Jos sinulla olis oma mies ja viettäisitte viikonlopun miehen luona ja mies kysyis mitäs tänään tehtäis eli mitä haluaisit tehdä tai mihin mennä mies ehdottaa että menisitte autolla ajelemaan ja katselemaan hyviä kalastuspaikkoja
Nainen mitä haluaisit tehdä tänään
21
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei minua luontoretkeily haittaa, mutta mielimmin kävelylle lähiympäristöön.
- Anonyymi00002
Mies kysyy haluatko termariin kahvit vai ottaako hän retkikeittimen mukaan eli keittimellä keitätte kahvit eli lähdette autolla koluamaan hyvii kalastuspaikkoja valmiiksi kesää varten
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mies kysyy haluatko termariin kahvit vai ottaako hän retkikeittimen mukaan eli keittimellä keitätte kahvit eli lähdette autolla koluamaan hyvii kalastuspaikkoja valmiiksi kesää varten
Mies saa sitten mennä itsekseen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ainakin ensimmäisellä kerralla sinne skutsiin Lappiin joo. Ns eeltä
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän nimittäin voisi, jos olisi kohtelias ihminen, hoitaa nuo omien kalastuspaikkojensa koluamiset ja etsimiset silloin, kun minä en ole hänen luonaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ainakin ensimmäisellä kerralla sinne skutsiin Lappiin joo. Ns eeltä
Lapista kotoisin olevana totean, että en lähde Lappiin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Äläs nyt voit saada munkkirinkilän jos matkan varrella kaupassa vaan on ja ehkä retki tai kertakäyttögrilli mukaan saat grillimakkaraakin ja ehkä jos kiltti olet niin saat luonnossa muutakin makkaraa eli kiva päivä tiedossa
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Äläs nyt voit saada munkkirinkilän jos matkan varrella kaupassa vaan on ja ehkä retki tai kertakäyttögrilli mukaan saat grillimakkaraakin ja ehkä jos kiltti olet niin saat luonnossa muutakin makkaraa eli kiva päivä tiedossa
En ole kiinnostunut viettämään viikon parasta päivää noin. Tarinasi mies on melkoisen epäkohtelias, kun yrittää raahata vieraisilla olevan tuollaiseen. Omat harrasteensa voi hoitaa omalla ajallaan, ei tuhlata siihen muiden aikaa (ja vapaapäiviä).
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lapista kotoisin olevana totean, että en lähde Lappiin.
Mikset? Siel on rakat räkät kaikki? Määki oon pohjoisest
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole kiinnostunut viettämään viikon parasta päivää noin. Tarinasi mies on melkoisen epäkohtelias, kun yrittää raahata vieraisilla olevan tuollaiseen. Omat harrasteensa voi hoitaa omalla ajallaan, ei tuhlata siihen muiden aikaa (ja vapaapäiviä).
No hyvä sinunkin tietää esim kalastuspaikat joissa tuleva miehesi käy kalassa tai kumpikin käytte kalassa eli teistä tulee kalastus kaverit eli onko se kylä vai tuleva toinen kotisi
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, onhan se elämys kun hän sytyttää sen tuleen
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja sokeriset munkki sormesi voit pestä järvessä jos on sulaa tai lumessa ja hymyilet ja mietit ompas tosi kivaa onkin tosi kiva päivä haluaisit pussailla
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikset? Siel on rakat räkät kaikki? Määki oon pohjoisest
Räkkä nyt on pieni ongelma. En tykkää Lapin valaistusolosuhteista. Voi siellä toisinaan hetken pyörähtää, mutta ei yhtään enempää minulle kiitos.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
No hyvä sinunkin tietää esim kalastuspaikat joissa tuleva miehesi käy kalassa tai kumpikin käytte kalassa eli teistä tulee kalastus kaverit eli onko se kylä vai tuleva toinen kotisi
Minulla ei ole muuta tarvetta sille tiedolle kuin, että osaan ohjeistaa pelastushenkilökunnan paikalle, jos tarve vaatii. Mies voi näyttää minulle kartalta minne menee ja antaa osoitteen, jos sellainen on.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja sokeriset munkki sormesi voit pestä järvessä jos on sulaa tai lumessa ja hymyilet ja mietit ompas tosi kivaa onkin tosi kiva päivä haluaisit pussailla
Kuulostaa kammottavalta. Ei kiitos.
- Anonyymi00009
Teatteri + ravintolaillallinen toimii aina!
Suosittelen kaikille.
🦄- Anonyymi00010
Heille varmasti, jotka tykkäävät noista. Minä (nainen), voin kyllä lähteä toisen mieliksi, jos hän haluaa, mutta se on minulta myönnytys. En olisi kovinkaan iloinen, jos joutuisin tuhlaamaan lauantaini tuollaiseen.
- Anonyymi00014
No siinä hänen ei tartte ainakaan stressata selostamisesta ensimmäisen osuuden aikana
- Anonyymi00012
Oisko vaikka puutarhan hoito? Kysy Ikeltä
- Anonyymi00013
En saa ku suojatyö enää
- Anonyymi00022
Tänään on niin mahtavan kaunis sää, että kunhan aamupalat ja aamurakastelut on ohi, lähdettäisiin ulkoilemaan jonnekin luontopoluille ja sieltä lounaalle jonnekin sellainen paikkaan, missä voi lenkkivaatteilla nauttia lounasta. Sen jälkeen voisi vaikka pestä tai pesettää autot tai tehdä jotain muita puhteita, kuten pestä ikkunoita, mutta jotain ulkona tapahtuvaa joka tapauksessa. Samalla voisi nauttia iltapäiväkahvit terassilla auringossa 🌞 Sitten sauna, herkullinen päivällinen ja lisää rakastelua..
Aletheias
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt81417Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621133- 691000