Maailmanlaajuisen nettihysterian saavuttanut Funeau on jälleen tempaissut hihastaan jotain uutta hillitäkseen vallitsevaa informaatiokaaosta.
Ihminenhän ei ole koskaan itseensä tyytyväinen. Tyytyväisyys on utopia.
Jos kävellessä ihminen tuntee selittämätöntä tyytyväisyyttä, niin hän kaatuu nenälleen. Jos kesken kirjoittamisen tapahtuu sama, niin syntyy stoppi.
Tyytyväisyys on kuin aivokuolema, tajuttomuus tai itse kuolema.
Ei ole syytä tehdä mitään.
Tällä sekunnilla palstamoguli, suurten paimentolaisheimojen nettipaimentaja alkaa pilkkaamaan itseään.
Mitäs siihen sanovat suuret bittimassat. Kohta varmaan linjat vilkkuvat niin että pitää ostaa aurinkolasit.
(hihitystä)
Only Fun
11
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Öm…
Kuinka itseään pilkata?
Onhan kinkkinen juttu.
(reps)- Anonyymi00002
Mjoo
No olipa ovela ansa. En yhtään nähnyt mitä oli tuleman.
Tämähän menee ihan pään raapimiseksi.
(reps) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mjoo
No olipa ovela ansa. En yhtään nähnyt mitä oli tuleman.
Tämähän menee ihan pään raapimiseksi.
(reps)Yleinen konsepti
Ainahan on niin, että muita haukutaan, solvataan ja tölvitään. Ainahan on myös niin, että muissa on jotain vikaa ja itsessä ei.
Ja jos näin ei olekaan, niin silti.
Kovin on kompleksinen setti.
(hihitystä) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yleinen konsepti
Ainahan on niin, että muita haukutaan, solvataan ja tölvitään. Ainahan on myös niin, että muissa on jotain vikaa ja itsessä ei.
Ja jos näin ei olekaan, niin silti.
Kovin on kompleksinen setti.
(hihitystä)Ok
Mä yritän. Tämä on siis ensimmäinen versio.
- Mä oon ruma, tyhmä ja luulen olevani joku moguli. Joutaisin jonnekin suljetulle Napoleonin ja Katariina suuren väliin. Saan siellä varmaan kivat medisiinit ja uusia mukavia kokemuksia.
Aarg….
Käsittämättömän tuskallista. Kokeilkaa itse.
(naurua) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ok
Mä yritän. Tämä on siis ensimmäinen versio.
- Mä oon ruma, tyhmä ja luulen olevani joku moguli. Joutaisin jonnekin suljetulle Napoleonin ja Katariina suuren väliin. Saan siellä varmaan kivat medisiinit ja uusia mukavia kokemuksia.
Aarg….
Käsittämättömän tuskallista. Kokeilkaa itse.
(naurua)Vol 2
- Olen ällöttävä ihminen. Saamattomuuteni mittasuhteet ovat kansainväliset. En pidä itsestäni. Olen oman mieleni vankilassa ilman mahdollisuutta kurkistella ulos. Olen houraileva houkka vailla järjellistä merkitystä.
Arg…
En kestä enempää. Riittää jo!
(hirn) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vol 2
- Olen ällöttävä ihminen. Saamattomuuteni mittasuhteet ovat kansainväliset. En pidä itsestäni. Olen oman mieleni vankilassa ilman mahdollisuutta kurkistella ulos. Olen houraileva houkka vailla järjellistä merkitystä.
Arg…
En kestä enempää. Riittää jo!
(hirn)Mjoo
Tässä on nasta mättöpössis.
Ihan mätkitään täysillä tauluun. Ja jos yhtään itseäni tunnen, niin tämä tuskin tähän jää.
(hihitystä) - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mjoo
Tässä on nasta mättöpössis.
Ihan mätkitään täysillä tauluun. Ja jos yhtään itseäni tunnen, niin tämä tuskin tähän jää.
(hihitystä)Vol 3
- Ällöttävä rouskutukseni häiritsee naapureita. Vittuakaan ei kiinnosta mennä suihkuun. Mutsille soitin viime jouluna, mutta mussutin sille jotain paskaa. Paskaakaan kiinnosta työ, työt tai yleensäkään mikään. Jos joku esittelee mulle jonkun tärkeen jutun, mä näytän sille keskaria ja käsken painuun…
Arg…
Ei! Ei enempää, pliis.
(hirn) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vol 3
- Ällöttävä rouskutukseni häiritsee naapureita. Vittuakaan ei kiinnosta mennä suihkuun. Mutsille soitin viime jouluna, mutta mussutin sille jotain paskaa. Paskaakaan kiinnosta työ, työt tai yleensäkään mikään. Jos joku esittelee mulle jonkun tärkeen jutun, mä näytän sille keskaria ja käsken painuun…
Arg…
Ei! Ei enempää, pliis.
(hirn)Mjoo-o
Tämä on nähtävästi Funeaulle vaikea pala kirjoittaa. Homma ei nimittäin tunnu olevan liekeissä, vaan vain savuaa. Lisäksi on havaittavissa selvää hapuilua otsikossa pysymisessä.
Katsellaan.
(hihitystä) - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mjoo-o
Tämä on nähtävästi Funeaulle vaikea pala kirjoittaa. Homma ei nimittäin tunnu olevan liekeissä, vaan vain savuaa. Lisäksi on havaittavissa selvää hapuilua otsikossa pysymisessä.
Katsellaan.
(hihitystä)Vol 4
- Jos mun pitää kaupassa valita omena, niin siinä ei käy koskaan niin, että minä valitsisin. Omena valitsee minut.
Mielestäni tämä tällainen edellyttää holtitonta ja heikkoa mielenlaatua. Lisäksi tunnen olevani jollain tasolla kuin kleptomaani: varastan sieluja omiin sairaisiin tarkoituksiini, jotka onneksi eivät ole julkisia.
Huumorintajuni on todellisuudessa nolla. En muista milloin olisin viimeksi nauranut. Taisin olla jotain 16v, kun nauroin. Muistan miltä nauraminen tuntui. Nyttemmin vain irvistelen.
Arg…
Nyt lopeta, Funeau!
(naurua)
- Anonyymi00009
No niin, discopallon häikäisevälle loisteelle on ilmaantunut kilpailija ja pian julkaistavasta Masokistin päiväkirjasta on julkaistu näköjään pari näytettä ennakkoon :D
- Anonyymi00011
Diskopallo
Mikä hemmetin diskopallo?
Tämä on vakavahenkinen introspektio suomalaisen körmyn sieluun.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472317Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361