Molonen tähän tyttöön voit luottaa!!!

Dr.Swan

Olen aivan VARMA että moto-boy ,tuo syylä perseinen mopo poika nappasi eilen illalla tuon jättämäsi viestin!Se niljake!!!Älä tuhlaa enää yhtään tuubia käärme salvaa tuon katalan hemmon ahteriin-Hän ei todellakaan ole ansainnut noin hyvää hoitoa-Hippokrateen valastamme huolimati!Antaa pojan lojua omissa mehuissaan siihen asti että oppii olemaan sotkematta muiden ihmisten asioita!

...Minäkin olin kovin masentunut illalla...vollotin itseni uneen niin vuolain kyynelin että aamulla noustessani saatoin kylpeä tuossa suolaisten kyynnelieni loputtomassa meressä...Voi,et tiedä mitä tuskaa tunsin menettäessäni tuon ihanan, silmiä hivelevän näyn...Todella ODOTIN ,koputtaessani oveesi,että oven raosta kohta heilahtaisi siihen silmieni eteen tuo lähes pelottavan upeaan kuntoon treenattu,massiivinen lihaksenne-jota todella voisin katsella loputtomiin asti...heh,juuri tuon takia olen monesti ihan tarkoituksella joutunut kieltäytymään yhteisistä leikkaus operaatioistammekin,koska eihän siitä mitään tulisi kun katseeni olisi vangittuna vain Teidän mahtavaan anatomiaanne...muistathan kai miten kerran jo onnistuin ,hupsista keikkaa vaan,pilaamaan tuon erään pormestarin pallolaajennus leikkauksen...voi jestas sentään,kyllä minua on jälkikäteen sitten huvittanut...kaikkea sitä sattuukin tässä ammatissa!

Vai oli Kangen Ame itse tyytyväinen työ kokeilu jaksoonsa-jota kesti peräti muutama minuutti...noh,hyvä hänelle...tosin työtodistus taitaa olla siinä tapauksessa hänelle pienoinen yllätys...Pääasia kuitenkin ettei Kanki enää vainoa minua,ei ole kiva elää jatkuvassa pelossa jonkun vanhan kaunan takia!Ihmisten pitäisi muutenkin olla enemmän suvaitsevaisia sen suhteen että ei näissä hommissa parhaalla tahdollakaan tehdyt hoidot/leikkaukset/suolihuuhtelut voi ihan aina onnistua...ihmisistä on alkanut tulla ihme suuruuden hulluja vaatimuksissaan...

No mutta,mitäpä tässä höpisemään tunti tolkulla!Toivon kuulevani Teistä taas pikapuoliin ja yritetäänkö tehdä tärskyt jo täksi illaksi?Täydenkuun aikaan?

30

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekavaa

Opettele ensin yhdyssanasääntöjä. Syylä perseinen on eri asia kuin syyläperseinen.

• Dr.Swan

Varataan siis aika Sinulle sinne syylän poistoon ,kyllä se ajan myötä helpottaa!

Keskustelu apuakin on tarjolla!

• sekavaa
        Dr.Swan kirjoitti:

Varataan siis aika Sinulle sinne syylän poistoon ,kyllä se ajan myötä helpottaa!

Keskustelu apuakin on tarjolla!

Ja taas: syylän poisto on eri asia kuin syylänpoisto. Keskusteluapu on eri asia kuin keskustelu apu. Mitä koulua kävit?

• Dr.Swan
        sekavaa kirjoitti:

Ja taas: syylän poisto on eri asia kuin syylänpoisto. Keskusteluapu on eri asia kuin keskustelu apu. Mitä koulua kävit?

...kävi niin ikävästi että kun koulussa olisi pitänyt olla kieli-oppi tunti niin olinkin juuri silloin panemassa isääsi.Ja nyt sinä raukka parka joudut kärsimään ja lukemaan täynnä virheitä olevia kirjoituksiani...Elämässä ei aina kaikki mene niinkuin toivoisi mutta se lohtu sinullakin on että Te sentään olette osanneet kirjoittaa jo todistetusti ainakin kaksi oikein hienosti kirjoitettua juttua! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Tri M.

se eilinen "mopo-poika" oli sentään 125-kiloinen Helvetin Enkeli eikä mikään nössö-Hermanni..
      Oletko kuullut heidän tavoistaan mm saatavien perinnässä..? Parempi siis ristiä kätensä ja olla hiljaa! -Kun on sitä likaista rahaakin siellä massissa.Muuten,onhan massi visusti tallessa? Kannan siitä lähes yhtä syvää huolta kuin meidän omasta hyvinvonnista.. Näytät kalpealta... Älä VAIN sano että olet hukannut jotain!

Huolestunut

Tri M.

• Dr.Swan

Helvetin enkeli???
        ...olen toki kuullut heistä juttua jos jonkin moista...tuota...ne rahat...en tiedä mistä aloittaisin mutta...katsokaas kun olin antamassa työn ohjausta Kangelle silloin yhtenä kauniina päivänä ja ...no ....kävi niin että pyysin sihteeriäni Tarja Tiukkaa viemään rotille päivän heinä annoksen...kun en itse ehtinyt....en mitenkään...no...Heinät oli myös pakattuina elmu-kelmuihin,kuten myös rahat....nyyyh....tapahtui pieni sekaannus....en pysty edes sanomaan enempää...sen voin vielä kertoa että tein motoristi miehelle vielä kaiken lisäksi suurennus operaation sijasta pienennys operaation...luin väärän henkilön potilas kansiosta tilanne komiikka katsauksen ja ...kaikki on pielessä!!!Ei!Ei minusta taida olla tohtoriksi...nyt otti ohra leipä...tästä en taida enää selvitä...?

Nyt kadun,
        Dr Swan

• rahtari1
        Dr.Swan kirjoitti:

Helvetin enkeli???
        ...olen toki kuullut heistä juttua jos jonkin moista...tuota...ne rahat...en tiedä mistä aloittaisin mutta...katsokaas kun olin antamassa työn ohjausta Kangelle silloin yhtenä kauniina päivänä ja ...no ....kävi niin että pyysin sihteeriäni Tarja Tiukkaa viemään rotille päivän heinä annoksen...kun en itse ehtinyt....en mitenkään...no...Heinät oli myös pakattuina elmu-kelmuihin,kuten myös rahat....nyyyh....tapahtui pieni sekaannus....en pysty edes sanomaan enempää...sen voin vielä kertoa että tein motoristi miehelle vielä kaiken lisäksi suurennus operaation sijasta pienennys operaation...luin väärän henkilön potilas kansiosta tilanne komiikka katsauksen ja ...kaikki on pielessä!!!Ei!Ei minusta taida olla tohtoriksi...nyt otti ohra leipä...tästä en taida enää selvitä...?

Nyt kadun,
        Dr Swan

mä haluun sit siel pitkäniemessä tarralenkkarit ettei tartte naruja sitoa

• Dr.Swan
        rahtari1 kirjoitti:

mä haluun sit siel pitkäniemessä tarralenkkarit ettei tartte naruja sitoa

Oliko merkillä niin kovin väliä,että laitetaanko Adidasta,Nikeä vai molempia?

• rahtari1
        Dr.Swan kirjoitti:

Oliko merkillä niin kovin väliä,että laitetaanko Adidasta,Nikeä vai molempia?

sittekin molempia muutama pari koko41-42

• Tri M.
        Dr.Swan kirjoitti:

Helvetin enkeli???

Nyt kadun,
        Dr Swan

Olin rivienvälistä huomaavinani että meidän raha-asiamme ovat menneet ns. munilleen! Ainoa hämärä yksityiskohta tuossa muuten niin hyvässä selityksessäsi on se että rotat siis söivät rottien myynnistä saadut rahat,niinkö? Kuulehan Miss Swan,minusta tuntuu että sinä olet tekemässä minulle ns. oharin tässä! Antoivatko rottien ostajat maksun etukäteen vai?
        Nyt onkin syytä löytyä uskottava selitys...
        Muussa tapauksessa Rautaperse-Rane saattaa hyvinkin palata paikalle minun pyynnöstäni ja hän esittää tämän saman kysymyksen koko syyläpuhtaalla 125-kiloisella olemuksellaan..
        Siis missä rahat? Olen kaulaani myöten ureassa ellen saa rahoja huomiseksi...

Yhä huolestuneempi

Tri M.

