Ihan sama mitä uskovaiset puhuu
Mun huonoimmat autot oli Toyota ja Honda
15
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Omina kokemuksina, että ongelmatonta autoa ei ole yhtään kohdalle sattunut.
Aina on ollut säätöä. Ja joku käyttöauto olisi nytkin tarpeen.
Mutta tarjolla on mutkikas-tekniikka-autoja vain....
- Tässä nopea video.
Kansanauto ,
https://youtu.be/SAKX1u2JrQo?si=RHkWKgMyQQGM4Jo3- Anonyymi00006
Mulla on ollut useita ongelmattomia autoja, mutta ei yhtään Toyotaa.
- Anonyymi00009
Minulla on tarve hankkia edullinen pikkuauto pikku matkoihin, esim. kaupassa käyntiin.
Mopo on usein turhan kylmä väline. Myin entisen auton romun, jonka korjauttamiseen kyllästyin. ja hankin mopon.
Olen mopoillut 2vuotta.
kävin nyt uudet edulliset autot tutkimassa, Ei ne olleet edullisia!
ja kaikki oli jotenkin liialla tekniikalla pilattu. Ei yhtään kiinnostavaa ollut.
Ennen edullinen, dacia oli nostanut hintaa ja oli turhaa tekniikkaa niissäkin..
Taitaa jäädä auto ostamatta.
- Anonyymi00002
Mikä Hondassa on vikana? Hyviä autoja ovat.
- Anonyymi00003
Tai ainakin olivat. 20 vuotta sitten.
- Anonyymi00004
Mun on olleet Skoda ja BMW. Molemmat uutena ostettuja. Oikeita vikapommeja.
- Anonyymi00005
Laittakaa järjestykseen mielestänne parhaasta huonompaan japsimerkit. Odotan mielenkiinnolla
- Anonyymi00008
Hyvistä en tiedä, mutta surkeita ovat Toyota ja Daihatsu.
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvistä en tiedä, mutta surkeita ovat Toyota ja Daihatsu.
Mistä tämä Daihatsu tähän putkahti?!
Merkillä ei yli 20 vuoteen ole ollut maahantuojaa Suomessa!
- Anonyymi00010
Itsellä oli vanhempi MB C320. Muuten ok, mutta mätäni joka puolelta.
- Anonyymi00011
Se tapahtuu kaikille autoille, ellei sitten pidetä tallissa jossa on vakiolämpötila ja ilmankosteus, eikä ajeta ollenkaan.
- Anonyymi00012
Uudetkin Mersut ruostuu. Itsellä vuoden vanha ja ruostetta pirusti. Emännällä 10 vuottta vanha Fiesta eikä ruostetta missään. Edes pakoputki ei ole ruosteessa. Ajettu suolatuilla teillä kohta pari sataa tuhatta.
- Anonyymi00013
Juu 2 passkaa riisikippoa.. tuukko hakee.. NO EN IKINÄ !
- Anonyymi00014
Itsellä puolestaan ongelmattomimmat autot movaty olleet:
1. Toyota Corolla 1,3 XSi liftback. Ajoin 238tkm ilman varsinaisia korjauksia. Sellaiseksi en laske jarrulevyjen, satuloiden ja jarrupalojen vaiohtamista.
2. Toyota Avensis 1,6 farkku. Ajoin myös siinä 240tkm ilman varsinaisia korjauksia ja tuo jatkoi elämää tyttärellä tuonne 350tkm saakka. 25 vuoden ikäisenä tuo yksilö singahti ohitseni Turun - Salon välisellä moottoritiellä joulun kynttiläkeikkareissuin aikaan arviolta 150km/h kaahausnopeudella. Yritin ajaa kiinni vaan en ilennyt talvirajoitusten aikaan...
- Samaisella yksilöllä tehtiin ainakin puolen tusinaa kalareissua Norjaan. 500 litran boxi katolla ja takaluukku kattoa myöten täynnä + takapenkin matkustajien 2hlö välissä tavaraa. Ei pienintä ongelmaa ikinä.
AP, minkä asioiden osalta petyit Tojoihin? - Anonyymi00015
Oli Honda ja erittäin ärsyttävä kierroskone jokin etupään nivel meni ja katsoin pohjaan niin sehän oli kauttaaltaan ruosteessa eikä edes vanha auto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153960
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251085Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124881
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789