Vieläkin nälkä.

Anonyymi-ap

Oon syöny tänää kebabia ranuilla, muutaman nakin, sipsejä ison pussillisen, pari mars patukkaa ja puoli litraa pepsiä ja litran maitoo.
Mieheltä.

20

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

söin lihapiirakoita HK-sininen makkaraa mukana... mutta oikeasti niin,jotenkin josa haluaa auttaa, silloinniinjoas menee muu aika sitten muuhun niin huvikseen yriyyäisi auttaa masentuneita tyttöjä ylijäämäajalla...

• Anonyymi00004
      UUSI

Kompostia tulee aamulla, jossei muutu ihraksi.🤔

• Anonyymi00005
        UUSI

Oon hoikka ja pitkä!

• UUSI

Nälkä lähtee vain syömällä lisää. -exKynis.mi

• Anonyymi00009
        UUSI

Tolla systeemillä mahalaukku kasvaa ja vaatii aina vaan enemmän ruokaa täyttyäkseen.
        Kannattaa oppia syömään saman verran tai vähän vähemmän, niin ei ala tulee pallomahaa, joka tulee liiasta syömisestä.

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tolla systeemillä mahalaukku kasvaa ja vaatii aina vaan enemmän ruokaa täyttyäkseen.
        Kannattaa oppia syömään saman verran tai vähän vähemmän, niin ei ala tulee pallomahaa, joka tulee liiasta syömisestä.

Kun ortoreksia eli halu syödä tarkasti oikein pääsee pahaksi, se on kuin mikä tahansa neuroosi. -exKynis.mi

• UUSI

Onko tämä se ketju, jossa listaamme omia aterioita, vai keskustelemmeko/ paheksummeko aloittajan roskaruoka-annoksia, mättötarjontaa ja "hiilaripommeja", kumpi?

[minä vaan kysyn]

• UUSI

Panepa kysyen, mutta pane myös vastaten.

Mä puolestani kerron kysymykseesi vastaten, että se kuuluu vain ja ainoastaan henkilölle itselleen, ei millekään ns. asiantuntijalle. Jos niitä ei olisi, olisi elämä paljon helpompaa. -ex.Kynis.mi

• UUSI
        å.ä.ö kirjoitti:

Panepa kysyen, mutta pane myös vastaten.

Mä puolestani kerron kysymykseesi vastaten, että se kuuluu vain ja ainoastaan henkilölle itselleen, ei millekään ns. asiantuntijalle. Jos niitä ei olisi, olisi elämä paljon helpompaa. -ex.Kynis.mi

Odotin ulkopuolelta helppoa vastausta ja ratkaisua. Koska en itse osannut päättää, miten tähän ketjuun vastaisin. Ehkä olisi ollut viisainta jättää vastaamatta?

Olisin voinut listata omat keskiviikon annokseni, mutta ketä se muka kiinnostaa?
        Olisin voinut myös paheksua aloittajan valintoja, mutta onko se minun asiani, jos joku valitsee epäterveellisen ruokavalion ja jopa nauttii siitä?

Olin umpikujassa.
        Kiitos vastauksestasi. Tämä helpotti! 😃

• UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Odotin ulkopuolelta helppoa vastausta ja ratkaisua. Koska en itse osannut päättää, miten tähän ketjuun vastaisin. Ehkä olisi ollut viisainta jättää vastaamatta?

Olisin voinut listata omat keskiviikon annokseni, mutta ketä se muka kiinnostaa?
        Olisin voinut myös paheksua aloittajan valintoja, mutta onko se minun asiani, jos joku valitsee epäterveellisen ruokavalion ja jopa nauttii siitä?

Olin umpikujassa.
        Kiitos vastauksestasi. Tämä helpotti! 😃

Tosson! (Hämeen murretta, yleiskielellä 'Ole hyvä') -exKynis.mi

• Anonyymi00007
      UUSI

Sipsit, Mars ja Pepsi aiheuttaa sulle metabolisen oireyhtymän, joka voi johtaa kakkos diabetekseen. Eivät ole ihmisravinnoksi kelpaavaa, kamalaa pskaa.

• Anonyymi00010
        UUSI

Juu, sisältävät paljon epäterveellistä rypsiöljyä, palmuöljyä, epäterveellisiä lisäaineita, e-koodeja
        ja erittäin epäterveellisiä makeutus aineita.

• Anonyymi00011
        UUSI

Oon hoikka ja pitkä tollo!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juu, sisältävät paljon epäterveellistä rypsiöljyä, palmuöljyä, epäterveellisiä lisäaineita, e-koodeja
        ja erittäin epäterveellisiä makeutus aineita.

Ranut myös eiei.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oon hoikka ja pitkä tollo!

Se ei auta asiaa? Merkitystä on sillä, että otat vastuun syömisestäsi. Yhtä lailla hoikallakin on riski sairastua elintasosairauksiin, kun ei välitä, mitä suuhunsa työntää.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Se ei auta asiaa? Merkitystä on sillä, että otat vastuun syömisestäsi. Yhtä lailla hoikallakin on riski sairastua elintasosairauksiin, kun ei välitä, mitä suuhunsa työntää.

Kiitti neuvoista. Hienoo ku tääl joku oikeesti tietää nää jutut.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kiitti neuvoista. Hienoo ku tääl joku oikeesti tietää nää jutut.

Tietenkin jotkut tietää. Suomen ravintosuosituksia ei kannata seurata, bssn esi. Antti Heikkilä tai Rouva Ketoa. Olen saanut perussairauteni parannettua oikealla ruokavaliolla. Ne eivät todellakaan löydy virallisesta suomalaisesta ruoka ympyrästä. Se on lähinnä kytköksissä lääke bisnekseen. Potilaat eivät lopu, kun ihmiset eivät tiedä, mikä on ruokaa ja mitä pitää syödä että tulee ravituksi. Eräs myös jota joskus seuraan on Anni Sirviö.

On minullakin tullut niitä repsahduksia viime aikoina. Tummaa suklaata on mennyt, kun olen surullinen. Joskus voi sallia jotain vähän itselleen, ettei ole liian tiukka ruokanatsi. Elämästä pitää myös nauttia. Mutta pienellä vaivannäöllä voi tehdä myös itse terveellisiä herkkuja. Sokeriakaan ei tarvitse paljon käyttää ja pienikin määrä maistuu sokerittomaan tottuneelle makealta.

• Anonyymi00008
      UUSI

Nälkä kasvaa syödessä

• UUSI

Mullakin on jatkuvasti nälkä. En kyllä syökkään tarpeeksi.

• UUSI

Mä lihon herkästi ja tuntuu noi ssri lääkkeet vaikuttavan asiaan nekin. Kohta on taas kun syöttösika. 😅

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      202
      3865
    2. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2096
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      84
      2055
    4. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      48
      1996
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      93
      1945
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      63
      1654
    7. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1096
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      281
      1005
    9. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      67
      914
    10. Oikea mies ei katoa elämästä silloin

Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi
      Ikävä
      98
      846
    Aihe