• Dr.Swan
        Tri M. kirjoitti:

Olin rivienvälistä huomaavinani että meidän raha-asiamme ovat menneet ns. munilleen! Ainoa hämärä yksityiskohta tuossa muuten niin hyvässä selityksessäsi on se että rotat siis söivät rottien myynnistä saadut rahat,niinkö? Kuulehan Miss Swan,minusta tuntuu että sinä olet tekemässä minulle ns. oharin tässä! Antoivatko rottien ostajat maksun etukäteen vai?
        Nyt onkin syytä löytyä uskottava selitys...
        Muussa tapauksessa Rautaperse-Rane saattaa hyvinkin palata paikalle minun pyynnöstäni ja hän esittää tämän saman kysymyksen koko syyläpuhtaalla 125-kiloisella olemuksellaan..
        Siis missä rahat? Olen kaulaani myöten ureassa ellen saa rahoja huomiseksi...

Yhä huolestuneempi

Tri M.

Tiedän että olen mokannut nyt pahemman kerran...mutta uskokaa edes se että en ikinä koskaan maailmassa pettäisi teitä ,oi tri.Molonen,uskotuin ystäväni sekä myökin ihminen jota palvon ja rakastan enemmän kuin itse elämää!!!

Tarkennan tässä nyt hieman tuota ,tosiaankin epäuskottavalta kuulostavaa selitystäni.

Siis,totta on että rotat söivät rahamme!Kaiken!Mutta olet alunperinkin käsittänyt hieman väärin.Siis nuo rahat jotka rottasi pistelivät suihinsa suurella nautinnolla,eivät olleet rottien myynnistä saatuja rahoja-Ne rahat ovat vielä pesussa eräissä omistamistani hampurilais ravintola ketjuissa...Syödyt fyrkendaalit olivat niitä jotka ansaitsimme rottien tekemällä "rehellisellä" työllä.Ns.Rotta-projektilla...Ja eilen kun olin tuomassa noita rahoja(jotka olivat kyllä jo paremmissa suissa)kanniskelinkin tietämättäni mukanani rottien heinä paaleja...Tänään huomasin tuon asian suureksi järkytyksekseni kun avasin elmu-kelmut ,katsokaas kun tarkoituksenani olisi ollut vielä kylpeä noissa ihanissa kahisevissa hetken verran,odotellessani kuutamon nousua...

Tiedän,olen kuolemaan tuomittu ja täysin epäonnistunut,mutta Koskaan en tarkoituksellisesti tekisi ohikkaita Sinulle.

Paremmin en osaa asiaa selittää.

Ehkäpä muutan takaisin Bugandaan,jossa tosin olen myös kuolemaan tuomittu mutta en tahdo aiheuttaa Sinulle enempää häpeää...Rahojen menetyksestä puhumattakaan!!!

Perinnöksi jätän Sinulle 13 omistamaani hampurilais-ravintolaa.

P.S.Rottien myynnistä tulleet rahat korvaavat n75% menetetystä osuudestasi.

Opetuksesta nöyrtynyt,
        Dr.Swan

• Dr.Swan kirjoitti:

Tiedän että olen mokannut nyt pahemman kerran...mutta uskokaa edes se että en ikinä koskaan maailmassa pettäisi teitä ,oi tri.Molonen,uskotuin ystäväni sekä myökin ihminen jota palvon ja rakastan enemmän kuin itse elämää!!!

Tarkennan tässä nyt hieman tuota ,tosiaankin epäuskottavalta kuulostavaa selitystäni.

Siis,totta on että rotat söivät rahamme!Kaiken!Mutta olet alunperinkin käsittänyt hieman väärin.Siis nuo rahat jotka rottasi pistelivät suihinsa suurella nautinnolla,eivät olleet rottien myynnistä saatuja rahoja-Ne rahat ovat vielä pesussa eräissä omistamistani hampurilais ravintola ketjuissa...Syödyt fyrkendaalit olivat niitä jotka ansaitsimme rottien tekemällä "rehellisellä" työllä.Ns.Rotta-projektilla...Ja eilen kun olin tuomassa noita rahoja(jotka olivat kyllä jo paremmissa suissa)kanniskelinkin tietämättäni mukanani rottien heinä paaleja...Tänään huomasin tuon asian suureksi järkytyksekseni kun avasin elmu-kelmut ,katsokaas kun tarkoituksenani olisi ollut vielä kylpeä noissa ihanissa kahisevissa hetken verran,odotellessani kuutamon nousua...

Tiedän,olen kuolemaan tuomittu ja täysin epäonnistunut,mutta Koskaan en tarkoituksellisesti tekisi ohikkaita Sinulle.

Ehkäpä muutan takaisin Bugandaan,jossa tosin olen myös kuolemaan tuomittu mutta en tahdo aiheuttaa Sinulle enempää häpeää...Rahojen menetyksestä puhumattakaan!!!

Opetuksesta nöyrtynyt,
        Dr.Swan

..rottakauppaa.. rotat on kivoja.. syövät kyllä vähän kaikkee myös mun tillilihaista partaani..

• Tri M.
        Dr.Swan kirjoitti:

Opetuksesta nöyrtynyt,
        Dr.Swan

että olet vilpittömin mielin tässä mukana,eihän tämä nyt mitään huuhaata voisi olla kun ollaan kerta luotettavassa netti-yhteydessä..
        Ehdotankin että hankitaan menoliput jonnekkin hiljaisempaan paikkaan missä saadaan olla kaksistaan rauhassa ja rakentaa uusi elämä ilman mitään paineita menneisyydestä..
        Tuolla maaseudulla on paljon avoimia lääkärinvirkoja,esim. ystäväni herra Laatta kertoi Laattajärven kunnan pahasta lääkäripulasta.Mitäs sanot,kömmitään re-inkarnaattoriin ja otetaan sieltä uusi ilme nassuun ja mennään Laattajärven kunnanlääkäreiksi ainakin joksikin aikaa...Että pahin pöly ehtii laskeutua sotkuisten raha-asioittemme päälle.. Minä ainakin lähden,rakas....tuletko mukaani?

Sinun Tri Jorma Molonen
        ehkä tuleva miehesi

• Dr.Swan
        Tri M. kirjoitti:

että olet vilpittömin mielin tässä mukana,eihän tämä nyt mitään huuhaata voisi olla kun ollaan kerta luotettavassa netti-yhteydessä..
        Ehdotankin että hankitaan menoliput jonnekkin hiljaisempaan paikkaan missä saadaan olla kaksistaan rauhassa ja rakentaa uusi elämä ilman mitään paineita menneisyydestä..
        Tuolla maaseudulla on paljon avoimia lääkärinvirkoja,esim. ystäväni herra Laatta kertoi Laattajärven kunnan pahasta lääkäripulasta.Mitäs sanot,kömmitään re-inkarnaattoriin ja otetaan sieltä uusi ilme nassuun ja mennään Laattajärven kunnanlääkäreiksi ainakin joksikin aikaa...Että pahin pöly ehtii laskeutua sotkuisten raha-asioittemme päälle.. Minä ainakin lähden,rakas....tuletko mukaani?

Sinun Tri Jorma Molonen
        ehkä tuleva miehesi

Voi Jorma voi Jorma voi Jorma!!!

Et tiedä kuinka olen toivonut että meistä voisi tulla Laattajärven kunnanlääkäreitä!Etkä tiedä kuinka hämmentynyt olen ,nyt kun ilmeisestikin et välittänytkään ainoastaan rahasta ja maineesta!Annatko siis minulle anteeksi???

Voi Jortikka,tottakai lähden mukaasi Laattajärvelle!Näen jo silmissäni uuden praktiikkamme,...omenapuut pihamaalla...maalaismaisemat...raittiin ilman(näenkö senkin..?) jota voimme jopa hengittää...viritetyt rotanloukut...uudet potilaamme...kaikki reilusti yli keski iän ylittäneitä suloisia mummoja ja paappoja kihteineen ja ummetuksineen päivineen...tuon hädän johon me tuomme pelastuksen!Me yhdessä ja meidän uusi praktiikkamme jossa annamme noille Laattajärven epätoivoisille ihmisille uutta toivoa ja ihan kongreettista apua heidän kaikkiin vaivoihinsa!

Me aivan todella voimme olla suureksi avuksi ja mikä parhainta,luulen että meitä tullaan myös kohtelemaan sen mukaisesti!Kuin hyväntekijöinä,pelastavina enkeleinä,kuninkaan tyttärinä ja poikina...kenties joku ystävällinen mummeli haluaa testamentata meille pienen pesämunan...oi,näen jo kaikki hyödyt mielessäni!Näetkö Sinäkin rakkaani,oi näetkö?

Mennään rekarnikaattoriin!Mennään Laattajärvelle!
        Mennään naimisiin!Mennään Jorma ihan mihin Sinä ikinä tahdot!Kunhan saamme olla yhdessä...

Pitäisikö meidän ihan laittaa kirkolliset kuulutukset tuonne otsikoihin,rakkaani?

Sinun Miss Swan
        taatusti tuleva vaimosi

• Tri M.
        Dr.Swan kirjoitti:

Voi Jorma voi Jorma voi Jorma!!!

Et tiedä kuinka olen toivonut että meistä voisi tulla Laattajärven kunnanlääkäreitä!Etkä tiedä kuinka hämmentynyt olen ,nyt kun ilmeisestikin et välittänytkään ainoastaan rahasta ja maineesta!Annatko siis minulle anteeksi???

Voi Jortikka,tottakai lähden mukaasi Laattajärvelle!Näen jo silmissäni uuden praktiikkamme,...omenapuut pihamaalla...maalaismaisemat...raittiin ilman(näenkö senkin..?) jota voimme jopa hengittää...viritetyt rotanloukut...uudet potilaamme...kaikki reilusti yli keski iän ylittäneitä suloisia mummoja ja paappoja kihteineen ja ummetuksineen päivineen...tuon hädän johon me tuomme pelastuksen!Me yhdessä ja meidän uusi praktiikkamme jossa annamme noille Laattajärven epätoivoisille ihmisille uutta toivoa ja ihan kongreettista apua heidän kaikkiin vaivoihinsa!

Me aivan todella voimme olla suureksi avuksi ja mikä parhainta,luulen että meitä tullaan myös kohtelemaan sen mukaisesti!Kuin hyväntekijöinä,pelastavina enkeleinä,kuninkaan tyttärinä ja poikina...kenties joku ystävällinen mummeli haluaa testamentata meille pienen pesämunan...oi,näen jo kaikki hyödyt mielessäni!Näetkö Sinäkin rakkaani,oi näetkö?

Mennään rekarnikaattoriin!Mennään Laattajärvelle!
        Mennään naimisiin!Mennään Jorma ihan mihin Sinä ikinä tahdot!Kunhan saamme olla yhdessä...

Pitäisikö meidän ihan laittaa kirkolliset kuulutukset tuonne otsikoihin,rakkaani?

Sinun Miss Swan
        taatusti tuleva vaimosi

siis se re-inkarnaattori.. Tottakai me kuulumme yhteen kuin vakka ja kansi..
        Voi rakas nti Swan,tottakai saat anteeksi kaikki tötöilysi.Kukapa meistä olisi täydellinen... Minä viimeksi!Meistä tuleekin oiva pari,Laattajärven lentävät lääkärit... Rahahuoliinkaan emme kaadu siitä pitävät huolen burger-bisnes sekä Y.Laatta Ky:ltä neuvottelemani edullinen käteislaina.
        Kuuleppas neiti,soitin tuossa äsken herra Laatalle itselleen ja hän lupasi junailla asioita niin että meidän ei tarvitse lähteä täältä päät kumarassa häveten vaan reippaassa riemusaatossa kunhan asiat Laattajärven päässä ovat siinä mallilla..
        Tänä iltana tarjoan kaikille kierroksen Huuhaa-Pubissa,Tervetuloa!

Ystävällisesti

Tri M.

ps.Kuulutukset hankimme sitten kun olemme päässeet hyvään alkuun siellä Laattajärven tk:ssa.Sinulla on nyt hyvää aikaa tässä vielä jättää hyvästejä nykyisen työmaan henkilökunnalle....Minä menen sulkemaan laboratoriotani,aion palkata sen hoitajaksi jonkun luotettavan henkilön.

• Dr.Swan
        Tri M. kirjoitti:

siis se re-inkarnaattori.. Tottakai me kuulumme yhteen kuin vakka ja kansi..
        Voi rakas nti Swan,tottakai saat anteeksi kaikki tötöilysi.Kukapa meistä olisi täydellinen... Minä viimeksi!Meistä tuleekin oiva pari,Laattajärven lentävät lääkärit... Rahahuoliinkaan emme kaadu siitä pitävät huolen burger-bisnes sekä Y.Laatta Ky:ltä neuvottelemani edullinen käteislaina.
        Kuuleppas neiti,soitin tuossa äsken herra Laatalle itselleen ja hän lupasi junailla asioita niin että meidän ei tarvitse lähteä täältä päät kumarassa häveten vaan reippaassa riemusaatossa kunhan asiat Laattajärven päässä ovat siinä mallilla..
        Tänä iltana tarjoan kaikille kierroksen Huuhaa-Pubissa,Tervetuloa!

Ystävällisesti

Tri M.

ps.Kuulutukset hankimme sitten kun olemme päässeet hyvään alkuun siellä Laattajärven tk:ssa.Sinulla on nyt hyvää aikaa tässä vielä jättää hyvästejä nykyisen työmaan henkilökunnalle....Minä menen sulkemaan laboratoriotani,aion palkata sen hoitajaksi jonkun luotettavan henkilön.

...olin pissiä pöksyyni kun luin tuon otsikkosi...sinä se jaksat aina leikitellä kanssani...no onneksi kyse olikin vain tuosta rekkainhalaattorista...hmmm...selaisesta en ole koskaan kuullutkaan mutta ehkäpä minulla,vanhalla kunnon tietajanaisella taitaakin olla vielä tässä elämän kiitoradalla paljon opittavaa...

"Laattajärven lentävät Lääkärit"...kuinka mahtava ajatuksen lento teillä onkaan!Eiköhän kuule laiteta tuo uuden lääkäri asemamme mainos kyltiksi SUUrin neon värisin kirjaimin!!!Moista ei ole siellä peräkylillä varmaan ennen nähty!Ajattelin ...että tekisi vaan meinaan hyvän vaikutuksen...

Jotenkin vaan tuntuu niin mielettömän ihanalta ja rauhoittavalta ajatukselta lähteä täältä miljoona kaupunkimme vilinästä ja vilskeestä maaseudun rauhaan...ihan hermoja hyväilevältä...voin jo nyt tuntea olevani osa noita ihastuttavia Laattajärveläisiä...tunnen mystillistä yhteen kuuluvaisuutta noihin ihmisiin!

Olen mieheni niin ylpeä Sinusta että olet tosiaan hoitanut asiamme niin upealla tavalla,jälleen kerran!Minä se aina töpeksin ja Sinä saat aina asiat parempaan kuntoon kun ne alunperin olivatkaan...Kiitos siitä!Uskon että Laattajärvellä on minuun kuitenkin suotuisa vaikutus...jonain päivänä huomaat että kaikki vaivannäkö oli sen arvoista.Minä lupaan sen!

Voisitko vielä välittää Y.Laatalle suurimmat kiitoksen sekä pyytää hänet vaimoineen ja lapsineen joku kerta päivälliselle.Ajattelin laittaa kukkoa punaviinissä ja lapsille tietysti jotakin nassukoille sopivampaa mutusteltavaa.Eikö olisi ihan kiva...katsos,alan jo soputua tähän rouvana oloon.

Niin ja viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä, tuli niin hyvä olo että asiamme ovat täälläkin päässä kohta sillä mallillaan ettei tosiaan tarvitse häntä koipien välissä luikerrella pois ikäänkuin varkaat yössä.Tässä on vielä paljon duunia klinikallakin...tosiaan eihän klinikkaakaan kannata sulkea lopullisesti luotto henkilöt kehiin vaan hoitamaan asioita poissaollessamme...ehkäpä tuo Tarja Takapää voisi olla yksi hyvä vaihtoehto...noh,mitäpä sitä nyt miettimään.Kyllä ne jyvät ovat jo erottuneet akanoista joten asioihin on jo selkeät ratkaisut.

Tuota ,minulla on eräs asia joka on kylläkin erittäin häveliäs...olen nähkääs päättänyt säästää impeyteni alttarille asti...olen vain esittänyt hieman kokeneempaa kuin olenkaan...eikai tuo ole este meidän yhteiselle taipaleellemme,oi Moloseni...?

Sinun
        Miss Swan

• Tri M.
        Dr.Swan kirjoitti:

...olin pissiä pöksyyni kun luin tuon otsikkosi...sinä se jaksat aina leikitellä kanssani...no onneksi kyse olikin vain tuosta rekkainhalaattorista...hmmm...selaisesta en ole koskaan kuullutkaan mutta ehkäpä minulla,vanhalla kunnon tietajanaisella taitaakin olla vielä tässä elämän kiitoradalla paljon opittavaa...

"Laattajärven lentävät Lääkärit"...kuinka mahtava ajatuksen lento teillä onkaan!Eiköhän kuule laiteta tuo uuden lääkäri asemamme mainos kyltiksi SUUrin neon värisin kirjaimin!!!Moista ei ole siellä peräkylillä varmaan ennen nähty!Ajattelin ...että tekisi vaan meinaan hyvän vaikutuksen...

Jotenkin vaan tuntuu niin mielettömän ihanalta ja rauhoittavalta ajatukselta lähteä täältä miljoona kaupunkimme vilinästä ja vilskeestä maaseudun rauhaan...ihan hermoja hyväilevältä...voin jo nyt tuntea olevani osa noita ihastuttavia Laattajärveläisiä...tunnen mystillistä yhteen kuuluvaisuutta noihin ihmisiin!

Olen mieheni niin ylpeä Sinusta että olet tosiaan hoitanut asiamme niin upealla tavalla,jälleen kerran!Minä se aina töpeksin ja Sinä saat aina asiat parempaan kuntoon kun ne alunperin olivatkaan...Kiitos siitä!Uskon että Laattajärvellä on minuun kuitenkin suotuisa vaikutus...jonain päivänä huomaat että kaikki vaivannäkö oli sen arvoista.Minä lupaan sen!

Voisitko vielä välittää Y.Laatalle suurimmat kiitoksen sekä pyytää hänet vaimoineen ja lapsineen joku kerta päivälliselle.Ajattelin laittaa kukkoa punaviinissä ja lapsille tietysti jotakin nassukoille sopivampaa mutusteltavaa.Eikö olisi ihan kiva...katsos,alan jo soputua tähän rouvana oloon.

Niin ja viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä, tuli niin hyvä olo että asiamme ovat täälläkin päässä kohta sillä mallillaan ettei tosiaan tarvitse häntä koipien välissä luikerrella pois ikäänkuin varkaat yössä.Tässä on vielä paljon duunia klinikallakin...tosiaan eihän klinikkaakaan kannata sulkea lopullisesti luotto henkilöt kehiin vaan hoitamaan asioita poissaollessamme...ehkäpä tuo Tarja Takapää voisi olla yksi hyvä vaihtoehto...noh,mitäpä sitä nyt miettimään.Kyllä ne jyvät ovat jo erottuneet akanoista joten asioihin on jo selkeät ratkaisut.

Tuota ,minulla on eräs asia joka on kylläkin erittäin häveliäs...olen nähkääs päättänyt säästää impeyteni alttarille asti...olen vain esittänyt hieman kokeneempaa kuin olenkaan...eikai tuo ole este meidän yhteiselle taipaleellemme,oi Moloseni...?

Sinun
        Miss Swan

laboratoriostani Pubiin juhlimaan tätä hienoa päivää..
        Rakas nti Swan tulethan kanssani juomaan viimeinkin sen "yhden" jonka olen velkaa.. Vai kumminpäin se olikaan..
        Sitten vetäistään toiset ja kolmannet..Niin monet kuin päähän mahtuu!

Yrjö Laatta on muuten vielä poikamies.. hänellä on kyllä hyviä ystäviä mutta alttarille asti hän ei ole vielä myöskään ehtinyt.
        Klinikkasi jää hyviin käsiin ja voithan aina hoitaa yksityispraktiikkaa Laattajärvellä sekä täällä jos asiat siltä näyttävät.Missään tapauksessa meidän ei tarvitse häpeillä menneisyyttämme,on ainoastaan mukava olla välillä töissä jossain muualla kuin ruuhkasuomessa..
        Tuohon viimeiseen kysymykseen kyllä suhtaudun varauksellisesti.Onko tämä kenties kiristystä?
        Taitaa tulla hoppu niiden häiden kanssa..
        Kyllä sinä voit jo niitä mainostaa,en minä koskaan ole ennenkään sanojani syönyt.
        Tulen noutamaan sinuä tuotapikaa,rakkaani!

• Dr.Swan
        Tri M. kirjoitti:

laboratoriostani Pubiin juhlimaan tätä hienoa päivää..
        Rakas nti Swan tulethan kanssani juomaan viimeinkin sen "yhden" jonka olen velkaa.. Vai kumminpäin se olikaan..
        Sitten vetäistään toiset ja kolmannet..Niin monet kuin päähän mahtuu!

