---Nämä vastaukset riittävät minulle todisteeksi kristinuskon ylemmyydestä, kristityt jotka lukevat raamattua ja ovat uskovaisia saavat lohtua raamatun lukemisesta.
He löytävä itse vastauksen kysymyksiinsä, he saavat "guidance from heaven" niin sanotusti, eivät tarvitse tulkitsijoita.---
...jotta kaltaisesi teikäläiset (idiooteimmat, itsevarmimmat kaikentietäjät ja eniten tuomionhaluisimmat ilman aikomustakaan itse tutkia asioita ja hankkia tietoa) saadaan raahattua munistanne Tuomiopäivän Tuomiolle ja veettyä hirteen profeetan palvonnasta. BURN, MOTHERFUCKER!
Voin taata että oma "tulkintanne" Jeesuksesta ei IHAN mennyt nappiin...
Sattumoisin näistä kritisoimistasi ensimmäisten sukupolvien tulkitsijoista on Koraanissa sanottu että he ovat parhaimpia muslimeita (mikä ei tietenkään tee heidänkään tulkintaansa aukottomaksi tai virheettömäksi), ja voin taata heidän olleen parempia muslimeita kuin jotkut nykyiset turkkilaiset. Ja jos profeetta kieltää syyttömien tai heidän omaisuutensa vahingoittamisen edes sodassakaan, tai sanoo ettei muslimi joka tappaa rauhansopimuksen omaavia edes haista paratiisia, mitä tulkintaa se mielestäsi kaipaa?
---Edelleen olet kuitenkin ihmisten tulkinnan varassa uskossasi. Uskosi ei ole aitoa, vaan se on oppineiden tulkinnan varaista, ihmiseen uskomista. ---
Ja sinä ja kumppanit uskotte IHMISEEN, ette vain sellaisen tulkintaan. WAY TO GO!
---Nykyisin kristinusko on maailman hienoin uskonto, se sopii myös länsimaiseen yhteiskuntaan, toisin kuin Islam. ---
Sillähän ei ole mitään väliä että Raamatun mukaan aurinko luotiin vasta maan ja vesien jälkeen, ja että tähdet luotiin vasta kasvien jälkeen? On se niin älyvapaata hommaa, siitä vaan jos se mielestäsi tänne sopii, itseppähän K-Ä-R-S-I-T-T-E...
---Kristinusko ei aseta rajoituksia ihmisen älylliselle kehittymiselle ja on tasapuolinen kaikkia kohtaan. ---
Mitä nyt evoluutio kielletään, universumista/maasta on tehty kuudessa IHMISEN päivässä luotu (missään ei tehdä järkevästi eroa ihmisen ja Jumalan ajalle, varsinkaan niin että se sopisi tieteisiin) ja 6000 vuoden ikäinen ja JUUTALAISESTA profeetasta jumala. Eihän siinä mitään.........(SUCKERS!)....
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000009528808
"hallelujaa",JEESUS TULI SINUA VARTEN..
5
267
Vastaukset
- hallelujaa
hallelujaa sanastako näin päättelit?
Se on vain nimimerkki Karim.
Katsos kaksi sukulaistani on poltettu roviolla, minä jatkan sukumme vanhaa perinnettä, mutta en tahdo tulla poltetuksi. Pohjanmaalla missä asun edelleen voin elää kuten haluan ja uskoa omiin jumaliin, koska olen suomalainen henkeen ja vereen. Minä olen niin sanotusti noita, eräät kristityt kutsuvat minua harhaisesti jopa saatananpalvojaksi. Syytä tälläiseen asenteeseen en tiedä, koska elän täysin kristillisten moraaliarvojen mukaan ja rakastan isänmaatani. Kukaan ei ole koskaan suoraan sanonut, he eivät tiedä uskostani, minulla ei ole tarvetta tuputtaa sitä kenellekkään, ei täälä eikä maailmalla.
Kristityt ovat kuitenkin sivistyneitä, meistä luontouskovaisista ei enää etsitä Stigma Diabolia kuten inkvisaation aikana. Eikä uskomukseni näy minusta ulospäin.
Minun motiivini vastustaa Islamia ovat sen pahat aikomukset muodostaa yksi valtio, pyrkimyksenne on alistaa Suomikin Muhamedin palvonnan alaisuuteen, samaksi alistus kansaksi kuin 66 muuta muslimivaltiota maailmalla on. Nämä valtiot ovat pahuuden valtioita, sen sanoo jo järkikin.
