Normaalissa maailmassa se menisi niin, että jos mun intohimoni olisi esim. moottoriurheilu, niin valitsisin porukasta juttukaveriksi sen, joka aiheesta jotakin ymmärtää. Tai jos olisin poliitikko, niin varmastikin hakeutuisin sen seuraan, joka kannattaisi jotakin kanssani samaa yhteiskunnan aatevirtausta ja tavoitetta.
Mutta niin harrastus- kuin aatetoverit ja järjestöjeni jäsenet ovat kuin seinän takana, josta eivät näe eivätkä kuule mitään, mitä minä olisin tai mitä haluaisin sanoa - kiistatta hyvin hallitsemistani puheenaiheista.
Katsoin peiliin, että olenko huonosti pukeutunut tai huonosti kammannut. Ei, ihan kunnossa kaikki. Kuteet eivät ole kalleinta muotia, mutta eivät mitään halvintakaan. Naama energinen ja elegantti. Jos jokin voima tai taito mulla ei muka riitä, mutta mun 'kavereilla' keskenään muka riittää, niin olisi superkivaa ottaa pieni kilpailu, jos jotain pitää todistaa ystävyyden tai edes kohteliaasti kuuntelevan perushyväksynnän saavuttamiseksi.
Jengi haluaa olla kavereina muille kuin alansa asiantuntijoille, mieluummin ystävä densoille ja hörhöille. Ei ole siis mitään logiikkaa koko hommassa, että miten saisi edes jotain perushyväksyntää ja tuttavallisuutta, joten on se vaan mahdoton tehtävä. Luulisi, että viimeistään isojen rahojen bisnesskumppani osaisi arvostaa vuosia luotettavaksi osoittautunutta kaveria. Mutta ei! Ei voi, kun ei pysty, niin ei kykene. Kun emme elä normaalissa maailmassa.
Ystävyys: vaikeasti hallittava taito?
Anonyymi-ap
0
205
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999