Miksi poliitikot ja muu eliitti ei uskalla puhua työpaikkojen epäkohdista?
Työelämässä on paljon kiusaamista, syrjintää sekä häirintää. Miksi näistä asioista ei uskalleta puhua, että nämä pilaavat ihmisen työelämän ja samalla aiheuttaa taloudellisia vahinkoja.
Epäkohtiin ei uskalleta puuttua. Esim. epäpätevä tai epäasiallinen työnjohto pilaa myös työntekijän työelämän.
Nämä on niitä arjen vakavia ongelmia.
Miksi poliitikot eivät uskalla puhua työelämän epäkohdista?
7
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuskinpa niitä vaan on juurikaan enempää mitä on koskaan ollut, nykyinen aines, monet työntekijät on vaan niin herkkähipiäisiä mielensäpahoittajia
- Anonyymi00002
Toi aiheuttaa syrjäytymistä ja työkyvyttömyyttä
- Anonyymi00003
Koska ovat itse kiusaajia.
- Anonyymi00004
Koska he ovat itse kiusaajia. Lobbarit ovat myös kiusaajia. He itse omilla toimillaan aiheuttavat taloudellista vahinkoa ideologisista syistä. Ne ideologiset syyt ovat kiusata muita, alistaa omaan tahtoonsa ja aiheuttaa köyhyyttä muille. Ovat itse olleet aikoinaan köyhiä ja siitä on jäänyt heille trauma, kateus ja katkeruus loppuelämäksi. Haluavat kostaa tämän muille.
- Anonyymi00005
Hyvä aloitus. Näihin asioihin ei uskalleta kiinnittää huomiota vaikka työterveysmurheita nämä asiat aiheuttaa.
- Anonyymi00006
Kannanottoja odotellaan
Eiköhän niistä työpaikan epäkohdista kannata puhua mieluummin työpaikalla, eikä eduskunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142069Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061399Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51192Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311017En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016- 47991
Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56984Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973