Islam on oikea todellinen saatana, jumal uskonnon irvikuva. Te ette ole kuin oman egonne palvojia, katkera sotainen uskonto, jolla ei ole sijaa maailmassa. Minä voin sivullisena suhteellisen hyvin kommentoida uskomuksianne ja verrata niitä toisiinsa, voisin jopa kääntyä muslimiksi ja nauraa uskollenne sisältäpäin, sillä jumala johon uskot ei pysty koskettamaan minua, minun jumalani ovat vahvempia ja vanhempia.
Muslimit sotaisan profeetan sanan vangit ja Kristityt rauhan lähettilään ja ilosanoman tunnustajat. Jos olisin sinä ja nämä olisivat vaihtoehdot valinta olisi helppo.
Jeesus ei tappanut ketään, ei sotinut vaan käveli ristille sinunkin syntiesi tähden Karim. Jos uskotte samaan jumalaan, niin luulisi järjenkin kertovan sinulle totuuden.
Muhamed taas soti, tappoi, oli pillukades, alaikäsiin sekaantuja ja juotti kannattajillen kamelinkusta lääkkeenä jne. Yhtään ainoaa ihmetekoa hän ei elämänsäaikana tehnyt, kertoi vain omia mielihalujaan totuutena tyhmille jumalansa hylänneille arabeille.
Minulla on monta jumalaa ja kristittyjen tai muslimien taivas käsite on minulle täysin vieras.
Jopa kuva saatanasta teidän kuvailemana on väritön ja tylsä.
Minulla on aivan omat taivaat jotka odottavat tämän maallisen vaelluksen jälkeen. Mikä sinua odottaa, kummanko sana painaa vaakakupissa enemmän jaetun jumalanne mielessä, väärän profeetan vai jumalanpojan totuus. Sitten näet, totuus saa ihmisen aina kiinni viimeistään kuolemassa.
Minä en ole näkemässä kummatko ovat oikeassa, mutta luulisin kristityillä olevan etulyöntiaseman. Jumalat pyrkivät aina hyviin tekoihin ja rauhanomaiseen eloon. Demonit ja pahat henget viettelevät ihmisiä ja ihmiskuntaa omiin riettaisiin kaulankatkonta rituaaleihin ja sielun varastamis seremonioihinsa.
Katsos jos saatana täälä asuu, niin se asuu sinun päässäsi. Kuulostaa varmaan kovin loukkaavalta kuulla, mutta näin se asia on.
Suomi on suomalaisten, kristityt arvot ja elämäntapa paras elämäntapa maanpäällä.- Karim
...tämä sitten on?
---Jeesus ei tappanut ketään, ei sotinut vaan käveli ristille sinunkin syntiesi tähden Karim.---
Tämän minä olen kuullut jossain ja joskus ennenkin. Hyvä yritys.
---Jos uskotte samaan jumalaan, niin luulisi järjenkin kertovan sinulle totuuden. ---
Teidän "järkenne" näköjään unohti millainen VT:n Jumala on. Miksi ja miten se muuttuisi? Jakomielinen?
---Minun motiivini vastustaa Islamia ovat sen pahat aikomukset muodostaa yksi valtio, pyrkimyksenne on alistaa Suomikin Muhamedin palvonnan alaisuuteen, samaksi alistus kansaksi kuin 66 muuta muslimivaltiota maailmalla on.---
Islamissa maailma on jaettu ei-muslimi ja muslimi valtioihin. Ja Koraanin mukaan muslimit ovat "keskellä", koten lähellä napa-alueita sijaitseva Suomi ei taida tulla kysymykseenkään. Ja kuka (muu kuin harva) tänne tulisi kun voi mennä Ranskaan vaikkapa muiden kaltaistensa pariin?
---Islam on oikea todellinen saatana, jumal uskonnon irvikuva. Te ette ole kuin oman egonne palvojia, katkera sotainen uskonto, jolla ei ole sijaa maailmassa......Muslimit sotaisan profeetan sanan vangit ja Kristityt rauhan lähettilään ja ilosanoman tunnustajat. Jos olisin sinä ja nämä olisivat vaihtoehdot valinta olisi helppo. ----
Ja kumman historia todistaa olleen vähemmän verinen uskonto kannattajineen, siis kumpi on KÄYTÄNNÖSSÄ hillinnyt enemmän kannattajiaan? Kristityt ovat tappaneet toisiaan ja muita SATOJA MILJOONIA, muslimeilla on ollut joku Saddam Hussein ja muutama tuhat "al-qaida" pöpiä parina viimeisenä vuosikymmenenä.
---Minulla on monta jumalaa ja kristittyjen tai muslimien taivas käsite on minulle täysin vieras.
Jopa kuva saatanasta teidän kuvailemana on väritön ja tylsä. ---
Koraanin kuvailema saatana on mega-evoluution läpikäynyt "savuttomasta tulesta" (=tähdistä) luotu avaruusolio (jinni), joka on korotettu enkeliksi. Siinä "väritöntä ja tylsää" sinulle...
