Ei ole enää, josta olen pahoillani.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Mitä sille tapahtui?
- Anonyymi00002
Osanotto lienee tarpeen, eikä utelu.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Osanotto lienee tarpeen, eikä utelu.
Ei kannata osaa ottaa ei sekään ota.
- Anonyymi00021
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kannata osaa ottaa ei sekään ota.
Narsistinen luonne paljastuu ajan myötä monille. Hyvän aseman tavoittelu ja sen saavuttaminen tekee narsistista vaikeammin havaittavan. Kun narsisti pääsee tavoitteeseen ja saa hovia ympärilleen, jotka tukee ja turvaa häntä kaikessa. Kulissin rakentaminen helpottaa narsistin asemaa.
Sen jälkeen on hyvä alkaa raakkaamaan niitä vähemmän hyödyllisiä ympäriltä pois. Narsistit osaavat hyvin vedellä oikeista naruista saadakseen haluamansa. Huonot syyllistetään helposti muiden silmissä, kun oma asema on vahva.
Manipuloiden ja provosoidenon helppo ohjata tilanteet enemmän mieleiseksi. Sisar rakkaus katoaa, kun hyödyt on haittoja pienemmät. Silloin tapahtuu muutoksia totuttuun. Elämä voittaa, kun arvot muuttuvat todellisiksi, eikä tarvi esittää mitään muuta kuin on. Hyvän roolia on helpompi esittää, kun on taloudellisesti riippumaton.
Olet joko ystävä tai vihollinen, vihollinen olet helpommin, jollei ole hyötyjä mitattavissa. Asioita on hyvä miettiä jäljestä päin, miksi asiat eivät mennee yleensä niin kuin muilla meni, tuki ja turva puuttuivat lapsen elämästä jne. Arvaamattomat hetket enemmän läsnä. Epäilyn siemen voidaan kyntää jo hyvinkin nuorena.
Mustamaalaaminen oli helppoa, kun välillä vähän kehui toista ja nosti itseään siten pelaten, omaa asemaa muiden silmissä paremmaksi. Pelinappulana olo toisen luomassa pelissä, ei ole kiva olla. Olinko toisen vuoksi varautuneempi kaiken suhteen? Parisuhde mahdollistaa asioita mm. nostamaan statustaan (tiimipeliä).
Näinkin voi veljen kadottaa elämästä. Valheellinen elämä paljastuu ennen pitkää. Luottamus, lojaliteetti, oliko niitä vain yksipuolisena, se voi olla helppoa todeta jälkiviisaana. Sinkkua on helpompi syyllistää/ jymäyttää. Sivusta totean.
- Anonyymi00004
Voi olla veli, mutta jos elämänkatsomus on pysytellä mahdollisimman syrjässä muista ja toinen haluaa olla aktiivisesti elämässä kiinni. Tietenkin on hyvä aina välillä rauhoittua ja kuunnella joutsenten soidinmenoja.
- Anonyymi00006
Minä katkaisin välit veljiin. Melkoista paskaa jauhoivat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä katkaisin välit veljiin. Melkoista paskaa jauhoivat.
Puoliksi kuitenkin totta, vai mitä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puoliksi kuitenkin totta, vai mitä?
He jooo ei väliä
- Anonyymi00005
Ahdasmielistä ah niin ahdasmielistä. Koettakaa ihmiset päästä yli tuosta lapsellisesta ahdasmielisyydestä. Elämä ei ole vaan yhden asian ympärillä pyörimistä ja sokeana kaikille sitä sovittamassa.
- Anonyymi00007
Niin,veljet voivat lopettaa sen valehtelun ja minun asioiden miettimisen.
- Anonyymi00008
Jotkut luulee että heidän asioita selvitellään, eivätkä tajua ettei semmoiseen ole edes aikaa. On varmaan kiva olla luulosairas ja luulla että kaikki aattelee itseä ja kuvitella kaikenlaista.
- Anonyymi00010
Älä terrorisoi ja vahingoita toisen omaisuutta. Ei ole tervettä eikä täysijärkisen tekemää tuollainen. Opettele elämään omaa elämää eläkä puutu toisten elämään vahingollisella tavalla.
- Anonyymi00012
Palstaomaisuudestasiko? Mullapa on metsäpalsta!
- Anonyymi00013
Taisit häätää veljesi iha ite
- Anonyymi00014
Kaikkien kaveri
- Anonyymi00015
Hauska olis tietää mistä kenkä puristaa noin pahasti?
- Anonyymi00016
Minulla oli kaksi siskoa. Onnellisena voin sanoa että sisko on vielä. Toinen saa pysytellä omassa kuplassaan. Veljestä ei tarvitse edes puhua, tämän enempää.
- Anonyymi00018
Tunnen ihmisen jolla oli sisko. Se sisko syytti häntä ihmeellisistä asioista, sotkeutumisesta hänen asioihin ym, alkoi jopa uhkailemaan. Oikeasti ei itse kestänyt totuutta, joten syytti muita valehtelusta, ja laittoi kaiken muiden syyksi, jopa omien asioden munaamiset. Ei kai tuommosta kukaan siedä.
- Anonyymi00019
Minulla oli 2 paskiaisveljeä enkä ole pahoillani. Pistin välit poikki.
- Anonyymi00020
Peräti 2, helpottiko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191359Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3221303- 991071
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617