Sähkiskuski on kuin lintu häkissä ja hermoja kiristää.
Polttarikuski on vapaa kuin taivaan lintu
12
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedän tunteen ja se on ihan totta. Mutta monet nykyihmiset haluavat elää pinna kireellä. Sähkäristä saa ikäänkuin lisämotivaatiota kireälle elämäntyylille.
- Anonyymi00002
Tolla menet pitkästi yli 1000 km
ja laatukyytiä.
https://www.wetteri.fi/vaihtoautot/oulu/mercedes-benz/e/ymj-374
Kyllä ne Byd: it ja muut
pskakasat voi unohtaa
aivan tyystin.- Anonyymi00005
Hieno on tuolla lähteä painamaan Lappia kohden. Ja vaipat kun vetää lähtiessä jalkaan niin ei tarvitse kusitaukoja pitää vaan voi kusta ja paskantaa ajaessakin. Se on tosi diesel-miehen elämää se.
- Anonyymi00003
Tosin se pakoputkiautoilija on töissä tienaamassa rahaa polttoaineeseen, kun sähköautoilija ajelee jo vapaa-ajalla.
- Anonyymi00004
Pakkasilla eniten apua tarvitsivat ne "vapaiden taivaan lintusten kevythybridit.
BUAHAHAHA - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pakkasilla eniten apua tarvitsivat ne "vapaiden taivaan lintusten kevythybridit.
BUAHAHAHAHuonoja kommentteja sähkisväeltä. Heidän puheensa autoista ovat nollan arvoisia. Tämän tietää kaikki.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Huonoja kommentteja sähkisväeltä. Heidän puheensa autoista ovat nollan arvoisia. Tämän tietää kaikki.
Otetaan esimerkiksi tämän vuoden TM:n talviautovertailu. Yksikään vertailuun osallistunut polttomoottoriauto ei olisi päässyt edes testipaikalle ilman ulkopuolista apua. Siinäpä sitä taivaan linnun vapautta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Otetaan esimerkiksi tämän vuoden TM:n talviautovertailu. Yksikään vertailuun osallistunut polttomoottoriauto ei olisi päässyt edes testipaikalle ilman ulkopuolista apua. Siinäpä sitä taivaan linnun vapautta.
Vapaan ihmisen ei tarvitse hölmöillä niin kuin Tekniikan Maailman. Jokainen tietää TM- toimitamallin.
- Anonyymi00009
Töpseliautoilija nauraa mennessään autokorjaamolle
- kun ei muuta voi.- Anonyymi00010
Tuskainen nauru ja kyyneleet kuuluvat sähköautoiluun. Saman kokee häkkilintu.
- Anonyymi00011
Jo ysärillä Hausmyllyn biisissä laulettiin Töpseli-Tuijasta. Tuija ajaa sähkösuristimella.
- Anonyymi00012
Kuulostaa siltä että polttiskuski on menettänyt järkensä kun kuvittelee olevansa vapaa kuin taivaan lintu. Jäänyt yhteiskunnan ulkopuolelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243