Seksuaalivähemmistöt ovat saaneet Suomessa liikaa valtaa - Priden toiminta on suorastaan häpeämätöntä. Jos et kannata Pridea, olet heitä vastaan.
Jo on pirua kerrakseen - vielä maassa vallitsee mielipiteen vapaus. En kannata tuollaista huuha/järjestöä, joka on suuna päänä huutamassa.
Kuka kannattaa Pridea - äkkiä paita päälle
12
142
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei tällainen ole tasa-arvoa - vaan tasapäistämistä. Tämä seksuaaliähemmistöjen vouhotus alkoi Sanna Marinin hallituksen aikaan - ihmekös tuo. Marin on lesboparin kasvattama. Woke maniaa tämä on.
- Anonyymi00004
Se on intersektionaalista feminismiä.
- Anonyymi00003
Tuo vihreys on menny aivan hulluksi
- Anonyymi00012
Jep
- Anonyymi00005
ei se tyhmä joka pyytää vaan maksaja, jostain rahoitus tulee?
tps noususuhdanne laski heti ja jatkunut laskuna tähän päivään kun alkoi pride teema ottelut
tuommoiset homoilut on pois urheilusta- Anonyymi00007
Miksi ei enää ihminen ole tärkeä Pridelle?
- Anonyymi00006
Pride-Natsit!!! 👎🏼
- Anonyymi00008
Tulee kyllä hitler mieleen!
- Anonyymi00009
Hulluksi on mennyt! Miten Pride islamistisissa maissa?
- Anonyymi00010
Nasima ja Sofia ja Sanna? Miten on?
- Anonyymi00014
Miksi ihmiset ei saa enää itse päättää asioistaan? Pride ja seta yms toimii kuin Pohjois-Koreassa pakottamalla ihmiset omaan muottiinsa!
- Anonyymi00015
Niinpä! Eihän se, että jos et mene jollekin seta-pride-marssille, että olisit heitä vastaan vaan että et ehkä ole mitään mieltä heidän agendastaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233