Olen salasuhteessa

Anonyymi-ap

Trollaajat ja pilkkaavat voivat pitää mielipiteensä omanaan. Kaipaan fiksua keskustelua ja neuvoja aiheesta.

Minulla on ollut pitkään, vuosia kestävä salasuhde naimisissa olevan kanssa. Meillä on paljon läheisyyttä, välitämme aidosti toisistamme, ihanaa seksiä, jollaista ei ole ollut koskaan aiemmin kenenkään kanssa, siinä on intohimoa, rakkautta, välittämistä. Pystymme puhumaan toisillemme kaikesta.
Toinen ei puhu avioliitostaan tai puolisostaan, koska ei halua ja hän vaikuttaa jopa inhoavan puolisoaan. Ei tahdo olla kotona samaan aikaan puolison kanssa, ei halua harrastaa seksiä hänen kanssaan tai tehdä yhtään mitään yhdessä. Heillä on yhteinen asunto, jonka myyminen aiheuttaisi taloudellisia ongelmia, joka on kuulemma pääsyynä ettei tahdo eroa ottaa.
Mieluummin ylläpitää salasuhdetta. Viestittelemme salaisessa paikassa jatkuvasti, kymmenen puhelua per päivä, näemme aina, kun mahdollista. Rakastan tätä salarakastani, mutta tämä ei johda mihinkään lopputulokseen nyt eikä koskaan. Mies ei tule koskaan ottamaan niskoilleen asunnosta johtuvaa taloudellista tappiota.

Mitä voin tehdä?

24

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hanki iso pulloharja ja jynssää korviesi väli tehdäksesi tilaa älykkäämmälle tekemiselle ja ajattelemiselle.

• Anonyymi00003

Vähän kieli poskella kirjoitettu kommentti sinulla tähän palstaäijän peräkammarista tulleeseen salasuhdejeehypetykseen🥱

• Anonyymi00002

Ilmoita anonyymisti hänen vaimolleen niin saat omaksi sit.
      Saat selville myös totuuden miehestä.
      Oletko miehelle vain kuuma rakastaja vai jotain muutakin. Tuossa menee kolmen elämä hukkaan.
      Mä tein näin peblainkoertti maksoi 20€ viestin vaimolle olevinaan sen ystävänä että miehesi käy yhden naisen luona. Jos kiinnostaa voin kertoa lisää. Kiinnosti sitä ja rysän päältä yllätti.
      Kävi niin vaimo antoi kenkää ja mies jätti minutkin vaikkei ei tiennyt käräyttäjästä..yllätys yllätys se muutti yhden toisen naisen luo.
      Eli vuosi hänen satujaan kuuntelin hälläkin oli raha huolena.. Kyllä meitä kusettaa.

• Anonyymi00004

” Oletko miehelle vain kuuma rakastaja vai jotain muutakin. Tuossa menee kolmen elämä hukkaan. ” Voi morjensta pöytään apmies

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

” Oletko miehelle vain kuuma rakastaja vai jotain muutakin. Tuossa menee kolmen elämä hukkaan. ” Voi morjensta pöytään apmies

Tää äijä kirjoittelee tätä saagaa näyttö ihan huurussa ja nämä osallistuu tavallaan iloon

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tai sitten vain yhden elämä hukkaan eli petetyn? Kaksi muuta saavat haluamansa, eivät halua sitoutua syvemmin ja saavat tarpeensa tyydytetyksi monella tapaa ei vain yhdellä tapaa? Viestittelyt ja ymmärtävät keskustelut puolin ja toisin ovat aina hyvästä.

Ymmärrän apn pointin aloituksessa. Huono suhde ei anna paljoa kummallekaan, petettykin aistii varmaan tilanteen ja pettää ehkä myös jollain tapaa toista, silloin tällainen täydentää hyvin tilannetta. Yhteisen asunnon myyminen huonoon ajankohtaan ei houkuta. Sivusta.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tai sitten vain yhden elämä hukkaan eli petetyn? Kaksi muuta saavat haluamansa, eivät halua sitoutua syvemmin ja saavat tarpeensa tyydytetyksi monella tapaa ei vain yhdellä tapaa? Viestittelyt ja ymmärtävät keskustelut puolin ja toisin ovat aina hyvästä.

Ymmärrän apn pointin aloituksessa. Huono suhde ei anna paljoa kummallekaan, petettykin aistii varmaan tilanteen ja pettää ehkä myös jollain tapaa toista, silloin tällainen täydentää hyvin tilannetta. Yhteisen asunnon myyminen huonoon ajankohtaan ei houkuta. Sivusta.

Lisään vielä, että oleellista on, ettei ole lapsia kärsimässä huonosta suhteesta? Sellainen voisi olla vahingollista mm. vanhempien riitojen takia, joita lapset joutuvat kuulemaan tahtomattaan, kun ymmärrys toista/ muita kohtaan vaillinainen.

• Anonyymi00015

Samaa pohdin, että onko sittenkään kyse vain minusta vai onko tässä enemmän kyse itsestä, ei meistä. En mitenkään haluaisi silti pilata hänen elämää, koska raskasta tällä on ollut.. mutta samalla tavoin tämä ei enää tule eikä voi jatkua. Se ei olisi minua kohtaan oikein. Ja kyllä meitä kusetetaan ja pahasti

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Lisään vielä, että oleellista on, ettei ole lapsia kärsimässä huonosta suhteesta? Sellainen voisi olla vahingollista mm. vanhempien riitojen takia, joita lapset joutuvat kuulemaan tahtomattaan, kun ymmärrys toista/ muita kohtaan vaillinainen.

Ei, lapsia ei ole tässä kuviossa mukana

• Anonyymi00006

Niin. Etpä sinä asialle hirveästi voi tehdä. Lopulta, jos nyt vähän karkeita ollaan, raha on hänelle sinua tärkeämpää. Tai siis niinhän hän käytännössä sinulle sanoo. Mitä siellä hänen kotonaan oikeasti tapahtuu, sitähän edes sinä et oikeasti tiedä. Niitäkin tarinoita riittää, että kotioloista on selitelty kaikenlaista. Ainoa oleellinen kysymys onkin, että haluatko sinä jatkaa noin, jonnekin hamaan tulevaisuuteen, vailla realistista toivetta muutoksesta. Mitä sinä lopulta saat tuosta ja onko se tarpeeksi. Itse harkitsisin jonkinlaista taukoa. Ei välttämä niin, ettänyt menisit suoraan taukoa ehdottamaan tai tekemään siitä numeroa. Jotain omaa menoa, ettet hetkeen ehdi näkemään ja viestittelyynkin on aikaa vähemmän. Tuulettaisin hetken omaa päätäni ja tutkailisin miltä minusta oikeasti tuntuu.

• Anonyymi00010

Samaa olen paljon pohtinut, että raha on hänelle tärkeimmässä roolissa kuin minä. En tosiaan voi tietää mitä siellä kotona tapahtuu. Häntä osaan mielestäni lukea suhteellisen hyvin ja huomaan hänestä, kun kotona on riidelty. Vaikuttaa siltä, että kotona epäillään miehen touhuja ja aavistan, että siksi kotioloissa menee paljon huonommin. Mies ainakin puhuu tunteettomasti vaimostaan ja sanonut, että jos saisi riittävästi rahaa niin eroaisi heti.
        En halua jatkaa näin. Haluan oikean, kunnollisen ja rakastavan parisuhteen ja tiedän, että tämä ei ole minua kohtaan oikein.
        Kiitos neuvostasi. Tuo tauko ilman suurempaa numeroa kuulostaa juuri siltä mikä olisi nyt paikallaan.

• Anonyymi00007

Mitä häh ei ole velkaa otettu.
      Järkikin sanoo velja ei tuota. Rotia

• Anonyymi00008

Rotia nyt kaivataan ...

• Anonyymi00009

Suostuisitko sinä asumaan vuodesta toiseen samassa asunnossa inhoamasi henkilön kanssa?

Tarinoita riittää ja useimmiten jotenkin jännästi salasuhteissa varattu osapuoli kokee ettei ole yhteyttä puolison kanssa ja muutoinkaan ei haluaisi olla yhdessä, mutta kun... Mitään he eivät kuitenkaan tee asiantilan muuttamiseksi.