Yrjö Laatta on muuten vielä poikamies.. hänellä on kyllä hyviä ystäviä mutta alttarille asti hän ei ole vielä myöskään ehtinyt.
        Klinikkasi jää hyviin käsiin ja voithan aina hoitaa yksityispraktiikkaa Laattajärvellä sekä täällä jos asiat siltä näyttävät.Missään tapauksessa meidän ei tarvitse häpeillä menneisyyttämme,on ainoastaan mukava olla välillä töissä jossain muualla kuin ruuhkasuomessa..
        Tuohon viimeiseen kysymykseen kyllä suhtaudun varauksellisesti.Onko tämä kenties kiristystä?
        Taitaa tulla hoppu niiden häiden kanssa..
        Kyllä sinä voit jo niitä mainostaa,en minä koskaan ole ennenkään sanojani syönyt.
        Tulen noutamaan sinuä tuotapikaa,rakkaani!

....olut minun huulillani tuohelta!En ole ennenkään lasiin sylkenyt...Joten tottakai tulen vihdoin ja viimein verottamaan sen yhden..jos toisenkin...Eihän sitä koskaan tiedä jos tulen vaikka niin humalaan että lipsun haudan vakavista kiris...periaatteistani...

• Dr.Swan
        Dr.Swan kirjoitti:

....olut minun huulillani tuohelta!En ole ennenkään lasiin sylkenyt...Joten tottakai tulen vihdoin ja viimein verottamaan sen yhden..jos toisenkin...Eihän sitä koskaan tiedä jos tulen vaikka niin humalaan että lipsun haudan vakavista kiris...periaatteistani...

...tulisit nyt juttelemaan kanssani...väsyttääkin mutta olisi niin mukava rupatella kanssasi.

• Tri M.
        Dr.Swan kirjoitti:

...tulisit nyt juttelemaan kanssani...väsyttääkin mutta olisi niin mukava rupatella kanssasi.

Kävin hoitelemassa vähän asioitani tuolla toisela koneella..
        No mitäpä,olet väsynyt mutta onnellinen vai?
        Asiat saavat täällä nopeita käänteitä...

• Tri M.
        Dr.Swan kirjoitti:

hymyilevin huulin nukkuu hän...
        Suukon pienen tällään poskelleen..
        SMACK! Hyvää yötä..

• Doe-01
      • Dr.Swan

Mitään ei ole tehtävissä!Rotat söivät kaikki resepti vihkoni ja uusia tulee vasta ensi viikolla...sori...:DDD

• Doe-01

• Doe-01

• Dr.Swan
        Doe-01 kirjoitti:

http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=134

Täytyypäs käydä ihan itsekin tuolla riemukuplassa:DDD

...tottakai täältä liikenee lääkkeitä vaikka millä mitalla,nyt kun olen vielä muuttamassa Laattajärvelle.Kaikki purkit ja purnukat eivät kuitenkaan mahdu pakuun!

• Doe-01
        Dr.Swan kirjoitti:

Täytyypäs käydä ihan itsekin tuolla riemukuplassa:DDD

...tottakai täältä liikenee lääkkeitä vaikka millä mitalla,nyt kun olen vielä muuttamassa Laattajärvelle.Kaikki purkit ja purnukat eivät kuitenkaan mahdu pakuun!

missä on punainen kolmio.Pääasia,että nuppi menee sekaisin.

• Dr.Swaan ejk
        Doe-01 kirjoitti:

missä on punainen kolmio.Pääasia,että nuppi menee sekaisin.

kuinkas nyt sillätavalla...taasko tuli ryppy rakkauteen kun tuollaisia höpäjät...anteeksi vaan kun kyselen henkilö kohtaisia asioita mutta sellaisiin tapauksiin en voi määrätä,enkä antaa kolmio lääkkeitä...

• Simo

viirata. Teretulemas kaapin hämärään. Jaetaan napit ja hymistellään Mattia ja Teppoa.

• Dr.Swan

Tulitko ulos kaapista?!
        ?Tervetuloa oikein paljon!Miltäs nyt tuntuu?

Simo kuulkaa,älkää viitsikö levitellä minusta tuollaista huhu potaskaa ettenkö kulkisi terveiden kirjoissa...jos pidät suusi supussa,lupaan että hoitaja tuo Sinulle iltapalan painikkeeksi lasillisen konjakkia...miten on Simppa?No ,ostetaan siihen kaupanpiällisiksi vielä Matin ja Tepon uusin cd...tarkoitan LP....sehän oli vuodelta ....-52...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe