Polttarikuski on vapaa kuin taivaan lintu

Anonyymi-ap

Sähkiskuski on kuin lintu häkissä ja hermoja kiristää.

12

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiedän tunteen ja se on ihan totta. Mutta monet nykyihmiset haluavat elää pinna kireellä. Sähkäristä saa ikäänkuin lisämotivaatiota kireälle elämäntyylille.

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00005

Hieno on tuolla lähteä painamaan Lappia kohden. Ja vaipat kun vetää lähtiessä jalkaan niin ei tarvitse kusitaukoja pitää vaan voi kusta ja paskantaa ajaessakin. Se on tosi diesel-miehen elämää se.

• Anonyymi00003

Tosin se pakoputkiautoilija on töissä tienaamassa rahaa polttoaineeseen, kun sähköautoilija ajelee jo vapaa-ajalla.

• Anonyymi00004

Pakkasilla eniten apua tarvitsivat ne "vapaiden taivaan lintusten kevythybridit.
        BUAHAHAHA

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pakkasilla eniten apua tarvitsivat ne "vapaiden taivaan lintusten kevythybridit.
        BUAHAHAHA

Huonoja kommentteja sähkisväeltä. Heidän puheensa autoista ovat nollan arvoisia. Tämän tietää kaikki.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Huonoja kommentteja sähkisväeltä. Heidän puheensa autoista ovat nollan arvoisia. Tämän tietää kaikki.

Otetaan esimerkiksi tämän vuoden TM:n talviautovertailu. Yksikään vertailuun osallistunut polttomoottoriauto ei olisi päässyt edes testipaikalle ilman ulkopuolista apua. Siinäpä sitä taivaan linnun vapautta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Otetaan esimerkiksi tämän vuoden TM:n talviautovertailu. Yksikään vertailuun osallistunut polttomoottoriauto ei olisi päässyt edes testipaikalle ilman ulkopuolista apua. Siinäpä sitä taivaan linnun vapautta.

Vapaan ihmisen ei tarvitse hölmöillä niin kuin Tekniikan Maailman. Jokainen tietää TM- toimitamallin.

• Anonyymi00009

Töpseliautoilija nauraa mennessään autokorjaamolle
      - kun ei muuta voi.

• Anonyymi00010

Tuskainen nauru ja kyyneleet kuuluvat sähköautoiluun. Saman kokee häkkilintu.

• Anonyymi00011

Jo ysärillä Hausmyllyn biisissä laulettiin Töpseli-Tuijasta. Tuija ajaa sähkösuristimella.

• Anonyymi00012

Kuulostaa siltä että polttiskuski on menettänyt järkensä kun kuvittelee olevansa vapaa kuin taivaan lintu. Jäänyt yhteiskunnan ulkopuolelle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe