Suosittelen irtipäästötaukoa

Anonyymi-ap

Olin yli 3 kuukautta täysin pois täältä. Ja kohta lähden taas.

Jutut on samoja, aina vaan samaa, samaa, samaa.

Pikkuisen kyl huvittaa. Paras on se, että itse päästin irti täysin kaipauksista. Parin asian takaa löytyikin rikollista toimintaa. Pikkuisen anonyyminä purin tässä siihen liittyen tuntoja..

Sairautta on moneen lähtöön. Nyt koen vaan helpotusta.

Ihanaa, oikeus toteutuu

Hyvää jatkoa jälleen.

10

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos ois taas seuraavat 3kk pois täältä. Ajatuskin naurattaa jos joku mulle kirjoittaisi, mikä on epätodennäköistä. Haukkuisi mua tms.
      Ja en näe mitään niistä. 🤣🤣🤣🤣

T. Nainen

• Anonyymi00007

Tämähän se on hauskin juttu.

• Anonyymi00002

Jos on tarkoitettu kaksi ihmistä yhteen, sitä ei voi estää. Mutta tuntuu kyllä siltä, että tämä palsta estää sen varmasti. Hyvää yötä.

• Anonyymi00004

Nojuu palsta ei siihen auta. Eipä hän minua millään tavalla halunnut koskaan. Tai kukaan muukaan ja loput oli vain trolli huuhaata mitä kirjoittelin. Kuten monet muutkin.
        Öitä vaan.

• Anonyymi00003

Eli, sulla oli ja on yhä riippuvuus. Ei se ole kohtuukävijän ongelma.

• Anonyymi00005

Älä viitsi höpöttää. 🤣 Mitään kohtuutta ja normaalia tässä ei ole kellekään. Alkoholistikin puolustautuu noin.

• Anonyymi00006

Pidä vain hauskaa sun kohtuukäynnin kanssa. Kelle luulet kirjoittavasi?

• Anonyymi00008

Onhan tämä sellaista "sosiaalista" pääosin sontaa koska kaikenlaiset taulapäät pääsee ajatuksiisi, kun luet näitä juttuja. Erityisesti oireilevat ihmiset ovat aktiivisia koska heillä ei ole asiat niin hyvin.
      Pidä vaan taukoa. Niin minäkin varmaan teen.
      Elämä on tuolla ulkona päivällä. Ilalla voi lukea tai mennä vaan nukkumaan.
      Minä meen nyt. Hyvää kevättä . t. mies.

• Anonyymi00010

Hyvää kevättä. Tämä pahentaa mitä tahansa oireilua. Ja jos oireita ei ole, täällä niitä saat.

• Anonyymi00009

Heippa vain. Mulla on muutakin elämää. Piti tulla tarkistamaan onko jutut yhtä sekavia. 50 prosenttia on.

Voikaa hyvin.
      -ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      284
      4472
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      125
      2471
    3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      325
      2453
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      155
      2351
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      192
      2198
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      483
      1213
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      384
      1128
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      11
      1040
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      933
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      92
      898
    Aihe