Alkaa ottaa vittu päähän...
Olen ollut töissä jo 5-6v.
Alussa ei ollut mitään ongelmia kaikki ihan ok mut sit nyt 2v on alkanu kasaantua ongelmia ja motivaation puute.
Tää johtuu vain yhdestä henkilöstä jonka kans en tule toimeen ja hän on ottanu mut silmätikukseen.
En nuole kenenkään persettä koskaan ja tulen muitten kans hyvin toimeen.
Hän nalkuttaa,piikittää ja yms alentaa mua jatkuvasti.
(Ennen kuin joku tulee avautumaan käy puhumassa asioista)
Olen sen jo tehnyt ja tein uudestaan.
Tuntuu vaan niin perseeltä 😄
Olen siis saanut haukkuja tms
Tykkään työstäni mutta olen silmätikku
7
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vittupäitä on kaikkialla.
- Anonyymi00002
Narsisteilla on tarve kontrolloida muita. Persoonallisuushäiriö isiä.
- Anonyymi00003
Jep narsisti hän onkin ja sen takia en tule toimeen hänen kanssaan
- Anonyymi00004
Vedä se vaikka päähäs josko herkeisi vituttamasta
- Anonyymi00005
Oletpas sä viisas Hahahahha!
Etkö keksi parempaa työtön.
- Anonyymi00006
yhdestä henkilöstä nyt ei vielä pitäisi mennä oma elämä pieleen siellä työpaikalla. 100 muuta työkaveria kun ovat suht kivoja ja asiallisia. Elo ei ole ikuista ruusutarhaa ja auringonpaistetta. Sitten jos kaikki työpaikalla dissaavat niin sitten on oikesti tilanne päällä. Kannattaa vältää sanontaa "pseen nuolenta". Töissä pitää ottaa muut huomioon ja jeesata usein pyytämättäkin. Toisille pyyteetön jeesaaminen ja venyminen on pseen nuolentaa ja toisille tiimityötä.
- Anonyymi00007
Mä kyllä jeesaan ilomielin mutta et tainnut oikeen vissiin ymmärtää että sattumoisin itse olen haukuttu (henkilö) ja yritetty savustaa ulos.
Hän luo minusta mielikuvia joittenka takia käyn turhaan tarkistuttamassa itseäni ja mussa ei ole mitään vikaa.
(Eli en saa saikkua tai mitään muutakaan vastaavaa) Jopa lääkäri itse ihmettelee että miksi näin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487