Sinä itse kirjoitat ettei mies tule eroamaan vaimostaan ja muutoksia tilanteeseen ei ole luvassa. Onko tämä suhde se mitä sinä olet halunnut ja tuletko olemaan tyytyväinen vielä vuosien kuluttua? Mietitkö jossakin vaiheessa, että olisit haunnut yhteisen kodin ja mahdollisesti perheen, jota et nykyisen suhdekumppanin kanssa tule ilmeisesti saamaan? Ehkä ne ovat niitä kysymyksiä, joihin sinun pitää ensin vastata vai olisitko haunnut neuvoja kuinka miehen saisi eroamaan vaimostaan?

Jos asunnon myymisestä aiheutuva taloudellinen tappio on se perustelu, johon mies vetoaa niin hän ei aidosti halua erota vaimostaan ja vaikka haluaisikin niin ei hänellä ole siihen tarvetta, koska saa sinulta läheisyyden yms. ilman, että joutuu tekemän valintaa tai muutoinkaakaan ottamaan riskiä minkään suhteen.

• Anonyymi00012

En suostuisi, en hetkeäkään asuisi inhoamani ihmisen kanssa yhdessä.

Lähinnä neuvoja siihen kaipasin, että saisin mielipiteitä ja ajatuksia tästä asiasta puolueettomasti. Lisäksi, että muille ihmisille tulee mieleen nostaa asioita pinnalle, joita ei tule itselle mieleen ajatella.

En tahdo miestä, joka ei tahdo minua tosissaan. En ole koskaan harkinnut käräyttäväni siitä syystä häntä, koska sitten hän tekisi sen olosuhteiden pakosta. Jos toimin niin, en saa sellaista kumppania, jonka tiedän haluavan minut esteistä huolimatta.

Asunnon myymisestä aiheutuva taloudellinen tappio on perusteltu ja olen sellaisella alalla töissä, että tiedän asiasta hyvin ja se pitää paikkaansa.
        Tuo on täysin totta, että hän saa minulta kaiken mitä nyt tarvitseekin; läheisyyden, hellyyden, yhteistä tekemistä ja sen tunteen, että joku aidosti rakastaa häntä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lähinnä neuvoja siihen kaipasin, että saisin mielipiteitä ja ajatuksia tästä asiasta puolueettomasti. Lisäksi, että muille ihmisille tulee mieleen nostaa asioita pinnalle, joita ei tule itselle mieleen ajatella.

En tahdo miestä, joka ei tahdo minua tosissaan. En ole koskaan harkinnut käräyttäväni siitä syystä häntä, koska sitten hän tekisi sen olosuhteiden pakosta. Jos toimin niin, en saa sellaista kumppania, jonka tiedän haluavan minut esteistä huolimatta.

Asunnon myymisestä aiheutuva taloudellinen tappio on perusteltu ja olen sellaisella alalla töissä, että tiedän asiasta hyvin ja se pitää paikkaansa.
        Tuo on täysin totta, että hän saa minulta kaiken mitä nyt tarvitseekin; läheisyyden, hellyyden, yhteistä tekemistä ja sen tunteen, että joku aidosti rakastaa häntä.

Toisilla voi olla taloudelliset esteet tehdä valintoja riippumattomasti? Sivusta.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Toisilla voi olla taloudelliset esteet tehdä valintoja riippumattomasti? Sivusta.

Kyllä ja tässä on kyllä raha valtavana tekijänä ja huolenaiheena. Ymmärrän, koska tiedän tilanteen ja minulle on se selitetty. Jos ero tulee niin raha tulee olemaan valtavassa roolissa ja sitten tavallaan jää minun loukkuun ja tulee vastaava tilanne, että ei voisi erota minusta, vaikka niin tahtoisin, koska sitten taas on ne rahamurheet vaikuttavana tekijänä

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Saatko sinä sen mitä tarvitset ja haluat?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Saatko sinä sen mitä tarvitset ja haluat?

En saa

• Anonyymi00018

On siinä mahtavat tekosyyt ukolla ja sinä kuljet talutusnuorassa silloin kun hänelle sopii.
      kyllä tämä taas todistaa että meitä on moneen junaan.
      Ps. Se hyypiö ei tule koskaan eroamaan ja sinä olet korvattavissa. Ymmärrätkö? Korvattavissa!
      Niin surullista jos et tuota tajua.

