Onkos teille tullut sellaisia vastaan?, minulle tuli...nimittäin oululaisten ykkösrinkelien muodossa.
Pakkauksessa mainostaan olevan kotimaisesta viljasta leivottuja mutta muutaman koeyksilön jälkeen väitän että valmistusmenetelmänä on käytetty painevalua missä on käytetty massan tiivistämiseen vähintään sadan baarin painetta ja kovettamiseen siinä parinsadan asteen hujakoissa on varattu vähintään vuorokausi että mahdolliset hauraudet ja kosteusjäämät rakenteesta on saatu tyystin hävitettyä.
Uusiokäyttöä tässä suunnitellessani olen törmännyt kahteen varteenotettavaan vaihtoehtoon, toinen on verhotangon pidikkeeksi tai sitten ringetteen pelivälineeksi.
Jatkanen vielä aiheen parissa ideoitten kehittelyä ainakin siihen asti mihin hammaskalusto kestää tai puristusvoima yksinkertaisesti loppuu.
Hyvää keksiviikkoa teille kaikille :)
Elämääkin kovempi haaste
3
125
Vastaukset
Pieniä ovat silakat joulukaloiksi ja rinkelit ongelmaksi. Suurin ongelma on elämä itse. Jos ei olisi syntynyt, ei itse, eikä kukaan muukaan tuntisi juuri sen puutetta, joka syntyy.
Meitä lienee vähemmistö, jotka emme halua elää, mutta jotta emme aiheuttaisi lähimmäisillemme vielä suurempia ongelmia, joudumme vain odottamaan, että kuolemme ns. luonnollisesti. -exKynis- Anonyymi00001
Henkilökohtaisesti ei enää vaivaa hinku heittää lusikkaansa nurkkaan...korkeintaan ajoittain, tilalle on astunut lähinnä välinpitämättömyys...kyllä sitä elämääkin pystyy sietämään.
Enemmänkin tässä huolettaa palstalaisten kyky ymmärtää huumoria...näyttää siltä nimittäin siltä että sitä ei joko ole tai se on kuollutta, voi se tietenkin levätä henkitoreissaan tehollakin...katsotaan nyt :) , tai sitten nämä rinkelini olivat sittenkin liian kova pala purtavaksi :D
- Anonyymi00002
Rinkelimäen Kierrätyssiskot paneutuvat ja purautuvat astiallesi varmaan mielellään? ;)
Braunkin jo valmiiks katottuna ja myllyt toisaalle huudettuna. -sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774