https://www.puutarha-artikkelit.fi/artikkelit/neidonhiuspuu-suomessa/
ja jossain vaiheessa yksi niistä istutetaan Helsinkiin ja loput todennäköisesti siirtyvät vaiheittain suurempiin ruukkuihin, sillä ykösvyöhykkeen pohjoispuolella niiden selviäminen talvesta on hyvin epätodennäköistä.
Neidonhiuspuut ovat erittäin vanhaa kasvisukua ja ensimmäiset niistä elivät jo dinosaurusten aikaan.
Kiinassa on yksilöitä, jotka ovat yli 3000 vuotta vanhoja ja valtavan paksuja.
Minulla on muutama noita ruukuissa
14
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep. Yks istutettiin suomi24aan, yks Iltalehteen ja yks kerronko minne? -sivu
buddy-love: "Minulla on muutama noita ruukuissa"
Huono tapa pitää noitia ruukuissa, täysin hylättävä, ei silleen saa tehä. Päästä nyt ainakin pääsiäisenä pois. -exKynis.miKasvienvapautusrintamalta on tosiaan tullut uhkaava kirje, mutta toistaiseksi olen pyrkinyt olemaan huomioimatta sitä.
- Anonyymi00002
NOita pidetään häkissä, ei ruukussa. Se vielä särkee sen ruukun ja karkaa sinulta.
Ehkä toisiaan hankin jonkin lintuhäkin noiden ympärille, sillä koskaan ei voi olla liian varovainen.
- Anonyymi00005
Noitia ruukuissa? Kasvamassa?
Pikkunoitia ruukuissa, kuuloistaa aika pelottavaLLE.Aion vaatia, että ne noituvat täällä valtavan remontin tehdyksi ja että aloittavat katoista.
- Anonyymi00006
Jaahas. Taas Tanhua K2:lla.
-pellettiä - Anonyymi00007
Ei noitia saa tunkee ruukkuihin jumiin 😠🧙🏻🪄🍫😡
Mummielestä soon niille ihan oikein. Noidat ku on hyvin haitallisii. Kyöpelit on kertonu, kunne vietti auvosta elämää Kyöpelivvuoressa, nii noidat tunkeutu sinne kissanpissalta haisevine luutineen ja eltaantuneine kahvinpuruineen.
Ja sit ne piti semmosta meteliiki, et kyöpelien tartti ettii uuet asumukset autiotaloista ja parkkiluolista. 👻
- Anonyymi00008
buddy muuten kun lupasin kai sinulle grafiikkajuttuja niin eräs peli olisi... melko valmiskin jo eli siis voisit tehdä grafiikkoja... von lähettää sitten koko softankin sitten niin mihin voisit laittaa kuvia itse, pohjat valmiina...
Sit ilosta asiaa. Mun ystävä banskukärpäne (🪰suurennettu kuva) on palannu talviunelta, ja nysse pomppii ilosesti tässä tietokoneruudulla. Kyl mää oon kaivannukin sitä, ku mää en ite ota talviksii.
Mää sain nukkumisest ihan tarpeeks, ku piti vossiilina vetää lonkkaa 66 miljoonaa vuotta, enneku mut sit taas elvytettiin.- Anonyymi00009
kielivänkyröitä... kun itse aina käyttöjärjestelmässä valitsen: writing language: Finnish, keyboard: Finnish, mutta sitten käyttöjärjestelmän käyttökieli on: English (American), EN-US.
- Anonyymi00010
buddy niin ajattelin kun tyttöjen kanssa juttua tuota peliä suunnitellessa että sinulla voidi olla näkökulmaa kuviin... siis älä käsitä väärin, siis niin nooh.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899