Vai luulemmeko vain. Vai toisessa taajuudessa? Ääretön? Kuun energia tuntuu joskus.
Onko avaruus olemassa tässä ulottuvuudessa?
9
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katso selkeänä yönä taivaalle ja näet linnunradan galaksin ihan omin silmin. Ulottuvuuksiahan on lukematon määrä ja me olemme sitä "pohjasakkaa" ja emme ymmärrä juuri mistään mitään verrattuna muualla elviin olentoihin. Eri ulottuvuuksissa on omanlaistaan elämää ja eri tiheydellä, taajuudella tai miksi sitä haluaa kutsua.
- Anonyymi00002
Miten niin näet linnunradan, siellähän näkee vaan valopilkkuja vasten pimeää taivasta? Sinulle on opetettu, että taivaalla on "avaruus" ja "galakseja", ja siksi "näet" ne.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten niin näet linnunradan, siellähän näkee vaan valopilkkuja vasten pimeää taivasta? Sinulle on opetettu, että taivaalla on "avaruus" ja "galakseja", ja siksi "näet" ne.
Sinä taas et näe edes seinää vaikka seisot sen edessä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinä taas et näe edes seinää vaikka seisot sen edessä.
Voiko joku heijastaa "todellisuuden" ihmisten päähän? Samoin pilkut.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voiko joku heijastaa "todellisuuden" ihmisten päähän? Samoin pilkut.
Jos ajatukset ja todellisuuden voisi heijastaa ihmisten päähän niin miksi sitten on olemassa ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla kuin toiset?
Eikös kaikille saataisi ne samat ajatukset ja jos maailmaa johtaisi joku yksi taho niin eikös olisi sen edun mukaista että näin olisi jo tehty? Mitä lisäarvoa saadaan sillä että sallittaisiin toisinajattelijat? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos ajatukset ja todellisuuden voisi heijastaa ihmisten päähän niin miksi sitten on olemassa ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla kuin toiset?
Eikös kaikille saataisi ne samat ajatukset ja jos maailmaa johtaisi joku yksi taho niin eikös olisi sen edun mukaista että näin olisi jo tehty? Mitä lisäarvoa saadaan sillä että sallittaisiin toisinajattelijat?Henkiset lait. Yksilöt on sallittu ja oma ajattelu. Mutta osa yritti hakkeroida sinne ja vaikuttaa. Rahajärjestelmä suosii myös kommuuneissa töissä olevia, joka väkimassaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyvin näkyy myös Andromedan galaksi selkeällä ilmalla. Ihan paljain silmin. Jos osaisit käyttää kaukoputkea, niin näkisit vielä muitakin ihmeitä siellä taivaalla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Henkiset lait. Yksilöt on sallittu ja oma ajattelu. Mutta osa yritti hakkeroida sinne ja vaikuttaa. Rahajärjestelmä suosii myös kommuuneissa töissä olevia, joka väkimassaa.
Osaatko kertoa saman asia koherentilla ilmaisulla?
- Anonyymi00003
Purra on kuullut yhdestä ulkopuolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191