Tuli mieleen nyt, kun kerran olen eläkeläinen...
Pitäisiköhän hakea pankista alle euron kolikoita satkulla. Kylkeen sellainen wanhan ajan kukkaro.
Sitten kassalla maksaisi ostoksensa rauhallisesti latomalla yhden kolikon kerrallaan. Lopuksi vielä tuumaisi, että pitäisiköhän ostaa ässä arpa ja kyselisi myyjän kuulumisia. 😁
>Simiti<
Eläkeläinen kassalla
29
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
5-senttisillä kannattaa maksaa :). Käteiskassat vois olla erikseen ja kaikki muut automaattikassoja. Kaljan ostaminen ja pullopantin saaminen voisivat olla silti oikealla kassalla.
- Anonyymi00002
Ai. Sulla ei oo omaa pankkitiliäkään?
- Anonyymi00011
Ölinää. Olen keharijuntti
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ölinää. Olen keharijuntti
"Jansku IS Back" -sivu
- Anonyymi00020
Uli uli. Haluan nusia enlä osaa kirjotta
- Anonyymi00021
Huooooooraaa
- Anonyymi00022
Vithunaamaaaaa
- Anonyymi00023
Kuoooolleeee
- Anonyymi00024
Vitin ifari
- Anonyymi00026
Hxxcbcgkbgxnb😋
- Anonyymi00027
Vxghhfbb
- Anonyymi00028
Hvczg. Cn
- Anonyymi00030
Kuole
- Anonyymi00031
Vitun incel
- Anonyymi00003
Ehdottomasti kyllä! Taidanpa kokeilla itsekkin🤣. Tuossa klo 16:ta nurkilla, perjantaina ja sopivin ajankohta on tulevien pääsiäispyhien alla. Ai että tuntuu varmaan mukavalta seurata kukkurakärryläisten ilmeitä, jotka luulee kuolevansa muutaman pyhäpäivän aikana mälkään🤣🤣
- Anonyymi00036
En ole tuollaisia pieniä jekkuja vielä toteuttanut, mutta mielessä on käynyt.
Silloin työelämässä ollessani oli aina kovin kiire ja ihan turhaan.
Sanotaanko näin, että kyllä elämä opettaa. Viimeksi nuori lekuri katsoi koneelta historiaani. Säikähti hirmuna ja siitä järkytyksestä ei meinannut tulla loppua. Ei vaikka sanoin olevani ihan kivuton nykyään.
>Simiti<
- Anonyymi00005
Monesti kaupan kassalla on tilanne, että on kaksi kassaa, olet jonossa ja juuri silloin on kaikki eläkeläiset kassalla jonossa, kun sinäkin.
Mietit, että pitäisikö vaihtaa kassaa, kun huomaat eläkeläisen maksavan ostoksiaan kortilla, sormi menee suuhun, kun eläkeläinen ääneen toteaa, mikähän se tunnusluku olikaan, näppäilee tunnuskulua, sormi nousee ja menee huulille, väärä tunnusluku.
Oliko minulla se toinen maksukortti, kaivaa käsilaukkua, laittaa kortin maksupäätteelle, näppäilee, ihmetelee miksi tämä ei toimi, ei voi kirjoittaa pin koodia.
Kassatäti sanoo, se on boonuskortti, ei makuskortti, eläkeläinen toteaa ai niinpäs näyttää olevan, milläs nyt maksan, onko minulla käteistä ja alkaa kaivamaan rahakukkaroa, kolikoita ottaa yksittäin myyjälle ojentaa.
Katsoo myyjää, myyjä toteaa, ei ole vielä riittävästi rahaa, kaivaa lisää kolikoita.
Jos siirryt viereiselle kassa silloin, kun pin koodin väärin näppäilee, niin yks kaks muistaakin oikean pin koodin juri silloin, kun toiselle kassalle siirryt ja sitten siellä toisella kassalla toistuu sama, kuin ensimmäisellä, jos olisit vielä siellä jonossa.
Toisen erikoisen asian olen huomanut, kun menet kassalle, niin kassoja on vain 3-5 ja joka kassalla 6-10 jonossa, sitten kun viimein pääset kassalle, niin yllästys yllätys kuulutus: Avaamme uuden kassan ja pari kertaa peräkkäin, vakkei enää ole jonoa yhdelläkään kassalla, eikä perässäsi ketään.
Mikä saakutin ruuhka on kassalla lähes joka kerta, kun meikäläinen kassalle menee ja ruuhka loppuu, kun meikäläisen jonotus kassalla on ohi, niin ei ole kassoilla enää ketään jonottamassa...- Anonyymi00007
Jep. Ei ole ketään enää jonottamassa, sen jälkeen, ku tunnarit kortteineen on päätyny sun haltuun? -sivu
- Anonyymi00008
Tuo on niiin tuttua. Se on kohtalo.
>Simiti<
Eivät eläkeläiset tahallaan hitaile, vaan hitaus on iän tuomaa. Eivätkä ilkeilytarkoituksissa etsi keinoja toimia vielä hitaammin.
Nuoremmat, jotka eivät vielä ole itse kokeneet hidastumista, saattavat hermostua, mutta kyllä heidänkin edessään on vanhuus. Sitä paitsi suurin osa nuoremmista käsittää jo nyt. -exKynis.mi- Anonyymi00009
Itselläni muisti tuhoutui silloin onnettomuudessa. Kerran kortin heilauttaminen ei riittänyt, vaan vaati pin koodia.
Kyllä tuli sellainen kylmä hiki. Kuitenkin jotenkin lihasmuisti näppäili oikean koodin.
>Simiti< - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itselläni muisti tuhoutui silloin onnettomuudessa. Kerran kortin heilauttaminen ei riittänyt, vaan vaati pin koodia.
Kyllä tuli sellainen kylmä hiki. Kuitenkin jotenkin lihasmuisti näppäili oikean koodin.
>Simiti<Ruokajonossa on tungelmaa. Ja videossa Ongelmaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ruokajonossa on tungelmaa. Ja videossa Ongelmaa.
Miksi olet ruokajonossa?
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi olet ruokajonossa?
Se ei älyä käydä töissä.
- Anonyymi00016
Tilatkaa te nopeat ihmiset ruuat kotiin, tai valmiiksi noudettavaksi kaupasta. Sama aika siihen ehkä menee, kuin jonossa hiiltymiseen,kaikille,hitaille...
- Anonyymi00034
Ei alkoa ja nikotiinia saa kotiinkuljetuksella. Jos saisi, niin tilaisin muun tilauksen yhteydessä.
>Simiti< - Anonyymi00035
Ällös nyt hermoile. Kyllä sitä hidastelua voi käydä kenelle tahansa. Iästä ja kunnosta riippumatta.
Varsinkin nykyinen digi digi saattaa yllättää, mutta ei positiivisesti.
Sipilä lessuhan laittoi tämän sekoilun alulle kiimoissaan. 150cm Urpohan kannatti muna pystyssä.
Ja kun äärioikeistolle ei mikään riitä, niin nyt kokkarit tuhosi Suomen talouden persu inceleiden kannustuksella.
>Simiti<
- Anonyymi00017
Pimpelipompeli kassa 5 sulkeutuu.
Pimpelipompeli kassa 2 avautuu.
Pimpelipompeli pullonpalautuspisteellä tarvitaan myyjää.
Pimpelipompeli kassa 5 avautuu
Pimpelipompeli kassa 3 sulkeutuu.
Pimpelipompeli esimiestä tarvitaan kassalla.
Pimpelipompeli kassa 5 sulkeutuu ja kassa 2 avautuu.
Pimpelipompeli kassa 2 sulkeutuu.
Näin Lidlissä🎶🎵🎶 - Anonyymi00029
Minulla on monia irronneita 1,5L cokispullojen viivakoodi-tarroja, ne irtautuu joskus ihan oma-aloitteisestikin... nehän voi vaikka liimata tyhjiin vessapaperi-rullien-hylsyihin ja laittaa palautusautomaattiin jotta saa pantin.
Noille pulloille sinänsä minulla on käyttöä, säilön niissä kotikaljaa.
Panttihan muutenkin silloin koskee pelkästään sitä irrallista paperilappusta, on kokonaan erillinen esine, kuin se pullo.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1923870Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o503236EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2292672Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2532243Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta771938Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva331432Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531367Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu701228Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty981072- 109929