• Anonyymi00021

Olen nähnyt tämän ukon "tekosyyt" paperillakin ja ymmärrän tuon taloudellisen pointin. Mutta oikeassa olet, minä kuljen kuin talutusnuorassa silloin, kun se hänelle sopii. Meitä on moneen junaan, kuten kommentoijiakin. On niitä, jotka oikeasti pyrkivät ymmärtämään ja jeesaamaan ja sitten on näitä, jotka ottavat heti tietyn linjan ajattelematta asiaa syvemmin ja laajemmin.
        Olen tuota asiaa miettinyt, että olenko korvattavissa. Ja tuleeko hän koskaan eroamaan. Hän on sanonut, että sen tietää ettei loppuelämäänsä tahdo viettää nykyisen kanssa ja tulee eroamaan jossain kohtaa. Uskon myös ehkä tyhmänä, että tämän kaltaista rakkautta ja huolenpitoa en tule varmaankaan koskaan enää kokemaan kenenkään muun kanssa. Pidän meidän suhdetta niin ainutlaatuisena, enkä ole koskaan kokenut mitään tällaista kenenkään muun kanssa. Tosin kyllähän tämä kauniiden ja rohkeiden ohjelmasta voisi olla.
        Muutamaan otteeseen on "erottu" minun toimesta aina, mutta joku juttu tässä on, koska aina olen palannut. Aiemmissa suhteissa, jos päätin, että en jatka suhdetta niin en enää sen jälkeen taakseni katsonut, mutta tämän miehen otan sen sijaan aina takaisin jostain syystä

• Anonyymi00022

Näitä tarinoitahan riittää, sinun on yksi tavallisimmista

Naimisissa oleva on luonnollisesti ihminen, johon ei voi luottaa , jos hän pettää puolisoaan. Miksei hän pettäisi sinuakin?

JOs hän oikeasti rakastaisi, ette olisi salarakkaita vaan ihan oikeasti rakkaita.

• Anonyymi00023

Se on täysin totta, että jos pystyy toimimaan näin toista ihmistä kohtaan niin pystyy varmasti toimimaan näin minuakin kohtaan.

Niin, kai se noin pitäisi ajatella, mutta hänellä on henkisellä puolella sellaisia ongelmia, että olen halunnut antaa hänelle aikaa ja etten ahdistaisi häntä nurkkaan.

Olen nyt muuttanut toimintatapaani ja aion pitää tämän linjan. Olen tehnyt selväksi, että tarvitsen enemmän ja katson pääsiäisen yli, kuinka hän antaa minulle sitä aikaa vs. Kuinka hän on "kotona", kun vaimokin on kotona. Jos vaimon tyytyväisenä pito ja kulissien ylläpito on minua tärkeämpää niin tämä on aika selvä juttu

• Anonyymi00024

Sinä et tunne salarakastasi. Näet hänestä vain ihanat puolet satunnaisilla tapaamisilla. Mies on tehnyt asian selväksi että "asunto" on syynä ettei eroa. Uskoo ken tahtoo. Eräs Mies sanoin mimulle kerran että pysyy lasten takia avoliitossaan. Vuosien aikana petti avokkiaan nimen omaan varattujen kanssa, ettei nainen ala haluta muuta kuin sivusuhdetta. Lopulta Mies kuitenkin lähti toisen matkaan ja suhde loppui aikanaan. Toinen tapaus. Sivusuhteen nainen painosti miehen eroon. Mies ei voinut mielestään erota koska lapset... hetken asu erossa perheestään ja muutti takaisin. Kolmas tapaus. Parilla avoin suhde. Nainen meni kuitenkin rakastumaan varsinaiseen pelimiehen varattu ja perheellinen Mies.
      Mies ei jättänyt perhettään, mutta naisen aviopuoliso otti eron ja nainen jäi nuolemaan haavojaan yksin. Mitä nämä tarinat kertoo sulle? Ota pääsi pois unelmista ja näe totuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5037
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4428
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      2997
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27