Minulla on muutama noita ruukuissa

https://www.puutarha-artikkelit.fi/artikkelit/neidonhiuspuu-suomessa/

ja jossain vaiheessa yksi niistä istutetaan Helsinkiin ja loput todennäköisesti siirtyvät vaiheittain suurempiin ruukkuihin, sillä ykösvyöhykkeen pohjoispuolella niiden selviäminen talvesta on hyvin epätodennäköistä.

Neidonhiuspuut ovat erittäin vanhaa kasvisukua ja ensimmäiset niistä elivät jo dinosaurusten aikaan.
Kiinassa on yksilöitä, jotka ovat yli 3000 vuotta vanhoja ja valtavan paksuja.

14

188

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jep. Yks istutettiin suomi24aan, yks Iltalehteen ja yks kerronko minne? -sivu

• buddy-love: "Minulla on muutama noita ruukuissa"

Huono tapa pitää noitia ruukuissa, täysin hylättävä, ei silleen saa tehä. Päästä nyt ainakin pääsiäisenä pois. -exKynis.mi

• Kasvienvapautusrintamalta on tosiaan tullut uhkaava kirje, mutta toistaiseksi olen pyrkinyt olemaan huomioimatta sitä.

• Anonyymi00002

NOita pidetään häkissä, ei ruukussa. Se vielä särkee sen ruukun ja karkaa sinulta.

• Ehkä toisiaan hankin jonkin lintuhäkin noiden ympärille, sillä koskaan ei voi olla liian varovainen.

• Anonyymi00005

Noitia ruukuissa? Kasvamassa?

Pikkunoitia ruukuissa, kuuloistaa aika pelottavaLLE.

• Aion vaatia, että ne noituvat täällä valtavan remontin tehdyksi ja että aloittavat katoista.

• Anonyymi00006

Jaahas. Taas Tanhua K2:lla.
      -pellettiä

• Anonyymi00007

Ei noitia saa tunkee ruukkuihin jumiin 😠🧙🏻🪄🍫😡

• Mummielestä soon niille ihan oikein. Noidat ku on hyvin haitallisii. Kyöpelit on kertonu, kunne vietti auvosta elämää Kyöpelivvuoressa, nii noidat tunkeutu sinne kissanpissalta haisevine luutineen ja eltaantuneine kahvinpuruineen.

Ja sit ne piti semmosta meteliiki, et kyöpelien tartti ettii uuet asumukset autiotaloista ja parkkiluolista. 👻

• Anonyymi00008

buddy muuten kun lupasin kai sinulle grafiikkajuttuja niin eräs peli olisi... melko valmiskin jo eli siis voisit tehdä grafiikkoja... von lähettää sitten koko softankin sitten niin mihin voisit laittaa kuvia itse, pohjat valmiina...

• Sit ilosta asiaa. Mun ystävä banskukärpäne (🪰suurennettu kuva) on palannu talviunelta, ja nysse pomppii ilosesti tässä tietokoneruudulla. Kyl mää oon kaivannukin sitä, ku mää en ite ota talviksii.

Mää sain nukkumisest ihan tarpeeks, ku piti vossiilina vetää lonkkaa 66 miljoonaa vuotta, enneku mut sit taas elvytettiin.

• Anonyymi00009

kielivänkyröitä... kun itse aina käyttöjärjestelmässä valitsen: writing language: Finnish, keyboard: Finnish, mutta sitten käyttöjärjestelmän käyttökieli on: English (American), EN-US.

• Anonyymi00010

buddy niin ajattelin kun tyttöjen kanssa juttua tuota peliä suunnitellessa että sinulla voidi olla näkökulmaa kuviin... siis älä käsitä väärin, siis niin nooh.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2794
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2409
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      91
      1657
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1295
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1129
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      821
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      754
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      672
    10. 43
      655
    Aihe