Tykkään työstäni mutta olen silmätikku

Anonyymi-ap

Alkaa ottaa vittu päähän...
Olen ollut töissä jo 5-6v.
Alussa ei ollut mitään ongelmia kaikki ihan ok mut sit nyt 2v on alkanu kasaantua ongelmia ja motivaation puute.
Tää johtuu vain yhdestä henkilöstä jonka kans en tule toimeen ja hän on ottanu mut silmätikukseen.
En nuole kenenkään persettä koskaan ja tulen muitten kans hyvin toimeen.
Hän nalkuttaa,piikittää ja yms alentaa mua jatkuvasti.
(Ennen kuin joku tulee avautumaan käy puhumassa asioista)
Olen sen jo tehnyt ja tein uudestaan.
Tuntuu vaan niin perseeltä 😄
Olen siis saanut haukkuja tms

7

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vittupäitä on kaikkialla.

• Anonyymi00002

Narsisteilla on tarve kontrolloida muita. Persoonallisuushäiriö isiä.

• Anonyymi00003

Jep narsisti hän onkin ja sen takia en tule toimeen hänen kanssaan

• Anonyymi00004

Vedä se vaikka päähäs josko herkeisi vituttamasta

• Anonyymi00005

Oletpas sä viisas Hahahahha!
        Etkö keksi parempaa työtön.

• Anonyymi00006

yhdestä henkilöstä nyt ei vielä pitäisi mennä oma elämä pieleen siellä työpaikalla. 100 muuta työkaveria kun ovat suht kivoja ja asiallisia. Elo ei ole ikuista ruusutarhaa ja auringonpaistetta. Sitten jos kaikki työpaikalla dissaavat niin sitten on oikesti tilanne päällä. Kannattaa vältää sanontaa "pseen nuolenta". Töissä pitää ottaa muut huomioon ja jeesata usein pyytämättäkin. Toisille pyyteetön jeesaaminen ja venyminen on pseen nuolentaa ja toisille tiimityötä.

• Anonyymi00007

Mä kyllä jeesaan ilomielin mutta et tainnut oikeen vissiin ymmärtää että sattumoisin itse olen haukuttu (henkilö) ja yritetty savustaa ulos.
        Hän luo minusta mielikuvia joittenka takia käyn turhaan tarkistuttamassa itseäni ja mussa ei ole mitään vikaa.
        (Eli en saa saikkua tai mitään muutakaan vastaavaa) Jopa lääkäri itse ihmettelee että miksi näin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe