Olen pettynyt Räsäsen tuomioon ja mitä Calvin sanoikaan

Anonyymi-ap

Calvin sanoi että kun Jumala tuomitsee kansan Jumala antaa kansalle huonot johtajat. Tänään on ikävä päivä ja koko kansa sai syntinsä rangaistuksen. Meillä lainsäädäntö tukee syntiä. Päivi Räsänen on näkee koko elämän Raamatun valossa siittiövaiheesta hautaan. Päivi pyrkii pois abortista. Jokainen tsygootti saa syntyä. Päivi kertoo mitkä ehkäisyyn tappaa tsykootin. Vain kondoomi turvallinen. Päivi pyrkii turvaamaan terveen perhe elämän ja avioliiton ja lapset väärältä Seta ja ovulaatiopetikselta. Itse yhdyn Päiviin ettei alkoholia eikä eutanasiaa käytetä.
Uskon että KKOn tuomio lisää kuitenkin Päivin media julkisuutta aina Amerikkaan asti. Päivän kävi Trumpinnin luona ja molemmat joutuivat KKOn arvioitavaksi. Trump tulleista ja Päivi kiihotuksesta. Äänestän häntä vuoden päästä. Tee samoin.

45

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uskon että vaikka tää on surun päivä Jumala siunaa Päivin eduskuntapaikan 2027 ja 2031. Päivi voittaa Beninkin eduskuntajäsenyydessä! Yli 40v. 2035 hän on jo Trumpin ikää.

• Päivi joutaa jo eläkkeelle.

• Anonyymi00024
        torre3 kirjoitti:

Päivi joutaa jo eläkkeelle.

Kyllä ikänsä puolesta, vaikka on eduskunnassa vanhempiakin kansanedustajia.
        Jäisi myös enemmän aikaa lastenlapsille ja muille asioille elämässä. Eduskuntatyö vie paljon aikaa, etenkin jos on siinä aktiivisesti mukana.
        Tämä tapahtuisi KD:n kannalta parhaiten, jos ihmiset kyseisellä äänestysalueella vain äänestäisivät jotain muuta KD:n ehdokasta niin, että saisi enemmän ääniä kuin Räsänen.
        Jos taas Räsänen jäisi ehdokkaana vaaleista pois vaikka vain halutessaan ”testamentata” äänensä muille ehdokkaille ja tarjota näin mahdollisuuden jonkun muun nousta eduskuntaan hänen sijastaan, alue menettäisi lähes varmasti kansanedustajanpaikkansa. Paljon on siis valitettavasti Räsäsen varassa, että alue pitää kansanedustajan paikkansa.
        Tilanne muuttuisi, jos joku muu äänestettäisiin KD:n äänikuningattareksi/-kuninkaaksi sillä alueella, mutta valitettavasti äänet eivät yleensä jakaannu kovin tasaisesti, vaan tunnetummat ehdokkaat kahmivat enemmän ääniä. Vaatisi jonkun tunnetun, suositun kasvon uudeksi KD:n ehdokkaasi sillä alueella kilpailemaan äänistä Räsäsen kanssa.
        Tampereellahan kävi v. 2015 vaaleissa niin, että nykyinen kansanedustaja Tanus voitti äänissä silloisen istuvan kansanedustaja Rauhalan. Eroa oli vain 30 ääntä. Tanus oli tullut tunnetummaksi ollen enemmän esillä mediassa, tv:ssäkin.

• Anonyymi00002

Kyllähän nykyisin suositaan laittomuutta, jopa kansanmurhia.

• Anonyymi00004

Tyhmä prosessi jossa tuomio tuli yhdestä lääketieteellisestä vanhentuneessta sanasta.

• Anonyymi00006

Ei tullut.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei tullut.

Kyllä tuli.

• Anonyymi00005

Tarkoitatko, että Jumala on tehnyt Päivistä kansanedustajan?

• Anonyymi00007

Päivi voi muuttaa Venäjälle. Siellä sopiva sanan"vapaus" Päiville!

• Anonyymi00015

?? Päinvastoin, siellä rajoitetaan vielä enemmän sananvapautta!

• Anonyymi00010
      • Anonyymi00013

Pitäisi jo olla kielletty kuten kaikki julkaisut jossa se sana esiintyy ja kun joku toistaa sen netissä, pitäisi tulla sakot.

Raamattua saa kopioda maailman tappiin, eikä siitä kukaan revi pelihousujaan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pitäisi jo olla kielletty kuten kaikki julkaisut jossa se sana esiintyy ja kun joku toistaa sen netissä, pitäisi tulla sakot.

Raamattua saa kopioda maailman tappiin, eikä siitä kukaan revi pelihousujaan.

Löytyyhän se sana kirjastosta lainattavasta kirjastakin, mutta on aikoinaan kirjoitettu.
        Räsäsen virhe oli kuulemma, kun jakoi kyseistä julkaisua näkyvästi vielä v. 2019, mutta se johtui vain siitä että puolustautui siitä esitettyjä häneen kohdistuneita syytöksiä vastaan. Ihmiset pystyivät siten itse tarkistamaan mitä tosiasiallisesti on kirjoitettu.

• Anonyymi00014

Julkaisu pitäisi olla kielletty tai rikos vain jatkuu ja jatkuu. Sekä pitäisi hävittää kaikki muutkin julkaisut joissa kerrotaan että homous johtuu tuosta sairaudesta.

Raamatulla ei asian kanssa ole mitään tekemistä kun Paavali kirjoittaa että Jumala hyljänyt homot ja siksi käyttäytyvät kuten käyttäyvät eikä homot edes olleet tässä yksin, vaan luetellaan joukko muutoinkin käyttäytyviä ihmisiä joita koskee sama asia.

• Voidaanko Päivä Räsäsen yksilössä herättämästä reaktiosta päätellä, että kyseisessä yksilössä vaikuttaa reaktion laadusta riippuen joko Pyhä Henki tai paha henki?

• Anonyymi00017

Luin Ida Boisin ja Mauno Mattila n tuomiot Päivin tuomiosta. Kukaan ei ollut lukenut KKOn lausuntoa. RaamattuavP saa edelleen käyttää. Lausunto pohti mitä saa sanoa muista. PamflettiabP ei itsekään kehunut. Surullista ääriuskovien tavat. Nyt tietysti heitä masrntaavTrumpinkin sekavuus ja suosion lasku kun lähettää 10000maajalkaväekeä kuolemaan.

• Anonyymi00018

Kannattaa tarkata sanojaan, kuinka, etenkin "väärät" mielipiteensä ilmaisee. Nuo prkleenvoimat takertuvat joka pilkkuun ja pisteeseen, sanamuotoihin.

On opittava poliitikkojakin kierommaksi puheissaan.

Matt. 10: 7-22
      7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
      8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

9 Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
      10 Älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.

11 Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
      12 Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
      13 Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
      14 Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.
      15 Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.

16 Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset. (!!!!!)
      17 Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
      18 ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
      19 Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
      20 Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.

21 Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
      22 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. (!!!!!)

Odotetaan nyt vain, mikä on lopputulos Päivi R:n kohdalla. Kyllähän Maailma on nyt osoittanut eli toteennäyttänyt itse itsensä.

Seuraavana on Jumalan vuoro näyttää sama Itsestään.

>>13 Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.<<

Hmmm. Suomi, valtiovaltamme on jo monissa eri kohdin osoittanut oman arvollisuutensa tason. Tuo raamatunjae puhuu rauhasta, Jumalan antamasta siunauksesta kristittyjen kautta.

Nyt siis kristittyjen tuoma rauha ja siunaus otetaan pois tältä jumalattomalta maalta ja kansalta ja palautetaan kristityille.

Suomi on tuominnut itse itsensä.

Mutta mitähän tämä (Suomen) kristittyjen kohdalla mahtaa tarkoittaa?

• Tarkoittaa niille, että Jeesus puhui höpöjä.

• Anonyymi00019

Päätös oli 42 sivuinen. Ei Päivikään ollut lukenut sitä vielä tarkkaan kun piti lehdistötilaisuuden. Sen verran oli selaillut sitä että tuomio ei tullut Raamatun käyttämisestä eikä uskosta vaan piip sanan käytöstä. Yksi sana, taudin kuvaus on sakon arvoinen asia eikä sitä saisi lukea edes siinä päätöksessä, koska muutoin sen julkaisija saa sakot.

• Anonyymi00020

Itsekin olen pettynyt korkeimman oikeuden päätökseen. Kun ei voitu uskonnonvapauden puitteissa tuomita niitä mielipiteitä, joita Päivi on esittänyt Raamattuun vedoten, niin sitten tuomittiin yksi lääketieteellinen termi, joka on vanhentunut millä voidaan syyttää koska se näkyy julkisuudessa vieläkin.
      Pitäisikö myös kirjastoista poistaa ne kirjat, joissa tuo sana esiintyy samoin kuin Päivin pamfletissa ym. lääketieteeölisistä kirjoista, joissa tuo sana esiintyy, koska se sana on nyt tuomittu kielteiseksi. Sanoisimpa että taitaa tulla aikalailla epätoivoinen tehtävä.

• Anonyymi00026

Millä perusteella ne kirjat saa olla kirjastoissa lainattavissa? Eivätkö ne ole silloin levityksessä? Divareistakin löytyy kiihottavia kirjoja, joissa sanaa on käytetty esittäen sen selityksenä homoseksuaalisuuteen. Samoja kirjoja, joiden pohjalta Räsänen on muodostanut käsityksensä, mutta myös muita kirjoja. Miksi vain sitä ohutta pamfletin läpyskää mustataan?

• Anonyymi00021

Vai olet pettynyt? No voi voi.... Suomen lakia täytyy noudattaa vaikka kuinka lukisi raamattua. Tämä luuska ei ymmärrä sitä.

• Anonyymi00022

Ei se Raamatun lukeminen ja siitä nousevat kannanotot olleet tuomittavia, vaan se mitä Päivi Räsänen on kirjoittanut lääkärinä ja kansanedustajana.

• ”Anonyymi00017” 2026-03-27 04:42:30 kirjoitti;
      ”Luin Ida Boisin ja Mauno Mattila n tuomiot Päivin tuomiosta. Kukaan ei ollut lukenut KKOn lausuntoa. RaamattuavP saa edelleen käyttää.”

”Anonyymi00019” 2026-03-27 05:34:53 puolestaan:
      ”Päätös oli 42 sivuinen. Ei Päivikään ollut lukenut sitä vielä tarkkaan kun piti lehdistötilaisuuden. Sen verran oli selaillut sitä että tuomio ei tullut Raamatun käyttämisestä eikä uskosta vaan piip sanan käytöstä…"

Näyttää siltä että ei ole lainkaan sitä luettu tai ymmärretty ollenkaan lukemaansa.

• Anonyymi00025

Vai olet pettynyt? No voi voi. Jaksuhalit sulle täältä!

• Todellisuudessa Päivi sai maailman pienimmän rangaistuken.

• Anonyymi00029
        torre3 kirjoitti:

Todellisuudessa Päivi sai maailman pienimmän rangaistuken.

Viina virtaa siellä taas koko Pääsiäisen ajan.

Kaksi Iihavaa rienaajaa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Viina virtaa siellä taas koko Pääsiäisen ajan.

Kaksi Iihavaa rienaajaa.

Pullon sisälläkö se torren onni asuu, korkin takanako on elämän tarkoitus !

Eikö homoilu ja vapaus kristillisyydestä annakkaan onnellista elämää?

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Pullon sisälläkö se torren onni asuu, korkin takanako on elämän tarkoitus !

Eikö homoilu ja vapaus kristillisyydestä annakkaan onnellista elämää?

Olin parikymmentä vuotta perheen isä kristityn vaimon kanssa. Nyt elämä on parempaa kuin silloin. Tätäkin jo parikymmentä vuotta.

• Anonyymi00034
        torre3 kirjoitti:

Olin parikymmentä vuotta perheen isä kristityn vaimon kanssa. Nyt elämä on parempaa kuin silloin. Tätäkin jo parikymmentä vuotta.

Kaksi kännikaIaa ja rienaaja siellä.

Etkä ymmärrä edes hävetä taaskaan.

• Anonyymi00036
        torre3 kirjoitti:

Sinnekkö torre haudataan vai tuodaanko peltilaatikko kotiin ?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kuka hoitaa hautausprosessin ja perunselvitykset, sekö toinen tukeva?
        Kuka maksaa kulut ?

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Kaikki riippuu siitä missä kuolee. Pidän turhana, että peltipurkkia kuljetetaan Suomeen. Nämä asiat jo puhuttu. Ensi vuonna kuitenkin: 10 vuotta aviossa maaliskuussa, täytän 70 vuotta kesäkuussa ja vielä elokuussa oltu 20 vuotta yhdessä.

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Kaksi kännikaIaa ja rienaaja siellä.

Etkä ymmärrä edes hävetä taaskaan.

Ei ole rienausta, että elämä on ollut nyt parempaa.

• Anonyymi00027

Niin miten ne vanhentuneet kirjastojen täytteet, joko niitä on alettu poistaa!

Eikö kirjarovioita vieläkään näy!

• Anonyymi00031

Paavo ruotsalainen sai isommat sakot kun meni saarnaamaan ilman kirkon lupaa!

Omat koirat puri pahasti.
        Lisäksi paavon poika tapettiin, hevonen toi kotiin rekeen köytetyn vainajan.
        Sellaista kristityn maan käytäntöä.

• Anonyymi00028

Kirkko vaati aikanaan tuomiota jos epäili kirkollista viisautta siitä että aurinko kiertää maapalloa !

Yhä vain tämä vanhentunut tieto on saatavilla, miksi sitä ei poisteta ?

• Anonyymi00030

Kirottu olkoon jokainen joka on tuominnut tai ajanut tuomiota Päivi Räsäselle tai Päivi Räsäsen tukijoille. Olkoon heidän elämänsä täynnä sairautta ja kuolemaa.

• Anonyymi00039

Ei teistä yhden asian "uskovaisista" ole edes kiroamaan ketään.

• Anonyymi00033

Aikansa jokainen saa riehua uskovia vastaan.

Sitten tulee pikkuhiljaa lopun alku ja lopulta alun loppu.

Jokainen menee tilille tekemistensä kanssa.

Tulee uusi tuomari joka tuomitsee oikein.

• Anonyymi00038

Oletko sellainen uskovainen,
        joka uskoo Jeesuksen olevan Jumala?

Minä en usko että Jeesus on Jumala!

2.Mooseksen kirja:
        20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

5.Mooseksen kirja:
        5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
        32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.

• No, kyse oli tosin ihan maallisesta diagnoosiluettelosta.

• Anonyymi00035

Pilapiirtäjä tuomittiin poissaolevana putinin valtakunnssa oliko se 7 vuotta linnaa piirroksestasn jossa putin ppolvillaan kirkon pään edessä.
      Se on niin herkkää jossain jotkut asiat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe