Internetpaneelissa tehty kyselytutkimus osoittaa Perussuomalaisten ylivertaisuuden älykkyydessä.
Perussuomalaisten keskimääräinen ÄÖ on 133
40
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei demaritkaan huonosti pärjänneet, äo heillä kengännumeron kantturoissa.
- Anonyymi00006
*
*
SDP +Vasemmistoliitto +Vihreät +VasemmistoKEPU -On - KANSAN-KUSETTAJIA -
*
* - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
*
*
SDP Vasemmistoliitto Vihreät VasemmistoKEPU -On - KANSAN-KUSETTAJIA -
*
*- Joku veti SDP:n Sannikkaa 2Kertaa -
- Anonyymi00021
Anonyymi00006 kirjoitti:
*
*
SDP Vasemmistoliitto Vihreät VasemmistoKEPU -On - KANSAN-KUSETTAJIA -
*
*Se sinun PS on kansankusettaja, älä yritä syyllistää muita!!
- Anonyymi00002
Persuilla on alle 100, eli hyvin tyhmiä.
- Anonyymi00009
Tutkimustulos puhuu toista.
- Anonyymi00003
Persuilla on alle 100, harvinaisen tyhmiä.
- Anonyymi00004
Ota se ykkönen pois siitä edestä.
33 on persujen keskimääräinen äo.- Anonyymi00023
Oliko kengännumerosi mikä...?
- Anonyymi00030
"Ota se ykkönen pois siitä edestä.
33 on persujen keskimääräinen äo."
Tosiasiassa pitäisi ottaa kolmonen pois perästä.
- Anonyymi00005
Mullekin sanottiin että kunhan vaan kannatan rumppia ja persuja niin mun ääöö on yli 140. Ei oo paljon enää viher vassarit silmille hyppiny !
- Anonyymi00007
Ja se linkki tähän tutkimukseen? Ai ei löydy vai...,,,? 😂😂
- Anonyymi00011
Tuloksen näkee kuin ilmastonmuutiksen, katsomalla ympärilleen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Näin nää asiat koetaan!
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuloksen näkee kun katsoo Jani Mäkelää.
- Anonyymi00013
Näin. Taitavat olla muinaista arjalaista yli-ihmisrotuakin. Ja kaikki valkoisia alfauroita.
Hih. - Anonyymi00014
Ei uskoisi tuosta naisia ahdistelevasta, juopottelevasta, kähmivästä, tyylittömästi pukeutuvalta, halpaa deodoranttia käyttävältä ja ravintolassa tuliaseilla ammukelevalta epämääräiseltä häpeää aiheuttavalta porukalta.
- Anonyymi00016
Veikkaan että persujen ÄÖ eli älytön oykkäröinti on enemmän. Jotain 546 pistettä.
Persujen ÄO eli älykkyysosamäärä on 14,7. - Anonyymi00017
"Perussuomalaisten keskimääräinen ÄÖ on 133".
Yritätkö sinä tappaa kaikki muut paitsi tuohon uskovat persut nauruun?- Anonyymi00019
Ainoa keino, jolla Purra voi saavuttaa tavoitteensa tulla Suomen seuraavaksi pääministeriksi.
- Anonyymi00020
HAH HAH, salli mun nauraa!! Vai että ÄO persuilla muka 133!! EI TODELLAKAAN, sanoisin että Persujen älykkyysosamäärä on kengän luokkaa eli mitätön!!
- Anonyymi00026
Älä naura tai se nostaa persujen ÄO:n 144:ään.
- Anonyymi00022
Kyllä, persujen paskanpuhumis ösämäärä on valtava.
ÄÖ 😹👍
- Anonyymi00024
ÄÖ=älytön öyhötys
- Anonyymi00027
Yritä pysyä aiheessa, tässä ei keskusteltu punapanssien touhuista.
- Anonyymi00028
Öyhötyksestään persut ansaitevat kyllä kymmenen pistettä ja matu, matu, matu-hokemastaan papukaijamerkin.
- Anonyymi00025
Ei se ainakaan hallituksen tuloksissa näy.
Vai onko nyt niin, että ministereiksi eivät ole päässeet ne lahjakkaimmat? On asetettu vallan kahvaan ne heikoimmat.- Anonyymi00029
Hallitus toiminut erittäin hyvin. Kattoonräkijät voi muuttaa vaikka afrikkaan.
- Anonyymi00031
Kannatuksen perusteella persujen ÄO on > 115.
- Anonyymi00032
Eikä tuossa vielä kaikkia sillä persut ovat neuvotelleet kahdeksan rauhansopimusta, nostaneet Suomen talouden ylös, ratkaisseet ilmastonmuutoksen ongelman, saaneet euron pensan, poistaneet koulujen homeongelmat, rakentaneet raketin jolla pääsee Marsiin, poistaneet "jauho-ongelman", parantaneet kansanterveyden ongelmakohtia, investoineet koulutukseen ... . Pirskatti mitä moniosaajia persuista löytyykään.
- Anonyymi00033
Tavallinen kansa on fiksuinta väkeä, ja se heijastuu myös perussuomalaisten kannatukseen.
- Anonyymi00034
Kyllä.Me persut olemme älykkäitä ja siksi hyvä ehdotus.Eläkkeet leikkuriin ja eläkeikä ylös.Japanissa 70-80v tekevät töitä.Vanhukset motivoituvat jos aikovat elää.Ja kun lähemmäs 90v ei kykene töihin niin kuolee pois.Yhteiskunta säästää koska vanhukset ovat suuri menoerä.Äänestä persut jatkoon.Ei enää saksia vaan sirkkeli!
- Anonyymi00035
En ihmettele lainkaan, itelläki yli 200 mut toki alle 400 mut tää on tosi harvinaista koko maailmassa
- Anonyymi00036
Persujen äo on pienempi kuin keskivertosuomalaisen kengännumero.
- Anonyymi00037
Näin netissä listan jonka perusteella Somaleilla pienin ÄO, Afganistan oli sijalla 9
- Anonyymi00040
Perussompun erottaa tavan persusta vain nahkan väri. Molemmat vihaavat toisiaan ja töiden tekemistä.
- Anonyymi00038
ÄÖ. Kertoo paljon aloittajasta ja hänen älykkyysjakojäännöksestään.
- Anonyymi00039
Tästä saa kyllä tosi hyvän juupas eipäs eiku meijä iskä on vahvempi ku teijän väittelyn aikaan netissä ja miksei oikeassa elämässäkin.
- Anonyymi00041
Jep, ilmeisesti persut ovat kehittäneet keskenään oman älykkyystestinsä ja esittelevät nyt tuloksia.
1. Kysymys
1+1 = ?
2. Kysymys
1+2 = ?
No testi onkin perustasoa ja tarkoitettu perusjampoille!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181