Aina ihimetelly sitä. Hirviän monilla täällä Haapaveelläki on veen keitin joka on rahan huuskausta vain. Ite oon aina ottanu kuuman veen suoraan hanasta. Esim aamu puuron teen suoraan kuumaan hana vetteen. Aina onnistunu ja hyvvää tullu. Kahavin keitintäkkää mulla ei oo. Oon ostanu aina muru kahavia ja seki tullee kuumassa hana veessä hyväksi. Kaupan hyllyt silti notkuu kahavin keittimiä ja veen keittimiä. Turhia keksintöjä. Se ku joku keskis vielä perunan keittämis koneen ja maidon kaatimen.
Mitä järkiä on veen keittimissä?
8
598
Vastaukset
- Anonyymi00001
Keittämättömäsä veesä on legionella bakteeri jouvut sairastuvalle
keitä kattilalla ja suodata - Anonyymi00002
Olet jo sairastunut siitä juomakelvottomasta vedestä, etkä ymmärrä olla sitä käyttämättä!
- Anonyymi00003
Pari kertaa ollu vatta löysällä, mutta tuskin johtuu siittä, että otan kuuman veden suoraan hanasta.
- Anonyymi00004
Saahan sitä juoda vaikka kusensa, mutta usko kun tietävimmät sanoo, että lämmin käyttövesi ei ole juomakelpoista taloyhtiöissä, eikä omakotitaloissakaan! !
- Anonyymi00005
Paljonko säästit ?
- Anonyymi00006
Veen keittimen hinnan. Tokmannilla pyysivät yhestäki veenkeittimstä 14,90. Enhän minä sellasesta niin paljoa, jos vesi hana antaa sitä ihan ilimasinki tota niin ku lämmintä vettä!
- Anonyymi00007
Sitä on Haapavedellä (niin,pitikö Haapavesi kirjoittaa Isolla Alkukirjaimella) monenlaista.😉
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13748575/haapaveden-lomittajat - Anonyymi00008
On se silloin, kun useampaa lajia on liedellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3063631Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441636- 841481
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.941261- 1441181
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951032Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212857Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61777