Saadakseen oikeutta. Elin ottaa vain 5pros aiheista käsittelyyn. KKO on laajasti punninnut tämän virasstonkin kannalta Pöivin asiat. Ei sieltä varmaan.mitään muutosta tule. TRUMP?????
Päivi valittaa Euroopan ihmisoikeusvirasroon
87
539
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämän casen ottavat koska on maailmanlaajuisesti kiinnostava.
- Anonyymi00002
Päivihän on esiintynyt ylimielisesti sanomalla, että jatkaa kiihottamista.
Jos meidän ylin oikeuslaitos laittoi stopin kiihottamiselle, niin Päivi voi muuttaa trumppilandiaan.- Anonyymi00009
Ei ole noin sanonut. Miksi noin ylimielisesti valehtelet lähimmäisistäsi?
- Anonyymi00003
Häpeäisi rikollinen ihan vain itsekseen.
- Anonyymi00010
Ei ole mitään hävettävää.
Oli tuomareista kiinni kumpaan suuntaan vaaka sattui kallistumaan viimeisessä mahdollisimman tiukassa äänestystuloksessa. - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli tuomareista kiinni kumpaan suuntaan vaaka sattui kallistumaan viimeisessä mahdollisimman tiukassa äänestystuloksessa.Eikä Suomen tämänhetkisellä hallituksella ole mandaattia päättää asioista, koska sen kannatus ei ole yksimielinen.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli tuomareista kiinni kumpaan suuntaan vaaka sattui kallistumaan viimeisessä mahdollisimman tiukassa äänestystuloksessa.Ei ole kyse kallistumisesta vaan laista, ne kaksi viallista pitää siirtää lataamoon suljetulle jeesuksen ruokittaviksi.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli tuomareista kiinni kumpaan suuntaan vaaka sattui kallistumaan viimeisessä mahdollisimman tiukassa äänestystuloksessa.Kävi niin, vaikka yksi tuli eläkkeeltä Päivin tueksi. Että suurin osa ei hyväksy Päivin edesottamuksia.
- Anonyymi00004
Valittaisi myös huoltsikan vessassa.
- Anonyymi00011
Ilmeisesti kantapaikkasi, jollaisessa Päivi tuskin usein käy.
- Anonyymi00005
Päivi myönsi että ilmaisu mistä tuomio tuli ja on myöhemmin korjannut käsitystään asiasta. Ei hän jatka sen asian levittämistä.
Muutoin amerikan homoja ja kaikkia muitakin saa herjata aivan oikeuden päätöksellä. - Anonyymi00006
Hurskas nainen ja maksattaa köyhillä suomalaisilla. Hallelujaa!
- Anonyymi00012
Omat oikeudenkäyntikulut kolmesta oikeusasteesta tuli Räsäsen itsensä maksettavaksi ja summa meni muistaakseni yli sadantuhannen. Jo käräjäoikeudesta tuli jotku viidenkymmenen tuhannen euron kulut.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Omat oikeudenkäyntikulut kolmesta oikeusasteesta tuli Räsäsen itsensä maksettavaksi ja summa meni muistaakseni yli sadantuhannen. Jo käräjäoikeudesta tuli jotku viidenkymmenen tuhannen euron kulut.
Hyvä niin!
Anonyymi00012 kirjoitti:
Päivin aate ei saa pysähtyä rahoihin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lähde? Jos noin nimittäin on, niin Räsästä on vedätetty kyllä oikein huolella, sillä eihän Räsäsen puolustuskaan ollut juridisesti edes monimutkainen, hyvin simppelihän se oli.
- Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Lähde? Jos noin nimittäin on, niin Räsästä on vedätetty kyllä oikein huolella, sillä eihän Räsäsen puolustuskaan ollut juridisesti edes monimutkainen, hyvin simppelihän se oli.
Helsingin käräjäoikeus hylkäsi vuonna 2022 Päivi Räsäsen syytteet, ja valtio tuomittiin korvaamaan Räsäsen oikeudenkäyntikuluja lähes 50 000 eurolla. Tämä korvaus liittyi käräjäoikeusvaiheeseen, jossa Räsänen voitti tapauksen. Myös hovioikeus hylkäsi syytteet myöhemmin.
- Anonyymi00058
Anonyymi00034 kirjoitti:
Helsingin käräjäoikeus hylkäsi vuonna 2022 Päivi Räsäsen syytteet, ja valtio tuomittiin korvaamaan Räsäsen oikeudenkäyntikuluja lähes 50 000 eurolla. Tämä korvaus liittyi käräjäoikeusvaiheeseen, jossa Räsänen voitti tapauksen. Myös hovioikeus hylkäsi syytteet myöhemmin.
Kaikki oikeuskulut tulivat Räsäsen maksettavaksi, kun lopulta hävisi
ja Räsänen ja jotkut muut, esim. lakimiehensä ovat sanoneet Räsäsen kulujen nousseen yhteensä yli sataan tuhanteen euroon. Tarkkaa summaa en ole kuullut. Räsänen kommentoi, että varautuivat kyllä tähän puolisonsa kanssa ennalta. - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kaikki oikeuskulut tulivat Räsäsen maksettavaksi, kun lopulta hävisi
ja Räsänen ja jotkut muut, esim. lakimiehensä ovat sanoneet Räsäsen kulujen nousseen yhteensä yli sataan tuhanteen euroon. Tarkkaa summaa en ole kuullut. Räsänen kommentoi, että varautuivat kyllä tähän puolisonsa kanssa ennalta.Kaikki…tai siis Räsäsen omat oikeuskulut kaikista oikeusasteista.
- Anonyymi00007
Se ei käsittele yksittäisiä ihmisoikeuskanteluita, vaan toimii asiantuntijaelimenä. Joten tuskin ottaa Räsäsen tapauksen käsittelyyn.
- Anonyymi00014
Kyse on enempi siitä että Päivin mielestä hänellä pitäisi olla oikeus solvauspuheeseen.
- Anonyymi00015
Rauhoitu nyt jo! Seksuaalikäyttäytymisen kanssa päätöksellä ei ole mitään tekemistä vaan kansanryhmää vastaan kirjoittamisen.
- Anonyymi00060
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyse on enempi siitä että Päivin mielestä hänellä pitäisi olla oikeus solvauspuheeseen.
Miksi vääristelet Päiviä? Päivin tarkoitus ei ole ollut solvata, eikä ole mielestään niin tehnyt.
- Anonyymi00016
Kansanedustajan mielestä on tärkeämpi noudattaa iki vanhoja kansanmurhaajien kantaisä Mooseksen sepustuksia kuin Suomen lakia!!
- Anonyymi00017
Kaiken lisäksi siellä sepustuksissa käsketään olemaan esivallalle alamainen.
Kummia sepustuksia.
Eikä voisi aina olla lakia ja asetuksia vastaan.
No tuohan nyt hupaisa juttu on. Mitä hän aikoo sanoa, tulin tänne koska minua syrjitään koska en saa väittää tiettyä ihmisryhmää mielenterveys häiriöisiksi.
- Anonyymi00018
Ne sanoo, että miten lääkäri voi olla noin pihalla.
Ambomaallako olet saanut koulutuksen. Anonyymi00018 kirjoitti:
Ne sanoo, että miten lääkäri voi olla noin pihalla.
Ambomaallako olet saanut koulutuksen.No eihän tuollaista oteta edes käsittelyyn. Vaikka tuomiota ei aikaisemmissa oikeusasteissa tullut niin selkeä moite kuitenkin loukkaavasta kirjoituksesta.
- Anonyymi00021
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No eihän tuollaista oteta edes käsittelyyn. Vaikka tuomiota ei aikaisemmissa oikeusasteissa tullut niin selkeä moite kuitenkin loukkaavasta kirjoituksesta.
Kun se vedettiin esille uudelleen sopivasti vasta vuonna 2019, sehän oli selvästi tilattu teko tähän prosessiin.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kun se vedettiin esille uudelleen sopivasti vasta vuonna 2019, sehän oli selvästi tilattu teko tähän prosessiin.
Itsehän Räsänen sen halusi taas julkaista.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Räsänen sen esiin veti julkaisemalla sen uudelleen 2019. Ja 2020. Räsänen on myös myöntänyt, että tekstejä olisi pitänyt muokata noilta osin joista nyt tuo pieni sakkotuomion tuli.
Olisi sitten muokannut. Ei olisi tullut nyt tuomiota. Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Itsehän Räsänen sen halusi taas julkaista.
Ei näille laitasuskoville tuo asian mene perille millään. He ovat päättäneet, että kyseessä oli uskonnon mukaan annettu tuomio ynnä että tämä oli vain alkusoitto kristittyjen alkaville vainoille. Ainoa heidän toivonsa on, että Trump julistaa Suomen kauppasaartoon jos ei Räsäselle annettua tuomiota peruta. Näinkin he kuvittelevat...
- Anonyymi00041
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Räsänen sen esiin veti julkaisemalla sen uudelleen 2019. Ja 2020. Räsänen on myös myöntänyt, että tekstejä olisi pitänyt muokata noilta osin joista nyt tuo pieni sakkotuomion tuli.
Olisi sitten muokannut. Ei olisi tullut nyt tuomiota.5-6 vuotta meni ennen ku sai tuomion.
Miksei saanu jo silloin tuomiota? - Anonyymi00052
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olisi sitten muokannut. Ei olisi tullut nyt tuomiota.Syyttäjä alkoi höpöttää Räsäsen vanhasta kirjoituksesta perättömiä, jolloin Räsänen ja Pohjola julkaisivat sen tiedotukseksi ja puolustuksekseen, jotta ihmiset voivat tarkistaa mistä kyse ja todeta, etteivät syyttäjän väitteet pitäneet paikkaansa.
Astuivat niin ollen valtakunnansyyttäjän ansaan.
Ihmeellistä, jos alkuperäisellä mareriaalilla ei saa puolustautua siitä esitettyjä väitteitä vastaan, sillä eihän se sama ole vain viitata kirjoitukseensa joiltain osin ja puolustautua sitä kautta, ilman alkuperäistä todistetta.
- Anonyymi00019
Ei, tuo EU ei käy, kun oikeudenkäynti käytiin sotarikoslakien alaisuudessa, jatko on pakko olla Haagissa.
- Anonyymi00020
Lisäystä - ehkä teillä on nyt liian kapea näkökenttä seitsemän vuoden oikeudenkäynteihin suljetuin ovin, mistä on juostu jo Yhdysvaltain senaatin oikeusvaliokunnassakin. Oletteko te nyt tosissanne, kun luulette tietävänne, että mistä on kyse?!
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lisäystä - ehkä teillä on nyt liian kapea näkökenttä seitsemän vuoden oikeudenkäynteihin suljetuin ovin, mistä on juostu jo Yhdysvaltain senaatin oikeusvaliokunnassakin. Oletteko te nyt tosissanne, kun luulette tietävänne, että mistä on kyse?!
Kyllä tuolla jenkeissä saa juosta vaikka joku viikko itkeä tuhrustamassa mutta ei se mitään ratkaise,
Anonyymi00020 kirjoitti:
USA ei ole mitään Suomen oikeudenkäynnissä. Mistä on kyse sinun mielestäsi?
- Anonyymi00023
Päivi tuomittiin epämääräisen ja mielivaltaisen "solvaus" pykälän mukaan. Mitään väärää ja tuomittavaa Päivi ei missään vaiheessa tehnyt. Homot eivät silti saa ikinä tarpeekseen, homouden synti ei poistu kristittyjä kiusaamalla.
Minusta oli järkyttävää kuunneltavaa se Päivin vuosia jatkunut älytön puhe homoseksuaalista.
Homouden synti on vain sinun ja kaltaisesi mielessä. Raamatussa on yli 40 tekoa, joista seuraa kuolemantuomio. Siitä et mitään välitä, joten olet pelkkä homojen vihaaja.
- Anonyymi00024
Menestystä Päiville!!
Tälläinen ei ole mahdollista muissa Eu maissa!
Täämä on melkempä oikeusmurha.- Anonyymi00025
Niin kuin lehmäkin olisi maitoauto jos siinä olisi pyörät.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin kuin lehmäkin olisi maitoauto jos siinä olisi pyörät.
Miten KKO maksut koostuvat?
Koostuuko ne tuomarien palkkioista, vai asianajajien?
Eikös itse valitus KKO lle maksa vain jotain 600 euro +risat? Anonyymi00027 kirjoitti:
Eikös itse valitus KKO lle maksa vain jotain 600 euro risat?Päivillä varmaan juristin palkkio on ollut huomattava.
- Anonyymi00028
Eihän synnistä ollut kyse, vaan sairaudesta.
Jos valitetaan vielä ja voitetaan, niin silloin homouden tulee olla lääketieteellinen sairaus. Vain siinä tapauksessa tuomion voi kumota tai sitten toisen nimeäminen sairaaksi ilman lääketieteellisiä perusteita, ei ole solvaamista.- Anonyymi00029
Ottavatko tuomarit palkkaa?
- Anonyymi00030
Miksi Päivi ei luota Jumalaan?
Miksi Päivi ei valita Jumalalle, vaan Euroopan ihmisoikeusvirastolle?
Onko Euroopan ihmisoikeusvirasto Päivin mielestä Jumalaa mahtavampi, Jumalan yläpuolella?- Anonyymi00031
Ihmisillä on vapaa tahto Jumalan mielestä. Jälkeenpäin Jumala iskee kylläkin jumalattomia sairauksilla, onnettomuuksilla ja vaikkapa kuolemalla.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ihmisillä on vapaa tahto Jumalan mielestä. Jälkeenpäin Jumala iskee kylläkin jumalattomia sairauksilla, onnettomuuksilla ja vaikkapa kuolemalla.
On tiedossa lukuisia uskovia, joille on käynyt juuri noin. Hyvä esimerkki David Wilkerson.
Uskovien omahyväisyys etoo todella.- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
"ja vaikkapa kuolemalla."
MITÄ? KUOLEMALLAKIN?! EI MUTTA SEHÄN ON KAUHEETA! EN OLE KOSKAAN ENNEN KUULLUTKAAN ETTÄ IHMINEN VOI KUOLLA!
- Anonyymi00032
Tietysti Paavali valehteli kun kyseenalaisti että uskovat maallisten ihmisten edessä ratkovat riitojaan oikeusteitse.
Paavali valehteli, että pitää antaa periksi. Kumpiko painaa vaakassa enemmän? Kansanmurhien tutkiminen ja niistä lausunnon antaminen vaiko Päivi Räsäsen 1800 euron sakko?
Kun kyseinen lafka ei ota Räsäsen asiaa käsittelyyn, niin tämän palstan laitauskovat voivat kaikki yhdessä valittaa, että "Euroopan ihmisoikeusvirasto on kommunistien ja muiden vihervassareiden miehittämä putiikki".
Ja samaan syssyyn kuuluu virsi että "näin meitä uskovia taas alistetaan. Odottaa vain, kohta alkavat todelliset vainot..."- Anonyymi00036
Hyvä kun valittaa sillä näin tehden Päivi suo meille nettievankelistoilla taas vuosien ajan julistaa lukemattomilla eri foorumeilla mitä mieltä Jumala on homoseksista ja homohimoista.
Ihan vapaasti voitte julistaa. Ja samalla ihmetellä miksi teille koko ajan naureskellaan ja miksi kukaan ei halua liittyä teidän porukkaa väkevästä sanan levittämisestä huolimatta.
PS. Ette siis vieläkään tajua että teidän tekstit ovat netin parasta tahatonta komiikkaa....- Anonyymi00037
Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:
Ihan vapaasti voitte julistaa. Ja samalla ihmetellä miksi teille koko ajan naureskellaan ja miksi kukaan ei halua liittyä teidän porukkaa väkevästä sanan levittämisestä huolimatta.
PS. Ette siis vieläkään tajua että teidän tekstit ovat netin parasta tahatonta komiikkaa...."Ihan vapaasti voitte julistaa."
Kiitos vaikka lupaasi emme tarvitsekaan, sillä Jeesuksen käsky julistaa riittää tosi hyvin. Anonyymi00037 kirjoitti:
"Ihan vapaasti voitte julistaa."
Kiitos vaikka lupaasi emme tarvitsekaan, sillä Jeesuksen käsky julistaa riittää tosi hyvin.Siinä tapauksessa olette julistaneet huonosti. Edes minä en ole tullut uskoon,
- Anonyymi00038
Paavali taas valehteli että julistaa ristiinnaulittua Kristusta.
Muu on roskaa. Mm. homot .
Että oli kova valehtelemaan.- Anonyymi00053
Paavali ei ollut valehtelija, vaan Jeesuksen kutsuma ja valtuuttama apostoli.
Mitenkä Trump tähän asiaan liittyisi.
- Anonyymi00039
mielenkiintoista oli tämä turvapaikan saamaton oli kuollut ja suomea syytettiin 🤔
onneksi eivät uskoneet EIT päätöstä vaan hakivat henkilön ja hengissä oli 😠
eli ei noi oikeusasteet totuutta kerro- Anonyymi00040
jäi kusetus rahat saamatta 🙂 mielestäni tuollaisesta kusetuksesta pitää saada kuoleman tuomio varsinkin jos EITasti vie !!!
- Anonyymi00043
Oudointa on että tämä on luterilainen kirkon palsta Ja täällä on ihmsiä, jotka syyttää Räsänen.
Ei luterilainen kirkko vieläkään hyväksy samaa sukupuolten suhteita.
Olisihan se outoa jos KD puolueen johtaja hyväksyisi samaa sukupuolten suhteita.- Anonyymi00054
Essayah on nykyinen johtaja.
Eipä KD:ssä ole juuri samaa sukupuolta olevien parien suhteiden puolustelijoita, mutta puolustavat sitä, että jokainen saa itse valita. Jos ei välitä elää Jumalan yhteydessä ja noudattaa kristillistä elämäntapaa, silloin voi vaikka homostella ja vastata siitä sitten Jumalan edessä.
- Anonyymi00044
Kirkko sai Räsäsen kanssa syytteen. Kyse oli kirkon julkaisusta, kirkko oli pyytänyt sen lausunnon Räsäseltä, ei hän sitä ollut ryhtynyt omin päin väsäämään ja kirkko oli hyväksynyt Räsäsen tekstin Luther-säätiön kautta.
- Anonyymi00045
Ei kirkolla ole mitään tekemistä Päivin pefletin kanssa.
>>Ei ole kyse kallistumisesta vaan laista, ne kaksi viallista pitää siirtää lataamoon suljetulle jeesuksen ruokittaviksi.>>
Sinut pitäisi laittaa lyhtypylvääseen kiikkumaan.>>PS. Ette siis vieläkään tajua että teidän tekstit ovat netin parasta tahatonta komiikkaa....>>
Netin parasta komiikkaa on katsella YouTubesta Mistänäitän rauvokohtauksia mikäli pääsee taas opettamaan lapsia.>>Kun kyseinen lafka ei ota Räsäsen asiaa käsittelyyn, niin tämän palstan laitauskovat voivat kaikki yhdessä valittaa, että "Euroopan ihmisoikeusvirasto on kommunistien ja muiden vihervassareiden miehittämä putiikki". >>
Mistänäitä in rakentanut aikakoneen.- Anonyymi00047
Juttu pitää mennä eteenpäin koska tästä tulee ennakko tapaus...
Ei voi olla niin, että edes tuomarit eivät tiedä lain tarkoitusta. 2-1 tilanne tarkoittaa että edes lakia lukeneet eivät tiedä onko Räsänen rikkonut lakiaKorkein Oikeus koostuu lakia eniten lukeneista. Päivi sai kaksi ääntä, joista toinen oli varmasti Päivin puolella oleva uskova eläkeläinen.
>>Kyllä tuolla jenkeissä saa juosta vaikka joku viikko itkeä tuhrustamassa mutta ei se mitään ratkaise,>>
Ratkaisee sen että Suomen maine Jenkkilässä huononee.>>Ainoa heidän toivonsa on, että Trump julistaa Suomen kauppasaartoon jos ei Räsäselle annettua tuomiota peruta. Näinkin he kuvittelevat...>>
Minun toivo on että Putin vapauttaa Suomen.- Anonyymi00048
Vapauttaa mistä?
- Anonyymi00049
On tärkeää että Päivi valittaa sillä näin tämä asia pysyy julkisuudessa vielä vuosia ja näin saamme ihanan tilaisuuden vuosien ajan kertoa kaikelle kansalle mitä Jumala sanoo homoseksin ja homohimojen synneistä. Oikeuden päätöksellä ei ole merkitystä, vaan meidän saama evankeliointi on se keskeinen asia tässä prosessissa kuten tähänkin saakka kun Oikeus nosti Päivin jo kauan unohduksissa olleen pamfletin kaiken kansan tietoisuuteen.
- Anonyymi00050
Eikös itse valitus KKO lle maksa vain jotain 600 euro +risat?
Entä jos asia etenee EU tuomioistuimeen?
Minkä verran silloin maksaa? Ei ole ollut mitään hyötyä kertoa mitä Jumala on mieltä homoseksistä ja homohimosta. Tässäkään ei siitä tullut mitään esiin.
- Anonyymi00055
Räsänen on kirjoittanut useita kirjoja, mutta nopeasti parissa illassa väsätty pamfletin läpyskä levisi ympäri maailman ollen tunnetuin ja luetuin teoksensa.
- Anonyymi00051
Evankeliointi vanhentuneilla lääkäritermeillä?
Miten siinä tullaan uskoon?
Siten että ei uskota lääketieteeseen. Tai uskotaan vanhentuneeseen lääketieteeseen. - Anonyymi00056
Hohhoijaa. Mikähän on ton Päivin synti? Huomionhakuisuus? Rahanahneus? Onko joku sen lapsista homo? Miks aikuisen seksuaalinen suuntaus kismittää Päiviä niin kovin.
Ei kannata raamatusta puhua. Ei Päivi ole sitä lukenut eikä ymmärtänyt. Siis kristinuskon sanomaa.
Matteus 25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' >> Jakeen lisätiedot
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."- Anonyymi00057
Päivi on jättänyt tekemättä kaikki näille vähimmille veljilleen ja sen hän on jättänyt tekemättä Jeesukselle! Päivi menee pois iankaikkiseen rangaistukseen.
Jeesus rakastaa kaikkia, vaikka Päivi ei ihmisenä siihen kykene eikä halua, kun....valta?...raha???..??
- Anonyymi00061
Suurin syy valitukselle on se että asiaa pidetään julkisuudessa myös sen takia että me uskovat saamme tilaisuuden kertoa kaikelle kansalle mitä Jumala ilmoittaa samansukupuolisesta seksistä.
- Anonyymi00062
Kyse oli siitä mitä lääkärikirja siitä kertoo. Ei mitä Raamattu sanoo siitä tai esivaltaa vastaan asettumisesta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571