hakisi sut treffeille vuoden 89 servoletillä ja veisi sut syömään krillille ja sinä voisit tarjota ruoat kun mies kuskaa sut sinne autollansa
Olisko nainen mukavaa kun mies
10
172
Vastaukset
Ei välttämättä. Pääsen omalla autollani minne haluan. Minua ei tarvitse kuskata.
Auton merkki ja vm. ovat täysin yhdentekeviä.
Grillille en lähtisi. Voileivän voin laittaa kotona... itselleni!
Tuo mieshahmo on aloituksessa aivan turhaan. Ei kuulu joukkoon. Sorry! 😂- Anonyymi00005
Täytyyhän se ny typylläki joku lämppäri olla, edes autossa. ;)
- Anonyymi00001
Hyi
- Anonyymi00004
😛😝
- Anonyymi00002
et jos me mentäis krillille ni kyl mä tykkäisin. mielummin tiedäkkö se kun ekalla kerralla liian fiinisti. se pelottais mua. kosk mä pelkään kaikkea hienoa. pelkään että rikon kaiken mihkä kosken
- Anonyymi00003
Jaa
- Anonyymi00006
Oot kyl sen verran pehmee hamppari, ettei lasitka heti hajoo.
- Anonyymi00007
Ei kiitos. Pääsen omalla autolla, jos haluan. Grilli on muutenkin ihan kävelymatkan päässä. Ostetaan molemmat omamme.
- Anonyymi00008
minä ajatterlin että kunh jos joillain tytöillä menee huonosti ja masentaa, niin ehkä voisin käyttää jotain kun neuvottelukokemusta, kuin klaniltakin auttaa heitä.... itselläni on, kun.. ranteen käsikirurgiaa olisi aika, on vähän inhottavavasa
neurolologinen juttu ranteessa... hermostojututtu niin yksikätisenä olisi paha jotain edes bassokitaraakaan rimputella.. - Anonyymi00009
Otan sut kyytiin ja vien rillille syömään. Säästä rahasi.
-naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677