Elukat olette kaikki,
minä haluan asua rauhassa ja ilman mitään kiusaamista…
Ilman perkel.. puheääntä
Te saat.nan
9
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
mikä siinä on että ei saa asua omassa kodissa!!!
- Anonyymi00002
puheiden eli valheiden kanssa jos häiritsee, suositan KOSS-merkkisiä kuulokkeitqa, jolloin valheet jäävät musiikin taustaääniksi.
- Anonyymi00003
vihamieliset höpöttäjät... kuin virheen tehneet kirurgit aivoleikkaukkausta tehdessä eikä halua maksaa miljoonien virhettään, tai tunnustaa edes sitä.
- Anonyymi00004
Älä tuu sönköttää mitään, mikä ei kuulu tähän
- Anonyymi00006
Sen sijaan että tuut kirjoittaan, negatiivista niin laittaisit jotain mieltä piristävää… jos toisella muutenkin paha mieli ja hermot kireellä
- Anonyymi00005
Oletko aasialaistaustainen seinänaapurini, jonka puhe kuuluu asunnossani, siinä missä useiden muidenkin?
- Anonyymi00007
miksi mikko ei mene töihin jos jalat toimivat?
- Anonyymi00008
joku öyppöyt-juttu no kuuntele rokki-musiikki;
Judas Priest - Some Heads Are Gonna Roll...
.. rentoa rokkia - Anonyymi00009
yeah, well.. en yleensä välitä paljoa tyttösten elämistä, elää tai kuolee oli mies tai nainen , vauva tai mies aivan samaa minulle oikeasti ihmielämä on arvoton, mutta, niin nyt tyttöset saivat hyvän suojelijan joku niin... kkk-dragon-deatwisher-negotiator, kaveriksi
keksin aivan itse tuon idean koska näin masentuneita nuoria naisia kaduilAKIN..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1283583EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2252568Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2142005Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta641857Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531212Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu671027Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva211003- 109899
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p28835Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty73798