---Minulla on aivan omat taivaat jotka odottavat tämän maallisen vaelluksen jälkeen.---
Sinä luot ne itse itsellesi?
---kummanko sana painaa vaakakupissa enemmän jaetun jumalanne mielessä, väärän profeetan vai jumalanpojan totuus---
Väärä profeetta on Raamatun mukaan profeetta jonka ennustukset ei toteudu. Koraanin kaikki toteutui. Ja Raamatussa on selkeästi ennustettu Muhammed.
---Minä en ole näkemässä kummatko ovat oikeassa, mutta luulisin kristityillä olevan etulyöntiaseman. Jumalat pyrkivät aina hyviin tekoihin ja rauhanomaiseen eloon. ---
Ja siksikö "ne" rääkkää meitä satojatuhansia tappavilla maanjäristyksillä, tsunameilla, epidemioilla ja eläimillä (kuten tsetse-kärpänen ja malaria-sääski), yms. ? Ja siksikö "ne" lopettaa meidän sätkimisen kunnon möhkäleellä tai ydinaseilla?
Onpa sinulla realistinen maailmankuva... - Karim
...tämä sitten on?
---Jeesus ei tappanut ketään, ei sotinut vaan käveli ristille sinunkin syntiesi tähden Karim.---
---Jos uskotte samaan jumalaan, niin luulisi järjenkin kertovan sinulle totuuden. ---
Teidän "järkenne" näköjään unohti millainen VT:n Jumala on. Miksi ja miten se muuttuisi? Jakomielinen?
---Minun motiivini vastustaa Islamia ovat sen pahat aikomukset muodostaa yksi valtio, pyrkimyksenne on alistaa Suomikin Muhamedin palvonnan alaisuuteen, samaksi alistus kansaksi kuin 66 muuta muslimivaltiota maailmalla on.---
Islamissa maailma on jaettu ei-muslimi ja muslimi valtioihin. Ja Koraanin mukaan muslimit ovat "keskellä", koten lähellä napa-alueita sijaitseva Suomi ei taida tulla kysymykseenkään. Ja kuka (muu kuin harva) tänne tulisi kun voi mennä Ranskaan vaikkapa muiden kaltaistensa pariin?
---Islam on oikea todellinen saatana, jumal uskonnon irvikuva. Te ette ole kuin oman egonne palvojia, katkera sotainen uskonto, jolla ei ole sijaa maailmassa......Muslimit sotaisan profeetan sanan vangit ja Kristityt rauhan lähettilään ja ilosanoman tunnustajat. Jos olisin sinä ja nämä olisivat vaihtoehdot valinta olisi helppo. ----
Ja kumman historia todistaa olleen vähemmän verinen uskonto kannattajineen, siis kumpi on KÄYTÄNNÖSSÄ hillinnyt enemmän kannattajiaan? Kristityt ovat tappaneet toisiaan ja muita SATOJA MILJOONIA, muslimeilla on ollut joku Saddam Hussein ja muutama tuhat "al-qaida" pöpiä parina viimeisenä vuosikymmenenä.
---Minulla on monta jumalaa ja kristittyjen tai muslimien taivas käsite on minulle täysin vieras.
Koraanin kuvailema saatana on mega-evoluution läpikäynyt "savuttomasta tulesta" (=tähdistä) luotu avaruusolio (jinni), joka on korotettu enkeliksi. Siinä "väritöntä ja tylsää" sinulle...
---Minulla on aivan omat taivaat jotka odottavat tämän maallisen vaelluksen jälkeen.---
---kummanko sana painaa vaakakupissa enemmän jaetun jumalanne mielessä, väärän profeetan vai jumalanpojan totuus---
Väärä profeetta on Raamatun mukaan profeetta jonka ennustukset ei toteudu. Koraanin kaikki toteutui. Ja Raamatussa on selkeästi ennustettu Muhammed.
---Minä en ole näkemässä kummatko ovat oikeassa, mutta luulisin kristityillä olevan etulyöntiaseman. Jumalat pyrkivät aina hyviin tekoihin ja rauhanomaiseen eloon. ---
Ja siksikö "ne" rääkkää meitä satojatuhansia tappavilla maanjäristyksillä, tsunameilla, epidemioilla ja eläimillä (kuten tsetse-kärpänen ja malaria-sääski), yms. ? Ja siksikö "ne" lopettaa meidän sätkimisen kunnon möhkäleellä tai ydinaseilla?
Onpa sinulla realistinen maailmankuva... - js1
Karim kirjoitti:
...tämä sitten on?
Onpa sinulla realistinen maailmankuva...taidan kusta tästä lähtien vain Mekkaan päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748