kuitenkin nostetaan veroja ja perustellaan, että velkaa täytyy maksaa pois.
Ihmiset tekee töitä ja maksaa paljon veroja.
Ihmisiltä kerätään rahat pois ja pieni eliitti ottaa rahat itselleen.Pankkiirit itse sijoittaa kultaan varansa. Se on ainoa mikä vaan nousee koko ajan. Nyt on paljon rikkaita joilla on kultaa taskut täynnä, ne osasi aikoinaan sijoittaa kultaan.
- Anonyymi00003
Icke on todennut että ihmiskunnan suuntana on dystopia mitä kohti pusketaan agenda agendalta. Hänen mukaansa kyseessä on loppupeleissä anti-human agenda. En voi olla asiasta eri mieltä. Miten teknologian n*iminen ja tekoäly ovat muka mitenkään luonnollisia asioita? Ihminen viihtyy edelleenkin parhaiten ollessaan kirjaimellisesti metsässä.
- Anonyymi00004
Siksikö net tykkää tyhjää kälkättää
On täysin selvää, että ihmiset kaipaavat rauhaa ja hakeutuvat luonnon läheisyyteen. Kaikki soivat, piippaavat ja hälyttävät vekottimet on syytä laittaa äänettömälle ja/ tai jättää kotiin.
Itselläni on tapana pitää taukoa uutistulvasta ja kaikesta muusta hölynpölystä ja turhasta. Hälinästä vetäytyminen ja hiljaisuuden kokeminen tekevät hyvää mielelle ja keholle, tarjoten kaivattua lepoa aistiärsykkeiltä.
Reipas kävelylenkki raittiissa ilmassa tekee ihmeitä. Saa olla omien ajatustensa kanssa ja nauttia omasta rauhasta. Suosittelen lämpimästi.- Anonyymi00006
Aika vähän tulee tääläkin käytyä ja pitkästä aikaa kirjoitan. Suomi 24:n voi laittaa tuon listan jatkoksi. Tulisipa pian kesä, että pääsen näreseen maastopyöräilemään.
Ymmärrän. Olen itse yksi niistä tarpeekseni saaneista. En kestä härdelliä ympärilläni.
- Anonyymi00007
Ihminen itse yleensä huomaamattaan tekee itselleen kiireen ja hommaa kaikkea liikaa.
- Anonyymi00012
Kyllä se ihminen itse on syypää, se käyttää niitä älylaitteita, se ryyppää alkoholia, se polttaa tupakkaa, se käyttää huumeita. Mutta älylaite/informaatiotulva on ainoa näistä mitä ei edes yritetä rajoittaa millään keinoin, päinvastoin, ihmiset pakotetaan siihen mukaan väkisten.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä se ihminen itse on syypää, se käyttää niitä älylaitteita, se ryyppää alkoholia, se polttaa tupakkaa, se käyttää huumeita. Mutta älylaite/informaatiotulva on ainoa näistä mitä ei edes yritetä rajoittaa millään keinoin, päinvastoin, ihmiset pakotetaan siihen mukaan väkisten.
Kyllä tämä Suomi on vaan hassu maa. Täällä on iät ajat rajoittamalla pidetty huolta kansasta. Ja mihin se lopulta on johtanut? Siihen, että osa tuntuu ajattelevan, että kyllä yhteiskunnan kuuluu hoitaa/laittaa kaikki kuntoon.
Itse voi leuhottaa kuin Ellun kanat täällä ja odottaa, että joku muu hoitaa... - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pidetäänpä mielestä yksilön vastuu itsestänsä ja myös läheisistä, älylaitteet pois, se on niin yksinkertaista. Ei kukaan muu kuin itse pakota puhelinta näpräämään.
Kun ei koskaan kuuntele radiota ja telkustakin jättää pois urheilun, kilpailut ja ns. viihteen, on jo aika pitkällä.
Niin, ja luonto-ohjelmatkin on jo ketaleellaan. Enampi näytetään, miten eläimet tappelevat ja raatelevat toisiaan.Nyt ne loppujen lopuks on tajunnu, että kouluissakin kannattaa käyttää vihkoja ja kyniä. Sielläkin mentiin ensin ihan ääripäästä toiseen, tehtiin digiloikkaa ja sitten ihmetellään, kun oppilaat ei opi ja on levottomia.
- Anonyymi00010
Aivan noin, vihdoinkin. Oppimistulokset paranee, kun itse kirjoittaa käsin.
- Anonyymi00009
Puhelin ja tietsikka pois, ne aiheuttaa kiirettä ja stressiä. Enemmän ihmiskontakteja.
- Anonyymi00014
kyllä ne on ne ihmiskontaktit mitkä pilaa ihmisen elämän. ne samat ihmiset on siellä ruudun takana kuitenkin, ei ne ihmiset toisiksi muutu sillä jos sulkee puhelimen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
kyllä ne on ne ihmiskontaktit mitkä pilaa ihmisen elämän. ne samat ihmiset on siellä ruudun takana kuitenkin, ei ne ihmiset toisiksi muutu sillä jos sulkee puhelimen.
"Ruudun takana" ei ole ihmiskontakti.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Ruudun takana" ei ole ihmiskontakti.
no siinä livenä tapahtuvassa ihmiskontaktissa ne samat ihmiset vaan miettivät tarkempaan sitä mitä voivat sanoa ääneen, ja seuraavat sen toisen reaktioita sanoihinsa. muuten se on ihan just se sama vttumainen ihminen mikä on siellä tietokoneella kirjoittamassa pskaa nettiin.
jos pystyt olemaan ilman näitä "ihmiskontakteja" niin pystyt olemaan onnellinen, tai silloin se onnellisuuden taso riippuu vain ja ainoastaan sinusta itsestäsi.
Geenimme ovat alunperit sopeutumia ympäristöön, mutta ne muuttuvat PALJON hitaammin kuin ympäristö.
Koska ihminen on kehittyneillä aivoillaan pystynyt luomaan kiihtyvästi kehittyvän ja teknistyvän ympäriston, kuilu geenistön ja ympäristön välillä koko ajan KASVAA. Tämä huomaamattamme johtaa lisääntyvään pahoinvointiin ihan terveilläkin ihmisillä. -exKynis- Anonyymi00017
Jokainen voi helposti selvittää miten itse välttyisi parhaiten informaatiotulvasta, kiireeltä, melulta ja stressiltä. Usein pelkkä kännykän laittaminen laatikkoon ja tietokoneen pitäminen kiinni auttaa.
- Sheena - Anonyymi00018
Todellakin näin.
Tekee pahaa ja huimaa. En voi avata linkkiä.
Informaatikatto on täyttynyt vähäksi aikaa. En vaan enää pysty ottamaan mitään lisää.
Iloinen hihkunta raastelee korvia. Ahtaus, täydet salit, juhlahumu. Huomion hakeminen yhä äänekkäämmin. Olen ihan ihan zip.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895