Tässäkö tää oli?

Anonyymi-ap

Mies 55v. Naimisissa, kaksi jo aikuista lasta jotka elävät omillaan. On töitä. Kaikki ovat terveitä. Mielestäni parisuhteeni toimii kaikin tavoin ok.

Miksi kuitenkin tuntuu siltä, että jotain puuttuu?

Olenko ainoa joka tuntee näin?

12

424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Et ole.

Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että sulta puuttuu jotain. 😂

..."ja sen mukana kaikki." 👍

• Anonyymi00002

AP yrittää lähinnä kysyä että miten olette saaneet kipinän pysymään suhteessanne yllä!

• Anonyymi00003

AP yrittää lähinnä kysyä että miten olette saaneet kipinän pysymään suhteessanne yllä!

• Anonyymi00004

Kyllä se puute löytyy silloin puolison haarovälistä. Ei lyhyt ja löysä vaan riitä vaikka mies olisi kuinka mukava. Nainen tarvitsee isoa ja kovaa. Ei kannata jäädä odottelemaan vaan laittaa heti haku päälle, löydät vielä kykenevän ja ennen kaikkea hyvin varustellun miehen rinnallesi. Ole vaan rohkea, et kadu kun saat elämäsi orgasmin uuden, ehkäpä nuoremman miehen rakastellessa sinua määrätietoisin ottein.

• Anonyymi00005

AP: Minä nyt satun olemaan se mies tässä tapauksessa... Tästä huolimatta on toki mahdollista, että vastauksen ensimmäisessä lauseessa on perää!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

AP: Minä nyt satun olemaan se mies tässä tapauksessa... Tästä huolimatta on toki mahdollista, että vastauksen ensimmäisessä lauseessa on perää!

Onko vaimollasi suuri kokoinen klitoris joka kiihottuessa on joko saman kokoinen tai suurempi kuin sinun sukupuolielimesi? Tällaisesta usein aiheutuu ns. konduktiivinen peniskateus ja sukupuolielämän hiipuminen. Moni mies saa avun käyttämällä suurennusholkkia siittimessään jolloin vertailu vaimon häpykieleen päätyy miehen voitoksi ja tätä kautta lisääntyneeksi itsevarmuudeksi.

• Anonyymi00006

Kuulostaa ikäkriisiltä tai elämänvaihekriisiltä. Mukulat on aikuisia, mitä nyt. Mitä elämässä on vielä jäljellä. Elämäsi on tasaista ja hyvää, mutta no ilmeisesti hieman tylsää. Kannattako ongelmaa alkaa etsiä parisuhteesta, jollei siinä ole ilmeisiä ongelmia? Kyllähän niitä ongelmia löytää/keksii, jos etsimällä etsii. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, joka tuossa kohtaa kipuilee itsensä kanssa. Itsestä se nimittäin on kiinni.

• Anonyymi00008

Olemme olleet yli 40 vuotta yhdessä ja tottahan toki se kipinä muuttuu ja hiiltyy mutta tilalle tulee kiva yhdessäolo ja yhteenkuuluvuuden tunne, meillä on lisäksi paljon koskettelua ja halailua vaikkei varsinaista seksiä olekkaan

Jos tuntuu, että jotain puuttuu, kannattaa ITSE tehdä asialle jotain koska me jokainen olemme itse vastuussa onnellisuudestamme ja hyvinvoinnistamme

• Anonyymi00009

Ikäkriisi. Puolisollasi ei ole osuutta olotilaasi ilmeiaesti? Keksi itsellesi joku innovaatio ja uutta siaältöä,en tarkoita avioeroa

• Anonyymi00010

Keinovagina auttaa monia. Esim kirppikseltä saa halvalla

• Anonyymi00011

Tuttu tunne. Olen sinua nuorempi nainen ja pohdin tismalleen samaa!!

• Anonyymi00012

Laita rollonia pyllyvakoon niin piristät kumppaniasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27