mutta ei varsinaisesti nukuta.
Huomenna olisi kuitenkin aikaisehko herätys ja edessä täydehkö viikko.
Ehkä jo yritän.
https://www.youtube.com/watch?v=ftVQY8zyLjw
Sanoitukset ja musiikki: Judy Rain
Unettomuus
Elän muistoissa
Mutta kukaan ei tunne minua
Eikä kukaan muista minua
Olen kaikkien kodittomien koditon.
Se olen minä, joka en nuku öisin.
He eivät vastaa minulle.
Minä se olen, joka sinua kaipaa,
Mutta kuka tästä on surullinen?
Ja minä jään tyhjyyteen
Pimeässä on niin vaikea nukkua.
Minähän se olen, joka syön pillereitä aina.
Soitat minulle harvoin.
Minähän se olen, joka neuvoja antaa.
Halpojen salaisuuksien vuoksi
Tämä ei ole minulle sopiva paikka
Nämä rajoitetut eleet
Tämä outo kuuliaisuus
Kukaan ei tarvitse tätä."
Pitäis jo nukkua
7
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
eihän nyt jokainen vuorokausi tarvise nukkua lainkaan 72 tuntia ilman vettä ja ruokaa valvomista on miehen merkki.
kuin jossain ohjelmassa varusmiehet vai kouluttajat; he päejäävät kai yhdellä pakasteherneellä ja lasillisella vettä noin 3-5 kuukauttakin, kun niin kovia nuo laskuvasjojääkärit - Anonyymi00002
Minulla oli sellainen viikko ja nyt on rentoutumis viikko...
Helsingissä taas ja huomenna Joensuuhun.
Paljon tavaraa mukana ja autossa on ahdasta.
Varsinaisella kuskilla jokin hermopinne jalassa, eli minä ajan ainakin osan matkaa (todennäköisesti koko matkan).
https://www.youtube.com/watch?v=rhHNzNO17UM
Jeff Beck - A Day In The Life- Anonyymi00003
Yksi päivä tiellä. Samanlainen muiden joukossa. Ajelin tänään sinne ja palasin takaisin. Olen väsynyt mutta ylivireä.
Huomenna voi olla aamusta liukasta (automaattinen ajatus) ja näkyä muuttolintuja.. Tuo on jo pitkä ajomatka. Varovasti siellä maanteillä, kaikenlaisia törppöjä on liikenteessä.
Toivottavasti on hyvät ajokelit.
Turvallista ajomatkaa.
- Anonyymi00004
minäkin ajattelin vähän samoin, mutta sitten... ei se seuraava päivä minnekään katoa jos nukkuukin välillä.
- Anonyymi00005
Huominen voi kuolla kyllä, jos vaikka joku lähiaurinko menee supernovaksi... koko aurinkokunta to the oblivion.
Eilinen ei ikinä kuole, huominen voi kuolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774