Alkaa ottaa vittu päähän...
Olen ollut töissä jo 5-6v.
Alussa ei ollut mitään ongelmia kaikki ihan ok mut sit nyt 2v on alkanu kasaantua ongelmia ja motivaation puute.
Tää johtuu vain yhdestä henkilöstä jonka kans en tule toimeen ja hän on ottanu mut silmätikukseen.
En nuole kenenkään persettä koskaan ja tulen muitten kans hyvin toimeen.
Hän nalkuttaa,piikittää ja yms alentaa mua jatkuvasti.
(Ennen kuin joku tulee avautumaan käy puhumassa asioista)
Olen sen jo tehnyt ja tein uudestaan.
Tuntuu vaan niin perseeltä 😄
Olen siis saanut haukkuja tms
Tykkään työstäni mutta olen silmätikku
7
291
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vittupäitä on kaikkialla.
- Anonyymi00002
Narsisteilla on tarve kontrolloida muita. Persoonallisuushäiriö isiä.
- Anonyymi00003
Jep narsisti hän onkin ja sen takia en tule toimeen hänen kanssaan
- Anonyymi00004
Vedä se vaikka päähäs josko herkeisi vituttamasta
- Anonyymi00005
Oletpas sä viisas Hahahahha!
Etkö keksi parempaa työtön.
- Anonyymi00006
yhdestä henkilöstä nyt ei vielä pitäisi mennä oma elämä pieleen siellä työpaikalla. 100 muuta työkaveria kun ovat suht kivoja ja asiallisia. Elo ei ole ikuista ruusutarhaa ja auringonpaistetta. Sitten jos kaikki työpaikalla dissaavat niin sitten on oikesti tilanne päällä. Kannattaa vältää sanontaa "pseen nuolenta". Töissä pitää ottaa muut huomioon ja jeesata usein pyytämättäkin. Toisille pyyteetön jeesaaminen ja venyminen on pseen nuolentaa ja toisille tiimityötä.
- Anonyymi00007
Mä kyllä jeesaan ilomielin mutta et tainnut oikeen vissiin ymmärtää että sattumoisin itse olen haukuttu (henkilö) ja yritetty savustaa ulos.
Hän luo minusta mielikuvia joittenka takia käyn turhaan tarkistuttamassa itseäni ja mussa ei ole mitään vikaa.
(Eli en saa saikkua tai mitään muutakaan vastaavaa) Jopa lääkäri itse ihmettelee että miksi näin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell432279Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.571841Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1431822Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1071416Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541120- 201116
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761028- 62999
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54847Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102841