Mistä muusta, kuin seksistä voi tulla jatkuvia mustelmia sisäreisiin.
Naisystävällä tulee jatkuvasti mustelmia noihin ja aina löytyy mitä ihmeellisimpiä selityksiä.
Vedätetäänkö minua vai onko ihmisiä jotka saavat mustelmia vain sisäreisiin.?
Mustelmat sisäreisissä
11
951
Vastaukset
- Anonyymi00002
Aika pahalta vaikuttaa ellei sitten ratsasta tai no kellä.
- Anonyymi00003
Sun tähtäys taitaa olla pielessä ja pahasti. Kuinka sä sitä naistasi runnot.
- Anonyymi00004
Naisen jalat olkapäille niin homma hoituu.
- Anonyymi00005
Naapurin roteva mies syypää tällaiseen.
- Anonyymi00006
Paha sanoa. Enpä itse ole koskaan ole onnistunut saamaan seksistä mustelmia sisäreisiin. Monesta muusta asiasta kyllä mm. pyöräilystä.
- Anonyymi00007
Vedätetään. Mustelmat sisäreisiin tulee nimanomaan seksistä.
- Anonyymi00008
Pettää
- Anonyymi00009
Sählyssä olen saanut reisiin mustelmia, mutta en kyllä koskaan seksistä.
- Anonyymi00010
Jaa uskoppa ihan mitä haluat yleensä seurausta rajusta seksistä taidat olla liian kiltti mies hänelle sun pitäs varmaan ryhtyä sm harrastajaksi jos hänen kanssaan haluat olla
- Anonyymi00011
Minulla oli naimisissa oleva rakastajatar joka sai helposti mustelmia. Joskus takaapäin panojen jälkeen lanteilla näkyi sormieni jäljetkin. Mustelmia tuli reisien sisäpintaan ja joskus imin vahingossa fritsuja rintoihin ja kaulaan. Tulivat helposti. Ihme ettei mies huomannut?
- Anonyymi00012
Hiv
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222908Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A102022Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.571879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom681802Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell981758Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211694Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761523Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141252Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311208